Nadgradnja hrvaških prog
Nadgradnja hrvaških prog
Podpisan sporazum s katerimi je Europska Komisija de facto oddala HŽ infrastrukturji 241 milijon evrov kot 85% delež v financiranju obnovitve in delne preložitve obstoječega ter gradnje drugega tira na odseku Križevci-Koprivnica-državna meja Hrvaške in Madžarske.
Več (v hrvaščini):
http://www.hzinfra.hr/?p=8648
Oprostite na OT.
Več (v hrvaščini):
http://www.hzinfra.hr/?p=8648
Oprostite na OT.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: Obnova Celje-Zidani Most
@darko06,
Hvala za zanimiv prispevek (in predhodne) o 2. tiru proge od ZG proti Madžarski. Očitno je Hrvatom "karta krenula" bolje kot nam. Vendar bi administratorjem predlagal, da se o tem odpre nova tema v podforumu Tuja železniška omrežja in tja prestavi prispevke.
lp
Hvala za zanimiv prispevek (in predhodne) o 2. tiru proge od ZG proti Madžarski. Očitno je Hrvatom "karta krenula" bolje kot nam. Vendar bi administratorjem predlagal, da se o tem odpre nova tema v podforumu Tuja železniška omrežja in tja prestavi prispevke.
lp
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Je pa ena težava. Pri nas so se z Avstrijci zmenili kako in kaj. Pri Hrvatih nihče ne ve, kaj so se sporazumeli z Madžari. Nekateri se bojijo, da bo podobno kot na Romunsko-Madžarski meji, kjer se drugi tir iz Romunske strani dobesedno na meji konča kot štuc.električar napisal/-a:@darko06,
Hvala za zanimiv prispevek (in predhodne) o 2. tiru proge od ZG proti Madžarski. Očitno je Hrvatom "karta krenula" bolje kot nam.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: Nadgradnja hrvaških prog
@Re4/4,
Od Gyekenyesa mimo Blatnega jezera in od Murakereszturja preko Dombovarja vodita do Budimpešte solidni elektrificirani enotirni progi, ki imata blizu Budimpešte tudi 2.tir. Obe končni postaji pred hrvaško mejo sta povezani s kakih 15 km dolgo elektrificirano povezavo, torej se bo hrvaška dvotirna navezala na obe. http://www.bueker.net/trainspotting/map ... ungary.gif
lp
Na tvoj pomislek sem odgovoril že pred 4 meseci v temi Z. Most -Celje. Ponavljam:Pri Hrvatih nihče ne ve, kaj so se sporazumeli z Madžari.
Od Gyekenyesa mimo Blatnega jezera in od Murakereszturja preko Dombovarja vodita do Budimpešte solidni elektrificirani enotirni progi, ki imata blizu Budimpešte tudi 2.tir. Obe končni postaji pred hrvaško mejo sta povezani s kakih 15 km dolgo elektrificirano povezavo, torej se bo hrvaška dvotirna navezala na obe. http://www.bueker.net/trainspotting/map ... ungary.gif
lp
Re: Nadgradnja hrvaških prog
To že, vendar dvotirna proga bo samo do meje. Do prve mejne postaje na Madžarskem bo še vedno en tir. Podobno kot, če bi do meje z Italijo bila dva tira, naprej do Opčin pa en tir. Meni je malo nelogično.električar napisal/-a: Na tvoj pomislek sem odgovoril že pred 4 meseci v temi Z. Most -Celje.
lp
Re: Nadgradnja hrvaških prog
Če se pogleda na Google Earth, črta hrvaško-madžarske meje se obeta kakšnih 500 metrov od začetka železniške postaje Gyekenyes, kje se spajata tir od Koprivnice in tir od Murakereszturja (povezna proga od Nagykanisze). Je možno razpoznat tudi nasip (čeprav brez tira) od triangle po katerem je išel direktni promet Nagykanisza-Murakeresztur-Koprivnica (brez vhoda v postajo Gyekenyes).
Se pravi, da Madžari morajo naredit glih 500 metrov drugega tira. Seveda da ne bodo obnovili triangle, za to kar sta njihove koridorske prugi skozi Zalalovo (od Hodoša) in skozi Dombovar (od Koprivnice), ne pa naravna veza Gyekenyes ali Murakersztur-Nagykanisza-Szekesfehervar.
Se pravi, da Madžari morajo naredit glih 500 metrov drugega tira. Seveda da ne bodo obnovili triangle, za to kar sta njihove koridorske prugi skozi Zalalovo (od Hodoša) in skozi Dombovar (od Koprivnice), ne pa naravna veza Gyekenyes ali Murakersztur-Nagykanisza-Szekesfehervar.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 131
- Pridružen: 26.01.2016, 22:50
- Kraj: Rijeka
Re: Nadgradnja hrvaških prog
Točno! Hrvatska je na tom mjestu s obje strane Drave! Za sada ide projekt dvokolosiječne pruge do Križevaca, a u planu je do granice s Mađarskom, koja je sjeverno od mosta. Novi most bi trebao biti dvokolosiječan. A za tih par-sto metara do Gyekenyesa...ovisi o Mađarima
Re: Nadgradnja hrvaških prog
@Darko06, @Ri Majstor. Zakaj pa se gradi drugi tir, če se kapcitete na Reški progi zmanjšujejo? Ker koliko berem se hitrost na tej progi na nekaterih odsekih zmanjšuje.
In kot drugo @Darko06, kaj ko bi nehal pisati neumnosti na željeznice.net, kako vaš model gradnje gredo odlično, mi pa bomo imeli še vedno po letu 2022 en tir proti Špilju, kako nam nič ne gre, kako ne bo možen promet v obe smeri na drugem tiru proti Kopru, če že na večini obstoječih je možen obojestranski promet, da ne govorim o progi na Hodoš (veš ta proga je namenjena tudi za Slovaško). In zadnje Mav Cargo je bil prodan RCG-ju (Rail Cargo group Avstria) kot RCH in ne DB-ju.
In kot drugo @Darko06, kaj ko bi nehal pisati neumnosti na željeznice.net, kako vaš model gradnje gredo odlično, mi pa bomo imeli še vedno po letu 2022 en tir proti Špilju, kako nam nič ne gre, kako ne bo možen promet v obe smeri na drugem tiru proti Kopru, če že na večini obstoječih je možen obojestranski promet, da ne govorim o progi na Hodoš (veš ta proga je namenjena tudi za Slovaško). In zadnje Mav Cargo je bil prodan RCG-ju (Rail Cargo group Avstria) kot RCH in ne DB-ju.
Re: Nadgradnja hrvaških prog
Do Šentilja bosta dva tira, drugače sem pa mnenja, da je na enem tiru mogoče marsikaj prepeljati in dokaz je koprska proga. Zato tudi pravim, da je bolje imeti en dober tir kot dva slaba ampak oboje mora biti v okviru potreb. Z drugim tirom je tako, da je njegovo vzdrževanje stane, kako je pa z denarjem pa se ve.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 131
- Pridružen: 26.01.2016, 22:50
- Kraj: Rijeka
Re: Nadgradnja hrvaških prog
[quote="Re 4/4"], @Ri Majstor. Zakaj pa se gradi drugi tir, če se kapcitete na Reški progi zmanjšujejo? Ker koliko berem se hitrost na tej progi na nekaterih odsekih zmanjšuje.
Ako se brzina smanjuje, to je zbog zaostajanja u kapitalnim remontima... Ali barem nam je cijela dionica od Rijeke do Mađarske još od 80-tih godina na 22,5 t/os (osim mosta u Fužinama koji je nedavno zamijenjen). Na dionici Moravice-Rijeka je instaliran APB, istina, zbog političke situacije nije u praksi na cijeloj dionici.. A ako se započne izgradnja drugog kolosijeka barem na jednom dijelu koridora... kad-tad će cijela pruga biti dvokolosiječna! Pa makar čekali 15 godina..ali bit će! Na kraju krajeva, financira se po odluci iz Bruxellesa...
Ako se brzina smanjuje, to je zbog zaostajanja u kapitalnim remontima... Ali barem nam je cijela dionica od Rijeke do Mađarske još od 80-tih godina na 22,5 t/os (osim mosta u Fužinama koji je nedavno zamijenjen). Na dionici Moravice-Rijeka je instaliran APB, istina, zbog političke situacije nije u praksi na cijeloj dionici.. A ako se započne izgradnja drugog kolosijeka barem na jednom dijelu koridora... kad-tad će cijela pruga biti dvokolosiječna! Pa makar čekali 15 godina..ali bit će! Na kraju krajeva, financira se po odluci iz Bruxellesa...
Re: Nadgradnja hrvaških prog
Kdo se poslednji smeje, najslajše se smeje...
http://radio.hrt.hr/radio-rijeka/clanak ... an/133241/
Hrvaškem poslancom v Europskem Parlamentu vspelo, da Parlament sprejme amandma, kateri Reko namešča na Baltsko-Jadranski koridor, kaj pomeni da bodo Slovenske Železnice v nekem času morale obdelati rekonstrukcijo proge Pivka-Šapjane, in zvišanje osne obremenitve na minimalno 22,5 t os.
http://radio.hrt.hr/radio-rijeka/clanak ... an/133241/
Hrvaškem poslancom v Europskem Parlamentu vspelo, da Parlament sprejme amandma, kateri Reko namešča na Baltsko-Jadranski koridor, kaj pomeni da bodo Slovenske Železnice v nekem času morale obdelati rekonstrukcijo proge Pivka-Šapjane, in zvišanje osne obremenitve na minimalno 22,5 t os.
Re: Nadgradnja hrvaških prog
Hvala bogu, da so Hrvatje to speljali. Na tak način lahko dobimo še kakšna EU sredstva, pa če tudi gre samo za remont....darko06 napisal/-a:Kdo se poslednji smeje, najslajše se smeje...
http://radio.hrt.hr/radio-rijeka/clanak ... an/133241/
Hrvaškem poslancom v Europskem Parlamentu vspelo, da Parlament sprejme amandma, kateri Reko namešča na Baltsko-Jadranski koridor, kaj pomeni da bodo Slovenske Železnice v nekem času morale obdelati rekonstrukcijo proge Pivka-Šapjane, in zvišanje osne obremenitve na minimalno 22,5 t os.
Re: Nadgradnja hrvaških prog
Zanimiv stavek, če HŽ cargo nima voziti s čim. HŽPP pa prodaja del flote 1141.darko06 napisal/-a:Kdo se poslednji smeje, najslajše se smeje...
Bi s tem smejanjem malo počakal.
Re: Nadgradnja hrvaških prog
točno tako hrvati naj kar pritiskajo ,da se bo obnovila proga.Dela je tak za vse dovolj.