Pozdravljeni! Slik lokomotive WDM-4 nimam, ker je bila umaknjena iz prometa najkasneje leta 2000, leta 2001 pa so en primerek, številko 18001, poslali v glavni železniški Muzej v New Delhi, tam pa do sedaj nisem bil. Preostale lokomotive so bile razrezane.darko06 napisal/-a:Spoštovani,
zbirka fotografij, katero ste nam tu prikazovali, je za vsako hvalo.
Jaz pa imam eno prašanje.
Kot EMD fan, sam zbrskal dost spletnih stran na webu in ugotovil, da je EMD na podlagi G16 (Kenedija) izdelal varianto z motorjem z turbo brizganem gorivom (turbocharged). Ta model se imenoval GT 16, zvani je imel izgled Kenedija, ampak je bil nekakšen prelazni tip do GT 26 (663 oz. Karavela). Bilo je izdelano okrog 40 kosov in so vse bile za Indijo.
Model se v Indiji imenoval WDM-4
Ali vam se ta lokomotiva zdi poznato, ste je mogoče nekje videli ali poslikali?
http://www.irfca.org/gallery/Locos/Dies ... 1.jpg.html
http://www.egghof.com/Indien/Lokomotive ... /WDM-4.htm
V Indijo je šlo 72 teh lokomotiv, in sicer najprej 40 (18000 do 18039), potem pa še 32 (18080 do 18111), vmesne pa so bile za Pakistan. V bistvu so konkurirale Alcotovi lokomotivi WDM-2 kot morebitna alternativa in so se v marsikaterem pogledu izkazale za boljše. A GM ni dovolil prenosa tehnologije, da bi jih delali v Indiji, zato je bil izbran Alco, teh WDM-2 pa so naredili več tisoč.
Veliko predelanih WDM-2 je danes klasificiranih kot WDM-3, ena je na nekje na mojih slikah bolj na začetku. WDM-3 kot nek nov in ločen tip sicer ni nikoli obstajala.
Nameravam pa v bližnji prihodnosti v enem postu zbrati nekaj splošnih virov za morebitne interesente v zvezi z IR. Slik imam še nekaj, a nekoliko manj časa trenutno.