Dobrodošli v Nemčiji

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Odgovori
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Lahko bi napisal o čem se pravzaprav gre. Združenje privatnih prevoznikov NEE, se je odločilo za protest zaradi nepravičnih pogojev in učinkoviti podpori za danes in po koncu epidemije. Namreč na mizi je da bi se dokapitaliziralo DB Cargo. In od pristojnih zahtevajo dve alternativi. Da se DB Cargo preneha dokapitalizirati s pokrivanjem izgube (ki sploh ni posledica pandemije) s pomočjo države ali koncerna DB, ali pa v primeru dokapitalizacije, mora DB Cargo v določenem času ta sredstva vrniti. V znak protesta se je zbralo 21 lokomotiv, teže 1700 ton, ki imajo skupno moč približno 100.000 kW (zato takšna reklama) in so s krožnimi vožnjami okoli Berlina, s trobljenjenm opzoraljali na neeneakost. V kolikor jih pristojni ne bodo uslišali, gredo na evropsko sodišče. Podobna zgodba se dogaja na Švedskem, kjer Hectorrail že žuga nacionalnemu Green Cargo z enakim postopkom, če pride do dokapitalizacije.
smok1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 81
Pridružen: 21.12.2017, 15:56

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a smok1 »

Nerad pišem o zadevah o katerih nisem poučen, pa še vedel sem, da vas je nekaj takih tu gor, ki več veste o tem. :)

Sam sem našel samo tisti zapis od NEE, v katerem pač ni bilo dosti zapisano.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Nekaj novičk.

Innotrans je dokonočno odpovedan. Naslednji bo na sporedu septembra 2022, poleg tega brez akreditacije več ne bo možen vstop na sejem. Če bi sejem izpeljali v marcu, bi lahko videli uradno predstavitev nove lokomotive na trgu. In to je Stadler Euro 9000

DB IC bus bo ukinil nekaj linij, zaradi tega, ker se uvajajo hitrejše povezave po železnici. Glavni liniji, ki se ukinjata sta: Praga - Dresden - Berlin in München - Zürich. Težava tega pa bo, da bodo cene vozovnic dražje, kot so bile pri avtobusu.

In še zadnja. Newag je s Siemensom podpisal petletno pogodbo za dobavo do 200 pogonskih sklopov za njihova vozila. Prvo vozilo, ki bo uporabljalo Siemens opremo, bo Impuls 2 za SKM Warszawa.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a andre85 »

Kar se tiče linije Munchen Zurich. Z 15.11 tudi Flixbus ukinja to linijo. Razlog nerentabilnosti uradno. Neuradno pa so v ozadju spori z podizvajalcem( finančne narave). Flix niti ne more zamenjati na tej liniji prevoznika,ker vsa dovoljenja glasijo na Albus Munchen
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a andre85 »

Članek o ukinitvi ic busa z slovenskim pridihom ( pogled na registerske tablice)
https://www.rheinpfalz.de/wirtschaft_ar ... duced=true
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a andre85 »

Flixbus in flixtrain se z 3.11 zaradi korone zaustavljata
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2561
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

andre85 napisal/-a:Flixbus in flixtrain se z 3.11 zaradi korone zaustavljata
Nihče ju ne bo pogrešal. Tudi če se za vedno poslovita.

Je pa danes prelomni dan za še eno zgodbo, ki sodi pod ta sarkastični naslov teme "Dobrodošli v Nemčiji". Končno, po 9 letih nategovanj, se je odprlo letališče Berlin Brandenburg International (BER). Nemška zgodba o sramoti brez primere. Edino Volkswagnov "Dieselgate" ji še seže do gležnjev - ali pa saga o novih Škodinih garniturah za München - Nürnberg.
Tudi za železnico je to lepa novica, odpre se nova letališka železniška postaja, uvaja pa se tudi direktni vlak do centra Berlina, imenovan FEX (Flughafen Express). Vozil pa bo z že tretjič prenovljenimi Bombardierjevimi dvopodnimi vagoni. Brez njih si nemških regionalnih vlakov skoraj ne moremo predstavljati.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a andre85 »

TGV Lyria napisal/-a:
andre85 napisal/-a:Flixbus in flixtrain se z 3.11 zaradi korone zaustavljata
Nihče ju ne bo pogrešal. Tudi če se za vedno poslovita.

Je pa danes prelomni dan za še eno zgodbo, ki sodi pod ta sarkastični naslov teme "Dobrodošli v Nemčiji". Končno, po 9 letih nategovanj, se je odprlo letališče Berlin Brandenburg International (BER). Nemška zgodba o sramoti brez primere. Edino Volkswagnov "Dieselgate" ji še seže do gležnjev - ali pa saga o novih Škodinih garniturah za München - Nürnberg.
Tudi za železnico je to lepa novica, odpre se nova letališka železniška postaja, uvaja pa se tudi direktni vlak do centra Berlina, imenovan FEX (Flughafen Express). Vozil pa bo z že tretjič prenovljenimi Bombardierjevimi dvopodnimi vagoni. Brez njih si nemških regionalnih vlakov skoraj ne moremo predstavljati.
Dve malenkosti,komaj so Ber odprli so ugotovili,da ga bodo spet morali popravljati in tako še bosta zmeraj v uporabi naslednjih par dni ostali dve letališči. Še večji udarec pa je,da sploh nihče nima interesa odpirati medcelinskih linij iz Berlina. Druga malenkost, tudi Stuttgart 21 ter hitra proga Berlin Munchen sodita v te sramote
nimampojma
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 10
Pridružen: 23.04.2018, 20:29
Kraj: ראשון לציון

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a nimampojma »

TGV Lyria napisal/-a:
andre85 napisal/-a:Flixbus in flixtrain se z 3.11 zaradi korone zaustavljata
Nihče ju ne bo pogrešal. Tudi če se za vedno poslovita.

Je pa danes prelomni dan za še eno zgodbo, ki sodi pod ta sarkastični naslov teme "Dobrodošli v Nemčiji". Končno, po 9 letih nategovanj, se je odprlo letališče Berlin Brandenburg International (BER). Nemška zgodba o sramoti brez primere. Edino Volkswagnov "Dieselgate" ji še seže do gležnjev - ali pa saga o novih Škodinih garniturah za München - Nürnberg.
Tudi za železnico je to lepa novica, odpre se nova letališka železniška postaja, uvaja pa se tudi direktni vlak do centra Berlina, imenovan FEX (Flughafen Express). Vozil pa bo z že tretjič prenovljenimi Bombardierjevimi dvopodnimi vagoni. Brez njih si nemških regionalnih vlakov skoraj ne moremo predstavljati.
Na veliko žalost bodo kmalu po odprtju letališča BER, zaprli letališče Tegel TXL (mimogrede 56% volivcev je glasovalo ZA ohranitev delujočega letališča). S tem pa bo prenehalo delovati zadnje berlinsko letališče. Letališči BER in SFX ležita pravzaprav v Brandenburgu.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2561
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

nimampojma napisal/-a: Na veliko žalost bodo kmalu po odprtju letališča BER, zaprli letališče Tegel TXL (mimogrede 56% volivcev je glasovalo ZA ohranitev delujočega letališča). S tem pa bo prenehalo delovati zadnje berlinsko letališče. Letališči BER in SFX ležita pravzaprav v Brandenburgu.
Skrajni čas. Skoraj ne morem verjeti, da so Berlinčani glasovali za ohranitev Tegela, ki leži praktično sredi mesta in je povzročal pogoste pritožbe okoliških prebvalcev. Poleg tega je bil absolutno premajhen in neprimeren za vse gostejši promet, razen starega A terminala so bili vsi ostali montažni oz. predelani hangarji.
andre85 napisal/-a: Še večji udarec pa je,da sploh nihče nima interesa odpirati medcelinskih linij iz Berlina. Druga malenkost, tudi Stuttgart 21 ter hitra proga Berlin Munchen sodita v te sramote
Stuttgart 21 sem povsem pozabil, seveda spada v to kategorijo. Zakaj pa VDE 8?
Udarec? Sem zgoraj napisal zakaj je bilo novo letališče nujno, ne glede na medcelinske lete.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a andre85 »

TGV Lyria napisal/-a:
nimampojma napisal/-a: Na veliko žalost bodo kmalu po odprtju letališča BER, zaprli letališče Tegel TXL (mimogrede 56% volivcev je glasovalo ZA ohranitev delujočega letališča). S tem pa bo prenehalo delovati zadnje berlinsko letališče. Letališči BER in SFX ležita pravzaprav v Brandenburgu.
Skrajni čas. Skoraj ne morem verjeti, da so Berlinčani glasovali za ohranitev Tegela, ki leži praktično sredi mesta in je povzročal pogoste pritožbe okoliških prebvalcev. Poleg tega je bil absolutno premajhen in neprimeren za vse gostejši promet, razen starega A terminala so bili vsi ostali montažni oz. predelani hangarji.
andre85 napisal/-a: Še večji udarec pa je,da sploh nihče nima interesa odpirati medcelinskih linij iz Berlina. Druga malenkost, tudi Stuttgart 21 ter hitra proga Berlin Munchen sodita v te sramote
Stuttgart 21 sem povsem pozabil, seveda spada v to kategorijo. Zakaj pa VDE 8?
Udarec? Sem zgoraj napisal zakaj je bilo novo letališče nujno, ne glede na medcelinske lete.
VDE 8 je presegel vse načrte financiranja in roke izgradnje. pa še zmeraj ni 100% dokončan. No v Münchenu Pa se odpirata novi dve jami brez dna. Prva je glavna železniška postaja drugo pa novi sbahn predor Kar se tiče Berlina so zmeraj vsi vpleteni govorili kako veliki interes je za medcelinske lete iz novega letališča in da sta Lufthansa in sedaj že pokojni Air Berlin obljubila Airbuse a380. No Lufthansa je to demantirala, Air Berlin pa je tako ali tako že na smetišču zgodovine
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a andre85 »

Dennoch: VDE 8 ist ein weiteres Beispiel dafür, wie Milliardenvorhaben aus dem Ruder laufen, wenn die Politik mit am Planungstisch sitzt. „Diese Hochgeschwindigkeitsstrecke hätte Jahre früher fertig sein und Milliarden Euro billiger werden können. Und trotzdem wären die Züge noch schneller von Berlin nach München“, sagt Martin Vieregg.
Kljub temu: VDE 8 je še en primer, kako milijardni projekti uidejo izpod nadzora, ko so politiki za mizo načrtovanja. »Ta proga za visoke hitrosti bi bila lahko že leta prej dokončana in za milijarde evrov cenejša. Pa vendar bi bili vlaki še hitrejši od Berlina do Münchna, «pravi Martin Vieregg.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

andre85 napisal/-a:Dennoch: VDE 8 ist ein weiteres Beispiel dafür, wie Milliardenvorhaben aus dem Ruder laufen, wenn die Politik mit am Planungstisch sitzt. „Diese Hochgeschwindigkeitsstrecke hätte Jahre früher fertig sein und Milliarden Euro billiger werden können. Und trotzdem wären die Züge noch schneller von Berlin nach München“, sagt Martin Vieregg.
Kljub temu: VDE 8 je še en primer, kako milijardni projekti uidejo izpod nadzora, ko so politiki za mizo načrtovanja. »Ta proga za visoke hitrosti bi bila lahko že leta prej dokončana in za milijarde evrov cenejša. Pa vendar bi bili vlaki še hitrejši od Berlina do Münchna, «pravi Martin Vieregg.
To je iz tiste zgodbe, če bi šla proga "naravnost" čez mesto Gera, ampak so se odločili, da gredo s predori in viadukti narediti ovinek čez Halle. V Geri očitno ni bilo vplivnega politika takrat, ko se je trasa potrdila. Je pa mesto Gera eno redkih večjih mest, ki nima vlaka višjega reda, niti elektrificrane proge. Pravi "ruski" kraj. Glavni problem VDE 8 je drugje. Načrtovali so jo tudi za tovorne vlake, seveda v 90', da se pridobi nekaj denarja od tovornih vlakov. Takrat ni nihče pomislil, da bo teža tovornim vlakom šla krepko navzgor in je tistih 1200-1500 ton, ki so jo načrtovali iz nekih drugih časov. In tako so potem lani ostali z dolgimi nosovi.

Sam bi še dodal, da bi poleg vseh gradbišč, ki so jim ušli izpod nadzora, tudi Rastatt predor, deloma pa še kompliciranje s KRM progo. Proga, kjer še vse ICE garniture niso primerne.
TGV Lyria napisal/-a: Tudi za železnico je to lepa novica, odpre se nova letališka železniška postaja, uvaja pa se tudi direktni vlak do centra Berlina, imenovan FEX (Flughafen Express). Vozil pa bo z že tretjič prenovljenimi Bombardierjevimi dvopodnimi vagoni. Brez njih si nemških regionalnih vlakov skoraj ne moremo predstavljati.
Kaj bi raje imel n- vagone? :D
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2561
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Re 4/4 napisal/-a: Kaj bi raje imel n- vagone? :D
Neeee, za božjo voljo! Saj nimam nič proti Bombardierjevim DOSTO-jem, prej nasprotno, ravno sem se poglobil vanje. Cel kup različnih generacij, v vsaki različne variante z visokim in nizkim vstopom, za povrh pa še kup modernizacij in "redesignov". Ni da ni :D Med potniki pa so izredno priljubljeni.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Čakanja je konec. S štiriletno zamudo se bo končno začelo voziti s šestimi kompleti češkega proizvajalca Škode med Münchnom in Nürnbergom. Od 12. novembra bodo v poskusnem obratovanju med Münchnom, Ingolstadtom in Treuchtlingenom s namenom izobraževanja strojevodij. Če bo vse potekalo brez problemov, bodo z novim voznim redom zamenjale obstoječo garnituro med Münchnom in Nürnbergom in bo ponujala 263 sedežev več. Namreč obstoječa garnitura je pokala po šivih glede zasedenosti zaradi nižjih cen od ICE-ja, poleg tega pa zaradi hitrosti 200 km/h ni kaj bistveno počasnejši od njega. Škoda je sicer zmagala na razpisu že davnega leta 2013, z upanjem da se bo končala slaba praksa konkurentov, ki niso spoštovali rokov dobave. Izkazalo pa se je, da Škoda temu naročilu sploh ni bila kos uradni razlog za zamudo pa so pri Škodi pripisali "tehničnim izzivom" in "intenzivnim razvojnim delom". V letu 2019 je sicer prišlo do premika z začasnim dovoljenjem, vendar zaradi otroških bolezni in težave z vratmi DB garnitur ni želel prevzeti. Poleg tega so v vagonih še premaknili del sklopa klimatske naprave in s tem zvišali strop. Črni madež pa verjetno ostaja hitrost, ki bo očitno ostala pri samo 189 km/h.


In še ta iz Nemčije. Siemens je danes predstavil garnituro Mireo smart, ki po filozofiji temelji na lokomotivi Smartron. Garnituro za razliko od konkurence "krasi", da je "vnaprej nastavljeno vozilo" in zato se zelo poenostavi postopki njenega dajanja na trg, saj so podsistemi na garnituri enaki. Kar v praksi pomeni, da je garnitura fiksno tročlenska, dobavljiva samo z 214 sedeži. 10 mesti za kolesa in osnovnim inforamcijskim sistemom in je brez dodatnih "glasbenih želja" kupca, dobavni rok pa hitrih 18 mesecev, ter je precej poceni. Drugo vprašanje pa je, na kateri trg ciljajo s tem. Verjetno spet samo nemški.
Odgovori