Uknitev ICS

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a desiro »

TGV Lyria napisal/-a:
desiro napisal/-a:
Meni se to da prvi razred na lokalcih ne bo na voljo zdi smešno... kaj ga bomo železničarji zaklepali? Mislimda bo tako da če bo kdo tam sedel bo moral doplačati dodatek ali pa se pač premakniti v drugi razred.
Hrvati ga na Somih pustijo enostavno odprtega za vse.
Pa saj je zdaj enako s kupe vagoni 1. razreda v LP vlakih.
Na somih ne vem kako je, dejstvo pa je da na naših vagonih s prvim razredm ni neke bistvene razlike v udobju, na stadlerjih pa ta bo... in prvi razred pač ne moreš kar nameniti ljudem brez doplačila, jaz mislim da se bo uvedlo tako da bo pač potrebno doplačilo.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Sedeži bodo isti, edino tista mizica...., ne vem če odtehta višjo ceno
preglednik
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Sedeži bodo isti, edino tista mizica...., ne vem če odtehta višjo ceno
Saj ne bo nihče doplačal za višjo ceno za enak sedež. Ga ni takega osla v Butalah. To bodo oddelki za železničarje, kakor je to bilo nekoč s 1. razredom razen na ICS, kjer si se udobno peljal med prepotenimi in v od dela umazanih oblekah progovnimi delavci.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Sedeži bodo isti, edino tista mizica...., ne vem če odtehta višjo ceno
Mogoče bodo enaki sedeži, vsaj širina, toda razmik med sedeži bo večji, v 2. razredu garniture FLIRT je razmik za par sedežev 1800 mm, v prvem razredu pa 2400 mm, spodobna razlika več kot pol metra. In ni ga vraga, ker bo treba doplačat, bo bolj prazno in se bo splačalo komot peljat, zlasti upoštevaje današnje predpise o socialni distanci.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2561
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Evo kako izgleda novi nizozemski IC. O tem sem govoril.

Povezava na video

desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a desiro »

Z 1. 6. Začne voziti nov ICS in sicer se vlak 503 (v kolikor ne gre za tiskarskega škrata) pretrasira v ICS, povratni vlak 502 pa ostane IC.
Vir: relacijski vr. objavljen na spletni strani Slovenskih železnic.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 873
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a 038 »

Morda pa ne gre za napako. Morda samo PP rešuje svoje anomalije tako. Namreč tisti, ki dobro poznate predpise potem veste kdo je lahko kot vlakospremnik na ICS in kdo na IC. Za potnika je tako vseeno...
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a desiro »

038 napisal/-a:Morda pa ne gre za napako. Morda samo PP rešuje svoje anomalije tako. Namreč tisti, ki dobro poznate predpise potem veste kdo je lahko kot vlakospremnik na ICS in kdo na IC. Za potnika je tako vseeno...
Možno, samo vem da so od Lj dalje vlak 503/502 že tako ali tako spremljali vodje vlaka.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 804
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

Novi najhitrejši vlaki na SŽbi morali biti Railjet-i. Ker, to je popoln vlak za Slovenijo, ne glede na dolžino. Ima 5 ali 6 vagonov economy (2. razred), restaurantni vagon, prvi razred, business class (poslovni razred), družinsko cono in ''tiho'' cono. In še, če bi ti vlaki prišli v Slovenijo, bi razširili mednarodni promet. Tako, da nebi vsi vlaki vozili iz Zagreba za Zuerich ali Muenchen, ampak iz Ljubljane.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a andre85 »

vidkrt napisal/-a:Novi najhitrejši vlaki na SŽbi morali biti Railjet-i. Ker, to je popoln vlak za Slovenijo, ne glede na dolžino. Ima 5 ali 6 vagonov economy (2. razred), restaurantni vagon, prvi razred, business class (poslovni razred), družinsko cono in ''tiho'' cono. In še, če bi ti vlaki prišli v Slovenijo, bi razširili mednarodni promet. Tako, da nebi vsi vlaki vozili iz Zagreba za Zuerich ali Muenchen, ampak iz Ljubljane.
In od kje boš dobil potnike? Od kje garniture?
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2561
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

vidkrt napisal/-a:Novi najhitrejši vlaki na SŽbi morali biti Railjet-i. Ker, to je popoln vlak za Slovenijo, ne glede na dolžino. Ima 5 ali 6 vagonov economy (2. razred), restaurantni vagon, prvi razred, business class (poslovni razred), družinsko cono in ''tiho'' cono. In še, če bi ti vlaki prišli v Slovenijo, bi razširili mednarodni promet. Tako, da nebi vsi vlaki vozili iz Zagreba za Zuerich ali Muenchen, ampak iz Ljubljane.
Tale zaključek je v tako slovenceljskem slogu, da že zato takšnega prispevka ne moreš resno vzeti.
Nimam nič proti RJ, ampak že tehnično ne more biti najhitrejši na SŽ zaradi odsotnosti nagibne tehnike. Primeren pa je tudi le za mednarodni promet, za tako dolgo garnituro pri nas enostavno ni dovolj potnikov.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a andre85 »

TGV Lyria napisal/-a:
vidkrt napisal/-a:Novi najhitrejši vlaki na SŽbi morali biti Railjet-i. Ker, to je popoln vlak za Slovenijo, ne glede na dolžino. Ima 5 ali 6 vagonov economy (2. razred), restaurantni vagon, prvi razred, business class (poslovni razred), družinsko cono in ''tiho'' cono. In še, če bi ti vlaki prišli v Slovenijo, bi razširili mednarodni promet. Tako, da nebi vsi vlaki vozili iz Zagreba za Zuerich ali Muenchen, ampak iz Ljubljane.
Tale zaključek je v tako slovenceljskem slogu, da že zato takšnega prispevka ne moreš resno vzeti.
Nimam nič proti RJ, ampak že tehnično ne more biti najhitrejši na SŽ zaradi odsotnosti nagibne tehnike. Primeren pa je tudi le za mednarodni promet, za tako dolgo garnituro pri nas enostavno ni dovolj potnikov.
Pusti nima smisla. Vsake toliko kakšen padalec vleti,ki nima pojma.
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 699
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a 1216-001 »

Ej,bo treba malo brzdat konje.Saj se je komaj prijavil in se mora kaj naučit. Niso vsi taki eksperti kot sta vidva in že na prvo žogo.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2561
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

1216-001 napisal/-a:Ej,bo treba malo brzdat konje.Saj se je komaj prijavil in se mora kaj naučit. Niso vsi taki eksperti kot sta vidva in že na prvo žogo.
Ko prebereš tipično zaplankano slovenceljski stavek v smislu "zakaj mora v Zagreb, če lahko konča in začne v velepomembni Ljubljani" pač težko brzdaš konje.
Vse ostalo se razume, ampak takih packarij pa res ne.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a andre85 »

1216-001 napisal/-a:Ej,bo treba malo brzdat konje.Saj se je komaj prijavil in se mora kaj naučit. Niso vsi taki eksperti kot sta vidva in že na prvo žogo.
In kako se bo naučil, če se ga bo ujčkalo? Predolgo si že služim svoj kruh na železnici in takšni strokovnjaki,kot je suha,iggyaut,bisabre, miro in sedaj ta novi bodo zdaj pametni in vedo vse boljše. Potem pa naj bo tako.
Odgovori