Industrijski tiri
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2576
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Industrijski tiri
Za lažjo predstavo sem vrisal industrijski tir (črni krogci). Je pa tir od postaje do cestnega prehoda že odstranjen.
(Slika je iz geopedie)
(Slika je iz geopedie)
Aljaž
Re: Industrijski tiri
Kot sem obljubil kratek pregled ind. tirov od glavne železniške do obvoznice po Kaminški progi.
Slike so precej slabe, zgolj v dokumentarne namene.
Začenjam z Unionom. Kdo ve če je še aktiven? Večinoma so čez tire parkirani avtomobili, tračnice pa tudi ne kažejo nedavne uporabe.
levi tir
desni tir
Nadaljujem z že dlje časa neuporabljenimi tiri proti Termiki in bogvekamše. Na vseh slikah so tiri, le vidi se jih ne (takoj)
Odcep
dva tira v "žbunju" en pa pod makadamom. Levo se vidi že naslednji.
samo še dva v "žbunju", ki se kmalu izgubita/končata
Slike so precej slabe, zgolj v dokumentarne namene.
Začenjam z Unionom. Kdo ve če je še aktiven? Večinoma so čez tire parkirani avtomobili, tračnice pa tudi ne kažejo nedavne uporabe.
levi tir
desni tir
Nadaljujem z že dlje časa neuporabljenimi tiri proti Termiki in bogvekamše. Na vseh slikah so tiri, le vidi se jih ne (takoj)
Odcep
dva tira v "žbunju" en pa pod makadamom. Levo se vidi že naslednji.
samo še dva v "žbunju", ki se kmalu izgubita/končata
Re: Industrijski tiri
Sedaj smo pri Litostroju.
So tu na levem tiru nalagali tirnice?
Desni se razcepi. Levi krak pleje vzporedno od zgornjega, desni krakpa v notranjost a se kmalu izgubi. Vsi nerabljeni?!
Naslednji je aktivni (no ne trenutno) tir toplarne, ki ji dovažajo mazut.
odcep za cestnim prehodom
razcep za prehodom
Tole že zelo dolgo prenavljajo. Nič ne zgleda, da bo dokončano do zime s to hitrostjo...
Naslednji tir zelo aktivni tir za Plinarno. V davni preteklosti je šel od tu še do drugih uporabnikov v Litostrojskem kompleksu, danes nič več.
levo je Kamniška proga. Đurica se že plje proti Plinarni. Tir desno gre do viadukta čez obvoznico (se razdeli na 2)
Pogled iz druge strani. Đurica na prejšni sliki je na mestu iz katerega slikam.
Še en aktiven (po pričevanju delavca na premiku) in sicer do Nove kuverte. Dovažajo papir, kaj pa drugega
Odcep tira na levo, dosno še vedno Đurica na poti v Plinarno.
Za konec pa še en neaktiven za Mercator.
To je (za enkrat) vse. Če koga zanima kaj več nej pa vpraša
lp
So tu na levem tiru nalagali tirnice?
Desni se razcepi. Levi krak pleje vzporedno od zgornjega, desni krakpa v notranjost a se kmalu izgubi. Vsi nerabljeni?!
Naslednji je aktivni (no ne trenutno) tir toplarne, ki ji dovažajo mazut.
odcep za cestnim prehodom
razcep za prehodom
Tole že zelo dolgo prenavljajo. Nič ne zgleda, da bo dokončano do zime s to hitrostjo...
Naslednji tir zelo aktivni tir za Plinarno. V davni preteklosti je šel od tu še do drugih uporabnikov v Litostrojskem kompleksu, danes nič več.
levo je Kamniška proga. Đurica se že plje proti Plinarni. Tir desno gre do viadukta čez obvoznico (se razdeli na 2)
Pogled iz druge strani. Đurica na prejšni sliki je na mestu iz katerega slikam.
Še en aktiven (po pričevanju delavca na premiku) in sicer do Nove kuverte. Dovažajo papir, kaj pa drugega
Odcep tira na levo, dosno še vedno Đurica na poti v Plinarno.
Za konec pa še en neaktiven za Mercator.
To je (za enkrat) vse. Če koga zanima kaj več nej pa vpraša
lp
Re: Industrijski tiri
Ima kdo informacije o ind. tiru Limbuš - žaga
Junija sem se peljal po Koroški progi in takrat je bil tir zaprt.
MMG, ind. tira Mb_Studenci - bivša Hidromontaža - HE Mbr. otok tudi ni več.
Junija sem se peljal po Koroški progi in takrat je bil tir zaprt.
MMG, ind. tira Mb_Studenci - bivša Hidromontaža - HE Mbr. otok tudi ni več.
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Industrijski tiri
Napaka, za Delo je.Še en aktiven (po pričevanju delavca na premiku) in sicer do Nove kuverte. Dovažajo papir, kaj pa drugega
Odcep tira na levo, dosno še vedno Đurica na poti v Plinarno.
Re: Industrijski tiri
Zaprt je od iztirjenja vagona pred dobrim letom, lastnik je seveda izračunal, da ga sanacija stane preveč in vozi les z tovornjaki.Signal napisal/-a:Ima kdo informacije o ind. tiru Limbuš - žaga
Junija sem se peljal po Koroški progi in takrat je bil tir zaprt.
Nasploh je usoda industrijskih tirov pri nas zelo žalostna. Lastniki tirov ponavadi nimajo dovolj sredstev za vzdrževanje, včasih tir poteka preko večih parcel z različnimi lastniki, ki se ne znajo zmeniti med sabo.
Tiri, ki vodijo do zdaj že bivših delavnic TVT na Studencih so postali predmet divjega lastninjenja raznih malih privatnikov. Potem se zgodi, da nek "grajzler", ki je kupil 10x10m parcelo in poteka slučajno preko tira, tam postavi ograjo in odžaga celo fabriko
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Industrijski tiri
Če koga slučajno zanima industrijski tir Merkur Kranj...
...si lahko ogleda diplomsko nalogo Iva Bajca...
link: http://www.bb-kranj.si/doc/diplome/Baje ... _Kranj.pdf
...si lahko ogleda diplomsko nalogo Iva Bajca...
link: http://www.bb-kranj.si/doc/diplome/Baje ... _Kranj.pdf
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Industrijski tiri
Živjo,
zanima me, če je še kaj prometa na industrijskem tiru do Žita (BTC)? Vem, da vozijo potniški do Atlantisa, kaj pa naprej?
lp
zanima me, če je še kaj prometa na industrijskem tiru do Žita (BTC)? Vem, da vozijo potniški do Atlantisa, kaj pa naprej?
lp
Re: Industrijski tiri
Jeseni 2009 so sigurno še vozili v Žito, mislim da tudi lani, za letos pa ne vem.
Re: Industrijski tiri
Inustrijski tir za toplarno Ljubljana
Ali kdo ve, kaj se dogaja na južnem, do sedaj mrtvem tiru za toplarno, ki je v Fužinah za CD.
Kronologija
15. 9. 2010 je to bil zapuščen in zaraščen tir
Pogled proti toplarni
Pogled proti Zalogu
12. 8. 2011 so tir obnovili, zamenjali pragove in vgradili kretnico iz smeri Zaloga
12. 1.2012 sem ugotovil, da so zamenjali tudi "bika"
Kot je razvidno, na ta tir vozijo lahko le vlaki iz Zaloga. Ker se nahaja takoj za CD, morda se bo uporabljal za njihove potrebe. Vendar je tir zunaj ograje in zato ni zavarovan.
Ali kdo ve, kaj se dogaja na južnem, do sedaj mrtvem tiru za toplarno, ki je v Fužinah za CD.
Kronologija
15. 9. 2010 je to bil zapuščen in zaraščen tir
Pogled proti toplarni
Pogled proti Zalogu
12. 8. 2011 so tir obnovili, zamenjali pragove in vgradili kretnico iz smeri Zaloga
12. 1.2012 sem ugotovil, da so zamenjali tudi "bika"
Kot je razvidno, na ta tir vozijo lahko le vlaki iz Zaloga. Ker se nahaja takoj za CD, morda se bo uporabljal za njihove potrebe. Vendar je tir zunaj ograje in zato ni zavarovan.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2576
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Industrijski tiri
Čisto slučajno sem danes pri Slovenski kroniki zasledil prispevek, da je občina Šentrupert dobila v last območje nekdanje vojašnice Puščava pri Mokronogu. V prihodnosti naj bi na tem mestu stal lesno predelovalni center. Me prav zanima, če bo industrijski tir, ki se od proge Trebnje - Sevnica odcepi pri postajališču Mokronog, dobil kakšno uporabno vrednost ali pa se bo stanje samo še poslabšalo.Cepi napisal/-a: Mokronog – vojašnica Puščava
Povezava do RTV prispevka
Povezava na spletno stran Ministrstva za obrambo
Aljaž
Re: Industrijski tiri
Aljaž, ne vem ali si se tam mimo kdaj že peljal. Proga je dobesedno zaraščena, za enkrat še z grmovjem, katero bo kmalu lahko postalo drevje. Se pravi da imajo surovino dobesedno pred nosom.
Tine
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2576
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Industrijski tiri
Tine, dobro vem v kakšnem stanju je ta industrijski tir in kateri ostali dejavniki še nasprotujejo njegovi oživitvi. Pa vseeno, ne smemo imeti niti nekaj (izredno) malega upanja po obnovi...?Tin€ napisal/-a:Aljaž, ne vem ali si se tam mimo kdaj že peljal. Proga je dobesedno zaraščena, za enkrat še z grmovjem, katero bo kmalu lahko postalo drevje. Se pravi da imajo surovino dobesedno pred nosom.
Aljaž
Re: Industrijski tiri
Te TOL namerava obnoviti svoj industrijski tir. Opis del iz razpisne dokumentacije:
Tehnični podatki celotnega industrijskega tira TE-TOL: industrijski tir z letnim prometom cca.
500.000 ton tovora, celotna dolžina 4,06 km, 2 tirna prehoda, 9 kretnic, dolžina peroniziranih
tirov 120 m, 4 tirni zaključki.
Zadevna obnova matičnega tira zajema obnovo matičnega industrijskega tira od zaključka
kretnice KKR.A2 na točki KM 0+690,884 do tirne tehtnice na točki KM 1+341,937 (v smeri Zalog
– TE-TOL).
Obnova matičnega industrijskega tira obsega:
odstranitev naprav proti vzdolžnemu premiku tirnic in kasnejša montaža;
demontaža celotnega tira z odvozom pragov v deponijo na območju toplarne;
izkop tirne grede do 20cm pod spodnjim robom pragov z odvozom v stalno deponijo;
dobava in vgraditev tolčenca (planuma);
planiranje planuma;
dobava in vgradnja novih lesenih pragov;
dobava in montaža podložnih plošč za tirnice na lesene prage;
polaganje tira, tirnice so obstoječe;
smerna in višinska regulacija tira.
Kot kaže bomo obnovljen tir lahko videli že 23. 9. letos!
Tehnični podatki celotnega industrijskega tira TE-TOL: industrijski tir z letnim prometom cca.
500.000 ton tovora, celotna dolžina 4,06 km, 2 tirna prehoda, 9 kretnic, dolžina peroniziranih
tirov 120 m, 4 tirni zaključki.
Zadevna obnova matičnega tira zajema obnovo matičnega industrijskega tira od zaključka
kretnice KKR.A2 na točki KM 0+690,884 do tirne tehtnice na točki KM 1+341,937 (v smeri Zalog
– TE-TOL).
Obnova matičnega industrijskega tira obsega:
odstranitev naprav proti vzdolžnemu premiku tirnic in kasnejša montaža;
demontaža celotnega tira z odvozom pragov v deponijo na območju toplarne;
izkop tirne grede do 20cm pod spodnjim robom pragov z odvozom v stalno deponijo;
dobava in vgraditev tolčenca (planuma);
planiranje planuma;
dobava in vgradnja novih lesenih pragov;
dobava in montaža podložnih plošč za tirnice na lesene prage;
polaganje tira, tirnice so obstoječe;
smerna in višinska regulacija tira.
Kot kaže bomo obnovljen tir lahko videli že 23. 9. letos!
Re: Industrijski tiri
Prav je, da se ne glede kdaj je bilo vprašanje industrijskih tirov odprto, ažurira stanje na tem področju. Tako se je v Ribnici z obnovo tirov letos na postaji spremenila tudi izvedba industrijskega tira za Grčo. V stari izvedbi se je industrijski tir odcepil proti obratu za cestnim prehodom v Spodnjih Lepovčah. Po prenovi pa se industrijski tir odcepi pri kretnici št 5 s prvega tira in teče nato preko kretnice št 7 vzporedno do obrata Grče.