Čudež na kočevski progi!
Re: Čudež na kočevski progi!
Kočevski radio Univox je danes objavil vest, da se začetek potniškega prometa na kočevski progi s 1. oktobra zaradi tehničnih težav preloži na kasnejši datum.
Re: Čudež na kočevski progi!
In še objava na internetni strani e-utrip iz Kočevja. Avtor zapisa "Vroča novica: Potniškega vlaka prvega oktobra ne bo" je Milan Glavonjić, ki piše novice iz ribniškega in kočevskega konca.
https://e-utrip.si/vroca-novica-potnisk ... bra-ne-bo/
https://e-utrip.si/vroca-novica-potnisk ... bra-ne-bo/
Re: Čudež na kočevski progi!
Na internetni strani SŽ v rubriki Vozni redi ni več možno priti do podatkov o voznem redu za kočevsko progo. Vozni red je narejen za obdobje 0d 30. avgusta do 12. decembra. Morda to pomeni, da bo sprememba posameznih terminov, morda pa tudi kaj več.
Re: Čudež na kočevski progi!
Če SVN še niso zaključene se nimajo potniški vlaki kaj vozit po Kočevki...in drugič, s kom bomo vozili 9 parov potniških vlakov?
Očitno so odgovorni to ugotovili tik pred zdajci,sicer po večmesečnih prigovarjanih stroke. Tehnične težave pa so predvsem v glavah nekaterih. Bo drugo leto boljše
Očitno so odgovorni to ugotovili tik pred zdajci,sicer po večmesečnih prigovarjanih stroke. Tehnične težave pa so predvsem v glavah nekaterih. Bo drugo leto boljše
Re: Čudež na kočevski progi!
Če je razlog za neuvedbo vlaka proti Kočevju v neurejenih prehodoih na enem območju in se razmišlja o razlastitvi nesodelujočih lastnikov se bo nedvomno uvedba potniškega prometa zamaknila za vsaj 5 let, kolikor trajajo v povprečju spori o razlastitvi. Pa ne verjamem, ker že sedaj vlaki vozijo, poleg tega pa nikjer na progi proti Kočevju hitrosti ne presegajo dovoljenih 100 km/h za "nezavarovane" prehode. V skrajnem primeru bo zaradi nepreglednosti pač potrebna počasna vožnja (oziroma je že upeljana).
Se mi zdi, da si nesrečni lastniki pač priročen izgovor za kaj drugega.
Se mi zdi, da si nesrečni lastniki pač priročen izgovor za kaj drugega.
Re: Čudež na kočevski progi!
Dva Flirta sta dovolj za "pendlanje" med Grosupljem in Kočevjem. Tretji za direktna para vlakov. To je najmanjši problem, če je vse drugo poštimano, kar pa očitno ni.Regan 664 napisal/-a:in drugič, s kom bomo vozili 9 parov potniških vlakov?
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Čudež na kočevski progi!
Primerjaj s progo od Jesenic do Sežane. Koliko aktivnih garnitur se nahaja v Novi Gorici?
preglednik
Re: Čudež na kočevski progi!
5; 813/814-020, /-021, /-037, /-101 in /-129preglednik napisal/-a:Primerjaj s progo od Jesenic do Sežane. Koliko aktivnih garnitur se nahaja v Novi Gorici?
Pa lep pozdrav
Re: Čudež na kočevski progi!
Primerjaj z voznim redom in dolžino. 2 garnituri sta dovolj. Samo za direktne do Ljubljane bi rabil tretjo.preglednik napisal/-a:Primerjaj s progo od Jesenic do Sežane. Koliko aktivnih garnitur se nahaja v Novi Gorici?
Re: Čudež na kočevski progi!
Ljubitelj napisal/-a:Se mi zdi, da si nesrečni lastniki pač priročen izgovor za kaj drugega.
Re: Čudež na kočevski progi!
Še objava na portalu Moja-Dolenjska:
https://moja-dolenjska.si/zelezniski-po ... dovoljenj/
Razlog je torej pridobivanje dovoljenj. Kakšna informacija oz. ocena časa, kako dolgo naj bi to trajalo?
https://moja-dolenjska.si/zelezniski-po ... dovoljenj/
Razlog je torej pridobivanje dovoljenj. Kakšna informacija oz. ocena časa, kako dolgo naj bi to trajalo?
Re: Čudež na kočevski progi!
Kaj ko bi nehali tako na hudičevo tiščati s tem potniškim iz Kočevja.
Fantje monterji se trudijo, kot sem že enkrat napisal, cele dneve kljub vsem takšnim in drugačnim virusom.
Že vključene SV naprave imajo poporodne težave, ki se jih ne da odpraviti v tednu ali dveh z dvema ali tremi poskusnimi vožnjami. Pa jih danes niti polovico še ni vključenih.
Za potniški promet, kar se tiče opreme za potnike, razen peronov in že razpadajočih strešic ni še ničesar. Pa tisto prestopanje tudi ni prav vabljivo. Toliko govora, ali bo vlak vozil minuto več ali manj kot avtobus, na koncu pa deset minut zabijemo s prestopanjem.
Proga je zaraščena. Saj so se trudili z žagami in mulčerjem, vendar so požagali le nizkorastoče grmovje, drevja, ki nad progo ustvari tunel pa ne. Po vsakem malce močnejšem vetru je kakšno drevo na progi.
Verjeli ali ne, ŽGP trenutno menja gnile prage, cca 150.
V Grosupljem je treba predelati SV napravo, ker trenutno ne omogoča vožnje vlakov iz Kočevja na tir 2. Če jih vozimo na tir 3, kar naprava omogoča, je treba garnituro umakniti s tira pred uvozom vlaka iz Nm. Kdor pozna razmere v Gp, mu je jasno o čem pišem. Ali ima smisel vse to delati glede na to, da naj bi se prihodnje leto začelo z prenovo postaje, je vprašanje.
Da je propustnost proge Gp - Lb premajhna pa tudi ni nič novega.
Dajmo raje počakati, da zadeva dozori.
Ene par let..............
Fantje monterji se trudijo, kot sem že enkrat napisal, cele dneve kljub vsem takšnim in drugačnim virusom.
Že vključene SV naprave imajo poporodne težave, ki se jih ne da odpraviti v tednu ali dveh z dvema ali tremi poskusnimi vožnjami. Pa jih danes niti polovico še ni vključenih.
Za potniški promet, kar se tiče opreme za potnike, razen peronov in že razpadajočih strešic ni še ničesar. Pa tisto prestopanje tudi ni prav vabljivo. Toliko govora, ali bo vlak vozil minuto več ali manj kot avtobus, na koncu pa deset minut zabijemo s prestopanjem.
Proga je zaraščena. Saj so se trudili z žagami in mulčerjem, vendar so požagali le nizkorastoče grmovje, drevja, ki nad progo ustvari tunel pa ne. Po vsakem malce močnejšem vetru je kakšno drevo na progi.
Verjeli ali ne, ŽGP trenutno menja gnile prage, cca 150.
V Grosupljem je treba predelati SV napravo, ker trenutno ne omogoča vožnje vlakov iz Kočevja na tir 2. Če jih vozimo na tir 3, kar naprava omogoča, je treba garnituro umakniti s tira pred uvozom vlaka iz Nm. Kdor pozna razmere v Gp, mu je jasno o čem pišem. Ali ima smisel vse to delati glede na to, da naj bi se prihodnje leto začelo z prenovo postaje, je vprašanje.
Da je propustnost proge Gp - Lb premajhna pa tudi ni nič novega.
Dajmo raje počakati, da zadeva dozori.
Ene par let..............
Re: Čudež na kočevski progi!
To sem napovedal že junija. Bolj me skrbi napoved, da se zadeva premika za nedoločen čas.
Če povzamem kolega ŽAT32: "Ene par let...."
Bo res fajn javna blamaža, če po 12 letih in zagonenih milijonih odprejo, še vedno pa ne bo direktnih vlakov do Ljubljane. Zaradi zamudnega in utrujajočega prestopanja pa se bo na novih in dragih vlakih kot žafran, potnike preštelo na prste ene ali dveh rok. Drugje pa z Gomulkami kot v konzervah.
Žalostno, žalostno...
Če povzamem kolega ŽAT32: "Ene par let...."
Bo res fajn javna blamaža, če po 12 letih in zagonenih milijonih odprejo, še vedno pa ne bo direktnih vlakov do Ljubljane. Zaradi zamudnega in utrujajočega prestopanja pa se bo na novih in dragih vlakih kot žafran, potnike preštelo na prste ene ali dveh rok. Drugje pa z Gomulkami kot v konzervah.
Žalostno, žalostno...
Re: Čudež na kočevski progi!
Sicer pohvalno, a vendar - če ne morejo z obstoječo ekipo realizirati obljubljenega roka, naj pripeljejo več monterjev, to ni ravno raketna znanost. V vsakem primeru pa naj SŽ uveljavlja penale; epidemija je uradno trajala dobrih 60 dni (od 12. marca do 15. maja), za ta čas se lahko upravičeno uveljavlja višja sila oz. force majeure, vsakršen dodatni dan zamude pa bi morali nemudoma biti penali!ŽAT32 napisal/-a:Kaj ko bi nehali tako na hudičevo tiščati s tem potniškim iz Kočevja.
Fantje monterji se trudijo, kot sem že enkrat napisal, cele dneve kljub vsem takšnim in drugačnim virusom.
Kako gnile prage - niso bili v toku remonta vsi menjani? A so torej pragovi iz 2008 gnili? Kar se pa tiče zelenja, a tovorni promet, ki je na progi aktiven že leto in pol, nič ne omejuje tega zaraščanja?ŽAT32 napisal/-a: Proga je zaraščena. Saj so se trudili z žagami in mulčerjem, vendar so požagali le nizkorastoče grmovje, drevja, ki nad progo ustvari tunel pa ne. Po vsakem malce močnejšem vetru je kakšno drevo na progi.
Verjeli ali ne, ŽGP trenutno menja gnile prage, cca 150.
Kje je pa tukaj težava? In SŽ in Siemens (ki izvaja montažo SVN) imata dovolj sposobnih inženirjev, da lahko zadevo rešijo. In to hitro.ŽAT32 napisal/-a: V Grosupljem je treba predelati SV napravo, ker trenutno ne omogoča vožnje vlakov iz Kočevja na tir 2.