Ko so gradili mesto Laško so mislili podobno, kot ti. Samo, da je ravno in s tem ugodno za gradnjo, vse za dobrobit človeštva. In kje smo danes? Laško je poplavno zelo ogroženo mesto, ker je Savinja hudournik, erozijska reka in, ker se struga dolvodno oža. Erozijo se v Sloveniji (polovica države se sooča z vidnimi erozijskimi pojavi) tako pri večini rajši ignorira. Nebodigatreba zelenje. Dajmo rajši hitro progo! Zakaj ne kar pod tisti hrib v Trbovljah. V Avstriji pa naredijo dinamične modele pred gradnjo. Pa še na cone vse razdeljeno.. Za ziher. So imeli Švicarji s*anje, ker se je mostni podpornik posedel, ker se je struga poglobila zaradi intenzivnega dežja. No hidrotehniki so takoj vedeli, zakaj. Snovalci pač ne.gorican napisal/-a: Glede zvišanja same hitrosti in posledično krajšanje potovalnega časa, pa nič
Na SŽ in Ministrstvu za infrastrukturo, mislijo, da bodo nove potniške garniture povečale število pripeljanih potnikov in posledično manj avtomobilov na cestah, ampak na ta način sigurno NE
Tisti, ki se sedaj vozijo dnevno z vlakom, se bodo vozili bolj udobno, preostali potencialni novi potniki, pa bodo raje še naprej uporabljali avtomobile, ker bodo prej prišli do cilja...
In zakaj nove garniture ne bodo prispevale k povečanju števila potnikov? Je to pisanje spet takšno, kot na neželezniškem forumu, kjer na sedmih (7) straneh niso našli rešitev za slovenski javni prevoz.