Rotterdam
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Rotterdam
Navsezgodaj priletim na letališče Schiphol, ki je oddaljeno od Amsterdama 15 minut vožnje z vlakom. To pomeni, da je letalo odletelo iz Ljubljane ob 7.30.
Na letališču se srečam s kolegi iz Finske ( ne, niso od Patrie ), ki pa se hitreje dokopljejo do prtljage in kupijo karto za vlak do Rotterdama s kreditno kartico na avtomatu. Nekaj se jim komplicira in odločim se za nakup karte na prodajnem mestu in za to doplačam pol eura.Seveda kupim karto za intercity, ker je najcenejša.
Ko se zopet srečam s Finci na peronu, so oni postavljeni na en drug peron...
Povedo, da je to peron za hitri vlak do Rotterdama in da so doplačali za hitri vlak 2,5 €.
Moj vlak ravno pripelje na sosednji peron...
Odločim se, da se bom peljal skupaj s kolegi iz Finske s hitrim vlakom...nekako se bom že znašel glede doplačila...
Vrnem se nazaj na peron za hiti vlak...
Pogled v eno smer...
...in drugo...
...in že prileti hitri vlak...poskačemo vanj...in odpelje.
Znotraj izgleda takole...
Naredim tudi nekaj fotk pokrajine...
Na letališču se srečam s kolegi iz Finske ( ne, niso od Patrie ), ki pa se hitreje dokopljejo do prtljage in kupijo karto za vlak do Rotterdama s kreditno kartico na avtomatu. Nekaj se jim komplicira in odločim se za nakup karte na prodajnem mestu in za to doplačam pol eura.Seveda kupim karto za intercity, ker je najcenejša.
Ko se zopet srečam s Finci na peronu, so oni postavljeni na en drug peron...
Povedo, da je to peron za hitri vlak do Rotterdama in da so doplačali za hitri vlak 2,5 €.
Moj vlak ravno pripelje na sosednji peron...
Odločim se, da se bom peljal skupaj s kolegi iz Finske s hitrim vlakom...nekako se bom že znašel glede doplačila...
Vrnem se nazaj na peron za hiti vlak...
Pogled v eno smer...
...in drugo...
...in že prileti hitri vlak...poskačemo vanj...in odpelje.
Znotraj izgleda takole...
Naredim tudi nekaj fotk pokrajine...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Rotterdam in Amsterdam
Prehitevamo avtomobile, saj vozimo 160 km/h...
...in prispemo v Rotterdam v nekaj več kot 20-tih minutah...(intercity vozi 49 minut, torej je prihranek na času 59%)...
Pa poglejmo, kako visok je nebotičnik...
To pa sta možakarja, ki se nista odpravila po vlaku in prekontrolirala vozovnice...in sta me rešila zagate...
Vlak pa odpelje proti Bredi...
Vsi nebotičniki okoli železniške postaje...
Dokaz, da smo res na glavni železniški postaji Rotterdam...
Kupim si 3 dnevno karto za metro, tramvaj in avtobuse sistema RET za 14 € in se odpeljem z metrojem nekaj postaj do mojega plavajočega hotela...
Pogled skozi okno moje sobe...
...in prispemo v Rotterdam v nekaj več kot 20-tih minutah...(intercity vozi 49 minut, torej je prihranek na času 59%)...
Pa poglejmo, kako visok je nebotičnik...
To pa sta možakarja, ki se nista odpravila po vlaku in prekontrolirala vozovnice...in sta me rešila zagate...
Vlak pa odpelje proti Bredi...
Vsi nebotičniki okoli železniške postaje...
Dokaz, da smo res na glavni železniški postaji Rotterdam...
Kupim si 3 dnevno karto za metro, tramvaj in avtobuse sistema RET za 14 € in se odpeljem z metrojem nekaj postaj do mojega plavajočega hotela...
Pogled skozi okno moje sobe...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Rotterdam in Amsterdam
Nekaj informacij o hitrem vlaku...
http://www.youtube.com/watch?v=_2QePxIL ... r_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=CpdBdG1k ... r_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=_2QePxIL ... r_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=CpdBdG1k ... r_embedded
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Rotterdam in Amsterdam
Seveda je začelo takoj deževati, jaz pa brez dežnika...
Ne preostane mi drugega, kot da sredi dneva zadremam za eno urico...
In res po eni uri neha deževati...
Razgledam se po okolici...
Dostop do hotela je po stopnicah. Sedajle je plima, sicer so stopnice bolj položne...
Odpravim se proti centru mesta...
Najprej preko dvižnega mostu...
Fotke dvignjenega mostu nimam, saj pravijo, da se odpre ene 5 krat na leto.
Pogled po kanalu proti Beli hiši...
...in mostu preko reke Maas...
Še en pogled na hotel...
...in še en...
Pogled po kanalu v smeri toka...
Ja, to pa ni dvižni most...
Prehod za pešce je zaprt, ker so zavrteli most...
Uvaža namreč ladja...
Ne preostane mi drugega, kot da sredi dneva zadremam za eno urico...
In res po eni uri neha deževati...
Razgledam se po okolici...
Dostop do hotela je po stopnicah. Sedajle je plima, sicer so stopnice bolj položne...
Odpravim se proti centru mesta...
Najprej preko dvižnega mostu...
Fotke dvignjenega mostu nimam, saj pravijo, da se odpre ene 5 krat na leto.
Pogled po kanalu proti Beli hiši...
...in mostu preko reke Maas...
Še en pogled na hotel...
...in še en...
Pogled po kanalu v smeri toka...
Ja, to pa ni dvižni most...
Prehod za pešce je zaprt, ker so zavrteli most...
Uvaža namreč ladja...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Rotterdam in Amsterdam
Odpiranje mostu je zanimivo za mladince, dediju pa gre na živce, ker mora čakati...
Celo mizar, ki je zaverovano žagal na cirkularki (na barki z imenom MIZAR), je v podzavesti zaznal, da se nekaj dogaja...
...prenehal z žaganjem in pogledal v pravo smer...seveda je moral sneti očala...
...in tako je lahko malo pasel firbec, katera ladja uvaža...
To je ta ladja...
Nimam potrpljenja in grem naokoli, mimo pomorskega muzeja in mimogrede pritisnem še njihovo ladjo, ki je na razpolago za ogled...
Ko sem šel naokoli pomorskega muzeja, sem zagledal tole amfibijo, ki vozi turiste po mestu in po kanalih...
Takole izgleda, ko te zopet pripelje nazaj na kopno...
Celo mizar, ki je zaverovano žagal na cirkularki (na barki z imenom MIZAR), je v podzavesti zaznal, da se nekaj dogaja...
...prenehal z žaganjem in pogledal v pravo smer...seveda je moral sneti očala...
...in tako je lahko malo pasel firbec, katera ladja uvaža...
To je ta ladja...
Nimam potrpljenja in grem naokoli, mimo pomorskega muzeja in mimogrede pritisnem še njihovo ladjo, ki je na razpolago za ogled...
Ko sem šel naokoli pomorskega muzeja, sem zagledal tole amfibijo, ki vozi turiste po mestu in po kanalih...
Takole izgleda, ko te zopet pripelje nazaj na kopno...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Rotterdam in Amsterdam
Pri pomorskem muzeju se na križišču zaustavim in naredim eno fotko proti centru mesta...
Ne morem si pomagati, v muzej grem pogledati knjigarno. Še dobro, da se ne ukvarjam z zgodovino pristanišč in ladjevja. Knjigarno vodi starejši poznavalec ladjevja, ima pa knjig s tega področja več kot jih imajo v katerikoli knjižnici.
Pot me pelje pravzaprav na postajo metroja Leuvenhaven, mimo pristaniškega muzeja. Vstop je brezplačen, poleg tega je del eksponatov zunaj...
Pozornost mi vzbudi parno dvigalo...
"podvozje"...
zobnik za vrtenje dvigala...
pogled navzgor...
premikalka z vagonom...
premikalka...
"drobovje" - pogonski sklop...
Premikalka fotografirana "en face"...
Na hitro si pogledam še muzej v zgradbi, kjer pa mi pade v oko skreper na tirih na parni pogon...
Ne morem si pomagati, v muzej grem pogledati knjigarno. Še dobro, da se ne ukvarjam z zgodovino pristanišč in ladjevja. Knjigarno vodi starejši poznavalec ladjevja, ima pa knjig s tega področja več kot jih imajo v katerikoli knjižnici.
Pot me pelje pravzaprav na postajo metroja Leuvenhaven, mimo pristaniškega muzeja. Vstop je brezplačen, poleg tega je del eksponatov zunaj...
Pozornost mi vzbudi parno dvigalo...
"podvozje"...
zobnik za vrtenje dvigala...
pogled navzgor...
premikalka z vagonom...
premikalka...
"drobovje" - pogonski sklop...
Premikalka fotografirana "en face"...
Na hitro si pogledam še muzej v zgradbi, kjer pa mi pade v oko skreper na tirih na parni pogon...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Rotterdam in Amsterdam
Kaj dela ta zadnja pošast?
Zgleda zlo zanimivo
Zgleda zlo zanimivo
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Rotterdam in Amsterdam
Takole so leta 1911 izkopali bazen za novo pristanišče Waalhaven (predvsem naftni terminal).
Kopali so s parnim skreperjem (na tekočem traku so korci, ki zajemajo material (v glavnem mivka).
Kopali so s parnim skreperjem (na tekočem traku so korci, ki zajemajo material (v glavnem mivka).
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Rotterdam in Amsterdam
Pogled nazaj proti pristaniškemu muzeju...
Pogled na enega izmed mostov preko reke Maas...
Pogled proti centru mesta...
Še en pogled na most...
V ozadju se pokaže Euromast, ki je sedaj visok 185 m in je najvišja zgradba na Nizozemskem...
Panoramska platforma je na 112 metrih.
Pogled na drugo stran reke...
Za hišami je dvižni železniški most, ki pa ni več v funkciji, saj vlaki sedaj vozijo v tunelu (pod reko)...
Iz ptičje perspektive izgleda takole...iz wikipedije...
En ljubitelj železnice pa je naredil celo stran o tem mostu, ki je bil najprej vrtljiv...
http://www.feijenoordsemeesters.nl/Rotterdam3.htm
Pogled po reki nazaj...stebre tega mostu smo že videli, ko smo se razgledovali okoli plavajočega hotela...
Spomenik WW II...
Pogled na enega izmed mostov preko reke Maas...
Pogled proti centru mesta...
Še en pogled na most...
V ozadju se pokaže Euromast, ki je sedaj visok 185 m in je najvišja zgradba na Nizozemskem...
Panoramska platforma je na 112 metrih.
Pogled na drugo stran reke...
Za hišami je dvižni železniški most, ki pa ni več v funkciji, saj vlaki sedaj vozijo v tunelu (pod reko)...
Iz ptičje perspektive izgleda takole...iz wikipedije...
En ljubitelj železnice pa je naredil celo stran o tem mostu, ki je bil najprej vrtljiv...
http://www.feijenoordsemeesters.nl/Rotterdam3.htm
Pogled po reki nazaj...stebre tega mostu smo že videli, ko smo se razgledovali okoli plavajočega hotela...
Spomenik WW II...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Rotterdam in Amsterdam
In kje so "one" slike???
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Rotterdam in Amsterdam
Takrat pa mi je fotoaparat "crknil" in je na servisu...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Rotterdam in Amsterdam
O:550
Odpravim se v podzemlje, torej na postajo metroja, da se odpeljem v smeri Rotterdam-jug do sejemskega prostora Ahoy...
Vožnjapoteka ob pristanišču, nekaj časa pod reko Maas..
Na postaji metroja...
Pogled s postaje metroja proti sejemskemu prostoru v ozadju...
Tukaj se proga spusti na nivo terena.
Spodnji del postaje metroja Zuidplein, od koder je potem še pet minut peš do sejmišča...
...in že smo na sejmišču...morda bodo za koga zanimivi tile traktorji
Odpravim se v podzemlje, torej na postajo metroja, da se odpeljem v smeri Rotterdam-jug do sejemskega prostora Ahoy...
Vožnjapoteka ob pristanišču, nekaj časa pod reko Maas..
Na postaji metroja...
Pogled s postaje metroja proti sejemskemu prostoru v ozadju...
Tukaj se proga spusti na nivo terena.
Spodnji del postaje metroja Zuidplein, od koder je potem še pet minut peš do sejmišča...
...in že smo na sejmišču...morda bodo za koga zanimivi tile traktorji
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Rotterdam in Amsterdam
Takole izgleda Lambada v vožnji...
Imajo pa sedaj s temi traktorji tekmovanja že povsod...traktor vleče "zavorno prikolico", zmaga pa tisti, ki pride najdalje...
Seveda se teža prikolice od starta dalje povečuje...
Imajo pa tile Lambadaši iz Nizozemske svojo spletno stran...http://www.teamlambada.nl/tractorpullin ... mpjes.html
imajo pa tudi polno filmčkov na You-tubu...
http://www.youtube.com/user/lambadapuller
Imajo pa sedaj s temi traktorji tekmovanja že povsod...traktor vleče "zavorno prikolico", zmaga pa tisti, ki pride najdalje...
Seveda se teža prikolice od starta dalje povečuje...
Imajo pa tile Lambadaši iz Nizozemske svojo spletno stran...http://www.teamlambada.nl/tractorpullin ... mpjes.html
imajo pa tudi polno filmčkov na You-tubu...
http://www.youtube.com/user/lambadapuller
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Rotterdam in Amsterdam
U kriza... kolk motorjev Žal ne vidim one table bolj podrobne, me pa zanima, koliko moči da vse to skupaj
To pa menim, da ne more biti res. Kolikor vem, se premika neka utež proti sprednjim kolesom prikolice in povečuje upor prikolice s tem, da se čedalje bolj zajeda v tla. Če bi pa hotel povečevati težo, bi pa morali med vožnjo nanjo metat vreče peske, zaboje svinca ali karkoli že...železocestnik napisal/-a:Imajo pa sedaj s temi traktorji tekmovanja že povsod...traktor vleče "zavorno prikolico", zmaga pa tisti, ki pride najdalje...
Seveda se teža prikolice od starta dalje povečuje...
Goran
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Rotterdam in Amsterdam
Preverjam, če kdo sploh bere ta fotopis
Če bi prikolica lahko povečevala težo, bi bil to perpetuum mobile
Imamo pa traktor pulling tudi v Sloveniji...malo zgodovine...
http://www.youtube.com/watch?v=Ob3LIB7hMTo
Imajo pa tudi svojo spletno stran...
http://www.tractorpulling.si/index.php? ... 3&AnIdS=15
Če bi prikolica lahko povečevala težo, bi bil to perpetuum mobile
Imamo pa traktor pulling tudi v Sloveniji...malo zgodovine...
http://www.youtube.com/watch?v=Ob3LIB7hMTo
Imajo pa tudi svojo spletno stran...
http://www.tractorpulling.si/index.php? ... 3&AnIdS=15
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers