Uknitev ICS

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
sraka1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 117
Pridružen: 16.01.2013, 23:58

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a sraka1 »

Mimogrede, kolikor vem, je imel Rekar idejo že pred 20+ leti, da bi pot LJ-MB spravil pod 1:30, posledično pa v 3-urno rotacijo spravil LJ-MB-LJ (ali pa morda MB-LJ-MB, odvisno od hrambe garnitur). Hkrati pa bi z razširitvijo ICS flote lahko vzdrževali urni takt LJ-MB-LJ (tj. npr. odhodi iz LJ vsako polno uro, odhodi iz MB med urama).

Imaginarni vozni red
  • Št. / LJ-MB-LJ
  • 1 / 04:00-05:30-07:00
  • 2 / 05:00-06:30-08:00
  • 3 / 06:00-07:30-09:00
  • 1 / 07:00-08:30-10:00
  • 2 / 08:00-09:30-11:00
  • 3 / 09:00-10:30-12:00
  • ...
Teoretično so za to potrebne 3 delujoče garniture, kar bi pomenilo, da bi z nakupom recimo še dveh to bilo izvedljivo (3 aktivne, 2 v rezervi - 1 za rotirajoči remont ter 1 za nepredvidene dogodek npr. skala ipd.)

Taki vlak bi se pomojem znal med ljudmi kar prijet... Osebno mi je znan primer avtobusa Ptuj-Maribor, za katerega še naši dedi in babice pomnijo, da je s Ptuja krenil vsako polno uro ali vsake pol ure (kar menda deloma še danes drži)... Kakorkoli, drznem si reči, da bi jutranji odhodi iz MB bili nabito polni, sploh z manjšo prilagoditvijo interierja za hrambo koles in/ali e-skirojev ter normalizacijo cene. Da niti ne omenimo, koliko denarja/BDP se izgubi zaradi prometnih zastojev na cesti. Ter kako bo, ko se ukinejo vinjete in se za vse uvede elektronsko cestninjenje.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2559
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

sraka1 napisal/-a:Mimogrede, kolikor vem, je imel Rekar idejo že pred 20+ leti, da bi pot LJ-MB spravil pod 1:30, posledično pa v 3-urno rotacijo spravil LJ-MB-LJ (ali pa morda MB-LJ-MB, odvisno od hrambe garnitur). Hkrati pa bi z razširitvijo ICS flote lahko vzdrževali urni takt LJ-MB-LJ (tj. npr. odhodi iz LJ vsako polno uro, odhodi iz MB med urama).

Imaginarni vozni red
  • Št. / LJ-MB-LJ
  • 1 / 04:00-05:30-07:00
  • 2 / 05:00-06:30-08:00
  • 3 / 06:00-07:30-09:00
  • 1 / 07:00-08:30-10:00
  • 2 / 08:00-09:30-11:00
  • 3 / 09:00-10:30-12:00
  • ...
Teoretično so za to potrebne 3 delujoče garniture, kar bi pomenilo, da bi z nakupom recimo še dveh to bilo izvedljivo (3 aktivne, 2 v rezervi - 1 za rotirajoči remont ter 1 za nepredvidene dogodek npr. skala ipd.)

Taki vlak bi se pomojem znal med ljudmi kar prijet... Osebno mi je znan primer avtobusa Ptuj-Maribor, za katerega še naši dedi in babice pomnijo, da je s Ptuja krenil vsako polno uro ali vsake pol ure (kar menda deloma še danes drži)... Kakorkoli, drznem si reči, da bi jutranji odhodi iz MB bili nabito polni, sploh z manjšo prilagoditvijo interierja za hrambo koles in/ali e-skirojev ter normalizacijo cene. Da niti ne omenimo, koliko denarja/BDP se izgubi zaradi prometnih zastojev na cesti. Ter kako bo, ko se ukinejo vinjete in se za vse uvede elektronsko cestninjenje.
Edini problem je, da je razširitev flote nemogoča, ker Pendolina iz ICS generacije ne delajo več. Da bi kupili samo še 2 podobni novejši garnituri, pa je ekonomsko popolnoma neupravičeno, ker so nagibne garniture astronomsko drage.
Razširitev ICS flote je tako mogoča z vključitvijo Flirta v ICS rotacije. Ali pa izmenični 2-urni takt ICS (Pendolino) - IC (Flirt). pri čemer bi IC vozil malenkost dlje (ampak vse v rangu 5-10 min). Tako dobiš želeni urni takt.
sraka1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 117
Pridružen: 16.01.2013, 23:58

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a sraka1 »

TGV Lyria napisal/-a:
Edini problem je, da je razširitev flote nemogoča, ker Pendolina iz ICS generacije ne delajo več. Da bi kupili samo še 2 podobni novejši garnituri, pa je ekonomsko popolnoma neupravičeno, ker so nagibne garniture astronomsko drage.
Razširitev ICS flote je tako mogoča z vključitvijo Flirta v ICS rotacije. Ali pa izmenični 2-urni takt ICS (Pendolino) - IC (Flirt). pri čemer bi IC vozil malenkost dlje (ampak vse v rangu 5-10 min). Tako dobiš želeni urni takt.
Vsekakor drži. Lahko bi rekli, da je ta vlak že odpeljal. Škoda le, da niso že takrat tega realizirali. Edino morda, če bi nam ČD za "male pare" prodale njihove Pendoline, ampak glede na to, da so jih modernizirali, nič ne kaže na to.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2559
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

sraka1 napisal/-a: Vsekakor drži. Lahko bi rekli, da je ta vlak že odpeljal. Škoda le, da niso že takrat tega realizirali. Edino morda, če bi nam ČD za "male pare" prodale njihove Pendoline, ampak glede na to, da so jih modernizirali, nič ne kaže na to.
To so pa ultra prehude sanje. Supercity je vlak št. 1 na Češkem (višji rang od Railjeta), ravnokar moderniziran, postrežba na njem pa taka, da jo mi lahko samo sanjamo. Pa tudi predolg je (7 vagonov).
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a desiro »

Ko se je pendoline kupovalo je bil tako ali tako plan da bi jih kupili 8. Zaradi visoke cene pa so se na koncu odločili le za 3.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
sraka1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 117
Pridružen: 16.01.2013, 23:58

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a sraka1 »

desiro napisal/-a:Ko se je pendoline kupovalo je bil tako ali tako plan da bi jih kupili 8. Zaradi visoke cene pa so se na koncu odločili le za 3.
Tako je, tudi sam sem seznanjen s tem (sam sem imel v glavi sicer drugo številko). Ni pa mi jasno, kdo je takrat "zabremzal" ta nakup? Sklepam, da država oz. SDH?
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

To so pa ultra prehude sanje. Supercity je vlak št. 1 na Češkem (višji rang od Railjeta), ravnokar moderniziran, postrežba na njem pa taka, da jo mi lahko samo sanjamo. Pa tudi predolg je (7 vagonov).
Kdaj je vlak predolg je povsem osebno vprašanje, za nekatere 2 vagona, za nekatere 10 vagonov. In vendar v svetu resnih želznic ni 7 vagonov nič posebnega (7x25m=175m). TGV duplex ima 8 vagonov in 2 pogonska, 508 sedežev, 200m, RJ ima z lokomotivo dolžino 205m, kapaciteto pa samo 408 (OBB) in 442 ČD. Res sta oba dolga za naše pojme, a bolj ali manj normalno. Manj normalni so zame vlaki dolžine 2-3 vagoni/členi videni pri nas. Toda takpen je pač lokalni trg in se ne da pomagat.
smok1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 81
Pridružen: 21.12.2017, 15:56

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a smok1 »

Tukaj je najbrž limit v dolžini peronov?
sierra5
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 85
Pridružen: 11.02.2019, 9:04

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a sierra5 »

smok1 napisal/-a:Tukaj je najbrž limit v dolžini peronov?
prredvsem manjko zadostnega števila potnikov, tako da se ti amortizacijska matematika že v začetku nikakor ne izide. so vprašanja peronske distance sekundarna.
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 804
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

Manj vagonov, manj sedežev. :D
IggyAUT
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 104
Pridružen: 01.04.2016, 11:43

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a IggyAUT »

poraja se mi vprašanje, ali mora prvo obstajati povpraševanje, da se začne potem premikati ali obstajajo strateške usmeritve in promocija železnice kot najbolj zelenega in za uporabnika cenovno najugodnejše oblike javnega prevoza? Casanova (ljubljana(Maribor)-Benetke) sploh v času sezone je bil razprodan... namesto, da bi kapacitete večali, so ga ukinili. Mi je jasno, da so Italijani ziher imeli prste zraven a vseeno... uspešen produkt. takrat sem delal na turističnih informacijah na železniški postaji ljubljana in vem koliko ljudi je ob prihodu vlaka iskalo prav pri nas namestitev, prospekte, informacije.... moj komentar ni grajanje, rad bi le razumel. hvala.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a andre85 »

IggyAUT napisal/-a:poraja se mi vprašanje, ali mora prvo obstajati povpraševanje, da se začne potem premikati ali obstajajo strateške usmeritve in promocija železnice kot najbolj zelenega in za uporabnika cenovno najugodnejše oblike javnega prevoza? Casanova (ljubljana(Maribor)-Benetke) sploh v času sezone je bil razprodan... namesto, da bi kapacitete večali, so ga ukinili. Mi je jasno, da so Italijani ziher imeli prste zraven a vseeno... uspešen produkt. takrat sem delal na turističnih informacijah na železniški postaji ljubljana in vem koliko ljudi je ob prihodu vlaka iskalo prav pri nas namestitev, prospekte, informacije.... moj komentar ni grajanje, rad bi le razumel. hvala.
Takrat so Italijani bili glavni krivec za ukinitev Casanove.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2559
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

IggyAUT napisal/-a:poraja se mi vprašanje, ali mora prvo obstajati povpraševanje, da se začne potem premikati ali obstajajo strateške usmeritve in promocija železnice kot najbolj zelenega in za uporabnika cenovno najugodnejše oblike javnega prevoza? Casanova (ljubljana(Maribor)-Benetke) sploh v času sezone je bil razprodan... namesto, da bi kapacitete večali, so ga ukinili. Mi je jasno, da so Italijani ziher imeli prste zraven a vseeno... uspešen produkt. takrat sem delal na turističnih informacijah na železniški postaji ljubljana in vem koliko ljudi je ob prihodu vlaka iskalo prav pri nas namestitev, prospekte, informacije.... moj komentar ni grajanje, rad bi le razumel. hvala.
Uspešen produkt, ki so ga uničili Italijani z uvedbo SCMT sistema in zahtevo po namestitvi tega na vsa vozila. Zdaj pa so zahteve še hujše.
MatejP
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 308
Pridružen: 10.06.2018, 22:37
Kraj: na Goriškem

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a MatejP »

TGV Lyria napisal/-a:
IggyAUT napisal/-a:poraja se mi vprašanje, ali mora prvo obstajati povpraševanje, da se začne potem premikati ali obstajajo strateške usmeritve in promocija železnice kot najbolj zelenega in za uporabnika cenovno najugodnejše oblike javnega prevoza? Casanova (ljubljana(Maribor)-Benetke) sploh v času sezone je bil razprodan... namesto, da bi kapacitete večali, so ga ukinili. Mi je jasno, da so Italijani ziher imeli prste zraven a vseeno... uspešen produkt. takrat sem delal na turističnih informacijah na železniški postaji ljubljana in vem koliko ljudi je ob prihodu vlaka iskalo prav pri nas namestitev, prospekte, informacije.... moj komentar ni grajanje, rad bi le razumel. hvala.
Uspešen produkt, ki so ga uničili Italijani z uvedbo SCMT sistema in zahtevo po namestitvi tega na vsa vozila. Zdaj pa so zahteve še hujše.
Tako kot vse ... Tudi sedanja povezava LJ-Trst počasi ugaša :-|
Pa lep pozdrav
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2559
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

MatejP napisal/-a: Tako kot vse ... Tudi sedanja povezava LJ-Trst počasi ugaša :-|
Nič ne ugaša, saj še vedno vse vozi. Prestopanje na Opčinah se je uvedlo zaradi pomanjkanja nezanesljivih CAF-ov.
Odgovori