Lom tirnice
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Lom tirnice
Kdo ve, kakšna sila odlomi tirnico (takšno kot je na naših tirih po SLO)
Tirnica je pritrjena na prag po predpisih...
Še bližnji pogled na lom ene...
...in druge tirnice...
Če pogledate podrobno, je bil prerez malo zmanjšan zaradi izvrtine (izrezanine) v tirnico, skozi katero je bil privijačen odbojnik.
Pozdrav
Tirnica je pritrjena na prag po predpisih...
Še bližnji pogled na lom ene...
...in druge tirnice...
Če pogledate podrobno, je bil prerez malo zmanjšan zaradi izvrtine (izrezanine) v tirnico, skozi katero je bil privijačen odbojnik.
Pozdrav
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Mislil sem nekaj takšnega...
(tema: "prestavljen" štuc, @664-111)
Samo da so v tem primeru zgoraj popokali nosilci (odbojnika?) in vijaki na eni strani pritrditve "naprave" na tirnico. Tirnici sta se v tem primeru samo zvili...
Res je, da ne vem, kako se imenuje "naprava" na koncu tira, ki prevzame nase stik z vagonom, lokomotivo...
Izvedb je več: od kupa zemlje, od pragu, pritrjenega preko tirov, od takšnega, kot je na zgornji fotki, do hidravličnih blažilcev itd.
Pozdrav
(tema: "prestavljen" štuc, @664-111)
Samo da so v tem primeru zgoraj popokali nosilci (odbojnika?) in vijaki na eni strani pritrditve "naprave" na tirnico. Tirnici sta se v tem primeru samo zvili...
Res je, da ne vem, kako se imenuje "naprava" na koncu tira, ki prevzame nase stik z vagonom, lokomotivo...
Izvedb je več: od kupa zemlje, od pragu, pritrjenega preko tirov, od takšnega, kot je na zgornji fotki, do hidravličnih blažilcev itd.
Pozdrav
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Kot močan udarec v " drobovje ".železocestnik napisal/-a:
Me pa zanima, kako strojevodja "začuti" počeno tirnico.
Pozdrav
Je pa odvisno od širine razpoke , ki nastane zaradi loma tirnice.
MMG-včasih se zlom tirnice občuti le kot slab izolirni stik , včasih pa se slab izolirni stik občuti kot zlom tirnice.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Lom tirnice
Kako izgleda saniran zlom tirnice za 50 km/h...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Lom tirnice
Po mojem gre pri prvi sliki za dejanski zlom tirnice,predvsem zaradi napake v materijalu.Do zloma je prišlo med pragi,kjer tirnica "visi v zraku".Druga slika pa kaže prerezano tirnico (človeški poseg) rez je raven,....Vem pa da tirnica oksidira,oz.korodira v parih minutah,sicer ne v tej meri ampak vseeno.To se lepo vidi pri brusilnemu vlaku,ko se na sveže pobrušeno železo v nekaj minutah naredi tanek film,ki ga strojevodje kolnejo.Vsaj tako so mi razložili Avstrijci na brusilnem Unimogu.Da ne gre za nobene preparate,ampak enostavno za oksidacijo železa.
Mogoče učim krivo vero,ampak take razlage sem bil deležen.
Mogoče učim krivo vero,ampak take razlage sem bil deležen.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Lom tirnice
Zlomljeni tirnici, ki sem ju nalepil najprej, sta se zlomili pri ID-ju. Tirni zaključek je bil tako zvit, da ga je bilo potrebno zamenjati. Bil je zvit, ker je bil močneje zgrajen kot tisti v Hodošu. Zato pa je utrgalo obe tirnici na mestu, kjer je bila izvrtina za pritrditev tirnega zaključka na tirnici (z vijačnim spojem). Kakšna je bila hitrost naleta ne vem, da se pa izračunati.
Fotografija odlomljenega mesta tirnice je bila narejena nekaj let po lomu.
Izgleda pa, da si je Dolfe v času približevanja penziji nabral kar nekaj izkušenj, saj je pravilno zapisal:
Drug primer, ki sem ga nalepil pa je zlom tirnice na mestu zvara na glavni progi. Tirnica je bila kar nekaj časa izgrajena in izpostavljena vremenskim neprilikam.
Fotografija odlomljenega mesta tirnice je bila narejena nekaj let po lomu.
Izgleda pa, da si je Dolfe v času približevanja penziji nabral kar nekaj izkušenj, saj je pravilno zapisal:
Dolfe napisal/-a:Malo pomislite (izračunajte), kakšna masa pritisne nanj, če je vlak težak npr. 100 ton in ima hitrost 5 km/h. (1,38m/s)
Res pa je, da običajno ostane štuc cel, pretrga pa tračnice pred mestom prtrditve.
Drug primer, ki sem ga nalepil pa je zlom tirnice na mestu zvara na glavni progi. Tirnica je bila kar nekaj časa izgrajena in izpostavljena vremenskim neprilikam.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Lom tirnice
Ja saj potem je v redu.Tirnice so v zvaru odrezane,odleti pa var.Drugače pa zlom zgleda tko kot na Coklinih slikah s spojko.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Lom tirnice
Kako pa v praksi zgleda, ko greš z vlakom čez zlomljen del? Bremzaš do konca ali moliš, da ne boš iztiril?
Goran
Re: Lom tirnice
Nič bremzanja, ker čutiš ko si že krepko preko,takrat je pa že prepozno.Je pa tudi zelo odvisno na katerem mestu je zlom.Na pragu ,med pragoma ,v loku,v premi.In je tudi sunek zelo odvisen od tega.