še forum bo imel kolateralni dobitek, saj boš moral napisati še prispevek o potovanju v Trst


pozdrav
Darko
...po lomu tirnice statično gledano nastaneta iz dvostransko vpetega nosilca (tirnice) dva enostransko vpeta nosilca in še določen presledek vmes in temu ustreze sile (sunki)....trackpan napisal/-a:Pozdravljeni pozitivno misleči![]()
Naj mi kdo pojasni kakšna bi bila "možna" škoda, če bi SŽ ne bile obveščene o počeni tirnici.....
LP Igor
In vendar so sistemi s spojkami (Bolted Rail Joint) še vedno v splošni uporabi v ZDA. No počasi jih zamenjujejo zavarjene tirnice. Če piše v Hađiahmetoviću da se pri nas "lebdeči sastav" ne sme uporabljat, poznajo preko Atlantika le tega. So pa toliko pametni, da si stiki na levi in desni tirnici sledijo v razmikih. Čeo desno pri nas vlak enakomerno ropota preko spojev in se čuti kmot udarce, se preko Atlantika čuti nekakšno izmenično zibanje levo/desno, venda bolj prijetno kot na naših "boljših" podprtih stikih. In če piše Hađiahmetović da se lahko "lebdeči sastav" upo v preteklosti škodilo, če birablja le za nizke osne pritiske, se na oni strani luže uporablja za 25-35 ton/os. Ne bi škodilo, če bi v preteklosti ljudje potovali po svetu in pobrali boljše rešitve. Verjetno ta ameriški načrt stikanja tirnic ni bil patentiran....Pri sistemih z spojkami prihaja do lomov delčka tirnice okoli izvrtine, zato se tem tipu spojev tirnic izogibajo, posebej pri visokih osnih pritiskih in večjih hitrostih. Lom delčka tirnice lahko povzroči iztirjenje.