Čudež na kočevski progi!
Re: Čudež na kočevski progi!
V sredini oktobra se je začela gradnja osnovne plošče.
V novembru pa je že bil spremenjen pogled na železniško postajo.
Štirje zabojniki sestavljajo nov objekt.
Glede na razpoložljiv material podložnih plošč in zabetoniran temelj bo tu našel mesto še dodatni zabojnik.
Re: Čudež na kočevski progi!
In čemu služi ta provizorij?
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 101
- Pridružen: 26.09.2011, 17:13
Re: Čudež na kočevski progi!
Verjetno je namenjen za signalnovarnostno opremo. Dodaten zabojnik bi pa lahko bil za agregat za zasilno napajanje.Ljubitelj napisal/-a:In čemu služi ta provizorij?
Re: Čudež na kočevski progi!
Ja, za SVN, ker postajno poslopje ni več del JŽI....SouthernPacific napisal/-a:Verjetno je namenjen za signalnovarnostno opremo. Dodaten zabojnik bi pa lahko bil za agregat za zasilno napajanje.Ljubitelj napisal/-a:In čemu služi ta provizorij?
Re: Čudež na kočevski progi!
Ta provizorij bo kar za stalno.Ljubitelj napisal/-a:In čemu služi ta provizorij?
Vrata, ki gledajo na peron so od bodočega prometnega urada, leva na zadnji strani kontejnerjev so za TK, desna pa za SV prostor.
Dodatni podstavek pa je za agregat.
So pa danes, 16.12. začeli postavljati mostne konstrukcije za signale.
Re: Čudež na kočevski progi!
Koliko je pa življenska doba plehnatega kontejnerja, kaj prida dolgo re si...Ta provizorij bo kar za stalno.
Re: Čudež na kočevski progi!
Rakovnik in Škofljica ga imata od leta 1979.............
Bomo videli..............
Bomo videli..............
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 101
- Pridružen: 26.09.2011, 17:13
Re: Čudež na kočevski progi!
Nazadnje ko sem se peljal mimo Ortneka se je že videlo temelje, ampak očitno je šlo za temelje premikalnih signalov. Ali je medtirna razdalja premajhna za klasične signalne stebre ali obstaja kakšen drug razlog za mostne konstrukcije?ŽAT32 napisal/-a:
So pa danes, 16.12. začeli postavljati mostne konstrukcije za signale.
Re: Čudež na kočevski progi!
Za primerjavo, kako Avstrjci modernizirajo 31 km proge v enem letu https://www.railwaygazette.com/infrastr ... 79.article. In ne boste verjeli, vlaki vozijo v enournem taktu, kar je pri nas izjema na Kamniški progi in Lj-ZM....
Pri nas pa...., se še spomni kdo koliko let že traja rekonstrukcija?
Pri nas pa...., se še spomni kdo koliko let že traja rekonstrukcija?
Re: Čudež na kočevski progi!
V Goriči vasi so gradbeni stroji zabrneli 2011Ljubitelj napisal/-a:Za primerjavo, kako Avstrjci modernizirajo 31 km proge v enem letu https://www.railwaygazette.com/infrastr ... 79.article. In ne boste verjeli, vlaki vozijo v enournem taktu, kar je pri nas izjema na Kamniški progi in Lj-ZM....
Pri nas pa...., se še spomni kdo koliko let že traja rekonstrukcija?
Re: Čudež na kočevski progi!
Verjotno se prav spominjaš, jaz se pa spmnim, da sem leta 2009 prečkal prehod v Spodnji Slivnici med hojo po E6 (dokumentirano s priznanjem) in sem se z ženo hecal, a bi midva slučajno pogledala če prihaja vlak. In glej ga zlomka, pred 10 leti poleti se je prikazala lokomotiva z vagoni naloženimi za remont nižje proti Kočevju. Prehod v Spodnji Clivnici je bil pa obnovljen že leta 2009. Izredna hitrost remonta, ni kaj.V Goriči vasi so gradbeni stroji zabrneli 2011
Re: Čudež na kočevski progi!
Ni prostora za klasiko. Prav tako tudi v Ribnici.SouthernPacific napisal/-a:Nazadnje ko sem se peljal mimo Ortneka se je že videlo temelje, ampak očitno je šlo za temelje premikalnih signalov. Ali je medtirna razdalja premajhna za klasične signalne stebre ali obstaja kakšen drug razlog za mostne konstrukcije?ŽAT32 napisal/-a:
So pa danes, 16.12. začeli postavljati mostne konstrukcije za signale.
Ja, dolgih 10 let.Ljubitelj napisal/-a:Izredna hitrost remonta, ni kaj.
Se je kar malo za vprašati, kdaj bo spet remont, vsaj od začetka. Prvih 5 kilometrov so vgrajene stare, rabljene tirnice, na postaji Dobrepolje stare kretnice, blizu 100 pragov je že gnilih...............
Re: Čudež na kočevski progi!
No, pa stoji od včeraj.
Tisti steber je najbrž samo začasen.
V notranjosti je bil na delu najbrž predstavnik Siemensa.
V deželi lesa je prav, da se pri obnovi uporabi tudi kaj lesenega.
Na skladišču pa čaka na postavitev steber.
Re: Čudež na kočevski progi!
Niso zmogli pri remontu proge malo širše razdalje med tiri narediti. Lahko bi vgradili betonske pragove, če že kvalitetnih lesenih niso zmožni vgradit.
Re: Čudež na kočevski progi!
Zjutraj je najhuje na avtocestah prav na Dolenjskem kraku:
Vsi vpijejo kako je treba graditi železnice, da se razbremeni ceste. Sedaj bomo to kmalu videli na "pilotnem projektu".
Vsi vpijejo kako je treba graditi železnice, da se razbremeni ceste. Sedaj bomo to kmalu videli na "pilotnem projektu".