Dobrodošli v Nemčiji

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 506
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a andre85 » 27.07.2020, 11:12

Re 4/4 napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:
Meni jih je pa škoda, ker so tako zelo posebni. Menda imajo vpetje koles podobno Talgu, sedeži visijo s stropa itd. Pa kolikor vem, so bili na začetki nezanesljivi, po modifikacijah pa so se kar obnesli. Bi jih kar rad videl pri nas kot začasno rešitev namesto popolnoma iztrošenih in dotrajanih Fiatov.


Ja ja. Rezervnih delov za te iztrošene integralne škatle že zdavnaj ni več moč dobiti. In na koncu bi bilo enako, kot s Fiati. Cel kup modifikacij in na koncu nič od niča. Sicer pa, tudi Coradia Lint ni nek' cvet kakovosti? Za tiste ob Bodenskem jezeru, se je dalo prebrati kar zanimive stvari.

Pa še mini OT. Greš stavit? Talent 3 za OBB. Konec prihodnjega meseca bo znano, ali jih bodo prevzeli. Staviš na prevzem ali zavrnitev? :D Jaz dam 95 % zavrnitev, 5 % možnosti za da jih prevzamejo. Ker niti vseh napak Twindexov za SBB še niso uredili. Pritožbe osebja pa se še kar nadaljujejo.

Saj so z Coradio že komedije na liniji München - Füssen, Augsburg - Füssen ter Augsburg - Landsberg.

OT ÖBB Glede na to kar se govori po službenih hodnikih bo verjetno res zavrnitev Talentiranih. Me zanima kaj bo na to rekel ponosni dunajčan iggy
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1926
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 28.07.2020, 5:52

Re 4/4 napisal/-a:Sicer pa, tudi Coradia Lint ni nek' cvet kakovosti? Za tiste ob Bodenskem jezeru, se je dalo prebrati kar zanimive stvari.


Kaj pa vem, še vedno je najpopularnejši dizelski motornik na trgu. Ob Bodenskem jezeru so bile pritožbe le na podaljšanje voznih časov v primerjavi z Regioshuttle zaradi stopničk.

Re 4/4 napisal/-a:Pa še mini OT. Greš stavit? Talent 3 za OBB. Konec prihodnjega meseca bo znano, ali jih bodo prevzeli. Staviš na prevzem ali zavrnitev? :D Jaz dam 95 % zavrnitev, 5 % možnosti za da jih prevzamejo. Ker niti vseh napak Twindexov za SBB še niso uredili. Pritožbe osebja pa se še kar nadaljujejo.


Glede Talenta sem že nekajkrat povedal, da mu manjka predpona "anti" in da v njem res ne vidim nič talentiranega. Če lahko Poljaki in Hrvati naredijo garnituri, ki šišata Bombardierja po vseh predpisih (Newag Impuls in Končarjev "Som"), potem vemo kje smo.
Švicarskega Twindexxa sem tudi že sprobal in ni noben presežek v primerjavi z IC2000, pa še ziba se strahotno. Po vsem tem je še dobro, da je Alstom požrl Bombardierja. Jih bo vsaj naučil delat vlake :mrgreen:
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 506
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a andre85 » 08.08.2020, 19:32

Blagovni znamki BOB ter Meridian gresta v zgodovino. Sedaj bo Transdev na Bavarskem imel enotno znamko BRB kar je kratica za Bayerische Regiobahn
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 506
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a andre85 » 16.08.2020, 19:26

vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 224
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a vidkrt » 28.08.2020, 13:07

Nemške železnice so tudi kupile nove Stadlerjeve garniture. Vozile bojo tam nekje v okolici Berlina kot IC vlaki.
Uporabniški avatar
MatejP
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 186
Pridružen: 10.06.2018, 22:37

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a MatejP » 28.08.2020, 13:26

vidkrt napisal/-a:Nemške železnice so tudi kupile nove Stadlerjeve garniture. Vozile bojo tam nekje v okolici Berlina kot IC vlaki.


Če misliš na t.i. "Der neue Intercity", to niso nove garniture, saj je DB od avstrijskega Westbahna odkupil kar celotno njihovo floto 17-ih Kissov izdelanih od leta 2011 naprej.
Pa lep pozdrav
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 224
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a vidkrt » 28.08.2020, 14:04

Hvala, da si me malce popravil, sem se nekaj novega naučil.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1926
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 28.08.2020, 19:11

vidkrt napisal/-a:Vozile bojo tam nekje v okolici Berlina kot IC vlaki.


Točneje, na liniji IC Dresden - Rostock, skozi Berlin. Prva runda. Druga (torej preostale Westbahn garniture) pa Stuttgart - Zürich. Omenjalo pa se je tudi linijo Celovec - Frankfurt - Dortmund, pa ne vem če se kaj v to smer premika.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 506
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a andre85 » 28.08.2020, 19:25

TGV Lyria napisal/-a:
vidkrt napisal/-a:Vozile bojo tam nekje v okolici Berlina kot IC vlaki.


Točneje, na liniji IC Dresden - Rostock, skozi Berlin. Prva runda. Druga (torej preostale Westbahn garniture) pa Stuttgart - Zürich. Omenjalo pa se je tudi linijo Celovec - Frankfurt - Dortmund, pa ne vem če se kaj v to smer premika.

Pozabil si na Berlin- Dunaj.
Kar se pa tiče Celovec- Frankfurt in IC2 pa je DB zadevo malo pospravila v predale
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3547
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 12.09.2020, 11:20

andre85 napisal/-a:Po 22tih letih službovanja na progi med Münchnom, Holzkirchnom ter Oberlandom se poslavlja Integral S5D95 aka BOB. Nadomestil ga bo Lint 54...


...ki pa se tudi že sooča s kritikami, protesti in z ustanovitvijo delovne skupine. Namreč po mnenju združenja invalidov, garnitura ni ustrezna po TSI. Strmina klančine za vstop na garnituro je prestrma, ne glede na katerokoli višino perona. Tudi dostop do stranišča ni ustrezen, niti mesto, ki je rezervirano na invalide. Vse bolj kaže, da so pri nakupu (ne)namerno varčevali pri tem problemu.


In še druga novica. DB je na razpisu za "ranžirne" lokomotive izbral malo čudno izbiro. In to je Siemens Vectron dual mode, ki ga bo proizvajalec prilagodil tako, da bo ustrezal zahtevam iz razpisa. Namreč serijska lokomotiva tehta 90 ton. In da ga bodo spravili na zahtevanih 84 ton, bodo precej oklestili moč dizelskega motorja na samo 950 kW, moč iz voznega voda ostaja na 2,2 MW. Za potrebe ranžiranja je vgrajeno daljinsko vodenje lokomotive z ustrezno ploščadjo pred kabinama. Kako bo vse skupaj dejansko izgledalo v praksi pa trenutno ne ve še nihče. :roll: Pogodba predvideva do 400 lokomotiv, od tega je 100 že naročenih. Prva lokomotiva bo luč sveta ugledala leta 2023, kar je približno isti termin, ko bo CZ Loco prikazal svoje tri nove hibridne modele.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1926
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 12.09.2020, 11:50

Re 4/4 napisal/-a:...ki pa se tudi že sooča s kritikami, protesti in z ustanovitvijo delovne skupine. Namreč po mnenju združenja invalidov, garnitura ni ustrezna po TSI. Strmina klančine za vstop na garnituro je prestrma, ne glede na katerokoli višino perona. Tudi dostop do stranišča ni ustrezen, niti mesto, ki je rezervirano na invalide. Vse bolj kaže, da so pri nakupu (ne)namerno varčevali pri tem problemu.


Obstajala je neka slika te zmede, ki so jo naredili pri novih Lintih. Garnituri, ki je sicer originalno namenjena 55 cm visokim peronom, so z "nastavkom" umetno povišali pod pri vratih, da znaša 76 cm, kar je "nemški kvazistandard" pri peronih #-o . S tem je stopnička pod vrati postala neuporabna, klančina znotraj vozila, ki vodi od 55 cm visokega poda garniture k 76 cm visokemu podu pri vratih, pa je prestrma, da bi jo invalidi zmogli sami premagati.
Osnova problema pa niso vozila, temveč nemško eksperimentiranje z višinami peronov. Zakaj ne standardno 55 cm in je mir...?
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 506
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a andre85 » 12.09.2020, 16:54

Spet nove težave za BRB
https://www.merkur.de/lokales/region-te ... 18542.html tokrat se stanovalci ob progi pritožuje,da so linti preglasni
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 740
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a 038 » 12.09.2020, 19:38

Tako pač žal postaja. Napredek, razvoj....ima svojo ceno.
V Sloveniji pa ti lahko krdelo psov v nočnem počitku laja pod okno v nedogled in nimaš osnove ki bi držala vodo.
Policija, mi nima mo nič s tem, veterinarska deluje na papirju, pravna pa na €, zdravega razuma pa ni...
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 506
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a andre85 » 21.09.2020, 19:29

Iz zanesljivih virov se sliši,da Flixbus pripravlja listo avtobusnih linij za odstrel. V igri je odstrel vseh linij za Švico in 50% linij od juga proti severu. Razlog do pa finance in dolgovi flixa do podizvajalcev ravno zaradi tega je bila tudi prekinjena pogodba med flixem in leom
smok1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 81
Pridružen: 21.12.2017, 15:56

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a smok1 » 28.09.2020, 17:33

Protest privatnih prevoznikov danes v Berlinu:

Povezava na video

Povezava na video


Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov