1216-001 napisal/-a:V večini nam sosednjih držav prometniki ne sodelujejo pri odpravi vlaka in je to v domeni vlakospremnega osebja dotičnega prevoznika.Tako je v Švici,Nemčiji,Avstriji ITD.Z tem kdo ti,da pripravljeno za odhod ni pogojena višja stopnja varnosti.Če se že tako radi primerjamo,pojdite v Munhen pa probajte poiskati prometnika, ki skače iz perona na peron in daje odhode vlakom.Debatirati o tem je brezpredmetno in preživeto.Žal pa je tako,da so se in se bodo nesreče dogajale kljub vrhunski tehnologiji in dobremu osebju,ker hudič gre zmeraj na tavelik kup srat.
Tinetu
Na Jesenicah sta zunanji in notranji (postavljalec)prometnik dve različni osebi na različnih lokacijah,in se pridržujem Cokli.
Nikomur ne želim soliti pameti in ne komentirati izrednega dogodka. Rad bi opozoril na zastarelost predvsem pa na popolno neenotnost prog in postaj opremljenih z varnostnimi napravami. Signali novega tipa, signali starega tipa, prehodne določbe... S čim vse se sreča strojevodja, ki vozi vlak iz Ljubljane preko Jesenic do Nove Gorice. Kdo postavlja vozne poti, s kom lahko strojevodja kontaktira, na kakšen način je sploh možno popraviti človeško ali drugo napako in preprečiti nesrečo. Na Jesenicah so tirni izvozni signali, na postaji Bled jezero izvoznih signalov sploh ni, v Bohinjski Bistrici je skupinski izvozni signal, v Podbrdu in Grahovem se prometna služba prekinja, na Mostu na Soči so likovni signali. Kje je tukaj Muenchen? Prometnik je zadolžen za varno vlakovno pot, sprevodnik za varnost potnikov in zapiranje vrat, strojevodja poleg tega ne sme odpeljati predčasno...
Pri avtovlaku mora biti po novem sprevodnik, ki strojevodji odda znak "pripravljeno za odhod" v nasprotju z žipovim prodajalcem kart, ki za to ni bil usposobljen.
Zaračunavanje stroškov in prikazovanje dela med firmami znotraj slovenskih železnic sta zagotovo botrovala dejstvu, da na Jesenicah prometnik ne odpravlja vlaka, kar pa bi verjetno preprečilo tudi to nesrečo.