Intermodalni logistični terminal Ljubljana (ILT)

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 541
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Intermodalni logistični terminal Ljubljana (ILT)

Odgovor Napisal/-a gorican »

Mercator ne bo odstopil od naložbe v novi logistični center

Soinvestitorja projekta na Letališki cesti sta še Slovenske železnice (SŽ) in MGS Kompas, vsi skupaj pa bodo kandidirali za evropska sredstva pri urejanju komunalne infrastrukture. Mestna občina naj bi podroben prostorski načrt sprejela prihodnje leto.

http://www.rtvslo.si/gospodarstvo/merca ... ter/432152
Uporabniški avatar
Solčavec2
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 25
Pridružen: 27.02.2018, 11:08

Re: Intermodalni logistični terminal Ljubljana (ILT)

Odgovor Napisal/-a Solčavec2 »

ODLOK O OBČINSKEM PODROBNEM PROSTORSKEM NAČRTU 412 TOVORNA ŽELEZNIŠKA POSTAJA - DEL

https://www.ljubljana.si/assets/Uploads ... ostaja.pdf

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Slika

Slika

Slika

..............
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Intermodalni logistični terminal Ljubljana (ILT)

Odgovor Napisal/-a ŽAT32 »

A je vodmatski lok tudi del tega projekta :?: :shock:
Uporabniški avatar
Solčavec2
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 25
Pridružen: 27.02.2018, 11:08

Re: Intermodalni logistični terminal Ljubljana (ILT)

Odgovor Napisal/-a Solčavec2 »

Mercatorjeva poslovna stavba v Mostah bo lahko visoka 60 metrov

8. maj 2018

Na majski seji mestnega sveta bodo svetniki obravnavali dopolnjeni osnutek občinskega podrobnega prostorskega načrta za območje tovorne železniške postaje ob Letališki cesti, kjer namerava Mercator urediti velik logistično-distribucijski center s poslovno stavbo in manjšo trgovino.

Degradiranemu območju med Letališko cesto in železniško tovorno postajo v ljubljanskem BTC se v prihodnjih letih obeta temeljita prenova. Na delu tega območja kar stomilijonsko investicijo načrtuje tudi Mercator, ki je ob Kajuhovi ulici in Letališki cesti leta 2016 od Slovenskih železnic kupil slabih 115.000 kvadratnih metrov površin za gradnjo logistično-distribucijskega centra in poslovne stavbe.

Dopolnjeni osnutek občinskega podrobnega prostorskega načrta za del območja ob železniški tovorni postaji, ki ga na željo Mercatorja pripravlja Ljubljanski urbanistični zavod, kaže, da bi Mercator v kotu Letališke ceste in Kajuhove ulice rad gradil poslovno stavbo z manjšo trgovino in podzemno parkirno garažo. Omenjena poslovna stavba bo v delu pri Letališki cesti lahko visoka največ 60 metrov, preostali del stavbe pa bo visok do 20 metrov, določa osnutek prostorskega akta.

Ob poslovni stavbi je vzporedno z Letališko cesto predvidena gradnja do 25 metrov visokega logistično-distribucijskega centra, nad katerim je prav tako dovoljena ureditev poslovnih prostorov. Logistično-distribucijski objekt Mercatorja se bo nad površino in pod njo raztezal na dobrih 92.000 kvadratnih metrih bruto tlorisnih površin. Ob nakupu tega zemljišča so v Mercatorju povedali, da so se za naložbo v logistično-distribucijski center odločili zaradi želje po centralizaciji skladiščne dejavnosti, optimizacije stroškov poslovanja in modernizacije poslovanja. Njihove ambicije po tovrstnem centru je dodatno spodbudil požar v Mercatorjevem skladišču v Zalogu leta 2015.

Poleg Mercatorja sta na območju, ki ga opredeljuje osnutek občinskega podrobnega prostorskega načrta, lastnika več nepremičnin še družbi Kompas Shop in Slovenske železnice, ki skupaj z družbo BTC načrtujejo gradnjo (po prvih ocenah) 140 milijonov evrov vrednega intermodalnega logističnega centra. Ta center bi izkoriščal prednosti tako cestnega kot tudi železniškega tovornega prometa.

Kompas Shop je lastnik zemljišč med Mercatorjevim centrom in načrtovanim podaljškom Bratislavske ceste. Slovenske železnice pa so lastnice zemljišč vzhodno od podaljška Bratislavske ceste, kjer dopolnjeni osnutek predvideva gradnjo dveh večjih in enega manjšega logistično-distribucijskega objekta ter poslovne stavbe ob krožišču.

Podaljšek Bratislavske za boljšo povezavo
Pomemben del pripravljenega osnutka prostorskega načrta je podaljšek Bratislavske ceste. Ta bo od križišča z Letališko cesto vodil mimo rezervoarjev Termoelektrarne toplarne Ljubljana in se priključil na Zaloško cesto. Podaljšek Bratislavske ceste bo urejen kot podvoz pod železniškimi tiri.

Iz prostorskega akta je razvidno, da gre za dvopasovno cesto s pločnikom in kolesarsko stezo na obeh straneh ceste. Ta nova cestna povezava bo vsekakor dobrodošla bližnjica med BTC in Novimi Jaršami ter Fužinami in Štepanjskim naseljem. Ravno prebivalci stanovanjskih blokov v Fužinah in Štepanjskem naselju si že leta želijo boljše povezave svojih naselij z BTC. V osnutku prostorskega akta še piše, da bo podaljšek Bratislavske ceste razbremenil Kajuhovo cesto in vzhodno obvozno cesto. Ob novi cestni povezavi je predvidena tudi ureditev zelenice z drevoredom.

Osnutek prostorskega akta investitorjem na območju tovorne postaje v Mostah dovoljuje fazno gradnjo. V prvi fazi je predvidena gradnja poslovne stavbe in logistično-distribucijskega centra Mercator, prometnega urada ter poslovne stavbe in logistično-distribucijskega objekta ob podaljšku Bratislavske ceste.

Poleg samih stavb je v osnutku prostorskega načrta v prvi fazi zahtevana tudi gradnja podaljška Bratislavske ceste vključno z gradnjo krožišča v križišču Bratislavske in Letališke ceste ter rekonstrukcija Letališke ceste od omenjenega krožišča do avtocestnega priključka in rekonstrukcija Leskoškove ceste od Letališke ceste do avtocestnega priključka.

Po razgrnitvi še enkrat na mestni svet
Dopolnjeni osnutek bo na majski seji mestnega sveta moral dobiti podporo mestnih svetnikov, nato ga bo občina javno razgrnila. Po pridobitvi pripomb in predlogov v času javne razgrnitve bo Ljubljanski urbanistični zavod pripravil končni predlog, ki bo moral znova po potrditev na mestni svet.

Zanimalo nas je, koliko časa po sprejemu prostorskega načrta na mestnem svetu bi Mercator lahko začel z gradnjo v Mostah, vendar njihovega odgovora včeraj nismo dobili. Velja omeniti, da je Mercator sprva načrtoval, da bo z gradnjo na tem območju začel v drugi polovici leta 2017, po tem načrtu pa bi bila gradnja končana že konec letošnjega leta. Ti načrti pa se niso izšli ravno zato, ker občinski podrobni prostorski načrt še ni bil pripravljen.
https://www.dnevnik.si/1042821123/lokal ... -60-metrov
Uporabniški avatar
trackpan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 834
Pridružen: 18.03.2014, 11:06

Re: Intermodalni logistični terminal Ljubljana (ILT)

Odgovor Napisal/-a trackpan »

Pozdravljeni pozitivno misleči :D

Prebiram in prebiram, pa nikjer ne najdem besedila o železniški postaji. Nekaj let nazaj so ukinili železniško povezavo z BTC-jem, novega pa ni nič.

LP Igor
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 443
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Intermodalni logistični terminal Ljubljana (ILT)

Odgovor Napisal/-a suha »

V sklopu severnega objekta železniške infrastrukture v prostorski enoti C1 je dopustna ureditev vertikalne povezave do železniškega postajališča
Prostorska enota C1
V osrednjem delu območja OPPN je v C1 načrtovana nova prometna povezava do Zaloške ceste, insicer kot podaljšek Bratislavske ceste v podvozu. Uredi se z dvosmernim voziščem ter obojestranskimi kolesarskimi stezami in hodniki za pešce ter izvennivojskim križanjem vseh železniških tirov v območju prostorske enote C1. Križanje železniške infrastrukture se izvede z gradnjo dveh objektov v dolžini približno 106 m (severni objekt pod železniško infrastrukturo) in 15 m (južni objekt pod
železniško infrastrukturo). V sklopu severnega objekta pod železniško infrastrukturo se uredi tudi vertikalna povezava do načrtovanega železniškega postajališča.
Torej ukinila se je železniška povezava do BTCja. Vse kar bodo postavili nazaj je, da bodo morda uredili železniško postajališče pri točki C1 na zgoraj priloženi karti.

Kaj naj rečem drugega, kot, da se v drugih mestih po svetu in EU intenzivno vlaga v javno mestno železniško infrastrukturo, če ne v podzemne metroje pa v mestno železnico. Pri nas se pa nadaljujejo situacija iz 60tih, kjer se še vedno pobira šine ven in na njihovem mestu dela parkirišča. In to v časih ko se Ljubljana promovira kot zeleno mesto in se bori proti dnevnim migracijam, tudi z raznimi P+R parkirišči.

Naj me kdo prepriča drugače, ampak kolikor vem je BTC sam eno celo veliko parkirišče in z malo promocije bi ga lahko predstavili kot P+R točko. Seveda bi morali še prej uvesti enotno mestno vozovnico, katere uvedba se zamika in zamika. Če me spomin ne vara so pri bivšem železniškem postajališču Atlantis zgradili veliko garažno hišo, ki več ali manj sameva. ](*,) ](*,) ](*,) Ampak OK opankar ima naš denar bo zgradil posebej ter uničil še nekaj najbolje kmetijske obdelovalne zemlje. ](*,)
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 443
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Intermodalni logistični terminal Ljubljana (ILT)

Odgovor Napisal/-a suha »

Bi se pa lahko za železniško povezavo malce pobrigal tudi BTC. Nenazadnje ima tako Mercator center Šiška, kot novi Spar v Šiški, ali pa Supernova in Leclerc v Rudniku v neposredni bližini železnico, kjer se lahko po vzpostavitvi enotne mestne vozovnice, postavi postajališče v nekaj tednih, ali pa je le to že postavljeno. Skratka neobstoječe hitra javna povezava po mestni železnice do BTCja, ki bi se lahko v naslednjih letih razvila v Ljubljani bo za to nakupovalno središče en velik minus. #-o
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 443
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Intermodalni logistični terminal Ljubljana (ILT)

Odgovor Napisal/-a suha »

Se opravičujem, šele sedaj vidim na prvi karti da mislijo očitno nekoč graditi železniško povezavo do BTCja z druge strani mimo vojašnice Edvarda Peperka, ki bo nato prišla do skorajda iste točke pri Ljubljanskem Koloseju kjer je nekoč že bila. Če so že to umestili bi morda bilo vredno razmisliti še o mestni železnici po nasprotni strani vojašnice Edvarda Peperka in med avtocestno obvoznico, ki bi nato naprej ob obvoznici popeljala do Žal, Stožiškega stadiona, Bežigrajskega blokovskega naselja BS3, ter do fakultet na Kardeljevi ploščadi.

Bomo videli. Verjetno ob svetem nikoli, tako kot Vodmatski lok, ki je tudi vrisan. Kot pravim, pri nas je že problem uredit enotno vozovnico, ki jo imajo mimogrede dijaki in študnetje že 2 leti in je več ali manj potrebno le preslikat sistem še na ostalo populacijo. Najbrž mi ni treba razlagati da je brez tega sistema vsakršna gradnja mestnih postajališč brez pomena.
Uporabniški avatar
trackpan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 834
Pridružen: 18.03.2014, 11:06

Re: Intermodalni logistični terminal Ljubljana (ILT)

Odgovor Napisal/-a trackpan »

Pozdravljeni pozitivno misleči :D

Sem pogledal, koliko časa bi potreboval, če bi od ŽP Litostroj potoval do ŽP Ljubljana-Polje. Brez postanka na GP Ljubljana je to 4+5 minut. Se pravi, da bi v primeru "dopustne" ŽP BTC oz. Moste bilo to največ 10 minut. To je pa že "nadzvočna hitrost", ki jo avtobusni LPP nikoli ne bo dosegel. Je preveč križišč, ki ob prometnih konicah postanejo "čakalnice".

BTC, pa stavi na testni poligon za samovozeča vozila. Izbrano bo tista "škatla" leta, ki bo v krajšem času povozilo čim večje število peščev =D> .

LP Igor
sraka1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 117
Pridružen: 16.01.2013, 23:58

Re: Intermodalni logistični terminal Ljubljana (ILT)

Odgovor Napisal/-a sraka1 »

Mimogrede, glede na to, da je o tem že bilo govora - ali kdo ve kako je bila argumentirana ukinitev ŽP BTC pred Atlantisom nekaj let nazaj? Ta odločitev se mi zdi absurdna. Sploh pa (sodeč po zemljevidu) se na mestu tirov ni zgradilo nobene nove stavbe, le še eno parkirišče. Pa še postaja je bila dokaj nova!

Na spletu po hitrem iskanju nisem našel nič uporabnega.
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Intermodalni logistični terminal Ljubljana (ILT)

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Ko sem se jaz nazadnje vozil do Atlantisa sem skoraj zgubil živce. Najprej je vlak stal pri blizu toplarne (stari logistični center BTC), potem se je počasi začel plaziti proti Atlantisu, med tem pa so hudo kunštni prometniki zapirali cestišče, da je šla kmedija mimo. Ne ga srat fantje no. Sem izračunal, da bi bil z biciklom hitreje tam, saj stanujem v centru mesta. Ne vem kolikokrat dnevno je do ukinitve vozila ta BTC-jeva znamenitost, a takrat je menda le 2x dnevno. Taka zadeva bi morala voziti vsaj na vsake pol ure, saj se ljudje tja niso hodili le kopati.
Simpl je tanartabul.
grega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1618
Pridružen: 12.09.2006, 17:29
Kraj: Štajerska
Kontakt:

Re: Intermodalni logistični terminal Ljubljana (ILT)

Odgovor Napisal/-a grega »

S trolo iz centra do btc.ja ob konicah tudi +40min, stestirano pa preveckrat ;)
Uporabniški avatar
trackpan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 834
Pridružen: 18.03.2014, 11:06

Re: Intermodalni logistični terminal Ljubljana (ILT)

Odgovor Napisal/-a trackpan »

Pozdravljeni pozitivno misleči :D

Ponajprej, o vlaku v BTC-je bilo že nekaj napisanega v tem forumu. Nadalje, to je bil verjetno projekt BTC-ja, SŽ so bile samo partner. Še v letu 2012 so pravili:

http://www.btc-city.com/clanek/7960/z-v ... ti?PollId=

Uradno nisem nikjer zasledil zakaj so ga ukinili. Predvidevam, da (pre)majhno število potnikov, še bolj pa novo krožišče.

Je pa tako. Prvo je kapital, profit, potem je pa ostalo. Za primer lahko vzamemo "Bicike(LJ)". Postajo imamo pri Mercator centru v Šiški, potem pa je naslednja šele pri Kinu Šiška. To pa je razdalja, ki je večja od 400m. Da o "onesnaženju" z panoji v starem mestnem jedru sploh ne govorim [-X .

Pričakoval bi, da bi na nivoju novega cestnega podvoza zgradili vsaj železniško postajališče. Za kaj drugega, pa je trenutno že znanstvena fantastika [-o< . Bom prej :zzz2

LP Igor
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Intermodalni logistični terminal Ljubljana (ILT)

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

sraka1 napisal/-a:Mimogrede, glede na to, da je o tem že bilo govora - ali kdo ve kako je bila argumentirana ukinitev ŽP BTC pred Atlantisom nekaj let nazaj? Ta odločitev se mi zdi absurdna.

Na spletu po hitrem iskanju nisem našel nič uporabnega.
V minuti našel vse. Ne vem, kako iščete, če nič ne najdete :roll: Manj besed, več potencialnih zadetkov. Preprosto pravilo

Ukinjeno je bilo, ker se ni nihče vozil, ker je bilo slepo črevo in še in še... Zakaj se ni nihče vozil?
Iz enega foruma:
Pri nas imaš testno postavljene nove bus/vlak linije, za katere najprej nihče ne ve, potem rabi nekaj časa, da ugotovi ali so sploh uporabne, itak niso primerno povezane z ostalimi linijami, pa itak jih po pol leta ukinejo, ker ni bilo dovolj potnikov. Ali pa jih že v štartu postavijo tako, da so popolnoma neuporabne in se nihče ne vozi. Primer: vlak LJ center - BTC/Atlantis. Vozil je dvakrat na dan, nekaj po 8. zjutraj tja in okoli 13:30 nazaj, potem nekaj čez 14. spet tja in okoli 20. nazaj. Za v službo neuporabno (a boš čakal do 20., da greš domov?), za v shopping/na bazen neuporabno (boš laufal 2 uri prej iz šihta, da greš v shopping?), skratka, ukinili so zaradi premalo potnikov. JP je v k***, čeprav se je vsaj LPP precej izboljšal v zadnjih letih. Ampak, da s kolesom prerinem 4km do centra skoraj dvakrat hitreje kot avtobus se mi zdi j***** v glavo in ne javni prevoz.
Točno tako. Imam z vlakom 5 min do centra (plus po 3 minpeš od doma do postaje in od postaje do službe), ampak ponavadi neuporabnih, ker ni dovolj na gosto vozni red .

http://www.matejzalar.si/vozi-me-vlak-v-btc/
Bodimo pošteni, razen železnice nič nima smisla. Enkrat probal P+R za v službo, pa bi bilo bolje, da bi vzel dopust. Oz. bi mi moralo bit vseeno, da rabim za P+R Barje do Bavarca 45 minut
Tak je. Očitno je problem, da v Ljubljani nihče dela na zmanjšanju vozil v mestu. Ampak to ni v domeni države, temveč občine. In zaprtje Slovenske, ter samo prestavitev gužvanja na notranji obroč... Ne vem, a je to dosežek?

Prometni strokovnjaki pa tudi niso razmišljali. Ves tranzit EU-ja domačini, dnevni migranti, šleperji, turisti pa se gužvamo na zunanji obroč. Če hočem v Goriška Brda... Samo čez Ljubljanski obroč. Ne poznam alternative, da bi še brez no-name cest, da bi se izognil Ljubljani. Ne hvala, če že plačam vinjeto za 100 km do Ljubljane, bom pa še do Nove Gorice peljal... Ah, ja...Prelepa si bela Ljubljana, polna pločevine... In katastrofalne prometne politike.. #-o


Je pa učinkovit javni prevoz s*injsko drag. Drage igrače so pa za bogate države. Slovenija to ni.
sraka1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 117
Pridružen: 16.01.2013, 23:58

Re: Intermodalni logistični terminal Ljubljana (ILT)

Odgovor Napisal/-a sraka1 »

Re 4/4 napisal/-a:
V minuti našel vse. Ne vem, kako iščete, če nič ne najdete :roll: Manj besed, več potencialnih zadetkov. Preprosto pravilo
Napisal sem, da nisem našel nič uporabnega, ne da nisem našel nič. Nobenih konkretnih številk glede št. potnikov v letih 2007(?)-2014 ter o rentabilnosti linije, niti o tem, v kolikšni meri je BTC subvencioniral vožnje tega vlaka ter o tem, kdo in kako je sprejel odločitev, da se ta linija ukine. Le posti uporabnikov, ki govorijo o tem, da je vlak bil večinoma prazen... Bistvo tega, kar me zanima pa je sledeče: zakaj se ob slabih rezultatih niso spraševali "Kako lahko izboljšamo storitev, da dosežemo boljše rezultate?" namesto "Ali bi ukinili to povezavo?".
Vozil je dvakrat na dan, nekaj po 8. zjutraj tja in okoli 13:30 nazaj, potem nekaj čez 14. spet tja in okoli 20. nazaj.
Tudi to ne bo držalo. Vsaj leta 2012 je bilo 5 voženj na smer. http://www.slo-zeleznice.si/sl/vozni-re ... v-btc-city
Re 4/4 napisal/-a: Je pa učinkovit javni prevoz s*injsko drag. Drage igrače so pa za bogate države. Slovenija to ni.
Tukaj se pa absolutno ne strinjam. Namreč, po mojem mnenju je finančna korist, ki jo s seboj prinese učinkovit javni prevoz (razlogi - boljša in zlasti hitrejša mobilnost ljudi in blaga, čistejše okolje in posledično zdravstvena slika prebivalstva, turizem, itd.) dolgoročno n-krat večja od začetnega vložka v kvalitetno infrastrukturo in storitve javnega prevoza. Iz tega se da sklepati, da ni učinkovit javni prevoz le za bogate države, temveč za vse države z vizijo (od katerih je resda veliko bogatih), ki z veseljem vlagajo evre tja, kjer se jim večkratno povrnejo. To pa mojem mnenju nedvomno Slovenija je.
Odgovori