trocken napisal/-a:Kaj ko bi vi, namesto da nakladate na forumu, šli brcat kamne iz tirov ene in edine "diretissime" med Savo in Zagorjem ? Bohinjska proga je namreč zastarela (čeprav 30 let mlajša od Gheggove mojstrovine), zato se tam ne sme (!!) voziti (bog ne daj kakšne posodobitve, Slovenec pozna samo ukinitve), sosedje, čeprav z najsodobnejšo Pontebbano so pa pokvarjeni, torej?
Razložite potem vi Kitajcem in drugim vzhodnjakom, ki pridejo npr. iz Šanghaja, prednosti Kopra in južne, sredozemske, kao hitrejše, ugodnejše, poti pred Hamburgom, Rotterdamom, Bremerhavnom in povrh še rečnimi plovnimi potmi skozi celotno Evropo?
Še dobri so ladarji, ki "rikvercajo" ladje iz Koprskega v Tržaški zaliv in obratno samo zato, ker se v nekih podalpskih "vukojebicah" pač dve plemeni ne razumeta...in nimata medsebojne 10! kilometrske železniške povezave. A to je normalna, moderna logistika ??!
Pri nas se vozi za "džabe", zato da se sploh vozi!! Preveč sem videl, da bi me v kaj drugega kdo prepričal.
No, sedaj pa brcat kamnje na "diretissimo", da ne bo počasne vožnje.
torej hočeš v glavnem povedati, da si za povezava Koper -Trst za tovorni promet in hitra progo za potniški promet na relaciji Lj - Mb kot je predlagal @preglednik ?