anzovc napisal/-a:
Kako je pa z nalaganjem avtomobilov in kontejnerjev v Luki ob nedeljah in praznikih?
Slabše kot v delovnih dneh, razen avtomobilov, saj je ravno teh največ razloženih ob nedeljah....
Dejstvo je da ima tudi LK precej masla na glavi, s to srečo da ima za nasprotnika v teji "vojni" nesposobneže!
Dobrih 15let nazaj, ko sem še delal v luki, so bili tudi tiri stalno zasedeni in smo morali za nakladanje premikat vagone po sosednjih terminalih.
Takrat je šlo iz Kopra dnevno kakšnih 15 vlakov. Sedaj jih gre 3X VEČ in kaj je luka v tem času naredila?
Naredili so tri nove tire na drugem pomolu, kamor so preselili generalne tovore iz starega veza, kjer so zaprli, oziroma skrajšali tira 1 in 2, tam kjer je sedaj potniški terminal;
naredili so dva dodatna tira na EEG/silos in enega na kontejnerskem ternimalu in hkrati zaprli dva tira 7in 8 ob stari vagi;
pa podaljšali tir 17 v novozgrajeno garažno hišo.
Sedaj se gradita še dva nova tira, vključno z mostom preko kanala na kontejnerskem, ki pa bodo polno operativni šele z prihodom RMG žerjava, predvidoma v začetku prihodnjega leta.
Kakšna je bila koprčanka in njene postaje leta 1998, v primerjavi z danes, vemo vsi.
Še vedno potekajo dela za B strani GPPja in na RG, katera bi morala biti v tem mesecu končana. Seveda ne bodo, saj še vedno ni dogovora, med SŽ in luko, do kje bo štrom, do kje in ali sploh bo SVN...na območju ki je v upravljanju JŽI???
Vedo namreč v luki, zelo dobro, da bo delo z vgradnjo SVN, oziroma avtomatizacijo tega dela kretniškega območja, biiiiistveno počasnejše, kot sedaj...požvigajo se na varnost pri delu!
Enaka zgodba se vleče z potnimi prehodi po luki, kjer se krivda samo prelaga iz enega na drugega, kdo vedno potegne ta kratko se ve...krivci so VEDNO na SŽ!!
Če bi hoteli, bi bile že zdavnaj rampe, vsaj na dveh/treh najbolj frekventnih prehodih, kjer je večina ID, toda v luki bi potem nastal prometni kaos, (še tako je v zadnjih časih okrog vhoda totalen kolaps prometa, ker tovornjaki stojijo kar po cestah) saj razen enega premostitvenega objekta, pa še ta je zaprt (ni še predan v promet, zgrajen kakšnih 10 let), vozijo povsod preko tirov!
Iz izkušenj pa še vem, kako gledajo na svoje vlake, ADT, in prijateljske RCA in kako na tiste SŽja.....
541 napisal/-a:Regan 664 napisal/-a:
Krivde pa "za javnost" ni nek problem prevalit na SŽ, ker pač imajo relativno slabo podobo v javnosti. Še Luka Koper za nedostavljene RCC vlake (ki jih očitno niso mogli sprejeti) pošilja proteste na SŽ. Tega pa res več ne razumem.
V stilu države, smo hlapci na domačem terenu, pa ne zavoljo konkurence, hvalabogu zanjo, ampak nesposobnosti ... ne smem napisat