Gorička železnica - Prosečka vas
Gorička železnica - Prosečka vas
Za začetek najprej lep pozdrav vsem ljubiteljem železnic in tega foruma.
Kot dolgoletni gradbeni žerjavist sem tudi jaz začel graditi železnico v majhni in redko naseljeni vasici Prosečka vas, ki se nahaja v osrčju tri deželnega krajinskega parka Goričko.
Železnica bo tirne širine 127 mm, sama konstrukcija proge, kretnice in pa ostala infrastruktura pa bo na osnovi mojih inovativnih idej nekoliko drugačna, kot pri večini ostalih vrtnih železnicah.
Vse posebnosti in karakteristike proge bom tekom gradnje podrobno predstavil.
Trenutno poteka gradnja 60 metrov dolgega viadukta z dvojnim ovinkom in za začetek nekaj slik o tej gradnji.
Kot dolgoletni gradbeni žerjavist sem tudi jaz začel graditi železnico v majhni in redko naseljeni vasici Prosečka vas, ki se nahaja v osrčju tri deželnega krajinskega parka Goričko.
Železnica bo tirne širine 127 mm, sama konstrukcija proge, kretnice in pa ostala infrastruktura pa bo na osnovi mojih inovativnih idej nekoliko drugačna, kot pri večini ostalih vrtnih železnicah.
Vse posebnosti in karakteristike proge bom tekom gradnje podrobno predstavil.
Trenutno poteka gradnja 60 metrov dolgega viadukta z dvojnim ovinkom in za začetek nekaj slik o tej gradnji.
Re: Gorička železnica - Prosečka vas
Bravo Jurij!
Komaj čakamo nadaljevanje reportaže o gradnji.
Lahko napišeš še kaj več o tvojem projektu
Komaj čakamo nadaljevanje reportaže o gradnji.
Lahko napišeš še kaj več o tvojem projektu
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
- željko halambek
- Strojevodja I
- Prispevkov: 413
- Pridružen: 26.06.2006, 18:16
- Kraj: BREŽICE
Re: Gorička železnica - Prosečka vas
Super da ste odprli temo ter z veseljem pričakujem nadeljevanje.
Zanimivo mi se zdi rešitev proge z vijaduktom.
Le hrabro naprej.
Zanimivo mi se zdi rešitev proge z vijaduktom.
Le hrabro naprej.
Re: Gorička železnica - Prosečka vas
Si se pa lotil projekta,ni kaj.Ali boš vozil po viaduktu z "nogami dol",kot nekatere vrtne železnice v Angliji,ali bo na viaduktu primerna ograja na vsaki strani?Te bom obiskal v prvi priliki,ko bom na vašem koncu.
LP Miloš
LP Miloš
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Re: Gorička železnica - Prosečka vas
Pohvalno Bi ti pa vzel žerjav. Je v H0 merilu, kajne?
Re: Gorička železnica - Prosečka vas
Na viaduktu bo primerna ograja, zato so za pritrditev puščene te luknje nad vsakim stebrom viadukta.
V prihodnjih dneh bon naložil nekaj slik o začetku gradnje in pa nekaj več o nadaljevanju gradnje, veselim pa se tudi vsakega priložnostnega obiska na mojem gradbišču.
Ko bo zadeva končana pa bodo vsi zainteresirani lahko preizkusili svoja vozila na progi, vsi ostali pa bodo lahko uživali v naravnem okolju ob progi.
V prihodnjih dneh bon naložil nekaj slik o začetku gradnje in pa nekaj več o nadaljevanju gradnje, veselim pa se tudi vsakega priložnostnega obiska na mojem gradbišču.
Ko bo zadeva končana pa bodo vsi zainteresirani lahko preizkusili svoja vozila na progi, vsi ostali pa bodo lahko uživali v naravnem okolju ob progi.
Re: Gorička železnica - Prosečka vas
Žerjav v H0 merilu bi bil tukaj pri tem viaduktu premajhen.Brižitka 363 napisal/-a:Pohvalno Bi ti pa vzel žerjav. Je v H0 merilu, kajne?
Ta 100 metrov visok žerjav z dolžino delovne ročice 81,5 metra je v merilu 1:50 visok 2 metra, skoraj 2 metra pa je visok tudi najvišji steber viadukta.
Re: Gorička železnica - Prosečka vas
Vse čestitke za pogum , edino škoda da ni še tretje tirnice .
To kar se vidi iz betona so tirnice po katerih se bo vozilo?
To kar se vidi iz betona so tirnice po katerih se bo vozilo?
- željko halambek
- Strojevodja I
- Prispevkov: 413
- Pridružen: 26.06.2006, 18:16
- Kraj: BREŽICE
Re: Gorička železnica - Prosečka vas
koliki bo najmanjši radij na progi?
Re: Gorička železnica - Prosečka vas
Zaradi objektivnih logističnih razlogov, in pa zaradi posebnih značilnosti proge tretje tirnice v vsakem primeru nebo.Branko napisal/-a:Vse čestitke za pogum , edino škoda da ni še tretje tirnice .
To kar se vidi iz betona so tirnice po katerih se bo vozilo?
To kar se vidi iz betona pa so res tirnice po katerih se bo vozilo.
Tukaj še dve sliki kjer se vidijo tirnice na istem odseku proge pred betoniranjem in po betoniranju.
Re: Gorička železnica - Prosečka vas
Najmanjši radij na progi bo 9 metrov, in tudi kretnice bodo imele radij minimalno 9 metrov.željko halambek napisal/-a:koliki bo najmanjši radij na progi?
Najdaljši 225 stopinjski ovinek na viaduktu pa bo imel radij 12 metrov.
Re: Gorička železnica - Prosečka vas
Kaj več o celotnem projektu bom ob priloženih slikah tekom gradnje sproti napisal._Borsig_ napisal/-a:Bravo Jurij!
Komaj čakamo nadaljevanje reportaže o gradnji.
Lahko napišeš še kaj več o tvojem projektu
Za začetek pa moram posebno poudariti da ta proga ne bo zgrajena v sklenjenem krogu, ampak bo potekala od ene do druge končne postaje in nazaj, med končnimi postajami pa bo približno 2,5 metra višinske razlike.
Na progi so v začetni fazi predvidene 4 kretnice, z izogibalnim tirom in dvema stranskima odcepa.
Izogibalni tir z mojimi inovativnimi kretnicami bo zgrajen tako da se bodo vlaki na progi nemoteno srečevali brez premikanja kretnic, tako bosta 2 vlaka lahko hkrati speljala na obeh končnih postaja eden proti drugemu in se bosta brez premikanja kretnic nemoteno izognila, izogibalni tir pa bo dovolj dolg za srečevanje dvojnih kompozicij.
Re: Gorička železnica - Prosečka vas
V nadaljevanju nekaj slik o začetku gradnje.
Najprej priprava lukenj za pilote in temelje.
Najprej priprava lukenj za pilote in temelje.
Re: Gorička železnica - Prosečka vas
Gradnja ozkotirne Goričke železnice
kot se šika.
kot se šika.