038 napisal/-a:@Ljubitelj, ja naj bi se delalo, tudi moifikacija ali revizija se dela na 813 pa je rezultat da je garnitura vsak dan v delavnici....tako se dela, ali pa ne dela...lastnika voznega parka skrbita da so stroški minimalni, da je poslovni rezultat čim lepši. Vi potniki ne štejete veliko...za njih
@Mičo morda je na mopedu prebijal motor, morda je imel samo dva motorja, morda mu cic ni deloval, morda ni imel signalizacije...in če je strojevodja bil mlad se je toliko bolj drzal protokola.
Če je tvoj vlak imel vezo naprej z drugim vlakom, se ve kako se postopa, torej še nekdo drug ni opravil svojega dela.
Tudi jaz ne zaviram nikoli zadnji trenutek, zame mora biti ustavitev mehka, z vlečnim vozilom pa se ravna spoštljivo, kakor bi se naj z žensko...
Torej drugič piši pritožbo na Potniški promet, edino to bo štelo, ter morebiti mlademu in neizkušenemu strojevodju naredi uslugo, da bo nabiral izkušnje na tovorcu.
V mojem času je bilo tako da si za svojo prvo samostojno vožnjo dobil brzega, kako si bil vesel da te je doletela ta čast, švical pa sem na dlani.
Bili so časi, ko mlad strojevodja niti "povohati" ni smel brzega....dve leti, se mi zdi.
Izkušnje so tiste, res je...ampak, ko te začne "jebat" mašina, tak, v "easy"; takrat pa samo paziš, da pripelješ do konca. Problem ni, ko škripne do konca. Problem je ko " umira na obroke". Takrat pridejo tudi izkušnje do izraza in hitrosti postanejo malo drugotnega pomena. Drugače pa ti verjamem, da je ura kazala prav-mogoče. Če bi bila Garminova pa bi ti lahko z gotovostjo pritrdil
Pa še to...kot pravi @038-z vlečnim vozilom se ravna spoštljivo ampak odločno. Zavirati pa se nekateri ne naučijo v vsej svoji karieri. Tu je tako...ali občutek imaš ali ne.