Ruske železnice

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Odgovori
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Ruske železnice

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Pa še malo pokukajmo onkraj "železne zavese". :wink:

https://si.rbth.com/travel/80380-po-pro ... ostranstva
Simpl je tanartabul.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Ruske železnice

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

če se ruske želenice pohalijo z 9 vlaki, ki jih je potrebno videti, je samo še vprašanje kako tja. Po novem bo pot po V koridorju med Čopom in Lvovom (ukrajinsko Львів, L’viv [ljʋiw], poljsko Lwów; nemško Lemberg; rusko Львов, L'vov) hitrejša. Prekopali so velik Beskidski tunel, tako poroča Railway Gazette. Kot zanimivost, po tej poti gre menda 60% vseg prometa med Ukrajino in EU.
In še nekaj superlativov tega 2-tirnega tunela

dolžina 1822 m
globina 180 m
širina x višina 10,5x8,5m

In najbolj zanimivo, kapaciteta stare enotirne proge se bo dvignila iz 45 vlakov dnevno na 100 vlakov, hitrost pa narasla iz 40 km/h na 70 km/h. Cena pa znosnih 163 M€ ali samo kakšnih 80M€/km..... Še ne dolgo nazaj me je en forumaš na našem FINANčnem dnevniku prepičeval, da stane gradnja km tunela 10-15 M€/km! Novi tunel je povezan tudi z vzporednim starim, ki bo služil kot evakuacijska pot.

LPL
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2561
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Ruske železnice

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Ljubitelj napisal/-a:če se ruske želenice pohalijo z 9 vlaki, ki jih je potrebno videti, je samo še vprašanje kako tja. Po novem bo pot po V koridorju med Čopom in Lvovom (ukrajinsko Львів, L’viv [ljʋiw], poljsko Lwów; nemško Lemberg; rusko Львов, L'vov) hitrejša.
LPL
Skozi Ukrajino do Rusije pa.... Hmmm težko. Povezave so kar slabe odkar je zakuhalo med sosedama. Vsi direktni vlaki iz normalnotirne Evrope v Rusijo vodijo prek Belorusije...
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Ruske železnice

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a:
Skozi Ukrajino do Rusije pa.... Hmmm težko. Povezave so kar slabe odkar je zakuhalo med sosedama. Vsi direktni vlaki iz normalnotirne Evrope v Rusijo vodijo prek Belorusije...
Potniški ja, pa še tam Poljaki ovirajo. Tovorni so druga zgodba. Tam je denar in sovražno stanje ne velja. :D

Kitajski vlaki, ki vozijo na Dunaj, gredo čez Slovaško in Ukrajino, preko terminala Dobra, via Ilezk do province Sichuan. Vzhod Kitajske pa via Moskva (potem pa smer Ukrajina ali Belorusija) in še prej via Ulan-Ude, kjer je križišče za tri proge iz Kitajske.
Sicer pa Kitajci načrtujejo do 5000 tovornih vlakov v smeri Evrope na leto, v obratni smeri polovico.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2561
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Ruske železnice

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Re 4/4 napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:
Skozi Ukrajino do Rusije pa.... Hmmm težko. Povezave so kar slabe odkar je zakuhalo med sosedama. Vsi direktni vlaki iz normalnotirne Evrope v Rusijo vodijo prek Belorusije...
Potniški ja, pa še tam Poljaki ovirajo.
Poljaki?
Kolikor vem je bila ovira na meji med Belorusijo in Rusijo.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Ruske železnice

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a: Poljaki?
Kolikor vem je bila ovira na meji med Belorusijo in Rusijo.
Ja. Ampak ne s strani PKP, temveč poljske vlade. In to vsakič, ko se pogaja za novi vozni red. PKP se vmeša takrat, ko je treba deliti stroške in (kot da zanalašč) želijo dodati lastne vagone. Enako se dogaja pri obnovitvi nočnega vlaka Metropol Budimpešta-Berlin. Po novem bo vozil via Wroclav, Frankufrt na Odri do Berlina in so Poljaki hoteli dati svoje vagone na delu poti, kar zakomplicira tarifo, prodajo in promet.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Ruske železnice

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

če se ruske želenice pohalijo z 9 vlaki, ki jih je potrebno videti, je samo še vprašanje kako tja.
Hvala lepa za vs nasvete kako iz Evrope v Rusijo. Ampak citiran stavek sem napisal golj zato, da navežem tunel v Beskidski tunel v Ukrajini na temo Ruske železnice. Ukrajina sama že nekja let ni več privlačna za tujce, vsaj tako sklepam Iz izkušenj družinskih članov, ki so v zdnjih nekaj letih dvakrat obiskali to propadlo deželo z 2. najnižjim BDP v Evropi (še Albanci imajo 2x višjega). kdo bo pa plačeval podkupnino za vstop v državo, če imaš vstopno vizo, recimo da je takšen že prvi vtis.... Sicer je pa v članku omenjeno, da je proga pomembna zaradi tovora....
In kar me je še zlasti presenetilo v članku je cena tunela, pri čemer se v naši javnosti v zvezi z 2TDK vztrajno pojavljajo kakšnih 4-5x nižje cene za gradnjo km tunela ....

LPL
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 443
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Ruske železnice

Odgovor Napisal/-a suha »

Odkar so se Ukrajinci obrnili stran od Rusije in proti EU se izvoz Ukrajine izredno hitro povečuje, tudi na račun sporazuma EU - Ukrajina, ki je bil podpisan lani. V lanskem letu mislim, da je izvoz iz Ukrajine v EU zrasel za slabih 40 % glede na leto 2016. Tudi vizumi za vstop Ukrajinskih državljanov v EU niso več zahtevani. Skratka nove transportne poti so več kot potrebne. Edin škoda da ne delajo že danes v enakem tirnem razmaku kot ga ima preostala Evropa.

Kar se tiče tovornega prometa preko Rusije, je ta očitno tako problematičen (tudi zaradi tega ker imajo Rusi drugačno širino tirov od EU in Kitajske), da Kitajci v okviru svojega projekta novih svilnih poti, aktivno vlagajo in lobirajo za izgradnjo nove normalno tirne (razmak 1435 mm) železniške povezave preko srednje Azije, ki bo povezala EU in Kitajsko. Po vsej verjetnosti preko Irana, Afganistana, Uzbekistana in Tadžikistana. Nabira se tudi že denar:

http://www.railwaygazette.com/news/infr ... no_cache=1

Kitajska podjetja tudi več ali manj obnavljajo celotno Iransko železniško infrastrukturo. Gradnja železnice od Iransko - Afganistanske meje do Afganistankega mesta Herat je tudi že skoraj pri koncu...

Kar je pa za nas najbolj pomembno, je, da če bomo malo pametni, bi ta direktna linija od Londona do Pekinga lahko potekala tudi po naših železnicah. Aktivno bi morali pri tem sodelovati tudi Hrvati, ki mislim da nimajo po svoji državi do sedaj še niti enega resnega železniškega koridorja. Konkurenca je seveda huda saj ravno Kitajci gradijo hitro železnico Pirej - Budimpešta na katero se bo verjetno priključila omenjena povezava in nas spet zaobšla :!: #-o
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Ruske železnice

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Kar se tiče tovornega prometa preko Rusije, je ta očitno tako problematičen (tudi zaradi tega ker imajo Rusi drugačno širino tirov od EU in Kitajske), da Kitajci v okviru svojega projekta novih svilnih poti, aktivno vlagajo in lobirajo za izgradnjo nove normalno tirne (razmak 1435 mm) železniške povezave preko srednje Azije, ki bo povezala EU in Kitajsko. Po vsej verjetnosti preko Irana, Afganistana, Uzbekistana in Tadžikistana. Nabira se tudi že denar:

http://www.railwaygazette.com/news/infr ... sword_list[]=afghanistan&no_cache=1
Pa ti to resno misliš, da bi se vozilo preko nikoli pokorjenega Afganistana brez resne vlade in osi zla Perzije? Kolikor vem načrt svilnih poti obsega številne proge, in večina gre po bolj ugodni poti, razen te, ki bolj ali manj zvesto sledi stari Svilni poti. Toda ta je verjetno bolj v smislu povezave osrednjeazijskih držav (land-lock countries) tisoče km od pristanišč. Glej One belt One road Initiative in boš našel
The Silk Road Economic Belt and the 21st-century Maritime Silk Road or The Belt and Road Initiative (BRI) is a development strategy proposed by the Chinese government that focuses on connectivity and cooperation between Eurasian countries, primarily the People's Republic of China (PRC), the land-based Silk Road Economic Belt (SREB) and the ocean-going Maritime Silk Road (MSR). The initiative was known in English as the One Belt and One Road Initiative (OBOR) until 2016.[2]
Sama tirna širina pri današnjem stanju tehnolgije sploh ne bi smela biti problematična in kot veš vozijo vlaki dokaj redno med S Evropo in Kitajsko in to večinoma preko Belorusije, Rusije (Transibirska, za SV Kitajsko) in preko Kazahstana za JV Kitajsko....

LPL
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Ruske železnice

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

London-Peking čez Slovenijo? :lol:

Slika

Slika
Kaj čemo, Slovenija je glede na pomorstvo zelo dobro geografsko ležeča. Kar se tiče vlakov iz Azije, pa nepomembna država. Da spomnem, kaj se dogaja:
http://m.railjournal.com/index.php/frei ... hannel=000

Kar pa se tiče Ukrajine. Beda od države, pa izvoz gor ali dol. Tam obstaja samo Kijev, vse ostalo je drugi razred. Spomnite se na star yugo filme s kočijami, starimi avti (namesto Zastave, Lade in podobne vzhodne firme) na cesti. To je podeželje tam. Pa še Kijev je svoja zgodba. Se deliš na bogataša ali reveža. Klubov za bogataše, kjer dobijo marsikaj za v naročje, kolikor hočeš...Srednjega razreda takorekoč ni. Podeželje pa živi izključno od izvoza žit.
Še Duga-1 bo počasi padel.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2561
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Ruske železnice

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

suha napisal/-a: Konkurenca je seveda huda saj ravno Kitajci gradijo hitro železnico Pirej - Budimpešta na katero se bo verjetno priključila omenjena povezava in nas spet zaobšla :!: #-o
Prvič to slišim... Koliko je pa že zgrajeno? :D :D
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Ruske železnice

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Prvič to slišim... Koliko je pa že zgrajeno? :D :D
Glede na to, da so Srbi objavili sporazum o gradnji hitre proge po Srbiji že v začetku 90-tih pod Miloševićem (sicer s Francozi) že kar precej. Samo da ne vem kakšne table za hitrosti uporabljajo, premnogokrat je videti oznako 30. Kaj to pomeni v resnici 300 kot v Nemčiji in Avstriji?

In nehajte sanjariti o hitrih progah za tovorni promet. V Evropi večina tovornih vlakov dosega hitrosti do 100 km/h, kar poglejte na vagone, koliko tovora lahko nosijo pri 120 km/h (SS oznaka). In Pirejska luka je težko konkurent S. jadranskim, ne nazadnje je od Pireja do srednje Evrope kakšnih 1500km in iz SJ luk samo 300 km (približne številke, da se ve o čem se govori). Visoke številke pretovora kontejnerjev v Pireju pa so posledica prelaganja na "feeder connection" ladje, ki povezujejo manjša pristanišča (podobno kot Malta in Gioa Tauro, http://www1.eurogate.de/en/Terminals/Gioia-Tauro, na peti škornja) in se vsak kontejner šteje 2x..... Končno ni v radiju 500 km nekega pomembnega ekonomskega potenciala.

LPL
Odgovori