Upam, da ob pazljivem branju podčrtanega razumeš, kaj sem povedal. V pomoč "Kaj ti bo tir 403, če ni povezan na glavna tira 1 in 2"Manj pomembno je, ali je tir 3 poštiman, saj sam po sebi nima neke silne vloge s svojo dolžino 125 m v vožnji vlakov v smeri MB. Služi lokalnemu potnišlemu prometu in kot navezava na tir 403.
Remont in Obvoz dela ŽP na Pragerskem !
Re: Remont in Obvoz dela ŽP na Pragerskem !
Re: Remont in Obvoz dela ŽP na Pragerskem !
Tir 3 se odcepi od tira 2 pred Npr-om. 403 je tirni odsek in nadaljevanje tira 3, obadva skupaj pa sta glavni prevozni tir za smer Ormož. Ali ni tako na terenu?
Re: Remont in Obvoz dela ŽP na Pragerskem !
Uporabna dolžina postajnega tira je med ločnico na enem koncu in izvoznim signalom (oziroma v nekaterih primerih ločnico) na drugem koncu (OK, mogoče tale definicija ni ravno citat iz pravilnikov). V odvisnosti od postavitve izvoznih signalov je lahko uporabna dolžina istega tira različna za vožnje v eni ali drugi smeri ...
LP, Metod
Re: Remont in Obvoz dela ŽP na Pragerskem !
Če bi posel dobili Kitajci, bi začeli že čez pol leta in ga končali najkasneje v 9. mesecih.gorican napisal/-a:Ima kdo kakšne novejše informacije, kdaj se lahko pričakuje začetek gradbenih del?
A so pridobili že vse dovoljenja v tem času?
Simpl je tanartabul.
Re: Remont in Obvoz dela ŽP na Pragerskem !
Kdo pa je dobil posel, da tako zavlačuje?bisabre napisal/-a: Če bi posel dobili Kitajci, bi začeli že čez pol leta in ga končali najkasneje v 9. mesecih.
Nisem vedel, da je ARSO gradbena firma..
Re: Remont in Obvoz dela ŽP na Pragerskem !
Nisem vedel, da je ARSO gradbena firma..Kdo pa je dobil posel, da tako zavlačuje
Ni videti kdo je dobil posel, zato pa smo tako daleč prišli, saj ne rečem da se ne dela ampak cilj je kdo si bo koliko pospravil v svoj žep, tako Pač je razvidno na mnogih področjih.
Re: Remont in Obvoz dela ŽP na Pragerskem !
Riko in Rusi so bili izbrani kot izvajalec, čaka se samo še na okoljevarstveno dovoljenje.
Kar je napisal bisabre je popolna neumnost, ker tudi Kitajci ne bi morali nič delat brez okoljevarstvenega dovoljenja.
Kar je napisal bisabre je popolna neumnost, ker tudi Kitajci ne bi morali nič delat brez okoljevarstvenega dovoljenja.