Svoje vozilo na progi
Svoje vozilo na progi
Pozdravljeni,
vprašal bi vas kako je z vožnjo s svojim vozilom na progi.
Ker restavriram legendarnega Unimoga kateri ima tudi možnost vožnje po železniških progi oziroma tirih bi vas vprašal kako si lahko z njim uredim omenjeno ter kam moram prijaviti zadevo.
Hvala za odgovore, pojasnila in pomoč
vprašal bi vas kako je z vožnjo s svojim vozilom na progi.
Ker restavriram legendarnega Unimoga kateri ima tudi možnost vožnje po železniških progi oziroma tirih bi vas vprašal kako si lahko z njim uredim omenjeno ter kam moram prijaviti zadevo.
Hvala za odgovore, pojasnila in pomoč
Re: Svoje vozilo na progi
Verjetno lahko odmisliš vožnje Unimoga po progah kjer se odvija redni promet, ker zagotovo nisi pripravljen seči tako daleč v žep...
Morda ga lahko utiriš na kakšnem industrijskem tiru, seveda boš pa moral povprašat lastnika industrijskega tira.
Ali pa na kakšnem opuščenem industriskem tiru, samo ne vem če je kje kaj takšnega v dovolj dobrem stanju...
Morda ga lahko utiriš na kakšnem industrijskem tiru, seveda boš pa moral povprašat lastnika industrijskega tira.
Ali pa na kakšnem opuščenem industriskem tiru, samo ne vem če je kje kaj takšnega v dovolj dobrem stanju...
Re: Svoje vozilo na progi
A za redni promet tudi kot starodobnik ne dobiš dovoljenja?
Re: Svoje vozilo na progi
Vožnja po progah, kjer se odvija redni promet je strogo nadzorovan s strani dispečerja in varnostnih naprav, zato kar tako ne dobiš dovoljenj za vožnjo. Za vožnjo moraš vozilo najprej registrirati pri železniški agenciji, kot dvopotno vozilo. Če ti kaj ni povšeči med postopkom, se lahko pritožiš na evropsko agencijo, ampak tam je samo razsodni organ in so še bolj strogi. Med postopkom se ugotavlja skladnost vozila in vgrajena obvezna oprema. Če bi ti slučajno odobrili, potem je potrebno še šolanje za vožnjo po železniški infrastrukturi, ter pridobitev licence. Ko imaš vse to, potem pa pri SŽ infrastruktura naročaš ad-hoc traso. Vse to skupaj pa traja in je zelo drago. Edino kar ti ostane, je vožnja po privatni železniški infrastrukturi.
Re: Svoje vozilo na progi
Hvala.
Potem se za omenjeno ni igrati.
Priključke torej imam lahko gor, ampak za ostalo je bolje poiskati privat infrastrukturo ali pa jih imeti za spomin.
Potem se za omenjeno ni igrati.
Priključke torej imam lahko gor, ampak za ostalo je bolje poiskati privat infrastrukturo ali pa jih imeti za spomin.
Re: Svoje vozilo na progi
Danes sem opazil to temo.Imam vprašanje.Ali bi se lahko sploh vozil po postajnem tiru (stranskem seveda) in kdo bi ti to lahko dovolil-koga je za vprašati.Imam namreč svojo drezino.Opuščenih prog pa v Sloveniji ni več,kolikor vem.
LP Miloš
LP Miloš
Re: Svoje vozilo na progi
Vsi postajni tiri (na postajah na delujočih progah) so del JŽI in veljajo enaka pravila kot za vožnjo po odprti progi (glej prispevek uporabnika Re 4/4 tri prispevke nazaj).
LP, Metod
Re: Svoje vozilo na progi
Kaj pa od Imena do Kumrovca? Pa do Gornje Radgone? Pa do Repentabora?
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: Svoje vozilo na progi
1) mejna proga, zato odpade
2) proga ni opuščena. Tovorni promet se lahko odvija normalno, potniški samo po dogovoru
3) proga ni opuščena. Za kakršnokoli vožnjo je potrebno pridobiti dovoljenje
Ostane možnost samo privatni industrijski tir. Morda še kak zapuščen tir, ki nima več aktivne kretnice. Bohinjka? Pri obeh primerih pa je potrebno zaprositi za dovoljenje.
Re: Svoje vozilo na progi
Jaz grem večkrat v avstrijo, tam si najamem vozilo in se cel dan vozim po 23 km dolgi železniški progi.
Re: Svoje vozilo na progi
Ja Jurij,tudi jaz se tja odpravljam že dve leti,pa kar odlašam zaradi kovida.Sem jih nekoč že mailov ,pa nisem dobil odgovora.Se kaj naročiš prej?
LP Miloš
LP Miloš