Niti enega indica ne vidim, zakaj bi bilo to traparija. Razen, če Pohorc ostane Pendolino naslednjih xy let. V nasprotnem primeru je jasno, da bo na Stadlerju. Klasiko kar pozabi.mkx napisal/-a:Seveda. In potem svizec zavije čokolado. (alias: sanja svinja o koruzi)TGV Lyria napisal/-a: Poleti ko bo Flirt premajhen, ga bo nadomestil Kiss. V dvojni sestavi
Če že pišemo traparije: poleti Kiss ne bo vozil Pohorca, ker bo polno zaseden na Bohinjski progi.
Dobrodošli v Nemčiji
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Re: Dobrodošli v Nemčiji
No ja, omenjal si dvojno sestavo Kiss-a. Jaz mislim, da je to v domeni sanjarij glede na trenutno rigidnost PP pri prilagajanju potrebam potnikov.
Seveda pa srčno upam, da se motim (kot tudi o vožnji Kiss-a ali njegovega naslednika po Bohinjki).
Seveda pa srčno upam, da se motim (kot tudi o vožnji Kiss-a ali njegovega naslednika po Bohinjki).
LP, Metod
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Super predlogi, ampak jaz bi pa raje videl, da bi Kissi vozili kot S-Bahni na progah Ljubljana - Dobova, Zidani Most - Maribor - (Šentijl), Ljubljana - Jesenice, ko bi elektreficirali dolenjsko progo (če jo sploh bojo, jaz upam da) bi bilu sposobni voziti po tej progi) in na progi Ljubljana - Sežana ali pa tudi kot IR vlaki. Kot IC pa bi se bolj spodobilo, da bi bili kar IC vagoni. Ler kaj, če kakšnega potnika na vožnji iz npr. Kopra do Hodoša zagrabi lakota in na Kissu ne bo imel restavracije.
P. S. Drugače ko opazim, da ICS vozi kot pohorc, mi gre to zelooo na živce
Vem, da se ne spodobi, da to pišem sem, ampak, če že govorimo o tem, pa naj bo. Toliko za mimogrede.
P. S. Drugače ko opazim, da ICS vozi kot pohorc, mi gre to zelooo na živce
Vem, da se ne spodobi, da to pišem sem, ampak, če že govorimo o tem, pa naj bo. Toliko za mimogrede.
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: Dobrodošli v Nemčiji
V Sloveniji nimamo niti S-Bahn niti IR, zato prosim uporablja slovenske oznake: LP/LPV in RGvidkrt napisal/-a:Super predlogi, ampak jaz bi pa raje videl, da bi Kissi vozili kot S-Bahni.... ali pa tudi kot IR vlaki.
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Ja, prav imaš, ampak morali pa bi jih. A ni to bilo nekje na tem forumu celo zapisano?
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: Dobrodošli v Nemčiji
V Sloveniji uporabljamo izraze v slovenskem jeziku, tako da S-Bahn odpade. Tudi S-Bahn sistem je drugačen od trenutnih LP. Sploh pa, uvedli ga bodo lahko še takrat, ko jim bo ratalo še zgraditi kakšen tir ali obvoz za tovorni promet v Ljubljani. Pa tega razen generalnega direktorja SŽ očitno ne skrbi nikogar več. No, jih bo šele, ko bo kaos s 350 tovornimi na dan čez glavno postajo in potem želite še S-Bahn? IR? Bi lahko bil uveden, ampak če ga že omenjaš, bi ti moralo biti jasno, kakšen vlak je to in njegova razlika do IC vlaka.vidkrt napisal/-a:Ja, prav imaš, ampak morali pa bi jih. A ni to bilo nekje na tem forumu celo zapisano?
Pa drži se prosim teme.
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Sem že dostikrat napisal, da smo premajhni za resen IC promet. Tako da si bo treba izbiti iz glave sliko notranjega IC vlaka z restavracijo in kupe vagoni. Seveda, najprej morajo povleči potezo SŽ in ukiniti IC dodatek, pa bo.vidkrt napisal/-a:Super predlogi, ampak jaz bi pa raje videl, da bi Kissi vozili kot S-Bahni na progah Ljubljana - Dobova, Zidani Most - Maribor - (Šentijl), Ljubljana - Jesenice, ko bi elektreficirali dolenjsko progo (če jo sploh bojo, jaz upam da) bi bilu sposobni voziti po tej progi) in na progi Ljubljana - Sežana ali pa tudi kot IR vlaki. Kot IC pa bi se bolj spodobilo, da bi bili kar IC vagoni. Ler kaj, če kakšnega potnika na vožnji iz npr. Kopra do Hodoša zagrabi lakota in na Kissu ne bo imel restavracije.
P. S. Drugače ko opazim, da ICS vozi kot pohorc, mi gre to zelooo na živce
Vem, da se ne spodobi, da to pišem sem, ampak, če že govorimo o tem, pa naj bo. Toliko za mimogrede.
Realno je v Nemčiji (da se vrnemo na temo ) cel kup RegionalExpress (RE) linij, ki imajo podoben ali celo daljši čas potovanja od IC Koper - Maribor. Dal bom le nekaj primerov:
- RE 1 SÜWEX (Mannheim - Saarbrücken - Trier - Koblenz), vozi DB Stadler Flirt
- RE 1 Niedersachsen (Hannover - Norddeich Mole), vozi DB BR 146.1 s 7 dvopodnimi vagoni, od 2024 nove garniture, verjetno Twindexx Vario.
- RE 2 VBB (Cottbus - Berlin - Schwerin - Wismar), vozi ODEG Stadler Kiss s precej špartansko notranjostjo
- RE 5 VBB (Elsterwerda - Berlin - Rostock/Stralsund), vozi DB Twindexx Vario ali BR 112 s 5 dvopodnimi vagoni.
- najbolj razvpita: RE 42 Franken-Thüringen Express (Nürnberg - Bamberg - Jena - Leipzig), vozi DB s povsem neprimerno opremljenim Talentom BR 442.
Pa še kakšno bi lahko naštel.
Re: Dobrodošli v Nemčiji
https://youtu.be/tzz8VZHWGOETGV Lyria napisal/-a:Sem že dostikrat napisal, da smo premajhni za resen IC promet. Tako da si bo treba izbiti iz glave sliko notranjega IC vlaka z restavracijo in kupe vagoni. Seveda, najprej morajo povleči potezo SŽ in ukiniti IC dodatek, pa bo.vidkrt napisal/-a:Super predlogi, ampak jaz bi pa raje videl, da bi Kissi vozili kot S-Bahni na progah Ljubljana - Dobova, Zidani Most - Maribor - (Šentijl), Ljubljana - Jesenice, ko bi elektreficirali dolenjsko progo (če jo sploh bojo, jaz upam da) bi bilu sposobni voziti po tej progi) in na progi Ljubljana - Sežana ali pa tudi kot IR vlaki. Kot IC pa bi se bolj spodobilo, da bi bili kar IC vagoni. Ler kaj, če kakšnega potnika na vožnji iz npr. Kopra do Hodoša zagrabi lakota in na Kissu ne bo imel restavracije.
P. S. Drugače ko opazim, da ICS vozi kot pohorc, mi gre to zelooo na živce
Vem, da se ne spodobi, da to pišem sem, ampak, če že govorimo o tem, pa naj bo. Toliko za mimogrede.
Realno je v Nemčiji (da se vrnemo na temo ) cel kup RegionalExpress (RE) linij, ki imajo podoben ali celo daljši čas potovanja od IC Koper - Maribor. Dal bom le nekaj primerov:
- RE 1 SÜWEX (Mannheim - Saarbrücken - Trier - Koblenz), vozi DB Stadler Flirt
- RE 1 Niedersachsen (Hannover - Norddeich Mole), vozi DB BR 146.1 s 7 dvopodnimi vagoni, od 2024 nove garniture, verjetno Twindexx Vario.
- RE 2 VBB (Cottbus - Berlin - Schwerin - Wismar), vozi ODEG Stadler Kiss s precej špartansko notranjostjo
- RE 5 VBB (Elsterwerda - Berlin - Rostock/Stralsund), vozi DB Twindexx Vario ali BR 112 s 5 dvopodnimi vagoni.
- najbolj razvpita: RE 42 Franken-Thüringen Express (Nürnberg - Bamberg - Jena - Leipzig), vozi DB s povsem neprimerno opremljenim Talentom BR 442.
Pa še kakšno bi lahko naštel.
V tem videu je 10 najdaljših RE linij po Nemčiji.
Re: Dobrodošli v Nemčiji
https://www.youtube.com/watch?v=uhxO3awp1aA
Mimogrede, ti vlaki bi tudi bili zelo dobri za Slovenijo, kot ste omenjali! In, če bi se to res zgodilo, bi lahko te lokomotive nadomestile Mopeda!
Mimogrede, ti vlaki bi tudi bili zelo dobri za Slovenijo, kot ste omenjali! In, če bi se to res zgodilo, bi lahko te lokomotive nadomestile Mopeda!
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Škoda več ne izdeluje te lokomotive, naslednjice pa trenutno ne načrtuje.vidkrt napisal/-a:https://www.youtube.com/watch?v=uhxO3awp1aA
Mimogrede, ti vlaki bi tudi bili zelo dobri za Slovenijo, kot ste omenjali! In, če bi se to res zgodilo, bi lahko te lokomotive nadomestile Mopeda!
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Škoda! Kaj pa vagone? Pa lahko bi sigurno kupile SŽ rabljene od čehov, pa ne vem, če nam bi jih hoteli prodati!
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Škoda je bila ja. Pa ni nobene škode, da se je ne lotijo. Ko bodo dozoreli, naj ponudijo kaj več. Pa ne vem zakaj vedno gledaš v napačni smeri, kje je kaj. Čehi nimajo ustreznih vagonov za odprodajo. Trenutno samo DB odprodaja, po 10 % vrednosti novega. SŽ si morajo najprej opomoči od nakupa. Letos bo itak večina prevoznikov v izgubi.vidkrt napisal/-a:Škoda! Kaj pa vagone? Pa lahko bi sigurno kupile SŽ rabljene od čehov, pa ne vem, če nam bi jih hoteli prodati!
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Rabljene od Čehov kakšne? Tiste, ki so jih oni že kupili rabljene od Avstrijcev in jih na veliko modernizirali? Ali tiste, ki so že 2x predelani stari UIC-Y vagoni?vidkrt napisal/-a:Škoda! Kaj pa vagone? Pa lahko bi sigurno kupile SŽ rabljene od čehov, pa ne vem, če nam bi jih hoteli prodati!
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Slišal sem, da bosta DB in Siemens Mobility razvijala v prizadevanju za "popolnoma nov splošen sistem, sestavljen iz novo razvitega vlaka in novo zasnovane bencinske črpalke".
Ta projekt se imenuje H2goesRail.
Ta projekt se imenuje H2goesRail.
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: Dobrodošli v Nemčiji
DB in Siemens sta uskladila načrte, za uporabo vodika v potniškem prometu s projekton H2goesRail. Cilj je preizkusiti popolnoma nov celosten sistem, sestavljen iz potniške garniture, ki uporablja vodikove celice najnovejše generacije in na novo zasnovane polnilnice. Siemens bo v ta namen dostavil garnituro Mireo Plus H, ki ima poleg vodikovih celic, vgrajene še li-ion baterije. Relni domet te dvočlenske garniture se pričakuje okoli 600 kilometrov, tročlenske pa okoli 1000 kilometrov. Seveda bo domet odvisen tudi od letnega časa, ter odvijanja prometa. Prvi testi se bodo začeli izvajati okoli leta 2024. Projekt je podprt s strani zveznega ministrstva za promet. Glavna spremeba pri tem projektu, glede na trenutne razmere pri vodikovih vlakih pa bo, da bo potrebni čas točenja vodika samo 15 minut, kar ustreza točenju dizelskega goriva. Garnituro bodo preiskušali med kraji Tübingenom, Horbom in Pforzheimom, kjer je proga z različnim profilom, ter rednim taktom.vidkrt napisal/-a:Slišal sem, da bosta DB in Siemens Mobility razvijala v prizadevanju za "popolnoma nov splošen sistem, sestavljen iz novo razvitega vlaka in novo zasnovane bencinske črpalke".
Ta projekt se imenuje H2goesRail.
Evropska komisija pa je šla v malenkost drugačno smer. Sofinancirala bo projekt FCH2RAIL. Bistveni del tega projekta je sodelovanje evropskih odborov za standardizacijo železnic, da bi spodbujali razvoj novih standardov in posodabljanje obstoječih standardov s potrebnimi pogoji za vključitev tehnologije gorivnih celic v evropsko železniško omrežje. Faze tega projekta bodo vključevale načrtovanje in izdelavo inovativnega prototipa ter vse teste, potrebne za potrditev in odobritev. Prototip bo narejen iz CAF-ove tričlenske garniture iz serije Civia, ki je enak, kot jo ima v lasti Španski prevoznik RENFE. Ta garnitura pa bo za razliko od Mirea bimodalna. Kar pomeni da bo energijo jemala iz voznega voda. Ko le tega ne bo več, pa iz vodikovic celic ali LTO baterij. Za garnituro bo potrebno dobiti dovoljenje v Španiji, na Potrugalskem in še tretji državi, kjer bodo to garnituro preiskušali na realnih testih. V tem projektu pa je partner tudi Toyota in še nekaj podjetij.