Uknitev ICS

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

andre85 napisal/-a: In kako se bo naučil, če se ga bo ujčkalo? Predolgo si že služim svoj kruh na železnici in takšni strokovnjaki,kot je suha,iggyaut,bisabre, miro in sedaj ta novi bodo zdaj pametni in vedo vse boljše. Potem pa naj bo tako.
Vseeno ni ravno za eksplodirati. Ker je forum odprt za vse, in fant (verjetno še mlad) ni še nič tako groznega napisal. Vsi smo bili nekoč mladi. Tudi jaz sem že veliko kozlov ustrelil na tem forumu, pa marsikdo drug od "veteranov" prav tako.
Edino to razmišljanje, da je Ljubljana središče sveta, me je zmotilo.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a andre85 »

TGV Lyria napisal/-a:
andre85 napisal/-a: In kako se bo naučil, če se ga bo ujčkalo? Predolgo si že služim svoj kruh na železnici in takšni strokovnjaki,kot je suha,iggyaut,bisabre, miro in sedaj ta novi bodo zdaj pametni in vedo vse boljše. Potem pa naj bo tako.
Vseeno ni ravno za eksplodirati. Ker je forum odprt za vse, in fant (verjetno še mlad) ni še nič tako groznega napisal. Vsi smo bili nekoč mladi. Tudi jaz sem že veliko kozlov ustrelil na tem forumu, pa marsikdo drug od "veteranov" prav tako.
Edino to razmišljanje, da je Ljubljana središče sveta, me je zmotilo.
Vsak greši in tudi jaz. Par dni nazaj sem sam počil kozla,ki me je stal kar ur čakanja v Trausteinu.
Mene pa je zraven Ljubljane zmotilo to nabijanje o Railjetu.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

andre85 napisal/-a: Mene pa je zraven Ljubljane zmotilo to nabijanje o Railjetu.
Railjeta pa si pri nas želi mislim da čisto vsak. In upam da ga res doživimo.
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 418
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a urban120 »

vidkrt napisal/-a:Novi najhitrejši vlaki na SŽbi morali biti Railjet-i. Ker, to je popoln vlak za Slovenijo, ne glede na dolžino. Ima 5 ali 6 vagonov economy (2. razred), restaurantni vagon, prvi razred, business class (poslovni razred), družinsko cono in ''tiho'' cono. In še, če bi ti vlaki prišli v Slovenijo, bi razširili mednarodni promet. Tako, da nebi vsi vlaki vozili iz Zagreba za Zuerich ali Muenchen, ampak iz Ljubljane.
Tak vlak kot ga opisuješ lahko SŽ sestavijo iz obstoječih vagonov. Vozil bi enako hitro kot RJ. Problem leži drugje, globoko v mentaliteti SŽ.
sierra5
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 85
Pridružen: 11.02.2019, 9:04

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a sierra5 »

tgv lyria govori o railjetu kot kompletni storitvi. torej tehnika, udobje, restaurant, komplet onboard storitev.

ja, SŽ z vagoni z 20 let starim švicom v stolih in gošinimi ljuljajo se kreveti levo desno gore dole podvozji lih lahko tehnično to naredi . brzina je tu še najmanjši faktor #facepalm
IggyAUT
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 104
Pridružen: 01.04.2016, 11:43

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a IggyAUT »

zato pa so slovenske železnice kjer so. ne delam na železnicah, delam pa strokovno v turistični industriji, ki se pa žal prepleta tudi s tem čudom. določeni so res vso pamet tega sveta pojedli. pa lep pozdrav.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

IggyAUT napisal/-a:zato pa so slovenske železnice kjer so. ne delam na železnicah, delam pa strokovno v turistični industriji, ki se pa žal prepleta tudi s tem čudom.
Če ne verjameš meni, vprašaj @TGVLyria, pa mi bo pritrdil. Precej povrpaševanja po tujih forumih je, ali še vozi gomulka pri nam. Pa zelenc in fičoti. Nekdo je na nemški forum napisal vozni red, edini dveh, ki še vozita...čez par dni sem videl objave na poljskem blogu in češkem forumu, o isti stvari. Tako da, ne biti ravno prepričan, da stara vozila v rednem prometu odbijajo turiste.
TGV Lyria napisal/-a:Primeren pa je tudi le za mednarodni promet, za tako .
Zadnjič sem prebral, da so OBB-jevci na skrivaj gledali Giruna na Dunaju, pa se mi je vtrnilo vprašanje, ker večina RailJeta požira z očmi. V čem zavraga je Viaggo Comfort sploh bolje imeti od IC garniture, ki so grajene za hitrosti do 200 ali 250 km/h? Torej tipa Pendolino, ICE 4, Giruno, Flirt IC, Dart itd, kjer ti že vračunajo pogonski sklop in popolnoma enako notranjost, če želiš. Se je sploh kdo vprašal? Dejansko z RailJetom dobiš, (recimo tako) Pendolino garnituro brez pogona. Ja za vraga, že tako so ti vagoni dragi, sedaj pa še dodatno kupiti lokomotive? Poleg tega se v Evropi vedno bolj uveljavlja, da se posojanje znotraj potniškega in tovornega prevoznika več ne izvaja. Dejansko razen Avstrijcev in podkupljivih ČD-jevcev, nihče noče in ne bo imel te pregrešno drage zadeve. Pa ne mi rečt', da je popularen zaradi udobja? Potem raje vzamem ETR 500, pa jo razkosam in omejim na 200 km/h. Za mene je še vedno kralj udobja.
smok1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 81
Pridružen: 21.12.2017, 15:56

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a smok1 »

Re 4/4 napisal/-a: Če ne verjameš meni, vprašaj @TGVLyria, pa mi bo pritrdil. Precej povrpaševanja po tujih forumih je, ali še vozi gomulka pri nam. Pa zelenc in fičoti. Nekdo je na nemški forum napisal vozni red, edini dveh, ki še vozita...čez par dni sem videl objave na poljskem blogu in češkem forumu, o isti stvari. Tako da, ne biti ravno prepričan, da stara vozila v rednem prometu odbijajo turiste.
Ja, pripelje nekaj sto turistov za eno ali dve vožnji, odbije pa tisoče, ki bi lahko redni vlak uporabljali dnevno za pot v službo.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Re 4/4 napisal/-a: Zadnjič sem prebral, da so OBB-jevci na skrivaj gledali Giruna na Dunaju, pa se mi je vtrnilo vprašanje, ker večina RailJeta požira z očmi. V čem zavraga je Viaggo Comfort sploh bolje imeti od IC garniture, ki so grajene za hitrosti do 200 ali 250 km/h? Torej tipa Pendolino, ICE 4, Giruno, Flirt IC, Dart itd, kjer ti že vračunajo pogonski sklop in popolnoma enako notranjost, če želiš. Se je sploh kdo vprašal? Dejansko z RailJetom dobiš, (recimo tako) Pendolino garnituro brez pogona. Ja za vraga, že tako so ti vagoni dragi, sedaj pa še dodatno kupiti lokomotive? Poleg tega se v Evropi vedno bolj uveljavlja, da se posojanje znotraj potniškega in tovornega prevoznika več ne izvaja. Dejansko razen Avstrijcev in podkupljivih ČD-jevcev, nihče noče in ne bo imel te pregrešno drage zadeve. Pa ne mi rečt', da je popularen zaradi udobja? Potem raje vzamem ETR 500, pa jo razkosam in omejim na 200 km/h. Za mene je še vedno kralj udobja.
Ravno v tem je trik, RJ je bil narejen za vleko z obstoječimi Taurus lokomotivami. Avstrijci so eni redkih, ki imajo lastništvo lokomotiv izven potniškega ali tovornega prometa, v posebni firmi, in jih tako uporabljajo za oba namena. Torej nobenega dokupovanja lokomotiv. Poleg tega je Viaggio Comfort lahko dobro nadomestilo za klasične RIC vagone, kot bo zdaj na Češkem, kjer so kupili 5-vagonske garniture brez krmilnega vagona, katere bodo lahko vlekli s katerokoli lokomotivo (tudi s starimi Bananami) in jim na konec dodajali navadne vagone. Enako bo tudi pri novih Nightjetih. Viaggio platforma je precej prilagodljiva, v tem je njena prednost pred garniturami.
S stališča tvojega zapisa je predvsem vprašljiv nakup Talgo vagonskih garnitur za Nemčijo in Dansko, sploh pri DSB se ekstra kupujejo še Vectroni, in to dvojno število za sendvič (!!) vleko.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a: S stališča tvojega zapisa je predvsem vprašljiv nakup Talgo vagonskih garnitur za Nemčijo in Dansko, sploh pri DSB se ekstra kupujejo še Vectroni, in to dvojno število za sendvič (!!) vleko.
Okoli DSB je škoda besed za njih. Razen, če imajo še kaj za bregom. Recimo da bodo imeli še vleko na NightJet vlakih za Malmo. Veš mogoče, kakšna lokomotiva bo na DB Talgo? Travca, ali pa bodo imeli pogonski člen? Kot jih imajo na Renfe class 130.


Pa še mali OT. Naš elektro Flirt je prispel na testiranje na Velim. Astride BB 36000 pa je bila včeraj na Hodošu.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Re 4/4 napisal/-a: Veš mogoče, kakšna lokomotiva bo na DB Talgo? Travca, ali pa bodo imeli pogonski člen? Kot jih imajo na Renfe class 130.
Nekaj podobnega Travci. Renderji obstajajo. Bo prava lokomotiva z 2 kabinama, ne zgolj pogonski člen.
OT pa hitro v temo o novih garniturah prepiši :wink:
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 804
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

TGV Lyria,
avstrici so naročili nove railjet garniture, ki imajo samo štiri vagone in bi jih naj uporabljali za vlake IC. Na youtube uptipkaj obb railjet in zukunft, če ne veš, o čem govorim.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

vidkrt napisal/-a:TGV Lyria,
avstrici so naročili nove railjet garniture, ki imajo samo štiri vagone in bi jih naj uporabljali za vlake IC. Na youtube uptipkaj obb railjet in zukunft, če ne veš, o čem govorim.
Ne 4, ampak kar 9 :D . Čez Brenner bodo vozili, in nadomestili sedanje klasike tam. Neka napol nizkopodna varianta bo.
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 804
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

Si siguren?! Vem pa, da bodo vozili čez Brenner. Ampak na posnetku sem videl samo štiri vagone.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a andre85 »

Mojstr krt povej mi kako boš v vagone spravil okoli 500 sedišč?
Odgovori