In ker je prevozna cena kolesa običajno višja od prevozne cene potnika v lokalnem prometu, bi človek pričakoval več ponudbe v tej smeri. Vsekakor se pa mora ponudba prilagajati potnikom in ne potniki ponudbi, ali se pa naj uvede še en dodaten koncesionar, ki bo mogoče bolje razumel zahteve potnikov.Dejstvo je, da lahko povečanje mest za kolesarje dosežeš samo z zmanjšanjem števila sedežev. Že tako jih 3+1-členski Stadler nima veliko, zgolj 10 več kot Miša brez kolesarskega oddelka, kljub večji dolžini. Nastrada pa vedno ali kolesar ali navadni potnik, ki mora stati, ker so mesta za kolesa tam kjer bi lahko bili sedeži. Obema se nikoli ne da ustreči.
O tem, kaj lahko spraviš v večnamenski oddelek pri invalidskem WC pa sa mo to, tudi Siemens ima precej prostora, ki se včasih rabi celo za prevoz koles. Je pa problem, da je to mnogokrat prepuščeno volji sprevodnika, ki ti zavrne prevoz v 10% zasedenem vlaku, ker ta pač ni označen za prevoz koles, ne glede da je edini ob primerni uri!Tako ali tako pa je tu 10 mest za kolesa mišljeno 10 mest na stojalih. V tisti "večnamenski oddelek" pri invalidskem WCju spraviš boga isusa. Tudi do 30 bi šlo komot.
Si imel pa hudičevo srečo, al pa smolo. V tistih krajih, no malenkost bolj zahodno (Merano-Verona) sem vedno videl množice kolesarjev, ki so koristile vlake...rimer: Minuetto dizel, Bassano - Trento. Cel sedežni oddelek nad motorjem na eni strani pobran ven, postavljena stojala za kolesa. Rezultat: pol vlaka stalo, v oddelku pa morda 4 kolesa