Pa še ene par stvari:
-> DEJSTVO: gostota prebivalcev v Sloveniji je večja od 100 p/km^2 in sicer 102,4 v letu 2015. Vir: http://ec.europa.eu/eurostat/tgm/graph. ... olbox=sort. Smo le malo pod povprečjem EU, ki je bilo 117,6 p/km^2 v letu 2015. Obstajajo tudi države z manjšo gostoto prebivalstva, ki imajo bolje razvito železnico in JPP nasploh (Španija, Irska...).Sem že povedal. Slovencev nas je manj kot 100 na kvadratni kilometer. To si vcepite v glavo.
+ Odraz prometnih tokov ni nujno odvisen od gostote prebivastva in kar se tega tiče smo v Sloveniji zelo specifični. V Sloveniji so to tranzitni turistični in tovorni tokovi, ki naredijo na naših avtocestah kar veliko štalo.
-> Ja, trenutno niso primerljive. In dokler nimamo razvitega JPP tako kot oni, ne bodo primerljive.Ok, sedaj nekdo bo pa povedal, saj na vzhodnih, centralnih Turah, Tirolskem pa ni toliko, pa imajo urni takt. Tudi to drži, ampak te turistične deležele Avstrije in Švice, ter južna Tirolska, niso primerljive s Slovenijo (morda edino TNP z okolico se lahko kosa po malem, ampak preveč ljudi na enem mestu, bolj škodi, kot koristi za turizem)
-> Prometne infrastrukture se nikoli ne gradi za danes, ampak za vsaj 20 let vnaprej. Prometno povpraševanje in prometna ponudba sta namreč recipročna. Res je, da nima smisla graditi super sodobne infrastrukture (p. ponudba) npr. za povezavo 2 majhnih vasic s 100 prebivalci (p. povpraševanje), ki nimata možnosti širjenja,Sedaj pa se vprašaj. Koliko ljudi pa je dnevnih migrantov (v to skupino ne moreš šteti ljudi, ki jim je cilj, stran od železnice) vsako uro po Dravski dolini in to številko deli s številom sedežev povprečne garniture. Pa hitro prideš, da kakšna vlka investicija v to progo precej vprašljiva.
ampak prometnega povpraševanja pa brez prometne ponudbe vseeno ni. Jasno, da se Korošci vozijo na delo v Avstrijo oz. delajo na SLO Koroškem, če pa do Maribora/Velenja/Celja vodijo dolge in nevarne poti. Seveda bi bil vzorec čisto drugačen, če bi bile poti hitre, varne... kar npr. omogoča dobra železniška infrastruktura.
Podobni principi veljajo za turizem, ki je zelo odvisen od prometne ponudbe.
Pa še glede nečesa je Slovenija hudo specifična: velika večina naših večjih naselji je lociranih v majhnih kotlinah -> le te so zelo občutljive na onesnaževanje zraka. Poleg tega imamo v Sloveniji tudi ogromno vodnih virov in tudi ti so zaradi sestave tal izjemno občutljivi. Prav tako je Slovenija majhna, zaradi česar je vsak kvadr. meter pomemben.
Zato bi morala imeti železnica pri nas še toliko večji pomen, ko pa ima bistveno manj negativnih vplivov na okolje, kot pa cesta.