Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Uporabniški avatar
Heisenberg
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 201
Pridružen: 14.07.2014, 3:22
Kraj: Koper

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a Heisenberg »

nagibni napisal/-a:Očitno so novinarji spet pomagali SŽju ugotovit, da treba večji vlak. Današnji LPV 1807 (Opčine-Lj) v sestavi 3+2 Desirojev =D> . Pohvalno zapolnjen do zadnjega kotička :thumbupr .
Lepo to,mogoče kaka fotografija današnjega vlaka LPV 1807? :thumbupr
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Kaj pa tisti do Trsta, se je "prijel"?
preglednik
Uporabniški avatar
Heisenberg
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 201
Pridružen: 14.07.2014, 3:22
Kraj: Koper

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a Heisenberg »

preglednik napisal/-a:Kaj pa tisti do Trsta, se je "prijel"?
Kako misliš "prijel"? :shock:
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
smok1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 81
Pridružen: 21.12.2017, 15:56

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a smok1 »

Najbrž misli, ali je poln, ga ljudje dejansko uporabljajo?
Uporabniški avatar
Heisenberg
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 201
Pridružen: 14.07.2014, 3:22
Kraj: Koper

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a Heisenberg »

smok1 napisal/-a:Najbrž misli, ali je poln, ga ljudje dejansko uporabljajo?
Je kr zaseden,če je na to mislil. :arrow: :thumbupr
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

preglednik napisal/-a:Kaj pa tisti do Trsta, se je "prijel"?
Mi dicono che la media è di 5 persone a tratta (intera)
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2559
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

preglednik napisal/-a:Kaj pa tisti do Trsta, se je "prijel"?
Se je. Še posebej 1897 tj. večerni proti Ljubljani. Vedno je imel (vsaj na mojih vožnjah) kar nekaj potnikov tudi v mednarodnem prometu. Je pa res da so garniture zelo velike in se zato zdi prazen.
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 443
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a suha »

Tudi novinarji počasi ugotavljajo, da bo novo postajališče v Ljubljani na Dolgem mostu za zdaj prej ovira (podajšanje voznih časov do končne postaje) kot pa prednost....
Postajališče Dolgi most: Višje cene, manj odhodov

AVTOR Domen Anderle 8. DECEMBER 2018, OB 7:00

Predvidoma 9. decembra bo v železniško omrežje vključeno postajališče Dolgi most.

9. decembra, ko bodo Slovenske železnice osvežile svoj vozni red, bodo vlaki začeli ustavljati na novozgrajeni železniški postaji Dolgi most. ''Cilj gradnje železniškega postajališča Ljubljana Dolgi most, ki je locirano na vpadnici ljubljanskega železniškega vozlišča, je preusmeritev potnikov primestnega in mestnega prometa na javni železniški prevoz,'' so nam povedali na Direkciji RS za infrastrukturo. Kot so dodali, je postajališče namenjeno vsem kategorijam potnikov, zaradi svoje lokacije pa ponuja predvsem alternativo tistim, ki se z osebnimi vozili vsakodnevno vozijo v center mesta Ljubljane in obratno.

Na bližnjem parkirišču Dolgi most LPP uporabnikom že ponuja možnost ''parkiraj in se pelji z avtobusom.'' Parkirnina za en dan znaša med delovniki 1,2 evra, poleg tega pa dobite še dve vozovnici LPP, ki jih lahko izkoristite isti dan. Pripravljajo na Slovenskih železnicah kaj podobnega?

Vlak bo bistveno dražji kot mestni avtobus

''Cena enosmerne vozovnice Dolgi most – glavna železniška postaja bo 1,28 eur,'' so nam povedali na železnicah. Dodali so, da ponujajo tudi mestno vozovnico za neomejeno število voženj z vlakom na območju Ljubljane. Odraslo osebo dnevna vozovnica stane 2,20 evra. Če k znesku prištejemo še strošek parkiranja 1,2 evra, bi dnevno uporabnik odštel 3,4 evra. Precej več, kot 1,2 evra za parkiranje in prevoz pri LPP. Železnice ponujajo tudi mesečno mestno vozovnico. Cena te za odrasle je 35,2 evra. Če k temu znesku prištejemo še parkirnino za 20 delovnih dni, kolikor jih je povprečno v mesecu, pa se približamo znesku 60 evrov. Storitev LPP, ki poleg parkiranja že vklučuje prevoz, pa mesečno stane približno 24 evrov, torej več kot polovico manj.

Višja cena, manj odhodov

Zna pa na odločitev, ali se do mesta peljati z avtobusom ali vlakom, vplivati še en faktor – pogostost odhodov. Po trenutno veljavnih voznih redih, med 5.00 in 9.00 na postajališču Dolgi most ustavi 7 potniških vlakov. V istem časovnem okvirju pa proti mestu krene 26 mestnih avtobusov LPP, torej skoraj štirikrat več. Na Direkciji RS za infrastrukturo pravijo, da se z vzpostavitvijo enotne vozovnice za vse kategorije potnikov načrtuje tudi integracija P&R storitev in storitev javnega prevoza potnikov, prevozna storitev z vlakom v obstoječi P&R sistem pa še ni integrirana. ''Zagotavljanje IJPP storitev je v pristojnosti Ministrstva za infrastrukturo,'' so še dodali.

Več na: https://www.zurnal24.si/slovenija/posta ... dov-320227 - http://www.zurnal24.si
Dokler se ne uvede enotne mestne vozovnice za po Ljubljani bo torej to postajališče bolj samevalo saj je popolnoma nekonkurenčno avtobusom. Kasneje bi moral tudi LPP začeti sodelovati in tudi sam nabaviti vozna sredstva za po železniških tirih v Ljubljani in okolici.

Moram pa reči da me izredno žalosti ko hodim takole po svetu, po mestih z večmilijonsko populacijo, pa si iz ene strani na drugo stran mesta v pičlih 15 minutah. V Ljubljani, bolj vasi kot mestu z borih čletrt milijona prebivalcev, ampak najlepšem mestu na svetu po besedah enega zagamanega bedaka, pa npr. zjutraj in popoldne iz sosednjih kvartirjev iz Šiške v Bežigrad potrebuješ z javnim prevozom norih tri četrt ure... Če hočeš kam priti se je treba pač potem vsesti na kolo, kar pa je lahko malo zoprno če dežuje...

Pa tako malo je treba kot je samo uvedba enotnih vozovnic, pa bi se čas prevoza iz enega konca mesta na drug konec v prometnih konicah zmanjšal za 80 %. Ljubljana ima tako lepo razporejene železnice ob vsaki glavni cest, da bolje skoraj ne more biti.

Ampak tako bo dokler bodo stvari vodili predstavniki generacije, ki bi se najraje še v lastno spalnico zapeljali z avtom. Sploh z bedakom na čelu, ki na eni strani promovira zeleno Ljubljano, na drugi strani se pred magistrat pripelje z Mercedesom kupljenim iz ukradenega denarja. ](*,) Krivi so pa tudi volivci ki niso sposobni kritičnega razmišljanja in predvsem tega, da mora biti vodja boljši od njih v vseh pogledih. Ne pa da je dovolj dober za vodjo, če že položi par granitnih kock...
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Res, da so železnice lepo razporejene ob glavnih vpadnicah v mesto. Je pa tudi res, da se po teh vpadnicah vali ves železniški tovorni tranzitni promet skozi državo. Zato ne vidim prevelike možnosti za dodatne potniške vlake na vsake četrt ure. Bo treba graditi nove tire za eno ali drugo.
preglednik
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Enotna vozovnica bo vse rešila. Tota bo...Vsa evropska mesta z malo več prebivalci (niti ni potrebno da so milijonska) se dušijo v cestnem prometu, kjub temu, da imajo odličen mestni prevoz, pa 300 km/h, pa podzemno... Za milijonska mesta so pa na obvoznicah zastoji povsem normalna stvar. Samo v Bernu izgubiš letno 46 ur v zastoju, pa imajo vrhunski servis javnega prevoza, Dunaju okoli 40, v Münchnu 51 ur. In tudi v Ljubljani z nobeno metodo ne bo prišlo do spremembe.
Pa ne me spraševati zakaj je tako, ker me imate pri hitri progi za zapečkarja. :roll:
Uporabniški avatar
trackpan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 834
Pridružen: 18.03.2014, 11:06

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a trackpan »

Pozdravljeni pozitivno misleči :D

V primeru, da to drži, kar je dejal @preglednik :
preglednik napisal/-a:Res, da so železnice lepo razporejene ob glavnih vpadnicah v mesto. Je pa tudi res, da se po teh vpadnicah vali ves železniški tovorni tranzitni promet skozi državo. Zato ne vidim prevelike možnosti za dodatne potniške vlake na vsake četrt ure. Bo treba graditi nove tire za eno ali drugo.
... pomeni, da smo v Ljubljani dobesedno v "riti". Novi tiri ? Kje ? Enotna karta za Ljubljano :noro Zatorej nič čudnega, da postaja kolo eno od alternativ premikanja. In kaj se propagira kot alternativo ? Pešibus. :old

Pomembno za sedanjo mestno oblast je urejanje za turiste, za gostince =D> Se pravi v mejah Ljubljane kakršna je bila pred letom 1914.

LP Igor
Uporabniški avatar
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 808
Pridružen: 08.04.2008, 12:55

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a Anzee »

suha napisal/-a: Kasneje bi moral tudi LPP začeti sodelovati in tudi sam nabaviti vozna sredstva za po železniških tirih v Ljubljani in okolici.
Meni je bilo zanimivo v minuli "zupanski vojni" to, da so se za tezavo zelezniskega prometa vsi sklicevali, da je to stvar SZ al pa drzave. Kot da MOL nebi mogel kupiti nekaj motornikov in uvajat zelezniski promet. Je pa seveda problematicna zasedenost proge s tovornimi vlaki, to ni dvoma.
suha napisal/-a: ampak najlepšem mestu na svetu po besedah enega zagamanega bedaka, pa npr. zjutraj in popoldne iz sosednjih kvartirjev iz Šiške v Bežigrad potrebuješ z javnim prevozom norih tri četrt ure..

Ampak tako bo dokler bodo stvari vodili predstavniki generacije, ki bi se najraje še v lastno spalnico zapeljali z avtom. Sploh z bedakom na čelu, ki na eni strani promovira zeleno Ljubljano, na drugi strani se pred magistrat pripelje z Mercedesom kupljenim iz ukradenega denarja. ](*,) Krivi so pa tudi volivci ki niso sposobni kritičnega razmišljanja in predvsem tega, da mora biti vodja boljši od njih v vseh pogledih. Ne pa da je dovolj dober za vodjo, če že položi par granitnih kock...
Zal nas je med prebivalci Ljubljane kot kaze vsaj 50% tepcev. In zadeva se tako rezultira kot se. Nekateri verjamejo cloveku ki pravi da ima vsak prebivalec postajo LPP manj kot 500m stran od bivalisca (kaj ti to pomaga ce te pelje direkt v center, ti pa hoces ne vem v BTC, pa se to po zabiti celovski in podobno). Da je kolesarjem prijazno mesto, pa vsake 500m količek ob kolesarski ali pa steza preprosto izgine.
No pa saj mi vemo kaj bi pomagalo Ljubljani kar se (zelezniskega in tudi drugega) prometa tice. Obvozne proge za tovorni promet, sprostitev tras za potniske vlake, uskladitev z LPP, draga parkirnina za dnevna parkiranja, poceni P+R.
trackpan napisal/-a:Novi tiri ? Kje ?
Ce mene vprasas po nekdanji trasi nemske obvozne proge, po neizgrajeni trasi proge V kongresa in to je to.
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Anzee napisal/-a:.
No pa saj mi vemo kaj bi pomagalo Ljubljani kar se (zelezniskega in tudi drugega) prometa tice. Obvozne proge za tovorni promet, sprostitev tras za potniske vlake, uskladitev z LPP, draga parkirnina za dnevna parkiranja, poceni P+R..
Zakaj pa to ne deluje v tujini? Bolj, kot iščem odgovore, bolj opažam, da je vse krepko na strani cestnega prometa. Avtomobilov v tujini v mestih ne manjka, obvoznice zabite. Tam 20-40 % ljudi vzame javni prevoz. In ko brskaš bolj opažaš, da človeštvo potuje kot še nikoli poprej, avto je bolj dostopen,, postajamo noro fleksiblini (služba, potem po otroke, ta mali ima interesne dejavnosti, sestanek,, popoldanske aktivnosti, trgovina, domov, če maš še s.p. pa še večerno delo ali sestanki, pa kakšen koncert ali tekma...), javni prevoz pa je in bo vedno tog. Smer A do Ž in nazaj. Tudi službe so že zdavnaj vse kaj drugega, kot od 9 do 17 v centrih. Rešitev bi res bila agresivno zapiranje mest, ampak da pokriješ potem vse želje (kot si že povedal, vse gre samo v center, nič pa drugam), bi bil javni prevoz zelo kompleksen (še posebej, če je deležnikov več, bus, podzemna, mestna, primestna proga in "polnenje-praznenje" konvecionalnih, ter hitrih prog) in je potem obratno sorazmeren z učinkovitostjo (kar se dogaja v Švici), ter sorazmeren z višanjem cene (kar pa se dogaja v Avstriji), oboje pa je obratno sorazmerno s številom potnikov. Kakorkoli obrneš, vsak ima svoje potrebe, zato bo avto in gneča vedno prisotna pa, če hočemo ali ne. Železnici pa bo vedno ostalo samo obvladovanje množice v manjši meri.

Za tovorni promet pa je tako. Več kot 30 % tovora (pri enakih pogojih za cesto in železnico), ga skoraj ni mogoče spraviti na tire, ker so se tudi poslovanja podjetij močno spremenila v t.i. "just in time". Kar pomeni pripelji-predelaj-odpelji. Tu so pa tudi ameriške železnice nemočne.
Mičo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 349
Pridružen: 11.07.2011, 19:00

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a Mičo »

Jutri začnejo veljati enotne vozovnice, na spletni strani SŽ pa čisto nič o tem, kaj šele da bi objavili kak cenik!
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 443
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ

Odgovor Napisal/-a suha »

Iz tegale zapisa meni ni čisto jasno kakšen produkt naj bi bil veljaven od jutri naprej:

https://www.rtvslo.si/slovenija/enotna- ... iji/489683

Govorijo sicer o letni karti. Jaz za njen obstoj še nisem slišal. Nekaj se je sicer govorilo o letni karti LPP, samo je zelo vprašljivo če bo veljala v enotnem potniškem prometu. Kolikor razumem bi sicer morala. Ali pa tudi ne. Torej, da se iz Dolgega Mosta pripeljem do glavne železniške postaje bi me moralo koštat enako kot če grem z vlakom ali pa z mestnim avtobusom številka 6. Če temu ni tako je zadeva sama sebi namen. Sicer je prodaja take letne vozovnice po podatkih LPPja menda izjemno borna in bo veljala le za nekaj 100 ljudi.

Zagotovo pa se večja sprememba obeta čez 2 meseca, 1. Avgusta in pa 1. januarja 2020. Bom verjel ko bo dejansko uvedeno. Doslej so nas še vedno nategnili, če ne drgače pa z neuporabno sistemsko izvedbo. #-o
Odgovori