Pardon, sem mislil Taurus...mkx napisal/-a:Tudi Hercules je univerzalna lokomotiva, ampak dizelka. Vse, kar si napisal, so lastnosti Taurusa.preglednik napisal/-a:Hercules je pač mišljena kot univerzalna lokomotiva, ...
Prihodnost železnice v Evropi
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Prihodnost železnice v Evropi
preglednik
Re: Prihodnost železnice v Evropi
...@ljubitelj, davkoplačevalci SMO plačali firmi NLB 2 miljardi pokradenih € ....... ...., ne samo dali garancije, pa noben "močvirnik" ni galamil....
Re: Prihodnost železnice v Evropi
...tudi v "Spar-u" v Ljubljani so slovenski prodajalci, in ne avstrijski...... ...Ljubitelj napisal/-a:In če ima SŽ varnostna spričevala, zakaj potem ne vozijo v svoji režiji? (Opomba: Razen če je slučajno katerih od tovorov na slikicah generiran v SlovenijiKar pa se tiče voženj čez mejo. Tega je bilo veliko in še več ga bo. Kdo je prevoznik niti ni pomembno. Rentanje ali sodelovanje (nič posebnega čez mejo) tudi za samo en vlak je lahko donosen posel. Ampak, ker imajo SŽ varnostno spričevalo za Avstrijo in Hrvaško, ga izkoriščajo.
LPL
......@ljubitelj....
...mal manj bebaste trosi, no.... ...če ti že drsi.....
Re: Prihodnost železnice v Evropi
Bi rad videl, da napišeš konkretno ime firme. Vsaj pri številu zaposlenih ni čisto vseeno ali je firma zgolj (in samo) prevoznik ali pa ima opravka še s čim drugim (recimo vodenje prometa ali vzdrževanje infrastrukture ali kaj podobnega kar ne prinaša nekih velikih zaslužkov je pa delovno intenzivno).Ljubitelj napisal/-a:Severnoameriška, toliko za sedaj, ni pa BSFN, kot sem zmotno napisal nekaj postov naprej.Ali lahko napišeš, za katero ameriško železniško firmo gre?
Malo razmišljanja: če v USA en strojevodja vozi 10x več tovora in efektivno dela 2x več časa (ampak z nižjimi hitrostmi v delovniku prevozi samo 50% več km) in torej opravi recimo 15-krat več NTKM kot slovenski strojevodja, se v SŽ potrebuje približno 3-krat manj strojevodij kot dotična firma. Pa recimo ene 2-krat manj premikačev.
Če torej US firma ne vzdržuje prog in je potem recimo "izvršilnih delavcev" 3/4 navedene številke, bi to pomenilo za SŽ približno 2500 izvršilnih delavcev, povezanih neposredno z opravljanjem prevozov. Nimam pojma, kolikšna je trenutno število takih delavcev v SŽ.
Če pa US firma opravlja tudi vzdrževanje prog, pa bi bilo treba primerjati neto število zaposlenih, ki se ukvarjajo s prometom. In potem delati primerjavo.
LP, Metod
Re: Prihodnost železnice v Evropi
Za enkrat nimam namena izdati ime tega severno amriškega veleprevoznika. So pa podatki zaključnega poročila za fiskalno leto 2017 še dopoldne bili javno dostopni, zdajle pa dobim samo še 2016. Nič hudega. Firma ima v upravljanju 12.423 milj prog širom kontinenta in povezuje 9 pristanišč in preko 100 terminalov notranjosti.Bi rad videl, da napišeš konkretno ime firme. Vsaj pri številu zaposlenih ni čisto vseeno ali je firma zgolj (in samo) prevoznik ali pa ima opravka še s čim drugim (recimo vodenje prometa ali vzdrževanje infrastrukture ali kaj podobnega kar ne prinaša nekih velikih zaslužkov je pa delovno intenzivno).
Malo razmišljanja: če v USA en strojevodja vozi 10x več tovora in efektivno dela 2x več časa (ampak z nižjimi hitrostmi v delovniku prevozi samo 50% več km) in torej opravi recimo 15-krat več NTKM kot slovenski strojevodja, se v SŽ potrebuje približno 3-krat manj strojevodij kot dotična firma. Pa recimo ene 2-krat manj premikačev.
Če torej US firma ne vzdržuje prog in je potem recimo "izvršilnih delavcev" 3/4 navedene številke, bi to pomenilo za SŽ približno 2500 izvršilnih delavcev, povezanih neposredno z opravljanjem prevozov. Nimam pojma, kolikšna je trenutno število takih delavcev v SŽ.
Če pa US firma opravlja tudi vzdrževanje prog, pa bi bilo treba primerjati neto število zaposlenih, ki se ukvarjajo s prometom. In potem delati primerjavo.
Iz poročila bi sklepal da tudi skrbijo za vzdrževanje prog, v 2016 so zamenjali 1M pragov, porabili 155.000 ton tolčenca, obnovili okoli 252 milj prog etc.... za vzdrževanje prog so uporabili 900 M$, celotni znesek investicij pa 1250M$.
Bolj impozantni so podatki o povprečni teži vlakov okoli 8.600 ton (koliko vlakov bi to bilo iz Kopra?), potovalna hitrost okoli 38 km/h ob okoli 90% točnosti, torej tvoja predpostavka onižjih hitrostih sploh ne drži. In povprečen čas zadrževanja na postajah je okoli 6 ur...... se mi zdi, da se v Zalogu v 6 urah ne spremeni kaj dosti.....
In še o, firma ima v obratu 1490 lokomotiv, od tega 827 AC dizelskih, v povprečju straih 13 let in okoli 360 premikalk.
Toliko za začetek, da se vidi, da to ni samo prevoznik ampak kompleten sistem in to daleko produktivnejši kot lahko le sanjamo....
LPL
Re: Prihodnost železnice v Evropi
Po velikosti bi rekel, da gre za Canadian Pacific Railway. Imam prav?
In še poročilo za leto 2017: klik
In še poročilo za leto 2017: klik
Re: Prihodnost železnice v Evropi
..@ljubitelj, primerjava med SŽ in to ameriško firmo je približno tako, kot bi primerjal München in Ljubljano...... ....
...in bi na tej osnovi "podjebaval" cenjenega župana, kako je nesposoben, ker ni pod Kongresnim trgom v tri štuke podzemljske železnice do vsake malo večje vasi (pod dunajsko, pod Tržaško, pod Celovško, itd)... okoli Ljubljane, in da ni 200 metrskega razglednega stolpa, kamor bi hodili turisti in da uboge Stožice sprejmejo samo 15000 gledalcev namesto 70 000 itd.... ...
,,,ja, v Münchnu to imajo... ...nesposobni in butasti Ljubljančani pa ne.... ...
...in bi na tej osnovi "podjebaval" cenjenega župana, kako je nesposoben, ker ni pod Kongresnim trgom v tri štuke podzemljske železnice do vsake malo večje vasi (pod dunajsko, pod Tržaško, pod Celovško, itd)... okoli Ljubljane, in da ni 200 metrskega razglednega stolpa, kamor bi hodili turisti in da uboge Stožice sprejmejo samo 15000 gledalcev namesto 70 000 itd.... ...
,,,ja, v Münchnu to imajo... ...nesposobni in butasti Ljubljančani pa ne.... ...
Re: Prihodnost železnice v Evropi
Torej primerjamo Kanado s Slovenijo. Ok, Kanada ima primerljivo kilometrov prog, kot Nemčija. Ampak Nemčija ima več kot 300 operaterjev. Kanada pa...? Od tega samo CP ima v lasti polovico prog. Čez lužo sploh ne poznajo konkurence v takšnem smislu kot pri nas. Če bi jo, bi ~200 ntkm drastično padlo. Sploh pa v Kanadi ne poznajo vozlišč. Vse gre samo sever-jug, vzhod-zahod. Evropa pa? Beljak 4 smeri. Salzburg 5 smeri, München več kot 6 smeri in se posledično tovor porazdeli v vse smeri....Neumesne primerjave Amerike z Evropo, saj je poselitev in prepletenost železnice v Evropi popolnoma drugačna.
Drugače @Ljubitelj. Vdim da me želiš žejnega peljati čez vodo.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Sr3
https://de.wikipedia.org/wiki/DB-Baureihe_102
Pa rent Vectroni, pa Nizozemci kupujejo 90 tonske za 200 km/h.
Drugače @Ljubitelj. Vdim da me želiš žejnega peljati čez vodo.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Sr3
https://de.wikipedia.org/wiki/DB-Baureihe_102
Pa rent Vectroni, pa Nizozemci kupujejo 90 tonske za 200 km/h.
Re: Prihodnost železnice v Evropi
Absolutno in prijetno branje poročila.Po velikosti bi rekel, da gre za Canadian Pacific Railway. Imam prav?
LPL
Re: Prihodnost železnice v Evropi
Bolj ali manj vse to drži. Ampak v kanadi in ZDA je železnica steber transkontinetalnega prometa in vsaj še pred nedavnim je bila konkurenčnejša od ladijskega prometa med V in Z obalo. V Evropi je pač vse drugače, vsak obdeluje svoj vrtiček in vsi skupa preradi pozabljao, da je železnica danes konkurenčna na dolge proge (CP ima povprečno pot preko 1000 milj, po spominu), pri nas pa se vsakih 200 km zamenja operater etc.... Koliko vlakov pa recimo peljejo SŽ tovorni promet na sever Nemčije, ali na Poljsko, magari na Češko, Slovaško in Madžarsko. In to v svoji režiji, z svojimi vagoni in lokomotivami. Še desetletja starega posla z železovo rudo ne izpeljejo s svojimi vozili in lokomotivami.Torej primerjamo Kanado s Slovenijo. Ok, Kanada ima primerljivo kilometrov prog, kot Nemčija. Ampak Nemčija ima več kot 300 operaterjev. Kanada pa...? Od tega samo CP ima v lasti polovico prog. Čez lužo sploh ne poznajo konkurence v takšnem smislu kot pri nas. Če bi jo, bi ~200 ntkm drastično padlo. Sploh pa v Kanadi ne poznajo vozlišč. Vse gre samo sever-jug, vzhod-zahod. Evropa pa? Beljak 4 smeri. Salzburg 5 smeri, München več kot 6 smeri in se posledično tovor porazdeli v vse smeri....Neumesne primerjave Amerike z Evropo, saj je poselitev in prepletenost železnice v Evropi popolnoma drugačna.
kar se pa tiče vozlišč, recimo ranžirnih postaj, se pa motiš. Preberi poročilo in boš našel, koliko jih imajo. In na teh vozliščih vagoni stoje povprečno okoli 6 ur, v Zalogu precej več in nenazadnje na vseh mejnih postajah vlaki postajajo v nedogled, pa ni nobene carine več. V Kanadi na mejah med provincami nič ne postajajo, enako v ZDA na meddržavnih mejah.... To je pač prednost močnih operaterjev, ki imajo svojo infrastrukturo in jih ne ovirajo neumne meje etc kot v Evraziji.
LPL
Re: Prihodnost železnice v Evropi
..ej, v Minhnu imajo 2 stadiona po 70 000 gledalcev, Ljubljančani pa ene usrane Stožice za 15 000.... ...in to po več kot desetih letih velikega županovanja...mečkači nesposobni.....za posr't...
...pa avtobusno postajo Ljubljana gradite že 60 let, kljub temu, da vas ne ovira ne politika, carinski pregledi, tehnika, itd....(kar je bila do dobrih 10 let nazaj velika ovira za vse evropske železnice) ..... ....avtobusi ustavljajo na cesti, ker ni prostora, potniki skačejo sem ter tja..... ...imate pa sposobno vodstvo...
..ne pa uboga železnica na slovenskem, ki je - (po tvojem: "ob neznanju in nesposobnosti") - v zadnjih desetih letih (kljub mačehovskem odnosu države do državne železniške infrastrukture) v tovornem prometu povečala produktivnost za 150%.... ...
...pa avtobusno postajo Ljubljana gradite že 60 let, kljub temu, da vas ne ovira ne politika, carinski pregledi, tehnika, itd....(kar je bila do dobrih 10 let nazaj velika ovira za vse evropske železnice) ..... ....avtobusi ustavljajo na cesti, ker ni prostora, potniki skačejo sem ter tja..... ...imate pa sposobno vodstvo...
..ne pa uboga železnica na slovenskem, ki je - (po tvojem: "ob neznanju in nesposobnosti") - v zadnjih desetih letih (kljub mačehovskem odnosu države do državne železniške infrastrukture) v tovornem prometu povečala produktivnost za 150%.... ...
Re: Prihodnost železnice v Evropi
In M ima okoli 1.5 M prebivalcev, ljubljana pod vodstvom mečkaškega župana pa še 0.3 ne. Za posr't, bi lahko župan bolj odločno naskakoval farmacevtke in zaplodil še kakšen miljon pol-Slovencev.... Se že malo ,odmikamo od topike...ej, v Minhnu imajo 2 stadiona po 70 000 gledalcev, Ljubljančani pa ene usrane Stožice za 15 000.... ...in to po več kot desetih letih velikega županovanja...mečkači nesposobni.....za posr't...
LPL
Re: Prihodnost železnice v Evropi
Mirči že nekaj časa skrbi, da mu poveča populaciju.
Simpl je tanartabul.
Re: Prihodnost železnice v Evropi
...točno tako, @ljubitelj..... ....in zato je primerjava Münchna (kaj vse ima) z Ljubljano (česa nima) ravno tako butasto kot primerjava neke transameriške železnice, Malmbahna, itd s SŽ... ....štekaš...?..Ljubitelj napisal/-a: In M ima okoli 1.5 M prebivalcev, ljubljana pa še 0.3 ne. .... Se že malo ,odmikamo od topike.
LPL
....in prihodnost železnice v Evropi je dosti bolj odvisna od politike kot od stroke..... ...
Re: Prihodnost železnice v Evropi
Holding, jaz se evropskih danosti prekleto dobro zavedam, izgleda, da se pa merodajni ne zavedajo, da železniškem tovornemu prometu kopljejo grob. Kar poglej delež železnice v prepeljanem tovoru v Evropi in v S. Ameriki.Ljubitelj napisal/-a:
In M ima okoli 1.5 M prebivalcev, ljubljana pa še 0.3 ne. .... Se že malo ,odmikamo od topike.
LPL
...točno tako, @ljubitelj..... ....in zato je primerjava Münchna (kaj vse ima) z Ljubljano (česa nima) ravno tako butasto kot primerjava neke transameriške železnice, Malmbahna, itd s SŽ... ....štekaš...?..
....in prihodnost železnice v Evropi je dosti bolj odvisna od politike kot od stroke..... ...
K pisanju me je pa spodbudilo navdušenje nekaterih nad razvijanjem nove spenjače v Švici, povsem nekompatibilne tako z obstoječo vijačno, kot tudi z variantami SA3 in kar se predstavlja kot novi napredek železnic, beri v izolaciji od ostalega sveta, v tem primeru železniško razvite Evrazije, ki se sicer konča s širokotirnimi progami na Pojskem, Slovaškem, menda jo grade tudi proti Dunaju......
LPL