Čudež na kočevski progi!

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 873
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a 038 »

Kolikor me spomin ne vara SV naprava ne omogoča rednega uvoza na tir 3 iz smeri ZM. Raztirnik ni namenjen samo za zaščito pri premikalnih vožnjah temveč tudi za garirane vagone. Sicer pa je tir v območju tehtnice zaprt.
Zadnjič spremenil 038, dne 14.02.2020, 21:31, skupaj popravljeno 1 krat.
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 873
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a 038 »

(6) Za vsako vozno in prepeljevalno pot vlaka mora biti zagotovljena tudi
bočna zaščita. Bočna zaščita obsega kretnice in raztirnike, ki fizično pre-
prečujejo ogrožanje vozne ali prepeljevalne poti vlaka od drugih voženj
s strani. Kjer ni možno zagotoviti bočne zaščite s kretnicami ali raztirniki,
se za bočno zaščito uporabijo signali, ki s signalnimi znaki prepovedujejo
vožnjo mimo signala proti vozni ali prepeljevalni poti vlaka.

Morda zaradi 6 odstavka 124. čl. PP?
Urban91
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 365
Pridružen: 09.10.2012, 18:32

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a Urban91 »

Ob končani vgradnji signalno varnostnih naprav, bo proga daljinsko vodena iz CVP Ljubljana :?:
Koliko parov potniških vlakov je predvideno :?:
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a ŽAT32 »

Urban91 napisal/-a:Ob končani vgradnji signalno varnostnih naprav, bo proga daljinsko vodena iz CVP Ljubljana
Gp - Dobrepolje bo lokalni prometnik, Dp - Kočevje progovni. Oba bosta nastanjena v postaji Dobrepolje.
Urban91 napisal/-a:Koliko parov potniških vlakov je predvideno
Zagvišn še nihče ne ve
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 541
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a gorican »

A se samo meni zdi, da se ta zadnja 3.faza kočevke nekam vleče že preveč časa? :wink:
SouthernPacific
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 101
Pridružen: 26.09.2011, 17:13

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a SouthernPacific »

gorican napisal/-a:A se samo meni zdi, da se ta zadnja 3.faza kočevke nekam vleče že preveč časa? :wink:
Javno naročilo za 3. fazo je bilo objavljeno novembra davnega leta 2016 #-o
Thomas
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 51
Pridružen: 25.03.2019, 13:56

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a Thomas »

Ni bilo nekaj govora o prenovi postaje Grosuplje? Kakšna je sedaj situacija tukaj?

Vsak teden se mimo peljem 2-krat in ne vidim, da bi se kaj dogajalo. Če je bilo s tem mišljeno samo obnova peronov in morda izgradnja kakšnega dodatnega tira, ne bi smelo biti dost dela. Če pa govorimo o kompletni prenovi (tiri, peroni, dostop, postaja, SVN), gre za projekt, ki traja vsaj nekaj mesecev in potem to pomeni, da potniški promet niti v letošnjem letu ne bo stekel.
leteči vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2574
Pridružen: 04.03.2009, 10:20
Kraj: Grosuplje

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a leteči vlak »

Prenova železniške postaje Grosuplje je prestavljena v nedorečeno prihodnost. Državni proračun za obdobje 2020−2021 ne predvideva zadostnih sredstev za celovito obnovo/nadgradnjo.

Trenutno se sicer na širšem območju železniške postaje gradi parkirna hiša, ki bo med drugim vključevala P+R sistem. Hkrati se po besedah vodilnih z občine pripravlja razpisna dokumentacija za rušenje obstoječega nadvoza na A/C strani postaje (smer Novo mesto in Kočevje) ter gradnjo novega, ki bo s povečanimi gabariti omogočal spremembo oziroma prilagoditev tirne situacije. Če bo vse prav, bo novi nadvoz lahko stal že prihodnje leto.
Aljaž
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4114
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a mkx »

leteči vlak napisal/-a:Prenova železniške postaje Grosuplje je prestavljena v nedorečeno prihodnost. Hkrati se po besedah vodilnih z občine pripravlja razpisna dokumentacija za rušenje obstoječega nadvoza na A/C strani postaje (smer Novo mesto in Kočevje) ter gradnjo novega, ki bo s povečanimi gabariti omogočal spremembo oziroma prilagoditev tirne situacije. Če bo vse prav, bo novi nadvoz lahko stal že prihodnje leto.
V bistvu občino, bolj kot tirna situacija, bolj muči to, da je obstoječi nadvoz preozek, smerni potek pa izrazito neugoden za dovoz tovornih vozil v industrijsko cono, ki leži jugozahodno od ŽP.
LP, Metod
leteči vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2574
Pridružen: 04.03.2009, 10:20
Kraj: Grosuplje

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a leteči vlak »

@mkx

To sicer drži, vendar dolgoročno gledano bo Taborska cesta, vključno z danes problematičnim nadvozom, izgubila na pomenu. Dotok tovornih vozil z avtoceste se postopoma preusmerja na nedavno zgrajeni nadvoz severno od železniške postaje (cesta Grosuplje−Brezje). Novi dostop bo dodatno pridobil na pomenu takrat, ko bodo zgradili cestno povezavo med sosesko Sončni dvori in nekdanjim Motvozom ter bo potekal ob zahodni meji industrijske cone.

Skratka, nadvoz nad južnim delom postaje je vsekakor potreben zamenjave. Tovornih vozil resda ne bo več toliko, a tu je še vedno velik pretok osebnih vozil, lokalnih (šolskih) avtobusov in pešcev. Le-ti so ob trenutnem stanju zares ogroženi. Pa še železnica bo pridobila manevrski prostor za reorganizacijo tirov.
Aljaž
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a ŽAT32 »

Thomas napisal/-a:Vsak teden se mimo peljem 2-krat in ne vidim, da bi se kaj dogajalo.
Dobro ti tole opazuješ :thumbupl .
Zunaj je res poplno mrtvilo, le lokalni SGD kakšen švelar na kretnicah zamenja. V notranjosti postaje pa je le malce bolj živahno, saj pripravljajo bodoči SV prostor in povezave s SV prostorom Dobrepolje. Nasploh je na progi kar živahno, vsaj kar se tiče kabliranja in gradnje NPrjev.
Thomas napisal/-a:Če pa govorimo o kompletni prenovi (tiri, peroni, dostop, postaja, SVN), gre za projekt, ki traja vsaj nekaj mesecev in potem to pomeni, da potniški promet niti v letošnjem letu ne bo stekel
Dokler ne bo Grosuplje poplnoma prenovljeno, je po navadni kmečki logiki brezveze tlačiti še enih 30 (če jih ima smer Ivančna gorica - Lb 40, ne vem zakaj jih nebi Lb - Kočevje imela enih 30) vlakov na progo, potem pa razkopati postajo. Glede na to, s kakšno ihto so delali progo, bo prenova trajala mnogo mesecev, ne le nekaj....
leteči vlak napisal/-a:Prenova železniške postaje Grosuplje je prestavljena v nedorečeno prihodnost. Državni proračun za obdobje 2020−2021 ne predvideva zadostnih sredstev za celovito obnovo/nadgradnjo.

Trenutno se sicer na širšem območju železniške postaje gradi parkirna hiša, ki bo med drugim vključevala P+R sistem. Hkrati se po besedah vodilnih z občine pripravlja razpisna dokumentacija za rušenje obstoječega nadvoza na A/C strani postaje (smer Novo mesto in Kočevje) ter gradnjo novega, ki bo s povečanimi gabariti omogočal spremembo oziroma prilagoditev tirne situacije. Če bo vse prav, bo novi nadvoz lahko stal že prihodnje leto.
Hiša bo, nadvoz pa menda ostane do nadaljnega, tudi o eni obnovi se je že slišalo. Občina je baje zagotovila denar le za gradnjo kolesarske steze od ŽP do nadvoza. Železnica bo morala umakniti obstoječo telefonsko traso ter odgnati še zadnjo stranko ki naklada vagone, gozdno gospodarstvo.
Mogoče bi bilo dobro razmisliti, če se nebi s prenovo postaje Gp obenem še porihtalo cel odsek Gp - Lb, poenotilo SV naprave v smislu daljinskega vodenja in kakšnega APB. Propustnost proge bo v vsakem primeru potrebno povečati, obstoječe SV naprave na postajah in NPRjih pa se tudi počasi bližajo Abrahamu.
inovak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 465
Pridružen: 22.03.2013, 10:29
Kraj: Ribnica

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a inovak »

Slika


Z modernizacijo železniškega prehoda pri Tenteri v Žlebiču je bilo potrebno prestaviti obstoječe spominsko obeležje PARTIZANSKI PREHOD na bolj vidno mesto. Dosedanja pozicija je bila preblizu predvidenemu bloku.


Slika


Novo mesto obeležja je postavljeno nekoliko višje.


Slika


Namesto trakov je bila za učvrstitev bolj primerna veriga na višjem mestu.


Slika


Slika


Slika


Slika


Slika


Slika


Tabla iz macesnovega lesa je že dobila svojo patino.


Slika


Obeležje je na novem mestu lepo vidno. Ves postopek od prve informacije o potrebni prestavitvi obeležja, ogleda in uskladitve na terenu ter same prestavitve je bil izredno hiter. Dobro usposobljena ekipa je premaknitev izvedla hitro in natančno. Treba je vedeti, da je takih manjših in večjih rezličnih del na tem odseku kar precej. Tako naj bi na različnih lokacijah bilo prisotno kar 50 ljudi z različnih področjih. Ta teden naj bi dela potekala tudi na ŽP Ribnica, kjer se bo postavljal nosilec preko tirov.
inovak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 465
Pridružen: 22.03.2013, 10:29
Kraj: Ribnica

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a inovak »

Slika


V četrtek se je na ribniški železniški postaji začela montaža nosilcev SVN,. Na vrsti je bil najprej spodnji del.


Slika


Slika


Slika


Slika


Slika


Slika


Slika


Slika


Slika
smok1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 81
Pridružen: 21.12.2017, 15:56

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a smok1 »

Hvala za lepe slike, ki pa na žalost pokažejo realnost Slovenije. Lepo, da so pocinkane elemente kar tako priročno na asfalt položili, da se bo cink ja čimprej odkrušil in bo vse skupaj hitro začelo rjavet. Da ne govorimo o (ne)uporabi čelad.. #-o
Zgleda mora hakelj enega enkrat lepo čez glavo vsekat, potem bodo pa začeli razmišljat o kakšni zaščitni opremi.
inovak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 465
Pridružen: 22.03.2013, 10:29
Kraj: Ribnica

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a inovak »

Slika


Pripomba o morebitnem poškodovanju pocinkane površine elementov je sicer upravičena, vendar ne v tem primeru. Vsi elementi so bilo podloženi z lesenimi letvami, kar se vidi tudi iz teh posnetkov. Morebitne poškodbe oziroma mesta pa so bila obdelana s cink pršilom. Tega pa je bilo le tu in tam, predvsem na mestih vijačenja.


Slika


Slika


Slika


Slika


Po postavitvi se je montaža nadaljevala na zgornjem delu in bila naslednji dan končana.


Slika


Slika


Slika


Slika


Slika
Odgovori