Mala vprašanja
Re: Mala vprašanja
Pozdravljeni pozitivno misleči
V sobotni prilogi ("Objektiv", časopis "Dnevnik" , 14.3.2020) je izpod peresa Anje Hreščak članek : " ("(So)žegalnice") Famozni TEŠ kot rešitev". Med drugim je tudi navedeno, da iz dimnih plinov pridobijo tri stranske produkte. 200.000 ton gipsa na leto prodajo družbi Knauf (odpelje ga z vlakom iz dvorišča termoelektrarne).
LP Igor
V sobotni prilogi ("Objektiv", časopis "Dnevnik" , 14.3.2020) je izpod peresa Anje Hreščak članek : " ("(So)žegalnice") Famozni TEŠ kot rešitev". Med drugim je tudi navedeno, da iz dimnih plinov pridobijo tri stranske produkte. 200.000 ton gipsa na leto prodajo družbi Knauf (odpelje ga z vlakom iz dvorišča termoelektrarne).
LP Igor
Re: Mala vprašanja
Tu nekaj ne štima, eni trde 2-3 vlaki (maksimalno okoli 2-3.000 ton) na mesec, količina pa naj bi bila skoraj 1.000 ton na delovni dan.200.000 ton gipsa na leto prodajo družbi Knauf (odpelje ga z vlakom iz dvorišča termoelektrarne).
Re: Mala vprašanja
Če govorimo o količinah (1000 ton na dan), je potrebno vzeti več faktorjev. Prvi je ta, da se ne proda vsa sadra naenkrat. Dobršen delež jo gre kot mešanica s pepelom v nasip med jezeroma. Kot drugo pa. Prejšnji mesec (mislim da nisem zamešal) so imeli težave pri delovanju bloka 6, ki je deloval nekaj dni, na malo več, kot 1/3 moči. En dan pa je bil izven obratovanja, zato da so odpravili napako. Zato je bilo verjetno manj sadre. Tudi ta mesec jo bo manj. Po podatkih se proda do 50 % vse sadre in pepela.Ljubitelj napisal/-a:Tu nekaj ne štima, eni trde 2-3 vlaki (maksimalno okoli 2-3.000 ton) na mesec, količina pa naj bi bila skoraj 1.000 ton na delovni dan.200.000 ton gipsa na leto prodajo družbi Knauf (odpelje ga z vlakom iz dvorišča termoelektrarne).
Re: Mala vprašanja
V časopisu lepo piše, da je prodajo in odpeljejo z vlakom 200k ton letnoČe govorimo o količinah (1000 ton na dan), je potrebno vzeti več faktorjev. Prvi je ta, da se ne proda vsa sadra naenkrat. Dobršen delež jo gre kot mešanica s pepelom v nasip med jezeroma.
Tako odpadejo tvoji faktorji, ali pa časopis laže. Res pa če elektrarna stoji, ne proizvaja sadre, vendar ima velik delež razpoložljivosti, 83-87%, Čeprav se Teš 6 kvari, je časovno razpoložljiv toliko kot nemške termoelektrarne200.000 ton gipsa na leto prodajo družbi Knauf (odpelje ga z vlakom iz dvorišča termoelektrarne).
Re: Mala vprašanja
Pozdravljeni pozitivno misleči
Najbolje, če povprašate kar v TEŠ-u, ako podatki iz časopisa držijo.
LP Igor
Najbolje, če povprašate kar v TEŠ-u, ako podatki iz časopisa držijo.
LP Igor
Re: Mala vprašanja
Ne bo šlo.trackpan napisal/-a:Pozdravljeni pozitivno misleči
Najbolje, če povprašate kar v TEŠ-u, ako podatki iz časopisa držijo.
LP Igor
Zadnji podatek, ki ga imam je, da so leta 2015 imeli 300 kt/letno sadre iz blokov 4 in 5, recimo leta 2008 čez 400 kt/leto. Ostale podatke, ki jih še imam so, da je bila pričakovana (iz izkušenj) količina sadre iz novega bloka pod 200 kt/letno. Javni podatek na strani bloka 6 o razmerju prodaje, znaša do 50 %. Lahko pa da je delo zamolčalo predpono DO. Kar je pa potem velika razlika v količini.Koliko odstotkov pepela in sadre prodate na odprtem tržišču gradbenih materialov?
Zaradi konkurence na tem trgu žal tega podatka ne moremo posredovati, lahko pa povemo, da se trudimo prodati čim več, predvsem sadre.
Re: Mala vprašanja
Sem povprašal v TEŠ, predstavnico za stike z javnostjo.
Odgovor: Proizvodnja sadre letno je okoli 300.000 t, od tega je prodajo manj kot četrtino. Koliko od prodanih količin (cca 75.000 ton) gre po železnici ali po cesti niso navedli.
Glede premoga, ki bi ga vozili od drugod in kurili v TEŠ, pravijo, da to ni v planu.
Sicer pa moram pohvaliti njihovo predstavnico za stike z javnostjo ker vedno zelo hitro odgovori, celo v tem kriznem obdobju ko je marsikdo doma.
Odgovor: Proizvodnja sadre letno je okoli 300.000 t, od tega je prodajo manj kot četrtino. Koliko od prodanih količin (cca 75.000 ton) gre po železnici ali po cesti niso navedli.
Glede premoga, ki bi ga vozili od drugod in kurili v TEŠ, pravijo, da to ni v planu.
Sicer pa moram pohvaliti njihovo predstavnico za stike z javnostjo ker vedno zelo hitro odgovori, celo v tem kriznem obdobju ko je marsikdo doma.
Re: Mala vprašanja
Pozdravljeni pozitivno misleči
Lepo je slišati, da obstajajo tudi pozitivne vibracije. Hvala obema za informacijo.
Še eno vprašanje. Verjetno je bilo že zastavljeno na forumu, pa oprostite za mojo "nevednost" . Verjetno se nekje zbirajo podatki o tovoru na železnici. Nenazadnje je tudi to vprašanje statistike. Konkretno. Ali je kje zabeleženo npr. o vlaku z sadro iz TEŠ-a ?
Še. Njega dni sem že spraševal, pa ni bilo odgovora. Ali se kje (morda v železniškem muzeju) hranijo dnevniki voženj za lokomotivo Borsig 06-018 ?
LP Igor
Lepo je slišati, da obstajajo tudi pozitivne vibracije. Hvala obema za informacijo.
Še eno vprašanje. Verjetno je bilo že zastavljeno na forumu, pa oprostite za mojo "nevednost" . Verjetno se nekje zbirajo podatki o tovoru na železnici. Nenazadnje je tudi to vprašanje statistike. Konkretno. Ali je kje zabeleženo npr. o vlaku z sadro iz TEŠ-a ?
Še. Njega dni sem že spraševal, pa ni bilo odgovora. Ali se kje (morda v železniškem muzeju) hranijo dnevniki voženj za lokomotivo Borsig 06-018 ?
LP Igor
Re: Mala vprašanja
Torej je novina v intervjuju krepko zamočil. Hvala za podatke.Odgovor: Proizvodnja sadre letno je okoli 300.000 t, od tega je prodajo manj kot četrtino. Koliko od prodanih količin (cca 75.000 ton) gre po železnici ali po cesti niso navedli.
Re: Mala vprašanja
Mene pa zanima v teh časih ko garniture stojijo. Se morajo na nekaj dni zalaufat zaradi filanja baterij? In kaka je procedura ko garnitura stoji tako en mesec ali več? Zalaufaš pa greš ali mora še kaj v delavnice na pregled?
Hvala in lep vsem
Hvala in lep vsem
Re: Mala vprašanja
garnitura se "laufa" in se jo med tem nadzoruje, baje da se kontrolni pregledi za čas mirovanja zamaknejo, seveda pa bo v kolikor bodo motnje potrebno le te dostaviti v "ambulanto".dingo napisal/-a:Mene pa zanima v teh časih ko garniture stojijo. Se morajo na nekaj dni zalaufat zaradi filanja baterij? In kaka je procedura ko garnitura stoji tako en mesec ali več? Zalaufaš pa greš ali mora še kaj v delavnice na pregled?
Hvala in lep vsem
Ko bodo potniški začeli ponovno voziti pa bo najverjetneje zaradi dolgega gariranja tudi kakšna tehnična okvara ali 2.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Mala vprašanja
Zanima me, kako je z vzdrževanjem proge nasplošno. Na cesti nastanejo jame in črte zbledijo, zato je treba vsake toliko časa jame pokrpati ali dati nov asfalt in zarisati črte. Tudi železniška proga ni za večno in je treba kdaj zamenjati prage (švelerje) ali tire. Se izjavajo kakšni pregledi in se po potrebi opravi menjava ali kako je s tem? Kako pogosto se stvari pregleduje oz. menja?
Re: Mala vprašanja
Se "na glas" sprašujem, če SŽ na kontejnerski postaji Celje res potrebuje popolnoma nov Kalmar za par manipulaciji na leto, pa za vsak preklad vklapljat/izklapljat motor pa se to brez ogretega olja preloziti polno tonažo. Tezko je pa tisto velikansko luknjo v asfaltu na vhodu asfaltirat.
Re: Mala vprašanja
Jaz pa potiho ponižno sprašujem, ali se v Celju res pretovori le nekaj (pa čeprav samo polno naloženih, saj prazne se da tudi prekjladat, z manjšim pa ne) kontejnerjev na leto?Se "na glas" sprašujem, če SŽ na kontejnerski postaji Celje res potrebuje popolnoma nov Kalmar za par manipulaciji na leto, pa za vsak preklad vklapljat/izklapljat motor pa se to brez ogretega olja preloziti polno tonažo.