Ne da ne bi bila slaba, to bi bila dejansko najboljša možna poteza. Dvomim, da se trenutno lahko dobi boljše vagone, celo novogradnje (Cegielski, Astra), razen pregrešno dragih Siemensovih "Viaggio". S predelavo Gošinih Y vagonov ne prideš daleč, ali dobiš "skropucala" kakršni so naši Beelm-i, ali pa v še slabšem primeru hrvaške neudobne plastik fantastik Beeštije, ki so v Savi ponavadi v tako slabem stanju, da boli glava...pa ne samo zaradi nevzdrževanja, ampak tudi zaradi nekvalitetne gradnje (pa brez zamere, forumski kolegi iz Hrvaške...).desiro napisal/-a: To niti ne bi bila slaba poteza, iz izkušenj vem da so OeBB vagoni ki vozijo recimo na 213 odlični, tako za potnike kot za samo vožnjo takega vlaka...zavora prime kot šus in ko enkrat voziš tak vlak razumeš zakaj Avstrjici "divjajo" na preone iz 100 km /h se po mojem laičnem izračunu mimara ustavi v 300 m če ne manj brez kakršnega koli sunka. Vagoni imajo še ogromno tehnike od selektivnega odpiranja vrat dalje in so tudi zato bolj varni.
Težko pa boš ta sistem vgradil na CIWL AB30 spalnike z njihovimi arhaičnimi navznoter odpirajočimi se vrati. In večina omenjenih avtovlakov ima v sestavi ravno te spalnike.desiro napisal/-a: Ko smo že pri vratih, starejši vagoni so tudi lahko opremljeni s tem sistemom...recimo na nemškem regionalnem vlaku ki sliši na ime Alex vozijo starejši vagoni ki imajo to možnost. Prav tako vgradnja sistema na starejših lokomotivah ni nikakršen bav bav
Alexa pa dobro poznam in je pravi luksuz med regionalnimi vlaki v Nemčiji, pa tudi užitek za ljubitelja klasičnih vagonov.