Kaj imajo pa Italijani pri vsem tem?Re 4/4 napisal/-a:Tako dolgo, da jo bo EU komisija izbrisala iz zemljevida zaradi nedoseganja standardov.preglednik napisal/-a:. Kar pa se tiče proge Divača Koper mislim da bo obstoječa še dolgo zadoščala.
http://imss.dz-rs.si/IMiS/ImisAdmin.nsf ... ee95489ac5
X. in V. koridor sta že zdavnaj izgubljena in se bosta, ne glede na EU želje, križala na Dunaju. Kdo bo pa vozil na Ture-Balkan? @holding bi dejal. "Švaba" že danes ve, nix Slovenija. Munchen-Salzburg/Passau-Linz-Dunaj-Budimpešta-Romunija, že uspešno dela. RCA ne bo nič prepustil naključju, še Madžari imajo po novem isti sistem vodenja kot Avstrijci. Ture pa tako ostanejo takšne kot so. Tistie tri odseke, ki so enotirni pa lahko ostanejo enotirni, imajo obvoz čez Leoben, če se kaj zgodi. Glavna proga po Tirolski pa je tako že končana, Kufstein-Franzensfeste po odprtju Brenner-ja 120 km/h "lagano sportski". Verona z "lačnimi"' prevozniki ni daleč. Še teta Doroteja pokimala za širitev Rosenheim-a. Tako, da Koper izgubi še glavno zaledje Bavarske. Tako ostane le še V4, v katerega vlaga Slovenija ves denar (Zidani-Most-Špilje/Hodoš, če ne bo krize še Ljubljana-Zidani Most). Sedaj se pa odločite. Drugi tir še ima možnost biti glavna luka za terminale v Budimpešti, Žilini, Brnem, Katowicam...ampak z obstoječo progo in Italijani ne...
Počasna vožnja Sava - Zagorje
Re: Počasna vožnja Sava - Zagorje
Re: Počasna vožnja Sava - Zagorje
Še dobro, da nisi napisal kot v časih Marije Terezije. Sicer pa ko tako hvliš, kako hitro se je včasih vozilo, kolikolokomotiv iz časa FJ, to je v 2. polovici XiX. stoletja je peljalo hitreje od 60 km/h? še na koncu parne dobe, so le redke serije dosegale hitrosti 80 km/h. Pa še to so težko dosegle. Res pa so takrat na železnicah bili drugačni standardi. Danes se pač kupuje lokomotive za 230 km/h, najhitreje pa lahko vozijo na omrežju JŽI celih 120 km/h. vendar so potovalni časi potniških in ICS vlakov neprimerljivi s hitrostmi v časih tvojega vizionarja.Problem naših železnic ni samo nova povezava Divača - Koper, temveč splošna nerazvitost celotnega omrežja SŽ. Smo pač trideset let prespali. Hitrosti enake kot za časa Franca Jožefa kljub nekaterim remontom in novim odsekom. Sploh pa če ga že omenjam: bil je edini pravi vizionar na področju železnic pri nas, od njegovih časov pa do danes.
In če je omrežje nerazvito, in smo trideset let (skoraj vseh 30 v demokraciji) prespali se pač odločimo za pošlihtat najprej najbolj kritičen odsek. Če je bil FJ vizionar bi se dalo razpravljati, gospodarsko stanje države je bilo na nivoju Rusije in malo boljše kot Turčije, in vizionarstvo na področju železnice očevidn ni rešilo temeljnega problena, neobstoj industrije razen na Češkem in Moravskem. Hudič je samo to, da takšnile "visionarji" s svojim kvasanjem dodobra zavirajo investicije v JŽI RS, primer državljan K.
LPL
Re: Počasna vožnja Sava - Zagorje
Koper-Trst, ki jo je predlagal @preglednik, ki je omenil, kot bolj nujna alternativa drugemu tiru. Če sem prav seznanjen, tako drugo leto odprejo nov terminal v Scalo Legnami. Kdo si bo potem v Italiji želel to alternativo? Povezovanje z Italijani, pa je itak kot sklenjanje posla s hudičem. Sploh s kakšno Mercitalio.trocken napisal/-a:
Kaj imajo pa Italijani pri vsem tem?
Re: Počasna vožnja Sava - Zagorje
Še zmeraj ne vem, kaj imajo Italijani z našim zaostajanjem za razvojem. Prepričan sem, da za luko Koper ni prav nič izgubljenega, če bi vlaki vozili preko Trsta, oz. preko Sežane in Pontebbane proti severu v Avstrijo, Nemčijo, v države torej, ki jih imaš ti že kot izgubljene za luko, če sem te prav razumel. Vozile pač ne bodo SŽ, uporabnino bo pobirala neka druga država, ampak zakaj bi to luko Koper moralo zanimati ?? Da bi pa Italijani nagajali pri prevozih, nak, malo morgen. Denarja se ne branijo, v to sem prepričan.
Re: Počasna vožnja Sava - Zagorje
Splošno mnenje je, da to slabo vplivalo na razvoj Luke Koper. Še posebej če bi konkurentu praktično čez dvorišče vozili. Brez skrbi, da bi bili problemi, če bi kakih 50 vlakov iz naše Luke peljalo skozi Trst od čisto realnih do umetnih...
Bi pa vprašal ali so kakšne ocene koliko tovora gre mimo Slovenije, glede na to, da sta X in V koridor izgubljena?
Bi pa vprašal ali so kakšne ocene koliko tovora gre mimo Slovenije, glede na to, da sta X in V koridor izgubljena?
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Počasna vožnja Sava - Zagorje
Ti koridorji so samo neko politično manevriranje in nič drugega. Le zakaj naj bi Italijani vozili blago preko celotne Slovenije v Avstrijo če ga pa la lahko direktno (Pontebana - 5. koridor). In če Balkan trenutno gospodarsko spi, komu je še potreben 10. koridor. Koridorji so tam, kjer so potrebe in možnosti, ne pa kjer si izmislijo politiki.
preglednik
Re: Počasna vožnja Sava - Zagorje
Za prvi stavek, nikjer nisem omenjal, da so Italijani krivi za naš zaostanek, ampak, da za progo Koper-Trst ne bodo mirno gledali in bodo zagotovo ovirali promet do Kopra. Bo pač viden podoben prizor, kot RCCS v Postojni. Ali pa bodo zahtevali ponovni popolni preizkus zavor na meji, kot preventiva, da se Brenner 22.12. 2017 ne ponovi, čeprav je bil vlak od Mercitalie. Tudi Avstrijci ne skačejo od veselja s Pontebbano. Samo spomni se, kako so RCA-ju čez noč prepovedali vožnjo s serijo 1142 in 1144, čeprav sta vedno vozili brez problma. In to je že prvi alarm.trocken napisal/-a:Še zmeraj ne vem, kaj imajo Italijani z našim zaostajanjem za razvojem. Prepričan sem, da za luko Koper ni prav nič izgubljenega, če bi vlaki vozili preko Trsta, oz. preko Sežane in Pontebbane proti severu v Avstrijo, Nemčijo, v države torej, ki jih imaš ti že kot izgubljene za luko, če sem te prav razumel. Vozile pač ne bodo SŽ, uporabnino bo pobirala neka druga država, ampak zakaj bi to luko Koper moralo zanimati ?? Da bi pa Italijani nagajali pri prevozih, nak, malo morgen. Denarja se ne branijo, v to sem prepričan.
Kar pa se tiče Bavarske. Zanimivo razmišljanje. Vse države se trudijo tovor speljati, čim dlje čez svoje ozemlje. To prinaša neposredno in posredno denar. Ne vem, zakaj bi morala Slovenija ta denar podarjati drugim, če bi ga pa lahko dobila sama. Problem Bavarske bo postal pač ta, zakaj bi vozil do Kopra, če lahko pustim v Benetkah ali Trstu. Lahko pa grem še bolj južno v Livorno ali pa čisto dol na škorenj. Nihče ne bo ustanavljal družbe v Sloveniji, da bo vozil teh par kilometrov. Pa saj bodo stroški podjetja v Sloveniji znašali več, kot pa letni dobiček za teh par kilometrov. O tovoru po Bohinjski progi pa pozabi, ker ne ustreza nobenim standardom. Dvomim, da si želi kdo redni tovorni promet po progi iz vidika turizma. Avstrijci so se odpovedali konkretni posodobitvi Turske proge (delno zaradi turizma) in so so se nagnili k Brennerju. Koper bo ostal samo še rezerva, brez drugega tira pa brez tovora. Nemški špediterji ne bodo gledali pa čakali, ko se bo zabilo, pa četudi na relaciji Koper-Trst z nagajanjem, ker bi Trst gledal, kako tovor gre mimo njega.
Za X. koridor Avstrijci (RCA) pravijo, da so v obdobju 9. mesecev med Piräus luko in srednjo Evropo prepeljali 200 tovornih vlakov, via Budimpešta. In to je samo prdec, kar pride iz juga in jugovzhoda. In ima @preglednik prav. Politično manevriranje in dogovarjanje (izmišljanje) politikov Kitajske in ostalega sveta za obvoz mimo Slovenije. Srbi pa so se tako nagnili proti Budimpešti. Izgubljeni X. koridor pa na Hrvaški strani propada in se znižuje hitrost, leto za leto. Hebeš dogovor, zgodovina je očitno važna!anzovc napisal/-a:
Bi pa vprašal ali so kakšne ocene koliko tovora gre mimo Slovenije, glede na to, da sta X in V koridor izgubljena?
Re: Počasna vožnja Sava - Zagorje
Bohinjke nisem omenjal. V mislih sem imel, da bi se luka Koper povezala z eno izmed privatnih podjetij v Furlaniji (FUC, INRAIL oz. FUROIMURO ali kakšno drugo, saj se jih ne manjka), jo mogoče dokapitalizrala, dokupila lokomotive in prevažala svoj tovor po Pontebbani do Trbiža. Zakaj bi to Italijani ovirali ? Kar pa se luke Trst tiče. Lansko leto je bilo za njih prelomno. Dobili so status prostocarinske cone, kjer se lahko polizdelki iz vzhoda nahajajo do 60 dni,(najdaljša doba v Evropi), se jih dodela, doda etiketa "made in EU" in razpošilja po Evropi. In direktor pristaniške uprave D Agostino je jasno dejal, da je to in ne štetje vlakov in vagonov njihov primarni cilj. Saj to prinaša nova delovna mesta v lokalno gospodarstvo. Sicer pa mislim, da smo zašli iz osnovne teme in bom raje končal.
Re: Počasna vožnja Sava - Zagorje
Tukaj je tema o počasni vožnji. Bil bi čas, da se preneha s temi koridoeji in obvozi preko trsta. Boma pa dodal samo to: vsi tisti ki podpirajo povezavo na Trst me spominjajo na tiste slovenske sosede, ki ugotovijo, da se jim ne splača obnovoti/modernizirati poti do svoje parcele, računajoč, da bodo s kratko povezavo uporabljali kar sosedovo lepo novo pot. In če se tem modelom zdi to pravično, jim pa lahko pomaga samo še ljubi bog.
Pa brez zamere sanjači. L
Pa brez zamere sanjači. L
Re: Počasna vožnja Sava - Zagorje
Ni problema! Razloži to svojo mikroteorijo o "obvozih" preko deset kilometrov oddaljenih krajev še Kitajcem, Korejcem, direktorju Mercedesa...Ljubitelj napisal/-a:Tukaj je tema o počasni vožnji. Bil bi čas, da se preneha s temi koridoeji in obvozi preko trsta. Boma pa dodal samo to: vsi tisti ki podpirajo povezavo na Trst me spominjajo na tiste slovenske sosede, ki ugotovijo, da se jim ne splača obnovoti/modernizirati poti do svoje parcele, računajoč, da bodo s kratko povezavo uporabljali kar sosedovo lepo novo pot. In če se tem modelom zdi to pravično, jim pa lahko pomaga samo še ljubi bog.
Pa brez zamere sanjači. L
Re: Počasna vožnja Sava - Zagorje
Zakaj bi jaz razlagal nekim firmam vožnjo okoli riti v žep. Se ne ukvarjam z logistiko, se pa na stara leta trudim ohraniti zdravi in predvsem pošetno pamet! Lahko pa to store avtorji v Sloveniji precej razširjene teorije o vožnji okoli titi v žep.
LPL
LPL
Re: Počasna vožnja Sava - Zagorje
http://www.delo.si/gospodarstvo/infrast ... koper.html
Kdor tukaj ne vidi bodočih težav...mu ni pomoči.
The end
Trst->državna pomoč->država<->RFI<-Mercitalia->ovira privatnike že danes, kar piše @igor72 o OpčinahTrst je Kopru konkurenca ne toliko zaradi nastopa na istih trgih kot v tem, da ima pristanišče veliko večjo državno finančno pomoč in podporo države pri priključevanju na evropske koridorje.
Kdor tukaj ne vidi bodočih težav...mu ni pomoči.
The end
Re: Počasna vožnja Sava - Zagorje
Poslušajte @ljubitelj-a, biti odvisen od sosedove dobre volje, kako in pod kakimi pogoji boš vozil po njegovem,ni to nobena pametna opcija.Ko se mu dvigne kita,....štop..ipd,...ne sanjarit...
Ni ga junaka...............................................................................................................
Re: Počasna vožnja Sava - Zagorje
Saj na to jaz že nekaj časa redno opozarjam na tem, pa še na kakšnem forumu, kjer ne manjka zblojencev s podobnimi idejami.Poslušajte @ljubitelj-a, biti odvisen od sosedove dobre volje, kako in pod kakimi pogoji boš vozil po njegovem,ni to nobena pametna opcija.Ko se mu dvigne kita,....štop..ipd,...ne sanjarit...
LPL
Re: Počasna vožnja Sava - Zagorje
Kaj ko bi vi, namesto da nakladate na forumu, šli brcat kamne iz tirov ene in edine "diretissime" med Savo in Zagorjem ? Bohinjska proga je namreč zastarela (čeprav 30 let mlajša od Gheggove mojstrovine), zato se tam ne sme (!!) voziti (bog ne daj kakšne posodobitve, Slovenec pozna samo ukinitve), sosedje, čeprav z najsodobnejšo Pontebbano so pa pokvarjeni, torej?
Razložite potem vi Kitajcem in drugim vzhodnjakom, ki pridejo npr. iz Šanghaja, prednosti Kopra in južne, sredozemske, kao hitrejše, ugodnejše, poti pred Hamburgom, Rotterdamom, Bremerhavnom in povrh še rečnimi plovnimi potmi skozi celotno Evropo?
Še dobri so ladarji, ki "rikvercajo" ladje iz Koprskega v Tržaški zaliv in obratno samo zato, ker se v nekih podalpskih "vukojebicah" pač dve plemeni ne razumeta...in nimata medsebojne 10! kilometrske železniške povezave. A to je normalna, moderna logistika ??!
Pri nas se vozi za "džabe", zato da se sploh vozi!! Preveč sem videl, da bi me v kaj drugega kdo prepričal.
No, sedaj pa brcat kamnje na "diretissimo", da ne bo počasne vožnje.
Razložite potem vi Kitajcem in drugim vzhodnjakom, ki pridejo npr. iz Šanghaja, prednosti Kopra in južne, sredozemske, kao hitrejše, ugodnejše, poti pred Hamburgom, Rotterdamom, Bremerhavnom in povrh še rečnimi plovnimi potmi skozi celotno Evropo?
Še dobri so ladarji, ki "rikvercajo" ladje iz Koprskega v Tržaški zaliv in obratno samo zato, ker se v nekih podalpskih "vukojebicah" pač dve plemeni ne razumeta...in nimata medsebojne 10! kilometrske železniške povezave. A to je normalna, moderna logistika ??!
Pri nas se vozi za "džabe", zato da se sploh vozi!! Preveč sem videl, da bi me v kaj drugega kdo prepričal.
No, sedaj pa brcat kamnje na "diretissimo", da ne bo počasne vožnje.