DB Talgo ECx
DB Talgo ECx
Nisem našel primerne teme, nisem hotel zamešati tega v obstoječo ICE4 temo, zato odpiram novo.
Nemške železnice predstavljajo nove ECx vlake, ki so rezultat razpisa za enopodne push-pull vagonske garniture. Izbrani proizvajalec je španski Talgo, zato je popolnoma jasno, kaj so dobili . Tipična "kratkovagonska" kompozicija s kar 17 "vagoni", če naj temu sploh tako rečemo, bolj bi lahko bili členi kot pri TGV ali regionalnih EMGjih. Pa tudi pripadajoče večsistemske lokomotive bo izdelal Talgo (hmm, pa eni so govorili, da Vectron nima konkurence...).
Še video na to temo:
Mene osebno moti, da je to nizkopoden vlak v daljinskem prometu (Fernverkehr). Morda sem preveč navajen na "klasike". Ampak Talgo je pač Talgo, zelo specifična zadeva.
Pa še to: Talgo se vrača na DB po 14 letih (ko bo dejansko začel vozit, leta 2023). Namreč, DB Nachtzug je že prej imel Talgo spalne garniture, ki pa so bile žal leta 2009 odstavljene.
Nemške železnice predstavljajo nove ECx vlake, ki so rezultat razpisa za enopodne push-pull vagonske garniture. Izbrani proizvajalec je španski Talgo, zato je popolnoma jasno, kaj so dobili . Tipična "kratkovagonska" kompozicija s kar 17 "vagoni", če naj temu sploh tako rečemo, bolj bi lahko bili členi kot pri TGV ali regionalnih EMGjih. Pa tudi pripadajoče večsistemske lokomotive bo izdelal Talgo (hmm, pa eni so govorili, da Vectron nima konkurence...).
Še video na to temo:
Mene osebno moti, da je to nizkopoden vlak v daljinskem prometu (Fernverkehr). Morda sem preveč navajen na "klasike". Ampak Talgo je pač Talgo, zelo specifična zadeva.
Pa še to: Talgo se vrača na DB po 14 letih (ko bo dejansko začel vozit, leta 2023). Namreč, DB Nachtzug je že prej imel Talgo spalne garniture, ki pa so bile žal leta 2009 odstavljene.
Re: DB Talgo ECx
Vectron ne obstaja v varianti 230 km/h, kar je bil pogoj. Taurus, ki je obstajal je bil specialka, zahtevan in razvit za ÖBB. In Talgo, ter Siemens nista ravno za skupaj, sta konkurenta.TGV Lyria napisal/-a:. Pa tudi pripadajoče večsistemske lokomotive bo izdelal Talgo (hmm, pa eni so govorili, da Vectron nima konkurence...).
Re: DB Talgo ECx
A niso bodoči avstrijski Brenner Railjeti namenjeni povezavi z Vectronom in za hitrost 230 km/h?Re 4/4 napisal/-a:Vectron ne obstaja v varianti 230 km/h, kar je bil pogoj. Taurus, ki je obstajal je bil specialka, zahtevan in razvit za ÖBB. In Talgo, ter Siemens nista ravno za skupaj, sta konkurenta.TGV Lyria napisal/-a:. Pa tudi pripadajoče večsistemske lokomotive bo izdelal Talgo (hmm, pa eni so govorili, da Vectron nima konkurence...).
No hočem reči, da očitno znajo tudi drugi delati lokomotive. Sicer sem bil prepričan, da bodo DB vzele Railjeta (SIemens Viaggio Comfort), zato je ta Talgo prišel kot strela z jasnega. Dvomim, da je sploh kdo pomislil nanj kot na možno opcijo.
Re: DB Talgo ECx
Khm, pa kje pobiraš te stvari. Večino Taurusov v tovornem prometu, ki vozijo po drugih napetostnih sistemih in na koridorskih vlakih počasi menja Vectron, zato gredo viški 1216 Taurusov na RailJet. To se bo zgodilo, ko bodo Vectroni imeli dovoljenje za zadostno število držav. Del 1016 in 1116 pa zaenkrat dodeljeno nemškemu delu RCA-ja in tako bo tudi ostalo, razen za vlake proti Beneluxu (če bo do prišlo do realizacije). Sicer pa nepreverjeni viri pravijo, da bo/je naročenih dodatnih 61 komadov serije 1293.TGV Lyria napisal/-a:
A niso bodoči avstrijski Brenner Railjeti namenjeni povezavi z Vectronom in za hitrost 230 km/h?
Saj proizvajalcev je več, problem je samo v treh stvareh.TGV Lyria napisal/-a:
No hočem reči, da očitno znajo tudi drugi delati lokomotive.
-Preveč specifični modeli
-Premajhne proizvodne kapacitete.
-Ni modela, ki bi že bil homologiran, kot serija na ključnih trgih. Zanekrat je to samo Vectron, in pa delno Traxx 3 AC, ki pa je uporaben samo v 4 državah in Norveški. Traxx 3 MS gre na teste izven Velima komaj letos, Vectron pa je v ponudbi že 7 let.
Re: DB Talgo ECx
Zgleda,da je nekomu na DB všeč EN 441,ki je sestavljen iz Talgo vagonov
Re: DB Talgo ECx
Zadeva se bo preimenovala v ICE L
Re: DB Talgo ECx
Garnitura pa ostane enaka, a ne?
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: DB Talgo ECx
Razen rahle predelave maske in ICE sheme ostaja vse enako
Re: DB Talgo ECx
https://youtu.be/rbozLIPH2vA
Predstavitev notranjost
Predstavitev notranjost
Re: DB Talgo ECx
Huh ... ali bodo tudi v dokončni varianti Jacobsovi "vozički" med členi imeli samo po eno os?
LP, Metod
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: DB Talgo ECx
Talgo ima svoj koncept podstavnih vozičkov, brez osi.
Tale je eden zgodovinskih
Več v spodnjem linku
https://www.quora.com/What%E2%80%99s-so ... s-in-India
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: DB Talgo ECx
V čem je prednost sistema Talgo? V ceni, mogoče manjši potrebni moči za vleko? Pri isti kapaciteti garniture mora biti pri Talgo toliko večje večje število kratkih vagonov, torej se število koles ne prepolovi napram klasični garnituri. Talgo sicer omogoča pasivno nagibanje, vendar potrebuje za pogon klasično lokomotivo, ki je brez nagibanja. Obstaja mogoče tudi koncept 100% Talgo garniture, brez lokomotive?
preglednik
Re: DB Talgo ECx
1. Krajši vagoni so tudi širši.
2. Ni osi, kolesi se vrtita neodvisno - manjša obraba v krivinah.
3. 100% nizkopodnost, tudi prehodi med vagoni so enako nizki, brez "povišanih" delov kot pri garniturah z Jacobsi.
4. Pasivni nagib
5. Nižja masa (lahka gradnja), zato seveda tudi nižja potrebna moč.
O ja.preglednik napisal/-a: ↑08.12.2022, 15:07 Obstaja mogoče tudi koncept 100% Talgo garniture, brez lokomotive?
https://www.talgo.com/vittal