Parna vleka v Sloveniji - koliko časa še?
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Parna vleka v Sloveniji - koliko časa še?
Kot mulc se spomnim, da je bil v 60-tih letih, ko se je elektrificirala gorenjska proga po bohinjski progi obvoz brzovlaka Reka- London (Ostende). Vlekla ga je prav serija 25, za doprego pa je bila Đura.
preglednik
Re: Parna vleka v Sloveniji - koliko časa še?
Tine, Tudi na šarganski osmici parne lokomotive v glavnem več ne vozijo, v poletnih mesecih sem bil v okolici šargana 10 dni na dopustu, vlaki so bili vsak dan popolnoma zasedeni, vleka pa je bila vsak dan samo z dizli, tako da v 10 dneh nisem videl nobene parne vleke.Tin€ napisal/-a:O pogostosti voženj muzejskega vlaka pa govori faktor povpraševanja. Le spomladi ni bil vlak v celoti razprodan, preko ostale sezone pa je bil razprodan. Če zopet pogledamo malce preko meja, Šarganska osmica vozi dnevno. Upravlja in trži pa ŽS.
LP Jurij
Re: Parna vleka v Sloveniji - koliko časa še?
Parna vozi na Šarganu samo po naročilu in po višji ceni.Smo šli dvakrat kot naročena skupina in smo se vozili z vsemi tremi-niso pač vedno vse vozne.
LP Miloš
LP Miloš
Re: Parna vleka v Sloveniji - koliko časa še?
Tudi jaz lahko to potrdim,da samo ob naročilu vozi parnikmiloš napisal/-a:Parna vozi na Šarganu samo po naročilu in po višji ceni.Smo šli dvakrat kot naročena skupina in smo se vozili z vsemi tremi-niso pač vedno vse vozne.
LP Miloš
Re: Parna vleka v Sloveniji - koliko časa še?
Lihkar je cez Sisko sla 33-037, skoda da nisem vedel da bi jo slikal.. upam da ni bila ena zadnjih vozenj..
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Re: Parna vleka v Sloveniji - koliko časa še?
Uradno baje res. Vendar se najde marsikateri očividec iz tistih časov, ki zna povedati, da je "Dalmacija Ekxpres" v resnici vlekla lokomotiva serije 10, ena od petih, ki so domovale v jeseniški kurilnici. Ena od njih je še vedno vozna pod številko 33.132 v Avstriji.preglednik napisal/-a:Kot mulc se spomnim, da je bil v 60-tih letih, ko se je elektrificirala gorenjska proga po bohinjski progi obvoz brzovlaka Reka- London (Ostende). Vlekla ga je prav serija 25, za doprego pa je bila Đura.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Parna vleka v Sloveniji - koliko časa še?
Tudi to je res. Kompozicijo je iz smeri Jesenic proti Gorici vlekla serija 10, v obratni smeri pa kombinacija, ki sem jo navedel. Kako pa so lokomotive krožile, tega pa ne vem.
preglednik
Re: Parna vleka v Sloveniji - koliko časa še?
Jurij, sicer ti je že Miloš odgovoril kako je na Šarganski osmici. Oni komercialno vsak dan vozijo z dizel vleko, če pa je interes in seveda se to posebej plača, pa vozi tudi parna vleka. Ne bom se spuščal v to ali cena te posebne želje pokrije stroške ali ne, je pa dejstvo, da taka vožnja ni pretirano draga. Vse o tem si lahko prebereš na njihovi uradni strani http://www.zeleznicesrbije.com/sargansk ... /?lang=latjurij napisal/-a:
Tine, Tudi na šarganski osmici parne lokomotive v glavnem več ne vozijo, v poletnih mesecih sem bil v okolici šargana 10 dni na dopustu, vlaki so bili vsak dan popolnoma zasedeni, vleka pa je bila vsak dan samo z dizli, tako da v 10 dneh nisem videl nobene parne vleke.
LP Jurij
Tine
Re: Parna vleka v Sloveniji - koliko časa še?
Optimalno bi bilo, da bi ostala kot muzejski eksponat vsaj po ena predstavnica posamezne serije. To da je še ohranjena ena naša 10-ka je super, žalostno pa je to, da ona službuje v tujini in če se ne motim celo kot aktivna lokomotiva. Serija 10 je meni ena izmed ljubših in zato jo morda še toliko bolj pogrešam.TGV Lyria napisal/-a:Uradno baje res. Vendar se najde marsikateri očividec iz tistih časov, ki zna povedati, da je "Dalmacija Ekxpres" v resnici vlekla lokomotiva serije 10, ena od petih, ki so domovale v jeseniški kurilnici. Ena od njih je še vedno vozna pod številko 33.132 v Avstriji.preglednik napisal/-a:Kot mulc se spomnim, da je bil v 60-tih letih, ko se je elektrificirala gorenjska proga po bohinjski progi obvoz brzovlaka Reka- London (Ostende). Vlekla ga je prav serija 25, za doprego pa je bila Đura.
Tine
Re: Parna vleka v Sloveniji - koliko časa še?
Ker se leto izteka, kaksna je sedaj situacija s parno vleko? Bozickov vlak sta vlekle po fotografijah in 25ka in 33ka.. kaksno je sedaj stanje teh lokomotiv?
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Re: Parna vleka v Sloveniji - koliko časa še?
33 gre čakat revizijo, 25ka naj bi jo šla čakat z letom 2021
Pa lep pozdrav
Re: Parna vleka v Sloveniji - koliko časa še?
meni se pa zdi super da še vedno vozi pa čeprav v tujiniTin€ napisal/-a:Optimalno bi bilo, da bi ostala kot muzejski eksponat vsaj po ena predstavnica posamezne serije. To da je še ohranjena ena naša 10-ka je super, žalostno pa je to, da ona službuje v tujini in če se ne motim celo kot aktivna lokomotiva. Serija 10 je meni ena izmed ljubših in zato jo morda še toliko bolj pogrešam.TGV Lyria napisal/-a:Uradno baje res. Vendar se najde marsikateri očividec iz tistih časov, ki zna povedati, da je "Dalmacija Ekxpres" v resnici vlekla lokomotiva serije 10, ena od petih, ki so domovale v jeseniški kurilnici. Ena od njih je še vedno vozna pod številko 33.132 v Avstriji.preglednik napisal/-a:Kot mulc se spomnim, da je bil v 60-tih letih, ko se je elektrificirala gorenjska proga po bohinjski progi obvoz brzovlaka Reka- London (Ostende). Vlekla ga je prav serija 25, za doprego pa je bila Đura.