Remont in Obvoz dela ŽP na Pragerskem !
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Remont in Obvoz dela ŽP na Pragerskem !
Izdelava projekta za pridobitev gradbenega dovoljenja in projekta za izvedbo za ureditev vozlišča z ureditvijo železniške postaje Pragersko – 2012-SI-06083-S
Evropska komisija je 27. novembra 2013 izdala Sklep Komisije, s katerim je odobrila sredstva Skupnosti za navedeni projekt skupnega interesa. Upravičeni stroški projekta so 4,28 milijona evrov. Projekt je bil za sofinanciranje izbran na razpisu v okviru večletnega programa TEN-T za leto 2012. Sofinanciranje s sredstvi Skupnosti je predvideno v višini do 2,14 milijona evrov.
Slovenski upravičenec je Ministrstvo za infrastrukturo in prostor. V okviru projekta bosta izdelana projekt za pridobitev gradbenega dovoljenja in projekt za izvedbo za ureditev železniške postaje Pragersko, vključno s tirnimi napravami.
Železniška postaja Pragersko je pomembno prometno železniško vozlišče. Leži na glavni dvotirni progi Zidani Most - Pragersko - Maribor - državna meja in je na odseku Zidani Most - Pragersko sestavni del železniške osi Lyon - Trst - Divača / Koper - Divača - Ljubljana - Budimpešta - ukrajinska meja, ki predstavlja prednostni projekt št. 6 TEN-T skladno s Sklepom št. 661/2010/EU o smernicah Unije za razvoj vseevropskega prometnega omrežja.
Postaja je zastarela in kot taka je ozko grlo na 6. prednostnem projektu TEN-T. Projekt ureditve vozlišča Pragersko predvideva izvedbo tirov in tirnih naprav, cestnih ureditev, premostitvenih objektov in cevnih prepustov, objektov visokih gradenj, rušenj in prestavitev objektov, prestavitve in zaščito komunalnih vodov in vodnogospodarske ureditve, za kar je potrebno izdelati projekt za pridobitev gradbenega dovoljenja in projekt za izvedbo. Z ureditvijo vozlišča Pragersko bo povečana njegova prepustna in prevozna zmogljivost, z izboljšanjem tehničnih elementov se bo zagotovila kategorija D4 ter ustrezno priključevanje na načrtovano modernizirano železniško progo Pragersko – Ormož – Hodoš. Hkrati se bo povečala prometna varnost in odprava negativnih vplivov na okolje.
Projekt bo zaključen predvidoma do decembra 2015.
Evropska komisija je 27. novembra 2013 izdala Sklep Komisije, s katerim je odobrila sredstva Skupnosti za navedeni projekt skupnega interesa. Upravičeni stroški projekta so 4,28 milijona evrov. Projekt je bil za sofinanciranje izbran na razpisu v okviru večletnega programa TEN-T za leto 2012. Sofinanciranje s sredstvi Skupnosti je predvideno v višini do 2,14 milijona evrov.
Slovenski upravičenec je Ministrstvo za infrastrukturo in prostor. V okviru projekta bosta izdelana projekt za pridobitev gradbenega dovoljenja in projekt za izvedbo za ureditev železniške postaje Pragersko, vključno s tirnimi napravami.
Železniška postaja Pragersko je pomembno prometno železniško vozlišče. Leži na glavni dvotirni progi Zidani Most - Pragersko - Maribor - državna meja in je na odseku Zidani Most - Pragersko sestavni del železniške osi Lyon - Trst - Divača / Koper - Divača - Ljubljana - Budimpešta - ukrajinska meja, ki predstavlja prednostni projekt št. 6 TEN-T skladno s Sklepom št. 661/2010/EU o smernicah Unije za razvoj vseevropskega prometnega omrežja.
Postaja je zastarela in kot taka je ozko grlo na 6. prednostnem projektu TEN-T. Projekt ureditve vozlišča Pragersko predvideva izvedbo tirov in tirnih naprav, cestnih ureditev, premostitvenih objektov in cevnih prepustov, objektov visokih gradenj, rušenj in prestavitev objektov, prestavitve in zaščito komunalnih vodov in vodnogospodarske ureditve, za kar je potrebno izdelati projekt za pridobitev gradbenega dovoljenja in projekt za izvedbo. Z ureditvijo vozlišča Pragersko bo povečana njegova prepustna in prevozna zmogljivost, z izboljšanjem tehničnih elementov se bo zagotovila kategorija D4 ter ustrezno priključevanje na načrtovano modernizirano železniško progo Pragersko – Ormož – Hodoš. Hkrati se bo povečala prometna varnost in odprava negativnih vplivov na okolje.
Projekt bo zaključen predvidoma do decembra 2015.
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Remont in Obvoz dela ŽP na Pragerskem !
A to ne spada v projekt "Elektrifikacija in obnova proge Pragersko-Hodoš" ???
okoljsko poročilo>http://www.slovenska-bistrica.si/dokument.aspx?id=2670
okoljsko poročilo>http://www.slovenska-bistrica.si/dokument.aspx?id=2670
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Remont in Obvoz dela ŽP na Pragerskem !
poglej slika projekt tudi letos spomladi prvi dela naprej....
glej link ; http://www.eurocitycard.blogspot.com/20 ... ditev.html" onclick="window.open(this.href);return false;
lp,miro
glej link ; http://www.eurocitycard.blogspot.com/20 ... ditev.html" onclick="window.open(this.href);return false;
lp,miro
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Remont in Obvoz dela ŽP na Pragerskem !
Mogoče drugo leto začnejo z deli če ne bo dodatnih težav pa še to je preoptimistično (odkup zemljišč, dovoljenja, javna naročila,...)Projekt bo zaključen predvidoma do decembra 2015.
Državni prostorski načrt je osnova za izdelavo projekta za pridobitev gradbenega dovoljenja in pravna podlaga za odkup zemljišč oziroma pridobitev služnosti. Gradnja načrtovanih objektov se lahko začne po izvedenih odkupih oz. urejenih služnostih in pridobitvi gradbenega dovoljenja.
Vir-http://www.eurocitycard.blogspot.com/20 ... ditev.html
Re: Remont in Obvoz dela ŽP na Pragerskem !
AKTUALNA JAVNA NAROČILA:
Izdelava Projekta za pridobitev gradbenega dovoljenja (PGD) in Projekta za izvedbo (PZI) za ureditev vozlišča z ureditvijo železniške postaje Pragersko
Rok za oddajo ponudb: 8. 9. 2014 do 10:00 ure
Vir(razpisna dokumentacija):http://www.mzip.gov.si/si/javne_objave/javna_narocila/
Izdelava Projekta za pridobitev gradbenega dovoljenja (PGD) in Projekta za izvedbo (PZI) za ureditev vozlišča z ureditvijo železniške postaje Pragersko
Rok za oddajo ponudb: 8. 9. 2014 do 10:00 ure
Vir(razpisna dokumentacija):http://www.mzip.gov.si/si/javne_objave/javna_narocila/
Re: Remont in Obvoz dela ŽP na Pragerskem !
• Prenova železniškega vozlišča Pragersko: 184 milijonov evrov, začetek gradnje leta 2017
http://izvozniki.finance.si/8817166/Log ... otrebujemo
Prosil bi da se naslov teme spremeni v "prenova železniškega vozlišča Pragersko".
http://izvozniki.finance.si/8817166/Log ... otrebujemo
Prosil bi da se naslov teme spremeni v "prenova železniškega vozlišča Pragersko".
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Remont in Obvoz dela ŽP na Pragerskem !
Letos mesec junij ali julij bo začetek delo progo na pragerskem ( cca enoleto delo in remont progo) .... ( kolegi govori od ŽGP )
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Remont in Obvoz dela ŽP na Pragerskem !
Letos Pragersko še zdaleč ne pride na vrsto.....
Tako da, Miro, ni treba vedno napisat vsega, kar slišiš.....
Tako da, Miro, ni treba vedno napisat vsega, kar slišiš.....
Re: Remont in Obvoz dela ŽP na Pragerskem !
Miro je sanjač in pozitivna oseba ni ga treba linčat!
Javni razpis za izbor gradbinca naj bi bil objavljen v drugi polovici tega leta. Začetek del po vsej verjetnosti šele drugo leto spomladi!
Na spletni strani direkcije pa piše tole(gre še za star projekt ocenjen na 180 m, zdaj je 80 m.):
Časovnica:
- trenutno je v teku postopek izbora izdelovalca projektne dokumentacije faze PGD in PZI
- v letu 2016 je cilj pridobitve vseh zemljišč za gradnjo, izvedba projektne dokumentacije faze PGD in PZI ter pridobitev gradbenega dovoljenja
- predviden začetek prve faze gradnje je v letu 2017
Lahko bi naslov teme spremenili v Vozlišče Pragersko-nadgradnja ali nekaj podobnega!
Javni razpis za izbor gradbinca naj bi bil objavljen v drugi polovici tega leta. Začetek del po vsej verjetnosti šele drugo leto spomladi!
Na spletni strani direkcije pa piše tole(gre še za star projekt ocenjen na 180 m, zdaj je 80 m.):
Časovnica:
- trenutno je v teku postopek izbora izdelovalca projektne dokumentacije faze PGD in PZI
- v letu 2016 je cilj pridobitve vseh zemljišč za gradnjo, izvedba projektne dokumentacije faze PGD in PZI ter pridobitev gradbenega dovoljenja
- predviden začetek prve faze gradnje je v letu 2017
Lahko bi naslov teme spremenili v Vozlišče Pragersko-nadgradnja ali nekaj podobnega!
Re: Remont in Obvoz dela ŽP na Pragerskem !
26.06.2017 , Finance
https://tl.finance.si/8858406/To-so-inf ... =499568775Pri železnicah sicer ne bomo dosegli rekordnega leta 2014 ali 2015, ko se je zaključevala prejšnja evropska finančna perspektiva, vendar zdaj na DRSI delajo predvsem na tem, da razpise v sedanji finančni perspektivi bolj enakomerno razporedijo in da ohranijo enakomeren ritem naložb.
Te dni je na DRSI aktualnih približno 50 razpisov, ki so večji od milijona evrov, izvajalcem pa bodo prinesli več kot 200 milijonov evrov novih poslov. Nekaj je že objavljenih in so v fazi pregleda ponudb ter odločanja, nekaj jih je še v pripravi. Pred kratkim je denimo konzorcij, ki ga vodi Kolektor Koling skupaj s CPG in SŽ-ŽGP zmagal na razpisu za nadgradnjo proge Rimske Toplice - Laško in Laško - Celje, posel je težek 47,2 milijona evrov. Gre za ta hip največji razpis pri prenovi železnic. V nekaj tednih bo objavljen tudi razpis za nadgradnjo vozlišča Pragersko, gre za projekt, vreden med 70 in 80 milijoni evrov.
Za julij napovedujejo tudi odločitev glede nadgradnje signalnovarnostnih naprav na progi Zidani Most - Šetnilj. Najugodnejšo ponudbo (40 milijonov evrov) je oddal konzorcij, ki ga vodi SŽ-ŽGP, partner v konzorciju pa je češki AŽD iz Prage, ki opremlja železnice na Češkem in drugod v regiji.
Re: Remont in Obvoz dela ŽP na Pragerskem !
Izvedba ureditve vozlišča z ureditvijo železniške postaje Pragersko
http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/243 ... ocilo.html
Re: Remont in Obvoz dela ŽP na Pragerskem !
Pred leti je bila ta investicija ocenjena na mislim da natanko 180 milijonov €, sedaj naj bi stala manj kot 100 milijonov €.
Zanima me, kaj so "oklestili", da se je stvar pocenila?
p.s. če sem zgrešil s številkami, mi oprostite, je že dalj časa nazaj pisalo, pa vse si tudi ne morem zapomnit
Zanima me, kaj so "oklestili", da se je stvar pocenila?
p.s. če sem zgrešil s številkami, mi oprostite, je že dalj časa nazaj pisalo, pa vse si tudi ne morem zapomnit
Re: Remont in Obvoz dela ŽP na Pragerskem !
Nekje sem bral da je bilo za Pragersko načrtovano preklapljanje med različnimi napetostmi. Šentilj - Pragersko avstrijska napetost, južno pa 3kV. Verjetno tudi 25kV z madžarske smeri.
Re: Remont in Obvoz dela ŽP na Pragerskem !
To bi bilo zelo zanimivo ampak močno dvomim glede na to, da ravno obnavljamo Hodoš. Prav tako je 15kV 16,7Hz najbolj zajeban način napajanjaledeni napisal/-a:Nekje sem bral da je bilo za Pragersko načrtovano preklapljanje med različnimi napetostmi. Šentilj - Pragersko avstrijska napetost, južno pa 3kV. Verjetno tudi 25kV z madžarske smeri.
Po mojem, če bo kaj takega bo vse na 25kV 50Hz
Re: Remont in Obvoz dela ŽP na Pragerskem !
Tole z AC sistemi po Štajerskem in Prekmurju so več ali manj sanjarije. Če so bile izražene v obliki trditev o načrtovanih delih, so prišle od ljudi tipa Miro, ki nas redno razveseljuje s "plani" s področja potniškega prometa (domačega in mednarodnega).
Res ne vem katera nacija bi, recimo, smatrala da je prometna povezava drugega največjega mesta v smeri sosednje države pomembnejša od povezave proti prestolnici lastne države. Prav vse, kar velja glede sitnosti pri potovanju iz Maribora proti severu, bi v tem primeru veljalo za potovanje proti jugu.
Če se mene vpraša, do menjave sistema elektro vleke v Sloveniji ne bo prišlo še 100 let. Niti sorazmerno trivialnega projekta GSM-R nismo sposobni speljati v rokih, pa se stari in novi sistem med seboj nič ne tepeta in bi začasno (recimo nekaj mesecev) lahko obratovala vzporedno. Pri menjavi sistema elektrovleke to pač ni možno.
Res ne vem katera nacija bi, recimo, smatrala da je prometna povezava drugega največjega mesta v smeri sosednje države pomembnejša od povezave proti prestolnici lastne države. Prav vse, kar velja glede sitnosti pri potovanju iz Maribora proti severu, bi v tem primeru veljalo za potovanje proti jugu.
Če se mene vpraša, do menjave sistema elektro vleke v Sloveniji ne bo prišlo še 100 let. Niti sorazmerno trivialnega projekta GSM-R nismo sposobni speljati v rokih, pa se stari in novi sistem med seboj nič ne tepeta in bi začasno (recimo nekaj mesecev) lahko obratovala vzporedno. Pri menjavi sistema elektrovleke to pač ni možno.
LP, Metod