IggyAUT napisal/-a:zato pa so slovenske železnice kjer so. ne delam na železnicah, delam pa strokovno v turistični industriji, ki se pa žal prepleta tudi s tem čudom.
Če ne verjameš meni, vprašaj @TGVLyria, pa mi bo pritrdil. Precej povrpaševanja po tujih forumih je, ali še vozi gomulka pri nam. Pa zelenc in fičoti. Nekdo je na nemški forum napisal vozni red, edini dveh, ki še vozita...čez par dni sem videl objave na poljskem blogu in češkem forumu, o isti stvari. Tako da, ne biti ravno prepričan, da stara vozila v rednem prometu odbijajo turiste.
TGV Lyria napisal/-a:Primeren pa je tudi le za mednarodni promet, za tako .
Zadnjič sem prebral, da so OBB-jevci na skrivaj gledali Giruna na Dunaju, pa se mi je vtrnilo vprašanje, ker večina RailJeta požira z očmi. V čem zavraga je Viaggo Comfort sploh bolje imeti od IC garniture, ki so grajene za hitrosti do 200 ali 250 km/h? Torej tipa Pendolino, ICE 4, Giruno, Flirt IC, Dart itd, kjer ti že vračunajo pogonski sklop in popolnoma enako notranjost, če želiš. Se je sploh kdo vprašal? Dejansko z RailJetom dobiš, (recimo tako) Pendolino garnituro brez pogona. Ja za vraga, že tako so ti vagoni dragi, sedaj pa še dodatno kupiti lokomotive? Poleg tega se v Evropi vedno bolj uveljavlja, da se posojanje znotraj potniškega in tovornega prevoznika več ne izvaja. Dejansko razen Avstrijcev in podkupljivih ČD-jevcev, nihče noče in ne bo imel te pregrešno drage zadeve. Pa ne mi rečt', da je popularen zaradi udobja? Potem raje vzamem ETR 500, pa jo razkosam in omejim na 200 km/h. Za mene je še vedno kralj udobja.