Postavljalnica Pragersko sever v H0
Re: Postavljalnica Pragersko sever v H0
--->
Kot sem nakazal v prejšnjem postu, je tokrat na vrsti najpomembnejši del postavljalnice - torej mehanizem za prestavljanje kretnic in signalov. Ker v teh stvareh le nisem preveč doma in ker za postavljalnico nisem imel potrebnih podatkov o tovrstni opremi, sem se odločil, da nabavim lasersko izrezano sestavljanko od proizvajalca MBZ.
Sestavni del - signalna/kretniška ročica in omarice
Sestavljanje in barvanje
Ker notranjost objekta kasneje na maketi ni toliko pod drobnogledom, tudi elementi niso tako zeeloo natančno pobarvani oz. ni potrebnega finiša. Ampak mislim, da je končni izgled kot celota kljub vsemu kolikor toliko zadovoljiv.
Pogled skozi okno
Kot sem nakazal v prejšnjem postu, je tokrat na vrsti najpomembnejši del postavljalnice - torej mehanizem za prestavljanje kretnic in signalov. Ker v teh stvareh le nisem preveč doma in ker za postavljalnico nisem imel potrebnih podatkov o tovrstni opremi, sem se odločil, da nabavim lasersko izrezano sestavljanko od proizvajalca MBZ.
Sestavni del - signalna/kretniška ročica in omarice
Sestavljanje in barvanje
Ker notranjost objekta kasneje na maketi ni toliko pod drobnogledom, tudi elementi niso tako zeeloo natančno pobarvani oz. ni potrebnega finiša. Ampak mislim, da je končni izgled kot celota kljub vsemu kolikor toliko zadovoljiv.
Pogled skozi okno
LP, Miran
Re: Postavljalnica Pragersko sever v H0
Končal sem z opisom sestavljanja po delih. Morda sem kakšno podrobnost tudi pozabil ali izpustil, toda če se bo pojavilo kakšno vprašanje, bom nanj seveda tudi odgovoril.
Morda le še posnetek "električnega" dela kleti
in za konec še knjiga na pisalni mizi in postavljalnica je za silo pripravnjena na uporabo!
Upam, da boste ob ogledu uživali vsaj toliko, kot sem jaz ob delu!
Ob tej priložnosti se moram za vso pomoč pri delu in načrtovanju zahvaliti tudi prijateljema Viktorju Ledniku in Petru Petroviču!
Postavljalnica je bila izdelana za potrebe makete Viktorja Lednika in je tam tudi postavljena.
(posnetek je iz časa urejanja tega dela makete in ne predstavlja končne scene ter ureditve)
Miran
Morda le še posnetek "električnega" dela kleti
in za konec še knjiga na pisalni mizi in postavljalnica je za silo pripravnjena na uporabo!
Upam, da boste ob ogledu uživali vsaj toliko, kot sem jaz ob delu!
Ob tej priložnosti se moram za vso pomoč pri delu in načrtovanju zahvaliti tudi prijateljema Viktorju Ledniku in Petru Petroviču!
Postavljalnica je bila izdelana za potrebe makete Viktorja Lednika in je tam tudi postavljena.
(posnetek je iz časa urejanja tega dela makete in ne predstavlja končne scene ter ureditve)
Miran
LP, Miran
Re: Postavljalnica Pragersko sever v H0
Prekrasno narejeno! Še najbolj pa me veseli, da je uporabljenih komaj kaj kupljenih dodatkov in je velika večina po sistemu "naredi sam". Ni kaj, ideje, fantazije, izkušnje, poznavanje materialov ... kapo dol!
Goran
Re: Postavljalnica Pragersko sever v H0
Zelo lepo in avtentično ! Bravo !
Za nas laike prav lep prikaz izdelave !
hvala !
Za nas laike prav lep prikaz izdelave !
hvala !
+
Re: Postavljalnica Pragersko sever v H0
Miran,
Ker vem, da je kar nekaj objektov "prišlo" iz tvoje delavnice za Viki-jevo maketo, bi bilo fajn in zaželjeno, da bi se pokazala kakšna fotka, kje so na tej maketi ti tvoji izdelki dobili svoj stalni prostor.
L.P.
Ker vem, da je kar nekaj objektov "prišlo" iz tvoje delavnice za Viki-jevo maketo, bi bilo fajn in zaželjeno, da bi se pokazala kakšna fotka, kje so na tej maketi ti tvoji izdelki dobili svoj stalni prostor.
L.P.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Re: Postavljalnica Pragersko sever v H0
Sem pa mislil, da si ravno to sam izdelal. Sicer pa zelo natančen, precizen izdelek, bravo. Koliko časa je bilo potrebnega za izdelavo? Strešniki so tisti kupljeni?miranzor napisal/-a:--->
Kot sem nakazal v prejšnjem postu, je tokrat na vrsti najpomembnejši del postavljalnice - torej mehanizem za prestavljanje kretnic in signalov. Ker v teh stvareh le nisem preveč doma in ker za postavljalnico nisem imel potrebnih podatkov o tovrstni opremi, sem se odločil, da nabavim lasersko izrezano sestavljanko od proizvajalca MBZ.
Re: Postavljalnica Pragersko sever v H0
Ja bi obje 'rampe' okrenuo na istu stranu jer ovakvu nasuprotnu kombinaciju kod ovog tipa 'Südbahnwerk' nikad nisam vidio a i nema smisla jer u 1:1 jako komplicira izvedbu.miranzor napisal/-a:Končal sem z opisom sestavljanja po delih. Morda sem kakšno podrobnost tudi pozabil ali izpustil, toda če se bo pojavilo kakšno vprašanje, bom nanj seveda tudi odgovoril.
Morda le še posnetek "električnega" dela kleti
in za konec še knjiga na pisalni mizi in postavljalnica je za silo pripravnjena na uporabo!
Upam, da boste ob ogledu uživali vsaj toliko, kot sem jaz ob delu!
Ob tej priložnosti se moram za vso pomoč pri delu in načrtovanju zahvaliti tudi prijateljema Viktorju Ledniku in Petru Petroviču!
Postavljalnica je bila izdelana za potrebe makete Viktorja Lednika in je tam tudi postavljena.
(posnetek je iz časa urejanja tega dela makete in ne predstavlja končne scene ter ureditve)
Miran
http://www.zeno.org/Roell-1912/A/Abschl ... +Schranken" onclick="window.open(this.href);return false;
http://images.zeno.org/Roell-1912/I/big/Ro010048.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Također se, najčešće, 'rampe' postavljaju paralelno sa kolosijekom.
http://images.zeno.org/Roell-1912/I/big/Ro010052.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://images.zeno.org/Roell-1912/I/big/Ro010047.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Postavljalnica Pragersko sever v H0
@Gorchi
@mario
Hvala!
@mmatja
Zadnji posnetek je prav iz Vikijeve makete, vendar kot sem napisal, je bilo v času fotografiranja še v delu, novejšega stanja pa trenutno nimam zabeleženega.
@Brižitka 363
Ja, tudi sam sem imel namen prav te zadeve izdelati sam, vendar nisem imel podatka katere naprave so bile vgrajene v postavljalnici, nisem uspel najti nobenih uporabnih fotografij notranjosti, razen tistih, ki smo jih naredili sami, ko je bila notranjost že izpraznjena. To je bil v potem nekako glavni razlog, da sem se končno odločil za nakup sestavljanke. Postavljalnico sem vključno s časom fotografiranja in načrtovanja delal okoli pol leta, vendar to ni bilo intenzivno delo, da bi bil vsak dan aktiven toliko in toliko časa. Vmes so bile tudi druge aktivnosti, pa tudi obdobja, ko je vse stalo na "stranskem tiru".
Strešniki so kupljeni, mislim da je Auhagen.
@nik
Hvala za posredovano povezavo z opisi in skicami. Zanimiva in predvsem uporabna stran za poznavalce in laike.
Glede postavitve zapornic smo se dejansko malo lovili. Za postavitev zapornic pravokotno na smer vozišča sem se odločil na podlagi take postavitve zapornic npr. v Šentjurju pri Celju (sedaj so sicer avtomatske polzapornice, vendar je postavitev enaka, kot je bila pred tem postavitev klasičnih) na Cesti Kozjanskega odreda (proti Planini pri Sevnici).
Šentjur, Cesta Kozjanskega odreda, pogled iz Šentjurja proti Planini pri Sevnici (Street view)
Šentjur, Cesta Kozjanskega odreda, pogled proti Šentjurju (Street view)
Sicer pa se strinjam, da bi bilo mogoče postavitev narediti drugače.
@mario
Hvala!
@mmatja
Zadnji posnetek je prav iz Vikijeve makete, vendar kot sem napisal, je bilo v času fotografiranja še v delu, novejšega stanja pa trenutno nimam zabeleženega.
@Brižitka 363
Ja, tudi sam sem imel namen prav te zadeve izdelati sam, vendar nisem imel podatka katere naprave so bile vgrajene v postavljalnici, nisem uspel najti nobenih uporabnih fotografij notranjosti, razen tistih, ki smo jih naredili sami, ko je bila notranjost že izpraznjena. To je bil v potem nekako glavni razlog, da sem se končno odločil za nakup sestavljanke. Postavljalnico sem vključno s časom fotografiranja in načrtovanja delal okoli pol leta, vendar to ni bilo intenzivno delo, da bi bil vsak dan aktiven toliko in toliko časa. Vmes so bile tudi druge aktivnosti, pa tudi obdobja, ko je vse stalo na "stranskem tiru".
Strešniki so kupljeni, mislim da je Auhagen.
@nik
Hvala za posredovano povezavo z opisi in skicami. Zanimiva in predvsem uporabna stran za poznavalce in laike.
Glede postavitve zapornic smo se dejansko malo lovili. Za postavitev zapornic pravokotno na smer vozišča sem se odločil na podlagi take postavitve zapornic npr. v Šentjurju pri Celju (sedaj so sicer avtomatske polzapornice, vendar je postavitev enaka, kot je bila pred tem postavitev klasičnih) na Cesti Kozjanskega odreda (proti Planini pri Sevnici).
Šentjur, Cesta Kozjanskega odreda, pogled iz Šentjurja proti Planini pri Sevnici (Street view)
Šentjur, Cesta Kozjanskega odreda, pogled proti Šentjurju (Street view)
Sicer pa se strinjam, da bi bilo mogoče postavitev narediti drugače.
LP, Miran
Re: Postavljalnica Pragersko sever v H0
Miran, tudi ta postavljalnica je MEGA...
Lep večer
Tomaž
Lep večer
Tomaž
Re: Postavljalnica Pragersko sever v H0
Miran - kapo dol!!!
Neverjetno kaj ti uspeva izdelati!
In to v glavnem iz "brezplačnega" materijala!
Bi pa dodal še svoje opažanje okoli cestnega prehoda:
Moderne, elektro zapornice (še posebaj pa polzapornice) se očitno postavljene na desni strani cestišča.
"Stare", ročne zapornice (kot so tudi na maketi) pa so, po načrtih in skicah iz zgornjih linkov sodeč, bile postavljene na isto stran ceste.
Neverjetno kaj ti uspeva izdelati!
In to v glavnem iz "brezplačnega" materijala!
Bi pa dodal še svoje opažanje okoli cestnega prehoda:
Moderne, elektro zapornice (še posebaj pa polzapornice) se očitno postavljene na desni strani cestišča.
"Stare", ročne zapornice (kot so tudi na maketi) pa so, po načrtih in skicah iz zgornjih linkov sodeč, bile postavljene na isto stran ceste.
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Postavljalnica Pragersko sever v H0
Ja, svaka čast. Krasen izdelek
Počasi. Sem na delu in ne na begu. Moj hobi, moja pravila.
Re: Postavljalnica Pragersko sever v H0
Ne nujno Borsig! Poglej tole sliko:_Borsig_ napisal/-a:Miran - kapo dol!!!
Neverjetno kaj ti uspeva izdelati!
In to v glavnem iz "brezplačnega" materijala!
Bi pa dodal še svoje opažanje okoli cestnega prehoda:
Moderne, elektro zapornice (še posebaj pa polzapornice) se očitno postavljene na desni strani cestišča.
"Stare", ročne zapornice (kot so tudi na maketi) pa so, po načrtih in skicah iz zgornjih linkov sodeč, bile postavljene na isto stran ceste.
iz teme http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... 55#p169323" onclick="window.open(this.href);return false;
Prej bi rekel, da je kolo oz. vrtišče zapornice bilo proti postavljalnici (najkrajša razdalja). Mislim pa, da kadar so bile zapornice čez 4 pasovnice (Ljubljana-Celovška, Titova) ali čez široko cesto kot tukaj, sta pa bili celo dve, na vsaki strani. Vprašanje je tudi, ali so imele vse lesene zapornice tudi "zavesice" ali ne...
Goran
Re: Postavljalnica Pragersko sever v H0
Zdravo!Gorchi napisal/-a:
... Vprašanje je tudi, ali so imele vse lesene zapornice tudi "zavesice" ali ne...
Odgovor na Gorchijevo vprašanje je: niso!
Prehod na spodnji sliki je bivši "dvojni" (s 4 zaporničnimi drogovi) nivojski prehod čez koroško progo na Tržaški/Titovi c. v Mariboru. Približno 250 m levo (zahodno) je bil še en "enojni" NC prehod čez ožjo Ljubljansko ulico; ta obstaja še danes. V starih časih je bil opremljen z 2 lesenima drogoma brez zavesic. Oba droga sta stala paralelno s tiroma in sta imela vsak svojo pogonsko "verižnico" (jermenica mi tu ne gre z jezika), obrnjeno proti vzhodu. Zaporničarjeva/kretničarjeva hišica pa je stala vzhodno od zapornic na Titovi cesti. Možakar je posluževal oboje zapornice (ter še nekaj bližnjih kretnic, ki pa jih danes ni več).
Na splošno so bile zapornice z "zavesicami" nekakšen luksuz in jih zato na manj pomembnih prehodih večinoma ni bilo najti.
LP Peter
Re: Postavljalnica Pragersko sever v H0
Ako su dvostruke logično je da mora imati mehanizam na sve četiri strane ali ako su jednostruke onda su uvijek na istoj strani a ne dijagonalno. Inače ove 'drvene' su upravo one koje predstavlja Viessmann model 5100 (postoji i 'dodatak za produljenje' kod šire ceste; Viessmann 5103) dok su 'novije metalne' (koje imaju isti mehanizam) u stvari iste te ali na kojima je drveni 'štap' (konusni) zamijenjen metalnom cijevi (koja se u 2-3 promjera stanjuje prema kraju). Od dva seta ovih jednostrukih (5100), uz dva seta 'produžetaka' 5103, se mogu složiti i ove dvostruke.Gorchi napisal/-a:Ne nujno Borsig! Poglej tole sliko:_Borsig_ napisal/-a:Miran - kapo dol!!!
Neverjetno kaj ti uspeva izdelati!
In to v glavnem iz "brezplačnega" materijala!
Bi pa dodal še svoje opažanje okoli cestnega prehoda:
Moderne, elektro zapornice (še posebaj pa polzapornice) se očitno postavljene na desni strani cestišča.
"Stare", ročne zapornice (kot so tudi na maketi) pa so, po načrtih in skicah iz zgornjih linkov sodeč, bile postavljene na isto stran ceste.
iz teme http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... 55#p169323" onclick="window.open(this.href);return false;
Prej bi rekel, da je kolo oz. vrtišče zapornice bilo proti postavljalnici (najkrajša razdalja). Mislim pa, da kadar so bile zapornice čez 4 pasovnice (Ljubljana-Celovška, Titova) ali čez široko cesto kot tukaj, sta pa bili celo dve, na vsaki strani. Vprašanje je tudi, ali so imele vse lesene zapornice tudi "zavesice" ali ne...
Zadnjič spremenil nik, dne 21.02.2014, 1:41, skupaj popravljeno 1 krat.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Re: Postavljalnica Pragersko sever v H0
Se mogoče ve, iz katerega leta je slika?Gorchi napisal/-a: