ETCS Level1 - GSM-R
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Bazne postaje že sevajo smrt po okoliškem prebivalstvu , le zaradi poporodnih težav kar pogosto ugasnejo. Postajni sistemi pa so tudi že vklopljeni, le v uporabi še niso. Se še pegla celoten GSMR sistem.
Kdaj bo šlo v uporabo?
https://www.youtube.com/watch?v=x9GaZV-bhPw
Kdaj bo šlo v uporabo?
https://www.youtube.com/watch?v=x9GaZV-bhPw
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Čakajo, da Cmero najde čas in bo svečano otvoril ( spravil v pogon ) celotni sistem.
Simpl je tanartabul.
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Kdo pa je Cmero? Nisem na forumu zasledil nobenega s tem imenom, pa tudi drugače ne poznam nobenega Cmerota, ki bi moral to odpreti....bisabre napisal/-a:Čakajo, da Cmero najde čas in bo svečano otvoril ( spravil v pogon ) celotni sistem.
Je pa zanimivo, da gre za projekt podprt z EU sredstvi, pa še ni zagnan, kljub temu, da se je prejšnja finančna perspektiva zaključila. Se govori o kakšnem vračanju sredstev? Sem delal na enem projektu iz prejšnje perspektive in je šlo vse na glavo samo zaradi rokov...
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Na facebooku v skupini Železniški navdušenci, sem prebral objavo enega, ki je zapisal, da je bilo zadnje testiranje GSM-R uspešno in da sledi le še zadnje testiranje pred predajo v uporabo.
Je to res?
Je to res?
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Zakaj ne bi bilo res?gorican napisal/-a:Na facebooku v skupini Železniški navdušenci, sem prebral objavo enega, ki je zapisal, da je bilo zadnje testiranje GSM-R uspešno in da sledi le še zadnje testiranje pred predajo v uporabo.
Je to res?
Vendar bo treba opremiti še vozna sredstva.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Pa ne da ne bi verjel
Koliko časa pa bo potrebno, da se stvar namesti na vse vlake?
Koliko časa pa bo potrebno, da se stvar namesti na vse vlake?
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Odvisno od prevoznika in vozila. Sodobna vozila imajo v osnovi vse predpripravljeno za GSM-R (in tudi kakšen ETCS) in če prevoznik (lastnik vozila) izda naročilo ponudniku, ki že ima razvito rešitev za tisti tip vozila, je stvar lahko končana hitro (recimo nekaj tednov). Starejša vozila o GSM-R ne vedo ničesar, standardizirane GSM-R pa ne obstajajo, zato je dela z vgradnjo (in prilagajanjem) več.gorican napisal/-a:Koliko časa pa bo potrebno, da se stvar namesti na vse vlake?
Že v razpisu SŽ se je videlo, da stvar ne bo enostavna (in ne poceni), saj ima skoraj vsak tip lokomotive oz. garniture drugačne sisteme napajanja naprav (večinoma sicer enosmerno, vendar različnih napetosti), vsakega tipa vozil pa je samo po nekaj kosov. Kar pomeni, da bo ponudnik moral razviti rešitev prilagoditve napajanja za vsak tip lokomotive posebej, ga stestirati, morebiti pridobiti kakšne certifikate ...
LP, Metod
Re: ETCS Level1 - GSM-R
O čem sanjaš ti? GSM-R ni nič drugega kot digitalni RDN (RDZ) Kolikor sem seznanjen je potrebno le zaenjati tiste stare telefunkne z novimi RDZ napravami, takšnega tipa kot recimo na seriji 541, menda pa GSMR lahko deluje tudi na takšnih napravah ki so na SŽ 312.mkx napisal/-a:Odvisno od prevoznika in vozila. Sodobna vozila imajo v osnovi vse predpripravljeno za GSM-R (in tudi kakšen ETCS) in če prevoznik (lastnik vozila) izda naročilo ponudniku, ki že ima razvito rešitev za tisti tip vozila, je stvar lahko končana hitro (recimo nekaj tednov). Starejša vozila o GSM-R ne vedo ničesar, standardizirane GSM-R pa ne obstajajo, zato je dela z vgradnjo (in prilagajanjem) več.gorican napisal/-a:Koliko časa pa bo potrebno, da se stvar namesti na vse vlake?
Že v razpisu SŽ se je videlo, da stvar ne bo enostavna (in ne poceni), saj ima skoraj vsak tip lokomotive oz. garniture drugačne sisteme napajanja naprav (večinoma sicer enosmerno, vendar različnih napetosti), vsakega tipa vozil pa je samo po nekaj kosov. Kar pomeni, da bo ponudnik moral razviti rešitev prilagoditve napajanja za vsak tip lokomotive posebej, ga stestirati, morebiti pridobiti kakšne certifikate ...
ETCS pa je nekaj povsem drugega.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Ja, in kaj ti misliš, da v vsaki trgovini z električnim šrotom (Merkur, BigBang, ...) prodajajo telefone GSM-R z ravno prav dolgim antenskim kablom in ravno pravo anteno za na streho za Đure z 68,7 voltnim napajanjem? Ne vem na pamet, sem pa bral tale razpis in se spomnim, da majo zadevna vozila (lokomotive in garniture) vsaj ene 3 ali 4 različne napetosti napajanja in rahlo dvomim, da je telefon GSM-R (v ožjem smislu, brez dodatne periferije) kar tako toleranten za napajanje od 36 do 220V (enosmerno).desiro napisal/-a:O čem sanjaš ti? GSM-R ni nič drugega kot digitalni RDN (RDZ) Kolikor sem seznanjen je potrebno le zaenjati tiste stare telefunkne z novimi RDZ napravami, takšnega tipa kot recimo na seriji 541, menda pa GSMR lahko deluje tudi na takšnih napravah ki so na SŽ 312.mkx napisal/-a:Odvisno od prevoznika in vozila. Sodobna vozila imajo v osnovi vse predpripravljeno za GSM-R (in tudi kakšen ETCS) in če prevoznik (lastnik vozila) izda naročilo ponudniku, ki že ima razvito rešitev za tisti tip vozila, je stvar lahko končana hitro (recimo nekaj tednov). Starejša vozila o GSM-R ne vedo ničesar, standardizirane GSM-R pa ne obstajajo, zato je dela z vgradnjo (in prilagajanjem) več.gorican napisal/-a:Koliko časa pa bo potrebno, da se stvar namesti na vse vlake?
Že v razpisu SŽ se je videlo, da stvar ne bo enostavna (in ne poceni), saj ima skoraj vsak tip lokomotive oz. garniture drugačne sisteme napajanja naprav (večinoma sicer enosmerno, vendar različnih napetosti), vsakega tipa vozil pa je samo po nekaj kosov. Kar pomeni, da bo ponudnik moral razviti rešitev prilagoditve napajanja za vsak tip lokomotive posebej, ga stestirati, morebiti pridobiti kakšne certifikate ...
ETCS pa je nekaj povsem drugega.
LP, Metod
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Zakaj se pričkate okoli tega? SŽ so obljubljale ta komunikacijski "presežek" pa naj se z nameščanjem slednjega tudi ukvarjajo. Je pa logično, da mora biti t.i. "baza" primerna za namestitev, a kot vedno je pri nas tako, da se marsikaj dela mic po mic, velikokrat pa tudi prehiteva operativne zmogljivosti. Če povem enostavneje, ali nimamo hardware, software pa, ali obratno. SŽ pač niso izjema, "hudo kunštni" GSM-R zato še vedno ni 100% zalaufal. Bo že enkrat. Mi smo se tudi pred dobrim 1/4 stoletja odcepili in kao spremenili sistem, a kot kaže, smo se samo odcepili, ostalo je pač tako kot je bilo.
Simpl je tanartabul.
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Za Đuro ne bi vedel ampak glede na to da ima vgrajeno neko radio postajo za premik, mislim da je za napajanje poskrbljeno? Druge lokomotive in garniture pa kolikor vem tudi imajo neke stabilizatorje na neke normalne napetosti 24 V 220 V itd...mkx napisal/-a: Ja, in kaj ti misliš, da v vsaki trgovini z električnim šrotom (Merkur, BigBang, ...) prodajajo telefone GSM-R z ravno prav dolgim antenskim kablom in ravno pravo anteno za na streho za Đure z 68,7 voltnim napajanjem? Ne vem na pamet, sem pa bral tale razpis in se spomnim, da majo zadevna vozila (lokomotive in garniture) vsaj ene 3 ali 4 različne napetosti napajanja in rahlo dvomim, da je telefon GSM-R (v ožjem smislu, brez dodatne periferije) kar tako toleranten za napajanje od 36 do 220V (enosmerno).
Sicer pa stvar se lahko reši tako da se recimo na lokomotive ki več ali manj vozijo po glavnih progah slednje namesti takoj, ostale pa se opremlja sproti, do takrat se le zagoovi GSM-R prenosni telefon. Sem ga videl na obisku pri kolegu v Nemčiji izgleda kot malo starejša bolj odporna in kompaktna verzija mobitela ki ga poznamo sedaj.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Ene par mesecev nazaj je Mes napovedal da mislijo do 2025 zamenjat komplet vozni park, razen Živ.
Ne vem kaj ma potem sploh smisel to vgrajevat v iztrošena in povsem zastarela (dizelska) vozila glede na postavljeno strategijo (ki pa se zavedam, da se kot običajno zna zavleči), če pa naj bi šlo vse tako ali tako v odpis čez 8 let.
Teh 8 let naj še terajo dva vzporedna sistema, za tisti denar, ki ga mislijo pa namenit za nadgradnje sistemov pa naj raje kupijo kakšno novo lokomotivo.
To je tako kot da bi danes Jugota vgrajeval klimo.
Mi je pa pač jasno, da se tu ne gremo gospodarnega ravnanja, ampak bolj to, da bo en spet fejst zaslužil... Upam da pride tale lopovščina v medije, pa naj jih raztrgajo, bandite.
Ne vem kaj ma potem sploh smisel to vgrajevat v iztrošena in povsem zastarela (dizelska) vozila glede na postavljeno strategijo (ki pa se zavedam, da se kot običajno zna zavleči), če pa naj bi šlo vse tako ali tako v odpis čez 8 let.
Teh 8 let naj še terajo dva vzporedna sistema, za tisti denar, ki ga mislijo pa namenit za nadgradnje sistemov pa naj raje kupijo kakšno novo lokomotivo.
To je tako kot da bi danes Jugota vgrajeval klimo.
Mi je pa pač jasno, da se tu ne gremo gospodarnega ravnanja, ampak bolj to, da bo en spet fejst zaslužil... Upam da pride tale lopovščina v medije, pa naj jih raztrgajo, bandite.
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Vsi vlaki na relaciji Maribor Spilje imajo GSM-R. Uporabja se prenosen GSM-R katerega dostavi na postaji Maribor premikalno osebje strojevodji. O ETCS- pa ps raje ne bi...
Re: ETCS Level1 - GSM-R
če je tale prispevek izpred mesecev poln pesimizma
LPL
je tale http://www.railjournal.com/index.php/si ... -etcs.html bolj optimističen. Napoveduje se obilna uvedba ETCS na lokomotivah DB Carga, Mercitalia, Nizozemski,.... Seveda vse z pomočjo EU.http://m.railjournal.com/index.php/blog ... l?channel=
LPL