MAV tridelna garnitura - merilni vlak
Re: MAV tridelna garnitura - merilni vlak
Nekoč sem že napisal, d aje moje znanje nemščine rudimentarno, vseena pa hvala lepa za popravek. Pot je pa verjetno uspešno prverjena....
Re: MAV tridelna garnitura - merilni vlak
bisabre napisal/-a:Napiše se himmelfahrt gospod strokovnjak.
Napiše se: Himmelfahrt - (velika začetnica) če se že (kot ponavadi) delaš pametnega!!!
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: MAV tridelna garnitura - merilni vlak
Če že moraš koga popravljati, stori to, lepo prosim, dosledno:Re: MAV tridelna garnitura - merilni vlak
Citiram
Odgovor Napisal/-a bisabre » 09.09.2016, 6:31
Napiše se himmelfahrt gospod strokovnjak.
Simpl je tanartabul.
Himmelfahrt !
LP - Peter
Pripis: Vidim, da me je @_Borsig_ prehitel, pa nič zato!
Re: MAV tridelna garnitura - merilni vlak
Glede pameti ne bi razpravljal, ker nisem strokovnjak na tem področju, bi pa ponižno dopolnil tvoj inteligenčni presežek, da je pravilno die Himmelfahrt (vnebovzetje). Se pardoniram, ker sem si drznil polemizirati s strokovnjakom za nemški jezik. Ti šmentana nemščina in njeni čudni spolniki a ne? Vsem ki jih zanima lingvistična plat problema lahko povem, da gre za ženski spol, pri mizi pa je obratno kot pri nas, ta je v nemščini moškega spola (der Tisch)._Borsig_ napisal/-a:bisabre napisal/-a:Napiše se himmelfahrt gospod strokovnjak.
Napiše se: Himmelfahrt - (velika začetnica) če se že (kot ponavadi) delaš pametnega!!!
Simpl je tanartabul.
Re: MAV tridelna garnitura - merilni vlak
Pojdite na stranski tir s tem kreganjem, Kranj - Naklo je zaenkrat še v predobrem stanju, da bi to bil
Za vse ostale pa, po tej progi se kdaj pa kdaj pripelje kakšen vagon ali trije s Španko, tudi drezina se kaj sprehodi. Njeni nameni so mi neznani. Na delu proge še pred Dinosom (do tja se proga dokaj redno uporablja) so pred letom celo menjali tirnice. Vsake toliko časa pride tudi kakšen agencijski vlak, letos so tu spet bili angleži s PTG Tours.
Za vse ostale pa, po tej progi se kdaj pa kdaj pripelje kakšen vagon ali trije s Španko, tudi drezina se kaj sprehodi. Njeni nameni so mi neznani. Na delu proge še pred Dinosom (do tja se proga dokaj redno uporablja) so pred letom celo menjali tirnice. Vsake toliko časa pride tudi kakšen agencijski vlak, letos so tu spet bili angleži s PTG Tours.
LP, odbijac
Re: MAV tridelna garnitura - merilni vlak
Medtem ko smo se kregali o vnebovzetju in pravilni pisavi nemške variante, smo vsi pozabili, da so Madžari prikazali na Innotransu novo merilno (samo2 delno) garnituro, http://www.railjournal.com/index.php/tr ... hannel=531, ki bo nadomestila staro 3 delno, , http://i1107.photobucket.com/albums/h38 ... 64yppy.jpg. Tako bo predlaganega vnebovzetja poleg enega člana foruma deležna tudi stara garnitua.
LPL
LPL
Re: MAV tridelna garnitura - merilni vlak
Kdaj bom v nebo vzet ne vem, kakor tudi ti ne, so mi pa zeleno ozaljšani Vectroni na oko mnogo prijetnejši od naših rdečih spacank. Sploh pa ne razume teh ajzeponarskih koloritskih umskih presežkov, saj imamo tudi v športu na nacionalni ravni pretežno zastripane zeleno modre odtenke. Kaj je res tako težko enkrat dokončno "posvojiti" enovito barvno in siceršnjo podobo SŽ in jo ne kar naporej speminjati z že prav odvratnimi malarijami? Če ne bi imeli Desirojev, ki so vsaj dopadljivo rdeči bi bilo vse skupaj res en boh pomagaj.
Simpl je tanartabul.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2576
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: MAV tridelna garnitura - merilni vlak
MÁV FMK 008, 9160 008/9362 008.
Merilno kompozicijo so predstavili širši javnosti na sejmu Innotrans 2016 (glej @Ljubiteljev link dve sporočili višje). Na povezavi je pojasnjen tudi proces izdelave:
Garnitura z današnjim dnem zaključuje ultrazvočno diagnostiko tirnic v Sloveniji.
Merilno kompozicijo so predstavili širši javnosti na sejmu Innotrans 2016 (glej @Ljubiteljev link dve sporočili višje). Na povezavi je pojasnjen tudi proces izdelave:
Opis na spletni strani operaterja MÁV Központi Felépítményvizsgáló Kft.: http://www.mavkfv.hu/index.php?lngchg=e ... ika_fmk008MÁV constructed the train using two former Ganz built series 00-40 postal carriages which have been completely rebuilt for their new role. One vehicle is fitted with two MTU diesel powerpacks with Voith hydraulic transmission, the other is an unpowered driving trailer.
Garnitura z današnjim dnem zaključuje ultrazvočno diagnostiko tirnic v Sloveniji.
V Sloveniji do 50 km/h.preglednik napisal/-a:Kakšna je delovna hitrost tega vlaka (med meritvami)?
Aljaž
Re: MAV tridelna garnitura - merilni vlak
Lepa garntura!
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: MAV tridelna garnitura - merilni vlak
leteči vlak:
V Sloveniji do 50 km/h.
Kateri odgovor je sedaj smiseln, saj na slovenskem omrežju skorajda ni več proge brez varjenih tirnic. In zakaj bi v Sloveniji bila hitrost manjša kot je običajno. Po domače to pomeni, da naročnik plača več, daj je čas meritve ustrezno daljši.matej P:
70 km/h na neprekinjeno varjenih tirnicah in 50 km/h na klasično spojenih
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2576
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: MAV tridelna garnitura - merilni vlak
http://www.mavkfv.hu/index.php?lngchg=e ... ika_fmk008The speed of the inspection train in case the ultrasonic inspection system is active is 70 km/h on continuous welded rail where the line speed is ≥ 160 km/h and 50 km/h otherwise.
Aljaž
Re: MAV tridelna garnitura - merilni vlak
leteči vlak:
V Sloveniji do 50 km/h.
matej P:
70 km/h na neprekinjeno varjenih tirnicah in 50 km/h na klasično spojenih
Kateri odgovor je sedaj smiseln, saj na slovenskem omrežju skorajda ni več proge brez varjenih tirnic. In zakaj bi v Sloveniji bila hitrost manjša kot je običajno. Po domače to pomeni, da naročnik plača več, daj je čas meritve ustrezno daljši.
Nič novega nisi povedal (že prej je to povedal matej P, na žalost brez linka), samo razloži zakaj potem trdiš, da v Sloveniji dela pri 50 km/h, če pa težko najdeš progo brez zvarjenih tirnic?
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2576
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: MAV tridelna garnitura - merilni vlak
Ali sem napisal, da je samo tip spoja tirnic odločilni faktor za hitrost meritev? Še enkrat preberi cel stavek:
...70 km/h on continuous welded rail where the line speed is ≥ 160 km/h
Aljaž
Re: MAV tridelna garnitura - merilni vlak
Oprosti, ampak ti tega nisi nikjer napisal. Napisal si če sem pismenAli sem napisal, da je samo tip spoja tirnic odločilni faktor za hitrost meritev? Še enkrat preberi cel stavek:
...70 km/h on continuous welded rail where the line speed is ≥ 160 km/h
in v to sem se spotaknil.V Sloveniji do 50 km/h.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2576
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: MAV tridelna garnitura - merilni vlak
Vdam se. Ne razumem in ne štekam kje je problem. V mojem sporočilu ob 8.53 je bilo pojasnjeno vse.
Aljaž