Emonika
Re: Emonika
Dolfe, v tem smislu je pa m ogoče celo dobro, samo jaz sem razume prvotno drugače, da ti ni pogodu kopanje po postaji.
LPL
LPL
Re: Emonika
Kdo ve kako bi le zgledal promet po Ljubljanski postaji, medtem ko bi jo začel razkopavat v globino.
Bi se po enem delu še vedno vozili na isti višini kot je sedaj??? Ko bi poglabljali del od postaje, čez most nad Dunajsko, bi pomoje mogli železnico zapret? Verjetno bi promet železniški zastal ali kako??
Bi se po enem delu še vedno vozili na isti višini kot je sedaj??? Ko bi poglabljali del od postaje, čez most nad Dunajsko, bi pomoje mogli železnico zapret? Verjetno bi promet železniški zastal ali kako??
Re: Emonika
V tem trenutku se to sploh ne da predvidevati, ker ni poznan tehnološki proces izgradnje.
N'č bat. Sicer si še mlad, boš pa vseeno že precej v letih, ko boš morda imel priliko opazovati kaj takšnega.
N'č bat. Sicer si še mlad, boš pa vseeno že precej v letih, ko boš morda imel priliko opazovati kaj takšnega.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Emonika
Oja to maš pa tut prav. Bogve kaki vlaki bodo takrat vozili že na Japonskem in Kitajskem, ko bo prinas komaj zgrajena Emonika.
Re: Emonika
Ne bo več potrebe po podzemni. Kitajci nas bodo z rikšami furali po Ljublajni. pressNejko24 napisal/-a:.... Bogve kaki vlaki bodo takrat vozili že na Japonskem in Kitajskem, ko bo prinas komaj zgrajena Emonika.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Emonika
Pomoje je večja verjetnost, da bomo mi kitajce fural okol
Re: Emonika
Z rikšami?bikec napisal/-a:Pomoje je večja verjetnost, da bomo mi kitajce fural okol
Re: Emonika
Nosil!
Re: Emonika
heheh Štuporamobikec napisal/-a:Nosil!
Re: Emonika
Saj čjovek sploh ne more verjeti da bi bilo tole res. Sploh pa ob dejstvu kaj se tuhta okoli novo nastajajočega voznega reda. Očitno (če ) bomo imeli zelo sodobno postajo zgolj za primestni promet, plus nekaj malenkosti medkrajevnega.
Tine
-
- Vajenec
- Prispevkov: 29
- Pridružen: 18.11.2010, 16:42
Re: Emonika
http://siol.net/novice/slovenija/juznoa ... iti-434251...
Eh, db vsaj potrpeli še kkšnih 10 let kolko mam do penzije...neb se rad s tem ukvarjal. Do zdaj je bil mir...
Eh, db vsaj potrpeli še kkšnih 10 let kolko mam do penzije...neb se rad s tem ukvarjal. Do zdaj je bil mir...
Re: Emonika
Me prav zanimaBigBrother napisal/-a:http://siol.net/novice/slovenija/juznoa ... iti-434251...
Eh, db vsaj potrpeli še kkšnih 10 let kolko mam do penzije...neb se rad s tem ukvarjal. Do zdaj je bil mir...
Re: Emonika
Upajmo da se bo sedaj glede Emonike kaj premakniloOBB napisal/-a: Me prav zanima
Re: Emonika
Nekaj je zagotovo, in sicer, da se bo nekaj premaknilo v Jankovićev žep. Sicer pa me zanima kako bodo nekateri sedaj komplicirali glede poglobitve, saj je zadnja zadeva prav zaradi teh kapric (no pa ne samo izključno zaradi teh) padla v vodo. Če se že bodo uresničile želje nekaterih zaviralcev razvoja bo podvoz pod Dunajsko treba podreti in cestišče dvigniti na nekdanji nivo, pod njim pa speljati poglobljeno progo. Kako bo vse skupaj zgledalo s tehničnega vidika ni zapleteno vprašnje, zanimiveje bo videti koliko promilov bo znesel uvoz in izvoz v ter iz postaje, saj do drugega podvoza na Celovški ni prav daleč, takole od oka pa bi bil klanec do tja kar hud, če bi želeli ohraniti trenutno stanje kot je. Obstaja sicer še možnost plitvejše poglobitve proge in prečkanje ceste z blago ukrivljenim nadvozom nad Dunajsko, kar se mi zdi tudi sprejemljivo, a bi bila potem potrebna rekonstrukcija križišča med Slovensko, Tivoljsko in Dunajsko. Trasa železnice se sicer lahko tudi spremeni, a je vprašanje kolikšne stroške bi vse skupaj prineslo, ali ima mesto oz. država kot lastnica železnic denar za tovrstne gradbene podvige?
Seveda pa poglobitev sama ne prizadene zgolj omenjenega odseka ter postaje same, saj se poraja vptrašanje kako bo zadeva potekala proti jugo-vzhodu, v smeri Most, kjer je še en star podvoz pri bivši tovarni Zmaj (Masarikova-Šmartinska).
Spomnim se preteklih arhitekturnih trešitev ter predvidenega "vkopa" tirov. Že leta 1960 so na natečaju sicer zmagali arhitekti Pucihar, Štrukelj, Gvardjančič z nivojsko rešitvijo, a predložijo še varijanto s poglobitvijo železniške postaje, ki pa seveda ni bila sprejeta in je ostalo pri prvotni zamisli, sledili so periodični natečaji. Leta 1962 Zveza društev arhitektov Slovenije, Urbanistično društvo Slovenije in Zveza društev gradbenih inženirjev in tehnikov Slovenije predlagajo, da se dela na podvozih ustavijo in da se ponovno prouči predlog poglobitve železnice, se se gradnja kljub polemikam "stroke" nadaljuje. Leta 1979, v drugem krogu državnega natečaja za železniško postajo, zmaga ing.arh. Marko Mušič, drugo nagrajeni projekt Eda Ravnikarja, Majde Kregar in Mihe Kerina predlaga poglobitev postaje. Leta 2002 na mednarodnem natečaju za Potniški center Ljubljana med tremi enakovrednimi drugimi nagradami izberejo projekt Roka Klanjščka, Klemna Pavlina in Aleša Vrhovca. Na natečaju sodelujeta tudi projekta biroja Ambient in skupine Odprti krog, ki edina predlagata poglobitev železnice. Ostalo vam je verjetno že znano, vključno s trenutnim stanje. Sicer pa je ing. Stanko Dimnik že leta 1929 izdelal idejni projekt poglobitve železnice oz. železniške postaje, ki bi ga bilo takrat zaradi veliko manjšega železniškega kakor tudi cestnega prometa zagotovo lažje in hitreje izvesti kot danes.
A kar je bilo, je bilo, zgodovina načrtovanja sama po sebi kaže, da se dejansko nikoli ni resneje lotilo tega projekta, služili so zgolj arhitekti, ki so se odzivali na številne natečaje, Ljubljančani pa so si potem vzhičeno ogledovali različne arhitektonske razgrnitve in makete, podobno kot nekoč Rusi Potemkinove vasi.
Sploh pa se sprašujem zakaj ravno poglobitev? Ali še nihče ni razmišljal od vigu tirov nad mestno prometno obzorje, z obojetsransko prozorno (stekleno) protihrupnom ograjo, ki bi do neke mere omilila hrup, sočasno pa potnikom omogočila panoramski pogled ob prihodu in odhodu iz mesta?
Seveda pa poglobitev sama ne prizadene zgolj omenjenega odseka ter postaje same, saj se poraja vptrašanje kako bo zadeva potekala proti jugo-vzhodu, v smeri Most, kjer je še en star podvoz pri bivši tovarni Zmaj (Masarikova-Šmartinska).
Spomnim se preteklih arhitekturnih trešitev ter predvidenega "vkopa" tirov. Že leta 1960 so na natečaju sicer zmagali arhitekti Pucihar, Štrukelj, Gvardjančič z nivojsko rešitvijo, a predložijo še varijanto s poglobitvijo železniške postaje, ki pa seveda ni bila sprejeta in je ostalo pri prvotni zamisli, sledili so periodični natečaji. Leta 1962 Zveza društev arhitektov Slovenije, Urbanistično društvo Slovenije in Zveza društev gradbenih inženirjev in tehnikov Slovenije predlagajo, da se dela na podvozih ustavijo in da se ponovno prouči predlog poglobitve železnice, se se gradnja kljub polemikam "stroke" nadaljuje. Leta 1979, v drugem krogu državnega natečaja za železniško postajo, zmaga ing.arh. Marko Mušič, drugo nagrajeni projekt Eda Ravnikarja, Majde Kregar in Mihe Kerina predlaga poglobitev postaje. Leta 2002 na mednarodnem natečaju za Potniški center Ljubljana med tremi enakovrednimi drugimi nagradami izberejo projekt Roka Klanjščka, Klemna Pavlina in Aleša Vrhovca. Na natečaju sodelujeta tudi projekta biroja Ambient in skupine Odprti krog, ki edina predlagata poglobitev železnice. Ostalo vam je verjetno že znano, vključno s trenutnim stanje. Sicer pa je ing. Stanko Dimnik že leta 1929 izdelal idejni projekt poglobitve železnice oz. železniške postaje, ki bi ga bilo takrat zaradi veliko manjšega železniškega kakor tudi cestnega prometa zagotovo lažje in hitreje izvesti kot danes.
A kar je bilo, je bilo, zgodovina načrtovanja sama po sebi kaže, da se dejansko nikoli ni resneje lotilo tega projekta, služili so zgolj arhitekti, ki so se odzivali na številne natečaje, Ljubljančani pa so si potem vzhičeno ogledovali različne arhitektonske razgrnitve in makete, podobno kot nekoč Rusi Potemkinove vasi.
Sploh pa se sprašujem zakaj ravno poglobitev? Ali še nihče ni razmišljal od vigu tirov nad mestno prometno obzorje, z obojetsransko prozorno (stekleno) protihrupnom ograjo, ki bi do neke mere omilila hrup, sočasno pa potnikom omogočila panoramski pogled ob prihodu in odhodu iz mesta?
Simpl je tanartabul.
Re: Emonika
Ali naj bi bila na stebrih kot je skopska železniška postaja? Ko smo že pri Makedoncih, nikjer nisem na forumu zasledil vesti o nabavi kitajskih garnitur (glej yotube -Makedonskite novi vozovi). Imajo zanimiv propagandni film ( se opravičujem, da navajam tu, vendar nisem našel odpre teme).