Privat železnic za "WestBahn" vlak v Avstriji
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Privat železnic za "WestBahn" vlak v Avstriji
Lepo pozdravljeni vsi !
sem dal novo tema za privat vlak od WestBahn v Dunaju.
WestBahn je vozni park od Dunaj Zahod Postaja do Salzburg tudi Innsbruck letos bo mesec december bo že 2 let in letos zadnji vozni red zaradi malo ljudje in slabo prometi potnik tudi drugi ima vlak Railjet (Dunaj-Salzburg) , ICE-T DB (Dunaj-Salzburg in Innsbruck) in še IC-OBB (Dunaj-Salzburg in Innsbruck) , to je preveč vlak WestBahn,RailJet,IC-OBB in DB ICE-T .
WestBahn je lastnik iz švici , bo letos zadnji vozni red do 13.december.2013 potem ne več in konec, da res škoda in žalosten. danes punudba in akcija že poceni ceni samo 19€ za Dunaj-Salzburg (Enosmerno) za normalno ceno in lahko kupi pri na blagajnu za "WestBahn"
vedno odhod iz dunaj poti Salzburg
Za RJ xx:36 , WestBahn xx:40 in DB xx:48 in OBB-IC xx:56 -> vsak dan eno uro in enaka dva uro......
Letos zadnji vozni red za WestBahn potem ni več in konec , jaz zelo všeč mi je in najlepši vlak je KISS-2 (Stadler)
slika ;
Wien Westbahnohof
sedež prvi razred
poti drugi razred
mini bistro bar
tudi najlepši sedež za drugi razred !
odhod poti v Salzburg
vozni red vlak iz Dunaju za Salzburg je dosti prometi vlak za OBB-IC,RailJet,WestBahn tudi posebni vozni red za Deutsche Bahn DB .
bom še slike....
zelo res všeč mi je za WestBahn vlak
sem dal novo tema za privat vlak od WestBahn v Dunaju.
WestBahn je vozni park od Dunaj Zahod Postaja do Salzburg tudi Innsbruck letos bo mesec december bo že 2 let in letos zadnji vozni red zaradi malo ljudje in slabo prometi potnik tudi drugi ima vlak Railjet (Dunaj-Salzburg) , ICE-T DB (Dunaj-Salzburg in Innsbruck) in še IC-OBB (Dunaj-Salzburg in Innsbruck) , to je preveč vlak WestBahn,RailJet,IC-OBB in DB ICE-T .
WestBahn je lastnik iz švici , bo letos zadnji vozni red do 13.december.2013 potem ne več in konec, da res škoda in žalosten. danes punudba in akcija že poceni ceni samo 19€ za Dunaj-Salzburg (Enosmerno) za normalno ceno in lahko kupi pri na blagajnu za "WestBahn"
vedno odhod iz dunaj poti Salzburg
Za RJ xx:36 , WestBahn xx:40 in DB xx:48 in OBB-IC xx:56 -> vsak dan eno uro in enaka dva uro......
Letos zadnji vozni red za WestBahn potem ni več in konec , jaz zelo všeč mi je in najlepši vlak je KISS-2 (Stadler)
slika ;
Wien Westbahnohof
sedež prvi razred
poti drugi razred
mini bistro bar
tudi najlepši sedež za drugi razred !
odhod poti v Salzburg
vozni red vlak iz Dunaju za Salzburg je dosti prometi vlak za OBB-IC,RailJet,WestBahn tudi posebni vozni red za Deutsche Bahn DB .
bom še slike....
zelo res všeč mi je za WestBahn vlak
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Privat železnic za "WestBahn" vlak v Avstriji
še slike in zadnji... kaj lepo vlak je WestBahn ???
WestBahn
WestBahn
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Privat železnic za "WestBahn" vlak v Avstriji
Avstrijci nimajo radi konkurence. Znajo biti zelo nacionalno usmerjeni
Vagoni so pa zelo udobni bli
Vagoni so pa zelo udobni bli
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Privat železnic za "WestBahn" vlak v Avstriji
Re 4/4 napisal/-a:Avstrijci nimajo radi konkurence. Znajo biti zelo nacionalno usmerjeni
Vagoni so pa zelo udobni bli
ja,... vagoni da res lepo
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Privat železnic za "WestBahn" vlak v Avstriji
Zanimljiv interijer tog vlaka.
Odlične fotke!
Odlične fotke!
Pozdrav iz Hrvatske!
Re: Privat železnic za "WestBahn" vlak v Avstriji
Po neuspešnem poizkusu, da bi Westbahn vozil od Dunaja do Insbrucka, bo z novim voznim redom začel voziti med Salzburgom in Münchnom. Zaenkrat se govori o štirih parih direktnih vlakov na dan med Dunajem in Münchnom.
Še okvirni vozni red ( ure še niso potrjene):
Salzburg Hbf ab :43
Freilassing an :49/ ab :51
Traunstein an :07/ ab :09
Rosenheim an :40/ ab :42
München Ost an :10/ ab :12
München Hbf an: 20
ab-odhod
an-prihod.
Še okvirni vozni red ( ure še niso potrjene):
Salzburg Hbf ab :43
Freilassing an :49/ ab :51
Traunstein an :07/ ab :09
Rosenheim an :40/ ab :42
München Ost an :10/ ab :12
München Hbf an: 20
ab-odhod
an-prihod.
Re: Privat železnic za "WestBahn" vlak v Avstriji
In kaj razberemo iz totega osnutka voznega reda, razen da vlak stoji po 2 minuti na določenih postajah? pa menda ne pride v Munchen prej preden odpelje iz Solnograda?Salzburg Hbf ab :43
Freilassing an :49/ ab :51
Traunstein an :07/ ab :09
Rosenheim an :40/ ab :42
München Ost an :10/ ab :12
München Hbf an: 20
LPL
Re: Privat železnic za "WestBahn" vlak v Avstriji
Ob predpostavki zveznosti časa in prostora razberemo vozni čas dobra 1 ura in pol. Nimam pojma ali je to kak dosežek ali ne.Ljubitelj napisal/-a: In kaj razberemo iz totega osnutka voznega reda, razen da vlak stoji po 2 minuti na določenih postajah?
LP, Metod
Re: Privat železnic za "WestBahn" vlak v Avstriji
Ljubitelj napisal/-a:
In kaj razberemo iz totega osnutka voznega reda, razen da vlak stoji po 2 minuti na določenih postajah? pa menda ne pride v Munchen prej preden odpelje iz Solnograda?
LPL
Bože mili. Je osnutek in zgoraj sem napisal, da ure odhoda še niso potrjene. Minute pa logično so iz osnutka že potrjene. Kaj razbereš? Kje bodo postanki, čas potovanja, in minute odhoda, čuj.
Re: Privat železnic za "WestBahn" vlak v Avstriji
Glede na to, da čas teče samo v eno smer je navada, da se v takem primeru piše +1h (kakor recimo piše +1 dan pri daljših potovanjih). Laik težko sklepa, ali je to 1 ura, 2 uri ali karkoli že. Sicer je pa vozni čas RJ na omenjeni relaciji 1:30, EC pa 1:41, vendar ima kakšno postajo več kot opevani WB.Ob predpostavki zveznosti časa in prostora razberemo vozni čas dobra 1 ura in pol. Nimam pojma ali je to kak dosežek ali ne.
LPL
Re: Privat železnic za "WestBahn" vlak v Avstriji
No glede na dogodke iz petka, se lahko zgodi, da bo ta povezava ostala samo na papirju. Po šokantnih podatkih iz Beljaškega konca, kjer so morali mladi storjevodje pri OeBB-ju delati tudi do 80 nadur, prihajajo na dan tudi informacije, da so razmere pri Westbahnu še slabše. Z menjavo uprave je polovica osebja obrnila hrbet novemu vodstvu in odšla k tovornim prevoznikom (tudi inštruktorji) ali dobila zaposlitev pri OeBB infra. Kandidatov za odhod je še kar nekaj. Celo tujci, ki naj bi bili vajeni delati v slabših razmerah. Trenutno delajo samo (po dobesednem prevodu) mladi, stari in norci, torej tisti, ki drugje (na železnici) ne morejo dobiti dela. Dela še začasno usposobljeno osebje iz drugih prevozikov, kjer pa nekateri tudi več ne želijo biti posojeni. Tudi načrti ne gredo po planu. Namesto 70 % rasti prometa, je ta le 12 %. Izkazalo se je, da potenciala na relaciji Dunaj-Salzburg ni toliko, da bi lahko uvedel trenutni takt. Če bo šlo tako naprej, bo Westbahn ostal brez licence. Prav tako pri SLB gre vse na slabše, saj se razmišlja celo o prodaji lokomotiv 1216.
Vse to pa gre na roko Flixtrainu. Prepoceni do voznega parka.
Vse to pa gre na roko Flixtrainu. Prepoceni do voznega parka.
Re: Privat železnic za "WestBahn" vlak v Avstriji
Glede podatkov iz Villacha, gre za starejše podatke stare okoli 3 leta in sicer jih je baje spesnil strojevodja ki ni bil kaj prida delavca, tak ki hodi v službo zato da je tam in se turudi delati po načinu "samo kako bi da nebi"
vsaj tako mi je zadnjič ob kavi povedal pravtako mlajši strojevodja OeBB iz Villacha. Dejstvo je da imajo starejši strojevodje določene bonitete in morda kdaj tudi kakšen lepši "šiht" to pa da bi mladi pobrali le schrot sichte pa nikakor ne drži.
vsaj tako mi je zadnjič ob kavi povedal pravtako mlajši strojevodja OeBB iz Villacha. Dejstvo je da imajo starejši strojevodje določene bonitete in morda kdaj tudi kakšen lepši "šiht" to pa da bi mladi pobrali le schrot sichte pa nikakor ne drži.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Privat železnic za "WestBahn" vlak v Avstriji
Saj veš, kaj vse zraste na forumih. @Re 4/4 nam samo servira strnjene obnove debat, ki tečejo na EBFÖ in Drehscheibe Online. Zdaj špekulirajo že o nekem prevzemu Westbahna s strani ÖBBdesiro napisal/-a:Glede podatkov iz Villacha, gre za starejše podatke stare okoli 3 leta in sicer jih je baje spesnil strojevodja ki ni bil kaj prida delavca, tak ki hodi v službo zato da je tam in se turudi delati po načinu "samo kako bi da nebi"
vsaj tako mi je zadnjič ob kavi povedal pravtako mlajši strojevodja OeBB iz Villacha. Dejstvo je da imajo starejši strojevodje določene bonitete in morda kdaj tudi kakšen lepši "šiht" to pa da bi mladi pobrali le schrot sichte pa nikakor ne drži.
Kakšnega voznega parka? Flixtrain si ne lasti niti enega samega prevoznega sredstva. Zanj delajo drugi, v Nemčiji trenutno BTE in Leo Express. Pa ja ne namiguješ, da bi Westbahnovi Stadlerji šli v last Flixa? Prej bi bil Westbahn njihov podizvajalec, kar pa nič bistvenega ne bi spremenilo v primerjavi s trenutnim stanjem, le za potnike bi se kakovost znižala.Re 4/4 napisal/-a: Vse to pa gre na roko Flixtrainu. Prepoceni do voznega parka.
Re: Privat železnic za "WestBahn" vlak v Avstriji
Seveda, samo ne objavim od vsakega člana. @Logserv je pač brez dlake na jeziku. Pa še vip član, zakaj mu potem ne bi zaupal. Je pa res, da generalno je OeBB politika...dosti s***ja se pere tam.TGV Lyria napisal/-a:
Saj veš, kaj vse zraste na forumih. @Re 4/4 nam samo servira strnjene obnove debat, ki tečejo na EBFÖ in Drehscheibe Online. Zdaj špekulirajo že o nekem prevzemu Westbahna s strani ÖBB
Točno to. Zakaj misliš, da Flixtrain intenzivno dela, da bi decembra šel v Berlin iz Bavarske? Nekje mora priti do voznega parka. In težave Westbahna so idealne (obstoječi vozni red v Avstriji škodi obema prevoznikoma, odhod osebja...). Vozni park? Stadler z ETCS 2 in 200 km/h, vakumski wc...In, če odkupiš/vzameš (odvisno, če bo WB izgubil licenco ali ne) ravno v času, ko vidiš, da polurnk takt ne bo šel skozi...poceni...TGV Lyria napisal/-a:. Pa ja ne namiguješ, da bi Westbahnovi Stadlerji šli v last Flixa? Prej bi bil Westbahn njihov podizvajalec, kar pa nič bistvenega ne bi spremenilo v primerjavi s trenutnim stanjem, le za potnike bi se kakovost znižala.
Še RegioJet bo verjetno menjal obstoječega upravljalca v Avstriji za Metrans.
Re: Privat železnic za "WestBahn" vlak v Avstriji
Westbahn je 23.3 v Švici prevzel dva Kissa v MK2 izvedbi