Dobrodošli v Nemčiji

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Odgovori
Uporabniški avatar
petindvajsetka
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 853
Pridružen: 28.08.2011, 19:57

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a petindvajsetka »

Mene pa zanima ali ta postaja nima smernih kazal, po katerih bi strojevodja sklepal, kam je postavljena vozna pot? Nemci jih namreč redno uporabljajo, predvsem na cepnih postajah. @andre85, ko si bližje tam gor, lahko podaš kaj več informacij o tem, v kolikor so ti lokalne razmere poznane?
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a andre85 »

Zdaj se že en lep čas nisem bil v smeri Lindaua ampak ko sem bil nazadnje so na marsikateri postaji manjka smerna kazala.
Letno je po celi Nemčiji oha teh incidentov ampak večina se jih pomete pod preprogo.
In samo sreči se je potrebno z zahvaliti,da se spet ne zgodi kakšen Bad Aibling
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 804
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

Zanima me, zdaj, ko je odprt novi elektrificiran odsek od kraja Buchloe, kaj pa je zdaj s to Allgausko dizelsko progo, kjer je včasih vozil vlak EC Zurich - Lindau - Munchen? Še obratuje za lokalni promet ali so jo ukinili?
Uporabniški avatar
petindvajsetka
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 853
Pridružen: 28.08.2011, 19:57

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a petindvajsetka »

vidkrt napisal/-a:Zanima me, zdaj, ko je odprt novi elektrificiran odsek od kraja Buchloe, kaj pa je zdaj s to Allgausko dizelsko progo, kjer je včasih vozil vlak EC Zurich - Lindau - Munchen? Še obratuje za lokalni promet ali so jo ukinili?
Dvomim, da bi kar tako ukinili dvotirno progo, ki ima na kar nekaj postajah cepišča (Kempten, Immenstadt, …)
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2561
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

vidkrt napisal/-a:Zanima me, zdaj, ko je odprt novi elektrificiran odsek od kraja Buchloe, kaj pa je zdaj s to Allgausko dizelsko progo, kjer je včasih vozil vlak EC Zurich - Lindau - Munchen? Še obratuje za lokalni promet ali so jo ukinili?
V Nemčiji se takih prog tudi pod točko razno ne ukinja. Če bi videl, kakšne obskurne proge delujejo pri njih...
Po progi poteka živahen regionalni promet, tudi ta pa je zamenjal operaterja. Namesto Alexa, ki je vozil s Herculesom in klasiko, je prišel DB Regio tudi na linijo München - Lindau/Oberstdorf, tako da ima zdaj progo popolnoma pod kontrolo (že prej je vozil linijo Augsburg - Lindau/Oberstdorf). RE vlake vozi z nagibniki serije 612 (RegioSwinger), RB vlake pa z novimi "rdečimi Pesami" serije 633 (Link III). Občasno se pojavi tudi Desiro Classic, Lint ali dizelska lokomotiva z dvopodnimi vagoni.
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 804
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

Zdaj, ko vozi SBB ETR 610 kot ECE Zürich - München, me zanima, kaj pa v primeru okvar? Bo potem vozil EC Zürich - München na tak način kot je včasih, razen tega, da ne bo vozil vlak čez Allgäu?
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a cokla »

vidkrt napisal/-a:Zdaj, ko vozi SBB ETR 610 kot ECE Zürich - München, me zanima, kaj pa v primeru okvar? Bo potem vozil EC Zürich - München na tak način kot je včasih, razen tega, da ne bo vozil vlak čez Allgäu?

Po moje bo vozila modificirana Gomulka v barvah FC Bayern.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 804
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

Gomulka? Kakšna Gomulka?! :| Me hecaš? Nehaj me imegi za norca! :x
Zadnjič spremenil vidkrt, dne 13.01.2021, 21:00, skupaj popravljeno 1 krat.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2561
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

cokla napisal/-a:
vidkrt napisal/-a:Zdaj, ko vozi SBB ETR 610 kot ECE Zürich - München, me zanima, kaj pa v primeru okvar? Bo potem vozil EC Zürich - München na tak način kot je včasih, razen tega, da ne bo vozil vlak čez Allgäu?

Po moje bo vozila modificirana Gomulka v barvah FC Bayern.
In spet veleumen odgovor v velikem slogu, pa čeprav Vidovo vprašanje tokrat sploh ni neumno in je bilo polemizirano tako v nemških medijih kot na forumu Drehscheibe Online. Ampak kaj bi to, ko imamo tu vzvišene veleume. Ki pravijo da forum postaja "blatna greznica" - ja, le zaradi koga...

Ja, zadeva je problematična iz dveh razlogov. Prva stvar so okvare in v takem primeru DB ponavadi organizira "Ersatzzug", a v tem primeru bi prišel le do postaje Lindau. Namreč tam ne čaka več SBB Re420 s posebej prilagojenimi odjemniki toka za Avstrijo, ki bi vlak potegnila do Züricha. Torej - "das heißt Ausfall ab Lindau".
Nič bolje ni z druge strani. SBB bi klasiko lahko teoretično potegnil do Lindaua, čeprav je že tu na avstrijskem odseku problem s turnusi strojevodij, ki imajo izpit za Re420. V Lindau pa DB Fernverkehr znova nima mašine, ki bi vlekla do Münchna. DB Regio serija 218 ne šteje, ker so to v Nemčiji ločene firme. Torej - zgornji stavek se ponovi.

Še večji problem pa je ovira na progi. Elektrificirana proga čez Memmingen je enotirna, obvoza pa vsaj do decembra - ko se elektrificira proga Ulm - Lindau - ni! Alternativa čez Kempten po stari glavni progi ne obstaja, ker ne vozijo več klasike. Torej imamo spet - "Dieser Zug fällt heute leider aus". To vprašanje je povzročilo kar nekaj polemik, saj je možnost težav na enotirni progi velika. Zato je legitimno vprašanje, zakaj so elektrificirali Memmingensko progo in ne originalne Allgäubahn. Seveda - elektrifikacija enega tira manj stane. Pa smo spet tam...
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a desiro »

TGV Lyria napisal/-a:
cokla napisal/-a:
vidkrt napisal/-a:Zdaj, ko vozi SBB ETR 610 kot ECE Zürich - München, me zanima, kaj pa v primeru okvar? Bo potem vozil EC Zürich - München na tak način kot je včasih, razen tega, da ne bo vozil vlak čez Allgäu?

Po moje bo vozila modificirana Gomulka v barvah FC Bayern.
In spet veleumen odgovor v velikem slogu, pa čeprav Vidovo vprašanje tokrat sploh ni neumno in je bilo polemizirano tako v nemških medijih kot na forumu Drehscheibe Online. Ampak kaj bi to, ko imamo tu vzvišene veleume. Ki pravijo da forum postaja "blatna greznica" - ja, le zaradi koga...

Ja, zadeva je problematična iz dveh razlogov. Prva stvar so okvare in v takem primeru DB ponavadi organizira "Ersatzzug", a v tem primeru bi prišel le do postaje Lindau. Namreč tam ne čaka več SBB Re420 s posebej prilagojenimi odjemniki toka za Avstrijo, ki bi vlak potegnila do Züricha. Torej - "das heißt Ausfall ab Lindau".
Nič bolje ni z druge strani. SBB bi klasiko lahko teoretično potegnil do Lindaua, čeprav je že tu na avstrijskem odseku problem s turnusi strojevodij, ki imajo izpit za Re420. V Lindau pa DB Fernverkehr znova nima mašine, ki bi vlekla do Münchna. DB Regio serija 218 ne šteje, ker so to v Nemčiji ločene firme. Torej - zgornji stavek se ponovi.

Še večji problem pa je ovira na progi. Elektrificirana proga čez Memmingen je enotirna, obvoza pa vsaj do decembra - ko se elektrificira proga Ulm - Lindau - ni! Alternativa čez Kempten po stari glavni progi ne obstaja, ker ne vozijo več klasike. Torej imamo spet - "Dieser Zug fällt heute leider aus". To vprašanje je povzročilo kar nekaj polemik, saj je možnost težav na enotirni progi velika. Zato je legitimno vprašanje, zakaj so elektrificirali Memmingensko progo in ne originalne Allgäubahn. Seveda - elektrifikacija enega tira manj stane. Pa smo spet tam...
Naj omenim da ima Fernverkehr v več mestih v Nemčiji stalno zasedene 2x218 ki sta namenjeni prav reševanju pokvarjenih vozil, verjetno pa bi v času preden bi pokvarjen vlak prispel do Lindaua tudi švicarji našli nadomestno garnituro.
Ne pozabimo da ni to tako kot pri nas kjer obstajajo le 3 garniture serje 310 in okvara pomeni daljše obdobje voženj z nadomestno garnituro...
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2561
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

desiro napisal/-a: Naj omenim da ima Fernverkehr v več mestih v Nemčiji stalno zasedene 2x218 ki sta namenjeni prav reševanju pokvarjenih vozil, verjetno pa bi v času preden bi pokvarjen vlak prispel do Lindaua tudi švicarji našli nadomestno garnituro.
Ne pozabimo da ni to tako kot pri nas kjer obstajajo le 3 garniture serje 310 in okvara pomeni daljše obdobje voženj z nadomestno garnituro...
Ne vem, ali lahko te 218 (v našem primeru sta menda stacionirani v Memmingenu) napajajo garnituro ETR 610? Če ne, potem jo lahko s potniki povlečeta le do najbližje postaje, kjer morajo potniki izstopiti. Glede švicarskega rihtanja nadomestne pa je vmes še Avstrija, in če tam ni v rezervi strojevodje z ETR 610 izpitom potem vse pade v vodo. Raje potem potnike usmerijo na naslednji vlak.
Na tej relaciji pač ne gre tako preprosto kot npr. v Baslu, ali pa proti Avstriji v Salzburgu.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a desiro »

TGV Lyria napisal/-a:
desiro napisal/-a: Naj omenim da ima Fernverkehr v več mestih v Nemčiji stalno zasedene 2x218 ki sta namenjeni prav reševanju pokvarjenih vozil, verjetno pa bi v času preden bi pokvarjen vlak prispel do Lindaua tudi švicarji našli nadomestno garnituro.
Ne pozabimo da ni to tako kot pri nas kjer obstajajo le 3 garniture serje 310 in okvara pomeni daljše obdobje voženj z nadomestno garnituro...
Ne vem, ali lahko te 218 (v našem primeru sta menda stacionirani v Memmingenu) napajajo garnituro ETR 610? Če ne, potem jo lahko s potniki povlečeta le do najbližje postaje, kjer morajo potniki izstopiti. Glede švicarskega rihtanja nadomestne pa je vmes še Avstrija, in če tam ni v rezervi strojevodje z ETR 610 izpitom potem vse pade v vodo. Raje potem potnike usmerijo na naslednji vlak.
Na tej relaciji pač ne gre tako preprosto kot npr. v Baslu, ali pa proti Avstriji v Salzburgu.
No najbližja rezerva je v Münchnu ali pa Stuttgartu nek Memmingen sigurno nima lokomotive za nujne primere...

Napaja se lahko vod ogrevanja vlaka torej deluje vse s čimer povprečen potnik pride v stik (vrata, razsvetljava, ogrevanje/hlajenje, WC...)
V tistem malem delu avstrije pa če ne drugega se zagotovi pilota (oebo ki ima veljavno licenco za strojevodjo in ki ima opravljeno poznavanje proge)

Sicer pa pozabljamo da so severni sosedje čeprav uporabniki železniških storitev neradi priznajo bistveno bolje ogarnizirani od nas in ni ga vraga da ne bodo v izrednem primeru zagotovili nadomestnega vlaka ki ni nujno da je ETR 610 Npr: OeBB talent lahko vozi na omrežju DB le ta lahko tudi potnike prepelje do mejne švicarske postaje... St. Margeriten ali kako je že....
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 804
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

andre85 napisal/-a: Kar se pa tiče Celovec- Frankfurt in IC2 pa je DB zadevo malo pospravila v predale
Vem, da se govori, da naj bi ICE 4 vozil tudi v Avstrijo (če že ne vozi). Namesto tega bi bila možnost, da bi vozil ICE 4 tudi v Celovec - Frankfurt?
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2561
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

vidkrt napisal/-a:
andre85 napisal/-a: Kar se pa tiče Celovec- Frankfurt in IC2 pa je DB zadevo malo pospravila v predale
Vem, da se govori, da naj bi ICE 4 vozil tudi v Avstrijo (če že ne vozi). Namesto tega bi bila možnost, da bi vozil ICE 4 tudi v Celovec - Dortmund?
Ne samo možnost, ampak prej ali slej tudi realnost. Razen če se bodo spomnili poslati Talgo :D
Klasični IC je pri njih namenjen odpisu v roku nekaj let. Sem ti popravil namembno postajo, kajti DB vozijo par vlakov iz/za Dortmund (EC 114/115 Wörthersee). Frankfurtski Blauer Enzian je ÖBB-jev.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a:
vidkrt napisal/-a:
andre85 napisal/-a: Kar se pa tiče Celovec- Frankfurt in IC2 pa je DB zadevo malo pospravila v predale
Vem, da se govori, da naj bi ICE 4 vozil tudi v Avstrijo (če že ne vozi). Namesto tega bi bila možnost, da bi vozil ICE 4 tudi v Celovec - Dortmund?
Ne samo možnost, ampak prej ali slej tudi realnost. Razen če se bodo spomnili poslati Talgo :D
Klasični IC je pri njih namenjen odpisu v roku nekaj let. Sem ti popravil namembno postajo, kajti DB vozijo par vlakov iz/za Dortmund (EC 114/115 Wörthersee). Frankfurtski Blauer Enzian je ÖBB-jev.
ICE 4, 7-členski čez KRM? :-k
Odgovori