Pohvala ÖBB

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Odgovori
Uporabniški avatar
ICE
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 308
Pridružen: 02.01.2013, 10:36

Pohvala ÖBB

Odgovor Napisal/-a ICE »

Rad bi pohvalil Avstrijce (ÖBB) namreč danes je zaradi stavke v Nemčji v severni Avstriji kaos. Večina RailJetov proti Innsbrucku in Bregenzu gre med Salzburgom in Kufsteinom čez Nemčijo (mimo Rosenheima). Zaradi stavke je bila danes pot čez Nemčijo nemogoča, ÖBB je takoj organiziral nadomestne RailJete, ki so vozili iz Wögla do Salzburga vsaki 2 uri. S tem je poskrbel, da so potniki prišli na cilj in si zaslužijo pohvalo za organizacijo nadomestnega prevoza in informiranje potnikov.
By InterCity Express
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Pohvala ÖBB

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Jaz pa moram zares pohvaliti nemške železnice, saj se je njihova točnost drastično izboljšala. Nekaj kar so naredili dobesedno čez noč, kar je praktično nemogoče, ampak kot so dokazali se da! Res bravo DB, kapo dol, poklon! =D>
/s

Mimogrede, kaj je poanta tvojega pisanja? Saj verjetno veš, da je Salzburg-Tiroler-Bahn s celotno dolžino v Avstriji, samo prikrajša te za tri dodatne ure potovanja, zato je uvedba obvoza, kot bi rekel keks. Če jih misliš pohvaliti, se obrni direktno na njih, ker tisti, ki so čakali na pokvarjenem RailJetu nekaj mesecev nazaj cele štiri ure, streljaj od TS Linza, pred nosom tram postaje, 2 km od glavne postaje, ker ÖBB pod noben pogojem ni hotel zahtevati zapore proge, se s tabo ne bodo strinjali.
Uporabniški avatar
ICE
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 308
Pridružen: 02.01.2013, 10:36

Re: Pohvala ÖBB

Odgovor Napisal/-a ICE »

To je res, ampak po rednem voznem redu ne vozijo RailJeti po tej trasi in se mi je zdelo zelo dobro organizirano kako so izvedli nadomestne prevoze.

Na splošno imam z ÖBBjem in DBjem zelo dobre izkušnje, od udobja do voznih časov in točnosti. Žal so naše železnice (SŽ) čisto nasprotje. Z Stadlerji se je udobje sicer izboljšalo na nek nivo REX vlakov, so pa vozni časi in število dnevnih odhodov porazni.

Pa tudi osebje v tujini je bolj prijazno in profesionalno kot pri nas, govorim za večino primerov, seveda obstajajo izjeme.

Lp ICE
By InterCity Express
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Pohvala ÖBB

Odgovor Napisal/-a desiro »

ICE napisal/-a: 28.03.2023, 12:24
Pa tudi osebje v tujini je bolj prijazno in profesionalno kot pri nas, govorim za večino primerov, seveda obstajajo izjeme.

Lp ICE
Osebje v tujini je tudi plačano neprimerno bolje, tudi glede na standarde teh tujih držav, tudi izbirni proces je dejanski izbirni proces s strani HR in ne VIP (veze i poznanstva).
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Pohvala ÖBB

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

ICE napisal/-a: 28.03.2023, 12:24 To je res, ampak po rednem voznem redu ne vozijo RailJeti po tej trasi in se mi je zdelo zelo dobro organizirano kako so izvedli nadomestne prevoze.

Na splošno imam z ÖBBjem in DBjem zelo dobre izkušnje, od udobja do voznih časov in točnosti. Žal so naše železnice (SŽ) čisto nasprotje. Z Stadlerji se je udobje sicer izboljšalo na nek nivo REX vlakov, so pa vozni časi in število dnevnih odhodov porazni.

Pa tudi osebje v tujini je bolj prijazno in profesionalno kot pri nas, govorim za večino primerov, seveda obstajajo izjeme.

Lp ICE
Kje vozijo RJ in kje ne, je povsem nepomembno. Včeraj je šlo praktično za en rutinski obvozi dan, če se tako izrazim, saj ta obvozna proga nemškega kota, ki gre čez Zillertal ni tako obremenjena in takšne zadeve omogoča. Že čez Arlberg se zadeva zakomplicira in so poiskušali z barvnimi avtobusi označevati kateri je pravi za kateri vlak in so rahlo kiksnili, saj sta bila dva avtobusa prepodobna. Druga razlika do Slovenije je, da oni imajo sistem takojšnje najave pretrasiranja potniških vlakov pod drugo traso ali uvedo novega vlaka in to objavijo še v svoj interni sistem, kateri dodeli prosti vozni park. Zelo uporabno za njih, ko iz Nemčije spet zamujajo preveč. Seveda če ne zataji, kot je zadnjič in potem je Avstrija obstala, ker vodenje prometa dela, ne moreš pa mu dodeliti lokomotive. Krivec? Nočna nadgradnja. Potem pa morajo to spremembo še ročno vnesti v sistem najave na postajah, seveda če tisti tam ne pozabi, kar se je tudi že dogajalo. Torej kako bo organizirano, je odvisno od digitalizacije odzadaj. Kar pa stane.

SŽ, če že želijo kaj kopirati in se učiti, predlagam da pogledajo Finsko, Nizozemsko, Švedsko, Švico, delno še Norveško. To so za mene železnice, ki imajo pravo filozofijo prevoza, kjer vedo da ni vse v potovalni hitrosti.
TheDarkSpirit
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 71
Pridružen: 12.03.2022, 22:07

Re: Pohvala ÖBB

Odgovor Napisal/-a TheDarkSpirit »

SŽ, če že želijo kaj kopirati in se učiti, predlagam da pogledajo Finsko, Nizozemsko, Švedsko, Švico, delno še Norveško. To so za mene železnice, ki imajo pravo filozofijo prevoza, kjer vedo da ni vse v potovalni hitrosti.
Glede muzejskih vlakov pa Anglijo.
sraka1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 117
Pridružen: 16.01.2013, 23:58

Re: Pohvala ÖBB

Odgovor Napisal/-a sraka1 »

Re 4/4 napisal/-a: 28.03.2023, 15:26 , če že želijo kaj kopirati in se učiti
Vem, da je nekoliko off-topic, a tale vic me je danes pošteno nasmejal :D =D>
Odgovori