Re: Flixtrain - Flixbus
Objavljeno: 18.06.2019, 19:13
S Flixtrainom se lahko vozimo tudi pri nas. Kar 6x dnevno pelje med Ljubljano in Dobovo.
Železna cesta, v vsej svoji velikosti in majhnosti..
http://vlaki.info/forum/
A to un hitroexpressni flixtrain?TGV Lyria napisal/-a:S Flixtrainom se lahko vozimo tudi pri nas. Kar 6x dnevno pelje med Ljubljano in Dobovo.
Jo, un brez klim. Saj je poceni, kaj hočeš še več...se glasi moto nekoga. In potem se naj bi mu reklo konkurenca Sicer bomo pa videl v prihodnosti, kaj bo. Bund je rekel, da davkoplačevalci ne bodo sanirali dolga, DB bo iskal 100.000 novih sodelavcev + D-takt (polurni takt) v več kot 30 največjih mest za podvojitev potnikov. Kar pa Flixu ne ustreza in že jamra po medijih. OBB pa v širitev NightJet linij. Rast potnikov je 10 % na leto.andre85 napisal/-a:A to un hitroexpressni flixtrain?TGV Lyria napisal/-a:S Flixtrainom se lahko vozimo tudi pri nas. Kar 6x dnevno pelje med Ljubljano in Dobovo.
Ni čisto začetek konca, če ima monopol. Tam, kjer je potnikov premalo, ali pa je vlak konkurenčen, avtobusov več ne bo. Pač problem je, da je Flixbus rastel prehitro na monopolnem trgu. Ne glede na to, da je polno njegovih zelenih znamk na cesti in da imajo s tem bistveno povečane prihodke...po osnovah ekonomije je logično da s tem rastejo tudi stroški, ki pa jih na strani podizvajalca-prevoznika ni več mogoče nižati. In tako je imel v letu 2017 Flixmobility izgubo. Ostalih poročil še ni vzunaj, čeprav je nekdo tukaj trdil, kako je oh dobičkonosno. Vse ostalo, kar joka direktor Schwämmlein, je samo zato, ker investitorje ne more zadovoljiti in upa, da bo z vlaki lažje. Ampak na Švedskem je že dobil klofuto, ker se prevozniki ne dajo prodati za nizjo ceno. V Franciji pa še niti tras ni zakupil. Tako mu ostane samo sedem vlakov v Nemčiji, kjer ima srečo, da je DB nesposoben.andre85 napisal/-a:http://fenix-magazin.de/munchen-najveci ... njemackoj/ začetek konca
Tudi Touring in Eurolines sta imela konec 90 v Evropi monopol in več linij ter avtobusev. Potem pa je prišla križa in vse skupaj je vzel vragRe 4/4 napisal/-a:Ni čisto začetek konca, če ima monopol. Tam, kjer je potnikov premalo, ali pa je vlak konkurenčen, avtobusov več ne bo. Pač problem je, da je Flixbus rastel prehitro na monopolnem trgu. Ne glede na to, da je polno njegovih zelenih znamk na cesti in da imajo s tem bistveno povečane prihodke...po osnovah ekonomije je logično da s tem rastejo tudi stroški, ki pa jih na strani podizvajalca-prevoznika ni več mogoče nižati. In tako je imel v letu 2017 Flixmobility izgubo. Ostalih poročil še ni vzunaj, čeprav je nekdo tukaj trdil, kako je oh dobičkonosno. Vse ostalo, kar joka direktor Schwämmlein, je samo zato, ker investitorje ne more zadovoljiti in upa, da bo z vlaki lažje. Ampak na Švedskem je že dobil klofuto, ker se prevozniki ne dajo prodati za nizjo ceno. V Franciji pa še niti tras ni zakupil. Tako mu ostane samo sedem vlakov v Nemčiji, kjer ima srečo, da je DB nesposoben.andre85 napisal/-a:http://fenix-magazin.de/munchen-najveci ... njemackoj/ začetek konca
Zgleda,da bo korona povzročila začetek koncaRe 4/4 napisal/-a:Ni čisto začetek konca, če ima monopol. Tam, kjer je potnikov premalo, ali pa je vlak konkurenčen, avtobusov več ne bo. Pač problem je, da je Flixbus rastel prehitro na monopolnem trgu. Ne glede na to, da je polno njegovih zelenih znamk na cesti in da imajo s tem bistveno povečane prihodke...po osnovah ekonomije je logično da s tem rastejo tudi stroški, ki pa jih na strani podizvajalca-prevoznika ni več mogoče nižati. In tako je imel v letu 2017 Flixmobility izgubo. Ostalih poročil še ni vzunaj, čeprav je nekdo tukaj trdil, kako je oh dobičkonosno. Vse ostalo, kar joka direktor Schwämmlein, je samo zato, ker investitorje ne more zadovoljiti in upa, da bo z vlaki lažje. Ampak na Švedskem je že dobil klofuto, ker se prevozniki ne dajo prodati za nizjo ceno. V Franciji pa še niti tras ni zakupil. Tako mu ostane samo sedem vlakov v Nemčiji, kjer ima srečo, da je DB nesposoben.andre85 napisal/-a:http://fenix-magazin.de/munchen-najveci ... njemackoj/ začetek konca
Zanimivo, da ima Leo ves čas take težave, po drugi strani pa njegov ravno tako privatni konkurent RegioJet cveti. Ali res dela drugačen pristop takšno razliko?Re 4/4 napisal/-a:Namreč, Leo Express že nekaj časa išče partnerja, ki bi vložil svež kapital in na srednji rok ohranil prevoznika pri življenju. Trenuto edini, ki se pogajajo so češke železnice, ki zagotovo v primeru vstopa v Leo Express ne bodo želel sodelovati s Flixtrainom.
Seveda, vse je v pristopu. Že v samem začetku sta začela povsem drugače. RegioJet kot del Student Agency, LeoExpress pa z investitorji. Pri RegioJet je začetno izgubo krila agencija, ki je imela več dobička, kot Regio izgube. Leo Express pa se je drago zadolžil pri bankah, da je kupil potniške garniture in jih je bil lani prisiljen prodati nazaj banki, ki je odplačala stari kredit. In danes je razlika v tem, da je Regio 2-3x večji od Leota.TGV Lyria napisal/-a:Zanimivo, da ima Leo ves čas take težave, po drugi strani pa njegov ravno tako privatni konkurent RegioJet cveti. Ali res dela drugačen pristop takšno razliko?Re 4/4 napisal/-a:Namreč, Leo Express že nekaj časa išče partnerja, ki bi vložil svež kapital in na srednji rok ohranil prevoznika pri življenju. Trenuto edini, ki se pogajajo so češke železnice, ki zagotovo v primeru vstopa v Leo Express ne bodo želel sodelovati s Flixtrainom.