To je urejeno...gre na menjavo koles in nazaj v Bosno.
Kaj je urejeno? Carinski papirji, to drži. Pa verjetno, da je servis vplačan (slabe izkušnje) že vnaprej. Da bi bila garnitura odplačana, to pa prvič slišim. Glede na to, da niti na Talgu ne zmorejo plačati rezervne dele za okvarjen pretvornik za gretje vlaka, pa niti ne pričakujem, da so odplačali teh 5,3 milijonov € dolga do HBOR-ja.
Re 4/4 napisal/-a:
Kaj je urejeno? Carinski papirji, to drži. Pa verjetno, da je servis vplačan (slabe izkušnje) že vnaprej. Da bi bila garnitura odplačana, to pa prvič slišim. Glede na to, da niti na Talgu ne zmorejo plačati rezervne dele za okvarjen pretvornik za gretje vlaka, pa niti ne pričakujem, da so odplačali teh 5,3 milijonov € dolga do HBOR-ja.
Jbg...sej nisem rekel, da moraš verjet. To je tvoja pravica...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Objavljen je razpis za nabavo 21 enosistemskih elektromotornih garnitur (11 primestnih + 10 regionalnih) za potrebe HŽ PP. Rok za oddajo ponudb je 15. april 2020. Dolžina garnitur, upoštevajoč spenjači, ne sme presegati 76 metrov. Minimalne kapacitete: 130 sedežev oziroma skupno 500 potnikov v primestni različici, 210 sedežev oziroma skupno 400 potnikov v regionalni. Oba tipa garnitur morata biti izdelana na isti platformi/osnovi, razlike naj bodo le v opremljenosti le-teh.
Hrvaški se obeta obilna finančna pomoč EU. Finance poročajo v članku [url=https://live.finance.si/8959542/EU-bo-z ... onov-evrov EU bo za nove hrvaške vlake namenila skoraj 120 milijonov evrov[/url], da so jim odobrili 199,3 M€ za nakup 21 vlakov v skupni vrednosti 175 M€.
Samo v vednost, naših 52 vlakov je/bo koštalo 320M€ brez sodelovanja EU.
Vsaka država ima možnost si postavit prioritete v katere projekte bo vložil kohezijska sredstva, važno je le, da sledijo osnovnim ciljem. Višina sredstev za vsako državo pa določena. Pri nas gre recimo veliko v infrastrukturo...
Ljubitelj napisal/-a:Hrvaški se obeta obilna finančna pomoč EU. Finance poročajo v članku [url=https://live.finance.si/8959542/EU-bo-z ... onov-evrov EU bo za nove hrvaške vlake namenila skoraj 120 milijonov evrov[/url], da so jim odobrili 199,3 M€ za nakup 21 vlakov v skupni vrednosti 175 M€.
Samo v vednost, naših 52 vlakov je/bo koštalo 320M€ brez sodelovanja EU.
Malo si se zatipkal, odobreno jim je 119,3 milijone €, ne 199,3.
Me pa zanima, kako to, da bodo Hrvati dobili tako drage garniture? Če preračunamo na kos, bodo naši stali približno 6,2 milijona € na garnituro, medtem ko bodo hrvaški stali 8,3.
smok1 napisal/-a:
Me pa zanima, kako to, da bodo Hrvati dobili tako drage garniture? Če preračunamo na kos, bodo naši stali približno 6,2 milijona € na garnituro, medtem ko bodo hrvaški stali 8,3.
Kako neki... domače podjetje nabije ceno v višave + ostat mora še za kako nepovratno spodbudo vpletenih odločevalcev...
meni tudi ni jasno kako je lahko som dražji od stadlerja....
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
smok1 napisal/-a:
Me pa zanima, kako to, da bodo Hrvati dobili tako drage garniture? Če preračunamo na kos, bodo naši stali približno 6,2 milijona € na garnituro, medtem ko bodo hrvaški stali 8,3.
Kako neki... domače podjetje nabije ceno v višave + ostat mora še za kako nepovratno spodbudo vpletenih odločevalcev...
meni tudi ni jasno kako je lahko som dražji od stadlerja....
Možda zato jer se radi u Končaru... a ne negdje na istočnom frontu.
Me pa zanima, kako to, da bodo Hrvati dobili tako drage garniture? Če preračunamo na kos, bodo naši stali približno 6,2 milijona € na garnituro, medtem ko bodo hrvaški stali 8,3