Dobrodošli v Nemčiji
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Glede na to,da se Regio München ogreva za te garniture ( Mireo Smart)se mi zdi mi zdi da vem kam pes taco moli
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Saj ni res pa je. Čudeži se dogajajo. Po ÖBB Talentu 3 že drugi ta teden.Re 4/4 napisal/-a:Čakanja je konec. S štiriletno zamudo se bo končno začelo voziti s šestimi kompleti češkega proizvajalca Škode med Münchnom in Nürnbergom.
S-Bahn München?andre85 napisal/-a:Glede na to,da se Regio München ogreva za te garniture ( Mireo Smart)se mi zdi mi zdi da vem kam pes taco moli
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Točno toTGV Lyria napisal/-a:Saj ni res pa je. Čudeži se dogajajo. Po ÖBB Talentu 3 že drugi ta teden.Re 4/4 napisal/-a:Čakanja je konec. S štiriletno zamudo se bo končno začelo voziti s šestimi kompleti češkega proizvajalca Škode med Münchnom in Nürnbergom.
S-Bahn München?andre85 napisal/-a:Glede na to,da se Regio München ogreva za te garniture ( Mireo Smart)se mi zdi mi zdi da vem kam pes taco moli
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Škoda NIM EXpress je danes tudi zares prvič zapeljal v potniškem prometu, in prvi vtisi potnikov se berejo kar pozitivno. Predvsem je dosti bolj podoben IC vlaku, kot Twindexx Vario IC 2, ki mu rečejo tudi "RegionalExpress s tepihom". Narobe svet.
Re: Dobrodošli v Nemčiji
V nedeljo bom tudi jaz preiskusil ŠkodoTGV Lyria napisal/-a:Škoda NIM EXpress je danes tudi zares prvič zapeljal v potniškem prometu, in prvi vtisi potnikov se berejo kar pozitivno. Predvsem je dosti bolj podoben IC vlaku, kot Twindexx Vario IC 2, ki mu rečejo tudi "RegionalExpress s tepihom". Narobe svet.
Re: Dobrodošli v Nemčiji
No super, da bomo imeli tu poročilo iz prve roke. Verjemi, da bi se ti z veseljem pridružil, če ne bi bil zaklenjen v tej bolani gnojnici od države brez javnega prometa...andre85 napisal/-a:V nedeljo bom tudi jaz preiskusil ŠkodoTGV Lyria napisal/-a:Škoda NIM EXpress je danes tudi zares prvič zapeljal v potniškem prometu, in prvi vtisi potnikov se berejo kar pozitivno. Predvsem je dosti bolj podoben IC vlaku, kot Twindexx Vario IC 2, ki mu rečejo tudi "RegionalExpress s tepihom". Narobe svet.
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Mislim to je norost. Če bodo tako delali bomo tako ali tako izgubili vse mednarodne povezaveTGV Lyria napisal/-a:No super, da bomo imeli tu poročilo iz prve roke. Verjemi, da bi se ti z veseljem pridružil, če ne bi bil zaklenjen v tej bolani gnojnici od države brez javnega prometa...andre85 napisal/-a:V nedeljo bom tudi jaz preiskusil ŠkodoTGV Lyria napisal/-a:Škoda NIM EXpress je danes tudi zares prvič zapeljal v potniškem prometu, in prvi vtisi potnikov se berejo kar pozitivno. Predvsem je dosti bolj podoben IC vlaku, kot Twindexx Vario IC 2, ki mu rečejo tudi "RegionalExpress s tepihom". Narobe svet.
Re: Dobrodošli v Nemčiji
TGV Lyria napisal/-a:No super, da bomo imeli tu poročilo iz prve roke. Verjemi, da bi se ti z veseljem pridružil, če ne bi bil zaklenjen v tej bolani gnojnici od države brez javnega prometa...andre85 napisal/-a:V nedeljo bom tudi jaz preiskusil ŠkodoTGV Lyria napisal/-a:Škoda NIM EXpress je danes tudi zares prvič zapeljal v potniškem prometu, in prvi vtisi potnikov se berejo kar pozitivno. Predvsem je dosti bolj podoben IC vlaku, kot Twindexx Vario IC 2, ki mu rečejo tudi "RegionalExpress s tepihom". Narobe svet.
aja?, a to bi ti kot dolgi dopust izvedel, glede na to, da je celotna SLO od 1.11. na nemškem rdečem seznamu, in moraš iti za 10 dni v karanteno najprej ko vstopiš v DE.
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Glede na to,da živim v Freilassingu in je to še zmeraj Nemčija,ne rabim karantene.
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Dejansko me je Škoda danes pozitivno presenetila.
Sedeži udobni ni tistega tako ozkega dela zgoraj,ki je tipičen za Regio garniture na Bavarskem. Pod vsakim sedežem je tudi vtičnica. Prostora za noge je dovolj. Tudi sanitarije so boljše kot v Bombardierjevih Dosto IC2 garniturah. Senčniki v zgornjem delu svoje delo opravijo dobro.Prostora za kolesa, vozičke in invalide je dovolj
Da ne pozabim,prvi razred( ki ga žal nisem mogel testirati,ker je bil poln policistov)je ločen in bolj spominja na prvi razred v ic2 garniturah.
Vozne lastnosti in zvočna izoliranost ter vhodi in prehodi so vredu.
Mislim,da bi takšna garnitura dobro nadomestila našega Pohorca med Hodošem in Koprom( vem otopična izjava)
Sedaj pa se vračam v regio izvedbi Intercitya (rdeča barva mu ne pristoji)
Sedeži udobni ni tistega tako ozkega dela zgoraj,ki je tipičen za Regio garniture na Bavarskem. Pod vsakim sedežem je tudi vtičnica. Prostora za noge je dovolj. Tudi sanitarije so boljše kot v Bombardierjevih Dosto IC2 garniturah. Senčniki v zgornjem delu svoje delo opravijo dobro.Prostora za kolesa, vozičke in invalide je dovolj
Da ne pozabim,prvi razred( ki ga žal nisem mogel testirati,ker je bil poln policistov)je ločen in bolj spominja na prvi razred v ic2 garniturah.
Vozne lastnosti in zvočna izoliranost ter vhodi in prehodi so vredu.
Mislim,da bi takšna garnitura dobro nadomestila našega Pohorca med Hodošem in Koprom( vem otopična izjava)
Sedaj pa se vračam v regio izvedbi Intercitya (rdeča barva mu ne pristoji)
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Ti bodo vrat zavili za tole izjavo na koncu. Ker imenujejo IC2 za regionalca s tepihom Predvidevam da imaš v mislih Twindexx Vario brez lokomotive, BR 445.andre85 napisal/-a:Dejansko me je Škoda danes pozitivno presenetila.
Sedeži udobni ni tistega tako ozkega dela zgoraj,ki je tipičen za Regio garniture na Bavarskem. Pod vsakim sedežem je tudi vtičnica. Prostora za noge je dovolj. Tudi sanitarije so boljše kot v Bombardierjevih Dosto IC2 garniturah. Senčniki v zgornjem delu svoje delo opravijo dobro.Prostora za kolesa, vozičke in invalide je dovolj
Da ne pozabim,prvi razred( ki ga žal nisem mogel testirati,ker je bil poln policistov)je ločen in bolj spominja na prvi razred v ic2 garniturah.
Vozne lastnosti in zvočna izoliranost ter vhodi in prehodi so vredu.
Mislim,da bi takšna garnitura dobro nadomestila našega Pohorca med Hodošem in Koprom( vem otopična izjava)
Sedaj pa se vračam v regio izvedbi Intercitya (rdeča barva mu ne pristoji)
Tako kot sem že napisal par postov bolj zgoraj: tale nova Škoda je bolj podobna IC vlaku kot omenjeni IC2.
Tisti "ozkoglavi sedeži" ki si jih omenil, pa na Bavarskem kar prevladujejo. Meridian, vsi Talenti, Fugger. Povsod se jih najde. Škoda pa ima k sreči "Cityjet" sedeže.
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Jup in dejansko bi ta Škoda lahko nadomestila Pohorca ( sanja svinja o koruzi)TGV Lyria napisal/-a:Ti bodo vrat zavili za tole izjavo na koncu. Ker imenujejo IC2 za regionalca s tepihom Predvidevam da imaš v mislih Twindexx Vario brez lokomotive, BR 445.andre85 napisal/-a:Dejansko me je Škoda danes pozitivno presenetila.
Sedeži udobni ni tistega tako ozkega dela zgoraj,ki je tipičen za Regio garniture na Bavarskem. Pod vsakim sedežem je tudi vtičnica. Prostora za noge je dovolj. Tudi sanitarije so boljše kot v Bombardierjevih Dosto IC2 garniturah. Senčniki v zgornjem delu svoje delo opravijo dobro.Prostora za kolesa, vozičke in invalide je dovolj
Da ne pozabim,prvi razred( ki ga žal nisem mogel testirati,ker je bil poln policistov)je ločen in bolj spominja na prvi razred v ic2 garniturah.
Vozne lastnosti in zvočna izoliranost ter vhodi in prehodi so vredu.
Mislim,da bi takšna garnitura dobro nadomestila našega Pohorca med Hodošem in Koprom( vem otopična izjava)
Sedaj pa se vračam v regio izvedbi Intercitya (rdeča barva mu ne pristoji)
Tako kot sem že napisal par postov bolj zgoraj: tale nova Škoda je bolj podobna IC vlaku kot omenjeni IC2.
Tisti "ozkoglavi sedeži" ki si jih omenil, pa na Bavarskem kar prevladujejo. Meridian, vsi Talenti, Fugger. Povsod se jih najde. Škoda pa ima k sreči "Cityjet" sedeže.
Ja BR 445. No po poti pa smo srečali BR 101 z intecity1 kompozicijo in tudi v tej rdeči barvi.
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Pa saj boš imel dvopodnika na Pohorcu. Poleti ko bo Flirt premajhen, ga bo nadomestil Kiss. V dvojni sestaviandre85 napisal/-a: Jup in dejansko bi ta Škoda lahko nadomestila Pohorca ( sanja svinja o koruzi)
Ja BR 445. No po poti pa smo srečali BR 101 z intecity1 kompozicijo in tudi v tej rdeči barvi.
Twindexx Vario pa je tudi še na mojem seznamu želja. Tako v IC kot v RE izvedbi. Mi deluje kar zelo soliden stroj, seveda s tipičnimi Bombardier problemi.
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Pa,da ne pozabim več kot pol vlaka je bilo polnega
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Seveda. In potem svizec zavije čokolado. (alias: sanja svinja o koruzi)TGV Lyria napisal/-a:andre85 napisal/-a: Poleti ko bo Flirt premajhen, ga bo nadomestil Kiss. V dvojni sestavi
Če že pišemo traparije: poleti Kiss ne bo vozil Pohorca, ker bo polno zaseden na Bohinjski progi.
LP, Metod