Železniška postaja Ljubljana

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Uporabniški avatar
ICE
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 308
Pridružen: 02.01.2013, 10:36

Železniška postaja Ljubljana

Odgovor Napisal/-a ICE »

Pozdravljeni,
Kaj mislite, da bi bilo treba izboljšati na Železniški Postaji Ljubljana?
Jaz mislim, da bi bilo treba v čakalnico prenoviti in dodati monitor z odhodi/prihodi vlakov ter postaviti nekaj klopi v avli.

Lep pozdarv ICE
Zadnjič spremenil ICE, dne 13.08.2013, 11:34, skupaj popravljeno 2 krat.
By InterCity Express
Uporabniški avatar
Moped 342
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 20
Pridružen: 25.03.2013, 13:44

Re: Železniška postaja Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Moped 342 »

Jaz pa mislim, da bi bilo na Ljubljanski postaji potrebno izboljšati vse ( prenova peronov, prenova podhoda, prenova postajne zgradbe, novi monitorji, sodobnejše SV naprave, nova postavljalna miza, več klopi, dodatni tiri na zahodnem koncu postaje............. in še in še............. ). A dokler ne bo Emonike se bomo morali sprijazniti samo z prenovljenim mcdonaldsom :berr2 .
Mičo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 349
Pridružen: 11.07.2011, 19:00

Re: Železniška postaja Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Mičo »

Na perone omogočiti dostop samo osebam z veljavno vozovnico (izboljšanje varnosti).
Uporabniški avatar
Moped 342
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 20
Pridružen: 25.03.2013, 13:44

Re: Železniška postaja Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Moped 342 »

Ne vem kako to misliš, ampak takšnega sistema ne pozna nobena evropska država in je tudi praktično neizvedljiv. Veliko bi pa naredili z ograditvijo postajo, da se grafitarji in ostali škodljivci ne bi motali med garniturami.
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Re: Železniška postaja Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Signal »

Mičo napisal/-a:Na perone omogočiti dostop samo osebam z veljavno vozovnico (izboljšanje varnosti).
To je težko izvedljivo brez dodatnega zaposlovanja ustreznih kadrov.

Sicer je to slaba rešitev. Recimo, da v primeru, ko ima potnik obilo prtljage in ga na vlak nekdo spremlja ter pride redar in spremljevalcu ne dovoli vstopa na peron, ker seveda nima vozovnice :?:
Prijeten preostanek dneva
Signal
Uporabniški avatar
odbijac
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 366
Pridružen: 18.02.2011, 11:37
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Železniška postaja Ljubljana

Odgovor Napisal/-a odbijac »

Moped 342 napisal/-a:Jaz pa mislim, da bi bilo na Ljubljanski postaji potrebno izboljšati vse ( prenova peronov, prenova podhoda, prenova postajne zgradbe, novi monitorji, sodobnejše SV naprave, nova postavljalna miza, več klopi, dodatni tiri na zahodnem koncu postaje............. in še in še............. ). A dokler ne bo Emonike se bomo morali sprijazniti samo z prenovljenim mcdonaldsom :berr2 .
Pa še dvigala oziroma boljša dostopnost za otovorjene in težko gibajoče se.
Signal napisal/-a:
Mičo napisal/-a:Na perone omogočiti dostop samo osebam z veljavno vozovnico (izboljšanje varnosti)
To je težko izvedljivo brez dodatnega zaposlovanja ustreznih kadrov.
Sicer je to slaba rešitev. Recimo, da v primeru, ko ima potnik obilo prtljage in ga na vlak nekdo spremlja ter pride redar in spremljevalcu ne dovoli vstopa na peron, ker seveda nima vozovnice :?:
Tak režim imajo marsikje na obljudenih postajah, je pa res, da Ljubljana to ni, v Evropi pa te vstopnice niso običaj. Jaz jih sicer ne bi podprl, nadzor je pretežak. Nastradali bi v bistvu samo pridni, tisti, ki bi to dejansko kupili. Kje boš koga ujel, če je na drugem koncu postaje več sto metrov stran.
LP, odbijac
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Železniška postaja Ljubljana

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Razdalja od blagajn do mesta vstopa na vlak je na Ljubljanski železniški postaji prevelika. Glavni peron praktično služi samo vlakom za Dolenjsko.
preglednik
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Re: Železniška postaja Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Signal »

preglednik napisal/-a:Razdalja od blagajn do mesta vstopa na vlak je na Ljubljanski železniški postaji prevelika. Glavni peron praktično služi samo vlakom za Dolenjsko.
Meni se ne zdi prevelika. To je pogojeno z vrsto postaje (razdalje od blagajn do peronov bi lahko bile krajše, če bi bila Lb čelna postaja).

Moti me nekaj drugega. Ko prispeš v Lb, ne veš na katerem tiru stoji vlak, v katerega prestopaš. To bi se dalo urediti z ustreznimi monitorji na peronih. Obstoječi namreč nudijo premalo informacij.
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Re: Železniška postaja Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Signal »

Moped 342 napisal/-a:... Veliko bi pa naredili z ograditvijo postajo, da se grafitarji in ostali škodljivci ne bi motali med garniturami.
Za 'umetnike' ni ovir :mrgreen:
Prijeten preostanek dneva
Signal
Uporabniški avatar
petindvajsetka
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 853
Pridružen: 28.08.2011, 19:57

Re: Železniška postaja Ljubljana

Odgovor Napisal/-a petindvajsetka »

Moped 342 napisal/-a:Ne vem kako to misliš, ampak takšnega sistema ne pozna nobena evropska država in je tudi praktično neizvedljiv. Veliko bi pa naredili z ograditvijo postajo, da se grafitarji in ostali škodljivci ne bi motali med garniturami.
Ah seveda imajo takšen sistem in sicer v Budimpešti.
Uporabniški avatar
odbijac
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 366
Pridružen: 18.02.2011, 11:37
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Železniška postaja Ljubljana

Odgovor Napisal/-a odbijac »

petindvajsetka napisal/-a:
Moped 342 napisal/-a:Ne vem kako to misliš, ampak takšnega sistema ne pozna nobena evropska država in je tudi praktično neizvedljiv. Veliko bi pa naredili z ograditvijo postajo, da se grafitarji in ostali škodljivci ne bi motali med garniturami.
Ah seveda imajo takšen sistem in sicer v Budimpešti.
Točno tako, že ena od naših sosed ga ima. S tem, da je tam to nekoliko hecno. Za ogromne Kitajske in Indijske postaje (samo za največje, ne vse) pa je to smiselno, ker je gneča nepopisna.
LP, odbijac
taurus
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 115
Pridružen: 31.01.2008, 18:10

Re: Železniška postaja Ljubljana

Odgovor Napisal/-a taurus »

Manjkajo tekoče stopnice (dvigala) na perone. O ja, če prispeš na postajni tir in imaš zvezo na ostalih tirih, je pot zelo zelo dolga, še posebej s prtljago.

Manjkajo vozički za prtljago (na kovance), informacije o zvezah. Tudi na vlakih bi lahko potnike o zvezah obvestili.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Železniška postaja Ljubljana

Odgovor Napisal/-a cokla »

taurus napisal/-a:Manjkajo tekoče stopnice (dvigala) na perone. O ja, če prispeš na postajni tir in imaš zvezo na ostalih tirih, je pot zelo zelo dolga, še posebej s prtljago.

Manjkajo vozički za prtljago (na kovance), informacije o zvezah. Tudi na vlakih bi lahko potnike o zvezah obvestili.
Skratka...manjka vse .... razen potnikov, ki ne vedo kje so. Ali v Turkmenistanu ali prestolnici evropskega mesta.... :?

Pa nisem prepričan ali sem naredil Turkmenistanu krivico s primerjavo.... :oops:
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Železniška postaja Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Peronska karta ne bi bila nič novega.Od kar je ukinjena,so skozi leta postale železniške postaje pribežališče klošarjev,narkomanov in vseh luzerjev,ki tlačijo našo zemljo.Nekaj najbolj usranega, zanemarjenega in delavno mesto "fehtarjev",dilerjev in žeparjev.Niti najmanj prijeten kraj,kjer naj bi človek začel potovanje.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
taurus
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 115
Pridružen: 31.01.2008, 18:10

Re: Železniška postaja Ljubljana

Odgovor Napisal/-a taurus »

Tvoje opisani posebneži se bolj kot na peronih zadržujejo v postajnih zgradbah, kjer je pozimi toplo (tudi Celje, Maribor). Če že, bi bilo treba te posebneže z izučenimi redarji od tam odstraniti, ne pa poštene potnike, ki vstopajo na peron preverjati in šikanirati. Ker vsaj 95 % oseb, ki stopa na peron, ima tudi namen potovati z vlakom.

Tisti, ki pa že na pogled ne spadajo k tem 95 %, se pa da z redarji odstranit. Zaradi teh kretenov preverjati vse poštene potnike se ne spodobi. Podobno se je v Celju zaradi klošarjev iz postajne zgradbe odstranilo vse klopi, potniki morajo pozimi stoje čakati na vlake, če nočejo biti na mrzlem, klošarji pa na toplem ležijo v zgradbi po tleh, absurd.
Odgovori