RCA
Re: RCA
@simonkrizanic, tudi jaz upam da nam(a) uspe!
@umilave1, tudi jaz sem dobil odgovor da bo izobraževanje za strojevodje pri RCC nekje konec leta 2017. Torej si nedolgo nazaj dobil vabilo na razgovor? Si že imel razgovor? Čudno mi je, da bi strojevodje prehajali iz RCA na SŽ. Slišal sem, da ima RCA precej boljše plače.
Bom poskušal še enkrat poslati prošnje na SŽ, Adria in RCA pa bom poskušal srečo...
Aja pa mislim, da je RCA že izbral direktorja, če sem prav seznanjen.
@umilave1, tudi jaz sem dobil odgovor da bo izobraževanje za strojevodje pri RCC nekje konec leta 2017. Torej si nedolgo nazaj dobil vabilo na razgovor? Si že imel razgovor? Čudno mi je, da bi strojevodje prehajali iz RCA na SŽ. Slišal sem, da ima RCA precej boljše plače.
Bom poskušal še enkrat poslati prošnje na SŽ, Adria in RCA pa bom poskušal srečo...
Aja pa mislim, da je RCA že izbral direktorja, če sem prav seznanjen.
-
- Začetnik
- Prispevkov: 8
- Pridružen: 12.02.2016, 18:03
Re: RCA
Jaz tudi nisem dobil nobenega vabila na razgovor pa sem pošiljal že prejšnje leto prijave, prošnje itd... zdaj že prejšnjemu direktorju g. Ivanu prokuristu g. Blažu in po pošti seveda na sedež podjetja in dobival odgovor, da me bodo obvestilo za razgovor (malo jim že verjetno preseda ker vsaki mesec kaj pošlem, kličem samo da me nebi "pozabli" ) .
Na SŽ pa zunanjega razpisa za novo zaposlene strojevodje ni bilo že cca. 9 let razen teh razpisov za strojevodje z licencami, ker tam imajo notranje razpise in je možnost napredovanja znotraj zaposlenih na SŽ, se moreš prijavljat na zunanje razpise za različna delovna mesta in upat da ti rata(veze) .
Je pa drugačen način dela pri privatnikih na kratko je opisal umilave1 to boš pa vedel najbolj če boš šel kdaj na kašne ture s kom in boš primerjal. Ni plača vse, malo za hec
Na SŽ pa zunanjega razpisa za novo zaposlene strojevodje ni bilo že cca. 9 let razen teh razpisov za strojevodje z licencami, ker tam imajo notranje razpise in je možnost napredovanja znotraj zaposlenih na SŽ, se moreš prijavljat na zunanje razpise za različna delovna mesta in upat da ti rata(veze) .
Je pa drugačen način dela pri privatnikih na kratko je opisal umilave1 to boš pa vedel najbolj če boš šel kdaj na kašne ture s kom in boš primerjal. Ni plača vse, malo za hec
Re: RCA
Sem se hotel zadržati pa žal ne gre, fantje denar ni vse, lahko rečem da razmerje delovni pogoji:plačilo ne odtehta tistih nekaj 10€ večje plače.sasop napisal/-a: Čudno mi je, da bi strojevodje prehajali iz RCA na SŽ. Slišal sem, da ima RCA precej boljše plače.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
-
- Začetnik
- Prispevkov: 8
- Pridružen: 12.02.2016, 18:03
Re: RCA
ja tudi jaz sem to napisal,ampak meni je važno da dobim mojo "dream job".desiro napisal/-a:Sem se hotel zadržati pa žal ne gre, fantje denar ni vse, lahko rečem da razmerje delovni pogoji:plačilo ne odtehta tistih nekaj 10€ večje plače.sasop napisal/-a: Čudno mi je, da bi strojevodje prehajali iz RCA na SŽ. Slišal sem, da ima RCA precej boljše plače.
Re: RCA
@sasop
Ne, nisem še imel razgovora, nas bo pa nekje 100 kandidatov, ne vem pa koliko je dejansko prostih mest. Bom pa napisal kako je bilo, še ta teden.
@simonkrizanic
Precej čudno, sicer sem jaz podobno stvar doživel večkrat(pri tujih firmah v SLO), ko konkaktiraš firmo večkrat, te obljubijo, ko pa res rabijo pa izberejo druge ljudi.
Res je, denar ni vse, sem delal tudi v Avstriji za lep denar, pa sem raje nazaj prišel. Tu sem doma Sicer pa RCA ima res boljše plače, vendar pri njih brez težav natolčeš 200 ur na mesec ali celo kaj več. Pa ta firma ni privat, je del skupine Rail Cargo Group AG, ki je pa del ÖBB, ta je v državni lasti Avstrije, če si prav predstavljam.
Ne, nisem še imel razgovora, nas bo pa nekje 100 kandidatov, ne vem pa koliko je dejansko prostih mest. Bom pa napisal kako je bilo, še ta teden.
@simonkrizanic
Precej čudno, sicer sem jaz podobno stvar doživel večkrat(pri tujih firmah v SLO), ko konkaktiraš firmo večkrat, te obljubijo, ko pa res rabijo pa izberejo druge ljudi.
Res je, denar ni vse, sem delal tudi v Avstriji za lep denar, pa sem raje nazaj prišel. Tu sem doma Sicer pa RCA ima res boljše plače, vendar pri njih brez težav natolčeš 200 ur na mesec ali celo kaj več. Pa ta firma ni privat, je del skupine Rail Cargo Group AG, ki je pa del ÖBB, ta je v državni lasti Avstrije, če si prav predstavljam.
Re: RCA
Eno stran nazaj sem napisal lastniško strukturo. RCG ni del OeBB-ja, ampak del RCA-ja, ki je del holdinga OeBBumilave1 napisal/-a:. Pa ta firma ni privat, je del skupine Rail Cargo Group AG, ki je pa del ÖBB, ta je v državni lasti Avstrije, če si prav predstavljam.
Rail Cargo Carrier od leta 2013 ponuja kompozicije blok vlakov vrhunske kakovosti za mednarodno uporabo. Odlikujemo se s čezmejnim sodelovanjem ter mednarodno proizvodnjo v celotni logistični in transportni verigi. Rail Cargo Carrier je mednarodna proizvodna enota skupine Rail Cargo Group in je bila 6. februarja 2013 ustanovljena iz Rail Service Hungaria, hčerinskega podjetja skupine Rail Cargo Hungaria. Vodilna družba Rail Cargo Carrier Kft. s sedežem v Budimpešti združuje proizvodne enote v naslednjih državah: Bolgarija, Nemčija, Italija, Hrvaška, Romunija, Slovaška, Slovenija, Češka in Madžarska
Re: RCA
Mislim za dosego "dream job" če ni druge poti res nimaš neke izbire.
Kar se tiče pa 200 ur je pa to tako ravno po predpisih ni ane? Več pa ne bi ker bom komu stopil na žulj...
Kar se tiče pa 200 ur je pa to tako ravno po predpisih ni ane? Več pa ne bi ker bom komu stopil na žulj...
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: RCA
Kje so ti žulji, razloži malo prosim in razsvetli zaiteresirano javnost, ali je pač skrivnostdesiro napisal/-a:Mislim za dosego "dream job" če ni druge poti res nimaš neke izbire.
Kar se tiče pa 200 ur je pa to tako ravno po predpisih ni ane? Več pa ne bi ker bom komu stopil na žulj...
Ni ga junaka...............................................................................................................
Re: RCA
Evo, bom na kratko:
Jasno so povedali, da ni nič 100% glede na globalne okoliščine glede transporta. Tako je vedno neko tveganje, da pride do preklica usposabljanja. Sicer bo šlo kar hitro vse skupaj: Skupaj bodo potrebovali 20 strojevodij, ki jih bodo izbrali od nas, ki smo bili na razgovoru. Če padeš zdravniškega, ki bo aprila, ga moraš sam plačat, cca 500€. Šolanje teorije naj bi se začelo maja, praktičen del jeseni. Če zabušiš šolanje, si stroške kriješ sam. Sicer individualno ni bilo nič posebnega, pač opisal si izkušnje, par vprašanj, predstavitev firme. V glavnem sproščeno, tudi nekaj smeha.
Je pa tu nekaj zanimivega: Potrebujejo tudi 4 preglednike za Koper tovorna in jih, pazite to, ne morejo dobit, enostavno ni takega navdušenja nad tem kakor recimo nad strojevodjo kar je bilo precej čudno. V naši skupini na razgovoru, cca 20 ljudi ni noben kazal navdušenja za preglednika. Tudi ko so nas individualno vprašali.
Jasno so povedali, da ni nič 100% glede na globalne okoliščine glede transporta. Tako je vedno neko tveganje, da pride do preklica usposabljanja. Sicer bo šlo kar hitro vse skupaj: Skupaj bodo potrebovali 20 strojevodij, ki jih bodo izbrali od nas, ki smo bili na razgovoru. Če padeš zdravniškega, ki bo aprila, ga moraš sam plačat, cca 500€. Šolanje teorije naj bi se začelo maja, praktičen del jeseni. Če zabušiš šolanje, si stroške kriješ sam. Sicer individualno ni bilo nič posebnega, pač opisal si izkušnje, par vprašanj, predstavitev firme. V glavnem sproščeno, tudi nekaj smeha.
Je pa tu nekaj zanimivega: Potrebujejo tudi 4 preglednike za Koper tovorna in jih, pazite to, ne morejo dobit, enostavno ni takega navdušenja nad tem kakor recimo nad strojevodjo kar je bilo precej čudno. V naši skupini na razgovoru, cca 20 ljudi ni noben kazal navdušenja za preglednika. Tudi ko so nas individualno vprašali.
Re: RCA
Kogar zanima se bo že pozanimal.bronz napisal/-a:Kje so ti žulji, razloži malo prosim in razsvetli zaiteresirano javnost, ali je pač skrivnostdesiro napisal/-a:Mislim za dosego "dream job" če ni druge poti res nimaš neke izbire.
Kar se tiče pa 200 ur je pa to tako ravno po predpisih ni ane? Več pa ne bi ker bom komu stopil na žulj...
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
-
- Začetnik
- Prispevkov: 8
- Pridružen: 12.02.2016, 18:03
Re: RCA
No jaz sem še tudi izvedel, da bi naj imele prednost pri izbiri ženske. In ja res je iz moje strani priti težko do tega poklica tak da že par let klicev, pošiljanj in obljub še ni bilo nič iz tega.(zgleda, da jim v zadnjih 2 letih ne ustrezamo kandidati iz Podravja zaradi operative dela.)umilave1 napisal/-a:Evo, bom na kratko:
Jasno so povedali, da ni nič 100% glede na globalne okoliščine glede transporta. Tako je vedno neko tveganje, da pride do preklica usposabljanja. Sicer bo šlo kar hitro vse skupaj: Skupaj bodo potrebovali 20 strojevodij, ki jih bodo izbrali od nas, ki smo bili na razgovoru. Če padeš zdravniškega, ki bo aprila, ga moraš sam plačat, cca 500€. Šolanje teorije naj bi se začelo maja, praktičen del jeseni. Če zabušiš šolanje, si stroške kriješ sam. Sicer individualno ni bilo nič posebnega, pač opisal si izkušnje, par vprašanj, predstavitev firme. V glavnem sproščeno, tudi nekaj smeha.
Je pa tu nekaj zanimivega: Potrebujejo tudi 4 preglednike za Koper tovorna in jih, pazite to, ne morejo dobit, enostavno ni takega navdušenja nad tem kakor recimo nad strojevodjo kar je bilo precej čudno. V naši skupini na razgovoru, cca 20 ljudi ni noben kazal navdušenja za preglednika. Tudi ko so nas individualno vprašali.
"umilave1": Že mogoče veš če so vsem poslali prošnje za razgovore?
Re: RCA
Razporejanje delavnega časa pri posameznem prevozniku mora biti v skladu z ZDR in Uredbo o merilih za delo v izmenah izvršilnih železniških delavcev izdano v uradnem listu RS št.73 iz 18.07.2008,desiro napisal/-a:Mislim za dosego "dream job" če ni druge poti res nimaš neke izbire.
Kar se tiče pa 200 ur je pa to tako ravno po predpisih ni ane? Več pa ne bi ker bom komu stopil na žulj...
ne pa po SŽjevskih sindikalnih standardih.
Re: RCA
RCC je bil vedno poln ''strokovnjakov'' za (popravljanje nastopov in dodajanje prekinitev) pisanje urnikov. Da sploh ne govorimo o podvigih najbolj ''zagnanih'' v firmi...1216-001 napisal/-a:Razporejanje delavnega časa pri posameznem prevozniku mora biti v skladu z ZDR in Uredbo o merilih za delo v izmenah izvršilnih železniških delavcev izdano v uradnem listu RS št.73 iz 18.07.2008,desiro napisal/-a:Mislim za dosego "dream job" če ni druge poti res nimaš neke izbire.
Kar se tiče pa 200 ur je pa to tako ravno po predpisih ni ane? Več pa ne bi ker bom komu stopil na žulj...
ne pa po SŽjevskih sindikalnih standardih.
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Re: RCA
Hmm...
je forum res pravo mesto za vse te zadeve??
MIslim, da če se gre pogledat v katerokoli firmo se vedno najdejo izjeme, kar še ne pomeni, da je to vse splošna praksa, oziroma se razpravlja o tem kot da je.
je forum res pravo mesto za vse te zadeve??
MIslim, da če se gre pogledat v katerokoli firmo se vedno najdejo izjeme, kar še ne pomeni, da je to vse splošna praksa, oziroma se razpravlja o tem kot da je.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Re: RCA
Eh........desiro napisal/-a:Kogar zanima se bo že pozanimal.bronz napisal/-a:Kje so ti žulji, razloži malo prosim in razsvetli zaiteresirano javnost, ali je pač skrivnostdesiro napisal/-a:Mislim za dosego "dream job" če ni druge poti res nimaš neke izbire.
Kar se tiče pa 200 ur je pa to tako ravno po predpisih ni ane? Več pa ne bi ker bom komu stopil na žulj...
Ni ga junaka...............................................................................................................