Nadgradnja hrvaških prog

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Odgovori
Ri Majstor
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 131
Pridružen: 26.01.2016, 22:50
Kraj: Rijeka

Re: Nadgradnja hrvaških prog

Odgovor Napisal/-a Ri Majstor »

Vidim da su pojedinci poprilično jalni na 85% sredstava iz EU. Da vas podsjetim... o tome odlučuje Bruxelles, a ne mi "bijedni" Hrvati.. a još uvijek više uplaćujemo u zajedničku kasu nego što je koristimo :hang
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Nadgradnja hrvaških prog

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Vidim da su pojedinci poprilično jalni na 85% sredstava iz EU. Da vas podsjetim... o tome odlučuje Bruxelles, a ne mi "bijedni" Hrvati.. a još uvijek više uplaćujemo u zajedničku kasu nego što je koristimo
V to boš pa težko prepričal večino prebivalcev EU. Hrvaška ima drugi najmanjši BDP na prebivalca po kupni moči in v skladu s tem dobi na razpolago veliko nepovratnih sredstev. Da jih ne izkorišča je problem na Hrvaškem. Sicer si pa poglej https://www.bbc.com/news/uk-politics-48256318, kjer boš našel bolj ali manj vse podatke. Zakaj je Hrvaška slab prejemnik, vendar še vedno prejemnik in ne neto plačevalec, denarja iz EU boste pač morali sami razčistiti, kakor tudi Slovenci. Končno Čehi prejemajo veliko večji delež denarja iz EU (~4-5x merjeno v % BDP) kot Slovenija in 2-3x več kot druga najbolj revna država EU po BDP merjenem po kupni moči. Če bo pa kdo gledal podatke v linku, naj ga za boga milega nikar ne vrže na rit, da je Belgija velika prejemnica sredstev. Razlog je financiranje EU administracije v Bruslju (podobno velja za Luksemburg).
Ri Majstor
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 131
Pridružen: 26.01.2016, 22:50
Kraj: Rijeka

Re: Nadgradnja hrvaških prog

Odgovor Napisal/-a Ri Majstor »

Ljubitelj napisal/-a:
Vidim da su pojedinci poprilično jalni na 85% sredstava iz EU. Da vas podsjetim... o tome odlučuje Bruxelles, a ne mi "bijedni" Hrvati.. a još uvijek više uplaćujemo u zajedničku kasu nego što je koristimo
V to boš pa težko prepričal večino prebivalcev EU. Hrvaška ima drugi najmanjši BDP na prebivalca po kupni moči in v skladu s tem dobi na razpolago veliko nepovratnih sredstev. Da jih ne izkorišča je problem na Hrvaškem. Sicer si pa poglej https://www.bbc.com/news/uk-politics-48256318, kjer boš našel bolj ali manj vse podatke. Zakaj je Hrvaška slab prejemnik, vendar še vedno prejemnik in ne neto plačevalec, denarja iz EU boste pač morali sami razčistiti, kakor tudi Slovenci. Končno Čehi prejemajo veliko večji delež denarja iz EU (~4-5x merjeno v % BDP) kot Slovenija in 2-3x več kot druga najbolj revna država EU po BDP merjenem po kupni moči. Če bo pa kdo gledal podatke v linku, naj ga za boga milega nikar ne vrže na rit, da je Belgija velika prejemnica sredstev. Razlog je financiranje EU administracije v Bruslju (podobno velja za Luksemburg).
A čemu onda plakanje kao da smo mi krivi za poticaje iz Bruxellesa??
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Nadgradnja hrvaških prog

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

A čemu onda plakanje kao da smo mi krivi za poticaje iz Bruxellesa??
Slovenska psiha! Saj poznaš tisti slovenski pregovor:
"Naj mi crkne krava, samo da bosta sosedu dve"
Ri Majstor
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 131
Pridružen: 26.01.2016, 22:50
Kraj: Rijeka

Re: Nadgradnja hrvaških prog

Odgovor Napisal/-a Ri Majstor »

Ehhh! Stara špreha.. #-o
leteči vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2574
Pridružen: 04.03.2009, 10:20
Kraj: Grosuplje

Re: Nadgradnja hrvaških prog

Odgovor Napisal/-a leteči vlak »

Vest se sicer ne nanaša na infrastrukturo železnic na Hrvaškem, temveč na operaterje. Kot vse kaže, se HŽ Cargo počasi poslavlja s proge Ploče−Metković−Čapljina.

Slobodna Dalmacija: HŽ Cargo šalje 32 radnika iz Ploča na burzu rada. Za sve su okrivili virus, a željezničari su ogorčeni

Luka Ploče posluje stabilno. Prav tako se količina tovora, prepeljanega po Neretvanski železnici, ne zmanjšuje. A kontinuirana prisotnost neposrednega konkurenta- Enna Trans (nekdanji PPD) je naredila svoje. Dovolj zgovoren podatek je tudi ta, da je v zadnjem obdobju HŽ Cargo na celotni progi posedoval le eno modernizirano Đuro (HŽ 2041). V preteklih letih so večinoma nastopali z dvema Aseama in Đuro na premiku.

Mednarodnega potniškega prometa že šest let ni več, lokalni promet pa je prav toliko časa nadomeščen z avtobusi.
Aljaž
Odgovori