Indukcijska zavora v svoji linearni izvedenki (kakršne se uporablja na ICE3) ima več elektro-magnetov in zaradi izkoristka prostora za boljši zavorni učinek imajo izmenično nasprotne pole. Res je, vzbujani so z enosmerno napetostjo, ampak efekt na mimo gibajočo se tirnico je, kot bi bilo vse skupaj izmenično. In bistvena razlika med indukcijsko zavoro in linearnim motorjem je prav v tem, da so "navitja statorja" indukcijske zavore napajana enosmerno in je torej sila zavore majhna oz. nič pri hitrosti 0, pri linearnem motorju pa je sila nič pri neki hitrosti, ki jo določa frekvenca napajanja "statorskih navitij" (in seveda sama konstrukcija linearnega motorja). Podobno kot je pri asinhronem motorju z frekvenco vzbujanja enako nič ...urban120 napisal/-a: P.s. Eddy current zavora ne uporablja izmenične napetosti in NI linearni elektromotor.
Pri indukcijskih zavorah v obliki diskov, na katere deluje le en magnet, je podobnost z linearnim motorjem seveda nikakršna.
Slabost pa je gretje magnetov. Prav zaradi enosmernega napajanja je električna moč znatna, prav vsa pa se porabi za segrevanje elektromagnetov. In to je ena izmed slabosti, omenjenih v članku iz @ljubitelj-evega linka.urban120 napisal/-a: P.s. 2 : pri takem zaviranju se toplota zaradi zaviranja proizvaja le na tirnici. Na vlaku se segreva le elektromagnet. Prednost takega sistema je, poleg obrabe, da se zavorna moč z dolgim zaviranjem, ne zmanjša.